SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste rij van links naar rechts:
Alicia, Leila, Janet, Bern, Zoe, Isaac, Sasha, Kim, Moirama, Eric, Bert, Jeffrey
Middelste rij van links naar rechts:
GertJan, Ruben, Johan, Imahidan, TommyLee, Berend, Marciano, Manuela, Kim, Rupert, Eunice, Mexx, Wanda, JanWillem
Onderste rij van links naar rechts:
Babette, Quincy, Wesley, Jerrold, Mirthe, Djedi, Martin, Nadi, Jasper, Gerry, Madeleine, Esther, Wendy, Kenzy
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Ze eten laat, maar wij hier ook maar dat kwam omdat het tyfusheet is en dan is koken niet zo fijn.quote:Op maandag 5 september 2022 20:58 schreef MacDeMarco het volgende:
ze eten laat of de streams lopen uren achter
Hebben wij al gegeten dan?quote:Op maandag 5 september 2022 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze eten laat, maar wij hier ook maar dat kwam omdat het tyfusheet is en dan is koken niet zo fijn.
Prima verdelingquote:Op maandag 5 september 2022 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke en vriend bedoelde ik.Ik had voorbereid, hij heeft het gekookt.
Morgen of overmorgen spelletje doen..quote:Op maandag 5 september 2022 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
Wat vroeg bern, zag allemaal handjes omhoog gaan maar zat de andere stream te luisteren
oh spelletjequote:Op maandag 5 september 2022 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen spelletje doen..
Spele voor Vrete.. lijkt me best belangrijk.. de interesse is matig blijkbaarquote:Op maandag 5 september 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh spelletjeen daar moeten ze over stemmen.
Ja eten ze er nog een beetje bijquote:
Suiker van de grond enzoquote:Op maandag 5 september 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker toch.Als je honger heb vreet je veel hoor.
Man man, dat doe je dan toch zo snel mogelijk, hoorde die martin al iets zeggen ja maar wesley die kan beter eerst weggaan dan of zoiets.quote:Op maandag 5 september 2022 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Spele voor Vrete.. lijkt me best belangrijk.. de interesse is matig blijkbaar
Tuurlijk, maar ze hebben amper eten, maar wel chips verdeeld in kinderzakjesquote:Op maandag 5 september 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker toch.Als je honger heb vreet je veel hoor.
Prima idee, praktisch hoe minder mee-eters hoe beterquote:Op maandag 5 september 2022 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Man man, dat doe je dan toch zo snel mogelijk, hoorde die martin al iets zeggen ja maar wesley die kan beter eerst weggaan dan of zoiets.
Ja maar dat is omdat het eerlijk moest, de chips verdelen en een ieder mag dan zelf weten wanneer ze het opeten, sommige dus gelijk na het avondeten.quote:Op maandag 5 september 2022 21:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze hebben amper eten, maar wel chips verdeeld in kinderzakjes
Dat wel.quote:Op maandag 5 september 2022 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima idee, praktisch hoe minder mee-eters hoe beter
Wesley lacht omdat hij morgen vertrekt. Die is echt weg.quote:Op maandag 5 september 2022 21:09 schreef freaky40 het volgende:
Wesley lacht al weer. Is Pablo al langs gekomen?
Boeiend of het show is of niet, ik zou het niet doen iig, 38 man die heel de dag door die loods lopen en dan van de grond likken.quote:Op maandag 5 september 2022 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal show.. eentje begint en de schapen volgen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
De zakjes worden bewaard, in 1 la dus je krijgt niet je eigen zakje terug waarschijnlijk maar dan 1tje waar iemand anders met zijn vingers in heeft zitten graaien.![]()
dat is met een bak chips op tafel ook zoquote:Op maandag 5 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
De zakjes worden bewaard, in 1 la dus je krijgt niet je eigen zakje terug waarschijnlijk maar dan 1tje waar iemand anders met zijn vingers in heeft zitten graaien.![]()
Daar doe ik ook niet aan.quote:Op maandag 5 september 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
dat is met een bak chips op tafel ook zo
Als je het van de vloer kunt eten kun je ook wel uit een gebruikt zakje etenquote:Op maandag 5 september 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
dat is met een bak chips op tafel ook zo
Er is zoveel mogelijk, een heel jaar.. Pokke, Schurft, Samonella, legionella.. zoveel TV drama nog mogelijkquote:Op maandag 5 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
Lijkt er ondertussen wel op dat ze het gaat overlevenquote:Op maandag 5 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
Bert heeft een elastiekje gevonden van iemand, held dat het er is. Oh van madelaine geloof ik, diegene met die grote wond op haar been.
goed voor de weerstandquote:Op maandag 5 september 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het van de vloer kunt eten kun je ook wel uit een gebruikt zakje eten
Ja echt he.quote:Op maandag 5 september 2022 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is zoveel mogelijk, een heel jaar.. Pokke, Schurft, Samonella, legionella.. zoveel TV drama nog mogelijk
's Avonds word hij chagrijnigquote:
Nou gelukkig maar he.quote:Op maandag 5 september 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt er ondertussen wel op dat ze het gaat overleven
Martin die managed vind ik heel grappig om te zien. Hij denkt echt een belangrijke rol te pakken te hebben.quote:Op maandag 5 september 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar he.![]()
Martin is met een blondje bezig met de ehbo doos, oh voor madelaine ook. Ja die wond moet goed verzorgd worden natuurlijk. Zucht.
Winter Is Coming.... Griep, Corona, Vorst, binnen zittenquote:Op maandag 5 september 2022 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.Hebben ze dan niks geleerd van de cromacrisis
Zie hem voor het eerst op die kamer vandaag, en voor de rest vanavond in de TV uitzending.quote:Op maandag 5 september 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Martin die managed vind ik heel grappig om te zien. Hij denkt echt een belangrijke rol te pakken te hebben.
Ja dat is wel grappig om te zien, hij vindt zichzelf heel wat nu.quote:Op maandag 5 september 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Martin die managed vind ik heel grappig om te zien. Hij denkt echt een belangrijke rol te pakken te hebben.
Ze willen gewoon dat de pleuris daaruit breekt, snapie, de pleurisquote:Op maandag 5 september 2022 21:20 schreef Rhosyn het volgende:
In de keuken is een deur naar de douches en wc,sdaar is over nagedacht.
Die zuigt overal aan als je het een sigaret noemtquote:Op maandag 5 september 2022 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
babette zit weer nep te roken volgens mij
quote:Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Die zuigt overal aan als je het een sigaret noemt
quote:Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Te grote groep nog met te veel schreeuwers nog.quote:Op maandag 5 september 2022 21:22 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama is weinig in beeld. Ze is stilletjes en kijkt niet al te blij. Terwijl ze vooraf zo druk en happy overkwam.
Ik verwissel dat mens steeds met een van die twee Kimmetjes.. allemaal één pot kutquote:Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk? Nog genoeg mensen om te leren kennen.quote:Op maandag 5 september 2022 21:31 schreef lonneberga het volgende:
Kan de helft niet alvast vertrekken? Ik zie steeds nieuwe gezichten,geen touw aan vast te knopen
ik weet niet eens wie madelaine is, moet ik even opzoekenquote:Op maandag 5 september 2022 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Madelaine wordt gestalked door iemand daar, vindt ze niet fijn. Kweet niet wie, viel er weer te laat in, iig een andere vrouw.
Fuck, ik dus ook niet.quote:Op maandag 5 september 2022 21:37 schreef GayGuy het volgende:
De eerste echte iritaties worden nu al lekker besproken, in de slaapkamer. Weet alleen niet over welke dame deze vrouw het heeft
De oudere dame met de grote schaafwond op haar been, kweet ook niet waarom haar naam wel blijft hangen en die blondjes lukken niet.quote:Op maandag 5 september 2022 21:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie madelaine is, moet ik even opzoeken
En Zoe is,,,,,?😉quote:Op maandag 5 september 2022 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fuck, ik dus ook niet.Ik vermoed eigenlijk zoe
Jankmeisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |