We hebben het laatst nog uitvoerig gehad over het verbeteren van VBL en dan worden dit soort grapjes/gebbeltjes zo ontzettend onnodig aangepakt. Jammer, want dit jaagt opnieuw alleen maar users weg. Ik heb eigenlijk ook geen zin om met de handrem op te postenquote:Op maandag 5 september 2022 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
In dit geval was de situatie zo dat er even een statement nodig was. Niet een vergrijp om ons druk over te maken, maar wel eentje om de teugels even aan te trekken wat betreft reactie op crew/actie van zw.
Dan is dat iets wat wij mogelijk in het vervolg beter mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 5 september 2022 22:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We hebben het laatst nog uitvoerig gehad over het verbeteren van VBL en dan worden dit soort grapjes/gebelletjes zo ontzettend onnodig aangepakt. Jammer, want dit jaagt opnieuw alleen maar users weg. Ik heb eigenlijk ook geen zin om met de handrem op te posten
Benieuwd ofquote:Op maandag 5 september 2022 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Drie dagen verplicht op vakantie geweest vanwege de post 'bestuur tegen de muur'
Een bekend VBL zinnetje mag dus niet meer. Wat een censuur, de postbereidheid neemt wel ontzettend af zo.
Eerste aflevering was medium. Maar goed series moet je altijd een paar afleveringen de kans gevenquote:
Om een abonnement op Prima wacht ik dan wel even hoe de volgende lopende afleveringen gaan. Ik al bijna alles aan streamingdiensten.quote:Op maandag 5 september 2022 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste aflevering was medium. Maar goed series moet je altijd een paar afleveringen de kans geven
Bestuur op gepaste afstand van de muur.quote:Op maandag 5 september 2022 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Drie dagen verplicht op vakantie geweest vanwege de post 'bestuur tegen de muur'
Een bekend VBL zinnetje mag dus niet meer. Wat een censuur, de postbereidheid neemt wel ontzettend af zo.
Woordle 444 4/6quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:12 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 444 3/6
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 240 6/6
⬛⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟨🟩⬛🟨⬛
🟨⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟨🟩🟩⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat zinnetje mag alleen in DRT weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 5 september 2022 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd of
‘Zak in elkaar joh kkgek’
nog mag. @:de_kraam
Waarom gebruik jij geen donkere modus?quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Woordle 444 4/6
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
DRT is een warm bad.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zinnetje mag alleen in DRT weet ik uit ervaring.
Ik ben geen racist.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen donkere modus?
Feyenoordgodquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Woordle 444 4/6
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op maandag 5 september 2022 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |