Zou je hem gewoon hier kunnen plaatsen? #lieverluidanmoequote:Op maandag 5 september 2022 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn review van aflevering 1 staat in het topic.
Dan wordt @GGMM boos.quote:Op maandag 5 september 2022 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou je hem gewoon hier kunnen plaatsen? #lieverluidanmoe
Oh nee toch.quote:
Jaquote:Op maandag 5 september 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel donkere acteurs of is het zowaar inhoudelijk?
@GGMM mag mij gewoon graagquote:Op maandag 5 september 2022 20:27 schreef Coco het volgende:
Weinig respect van mods hier voor een FA
Nou fantastisch.quote:Op maandag 5 september 2022 21:02 schreef Gutanoth het volgende:
Er loopt in de sportschool waar ik ben een gozer die de tweelingbroer van Haaland zou kunnen zijn
Dit soort informatie vinden ze in ONZ geweldig.quote:Op maandag 5 september 2022 21:02 schreef Gutanoth het volgende:
Er loopt in de sportschool waar ik ben een gozer die de tweelingbroer van Haaland zou kunnen zijn
Hier lusten de meeste ONZ-users geen brood van.quote:Op maandag 5 september 2022 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit soort informatie vinden ze in ONZ geweldig.
Doe je voordeel met deze tip.
Coco je moet mij de digibeet helpen. Ik wilde Lotr dus ook opzetten maar het is in het Nederlands en zie nergens hoe ik het naar Engels zet.quote:
Druk op het scherm Overzicht van de titel op omhoog en rechts om Ondertiteling te selecteren. Als er ondertiteling beschikbaar is, zie je het pictogram voor ondertiteling . Terwijl je een titel afspeelt die ondertiteling ondersteunt, selecteer je het pictogram voor ondertiteling in het afspeelmenu.quote:Op maandag 5 september 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Coco je moet mij de digibeet helpen. Ik wilde Lotr dus ook opzetten maar het is in het Nederlands en zie nergens hoe ik het naar Engels zet.
Kan dus enkel als je de deskopwebsite selecteert op je telefoon en al helemaal niet via de app.quote:Op maandag 5 september 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Druk op het scherm Overzicht van de titel op omhoog en rechts om Ondertiteling te selecteren. Als er ondertiteling beschikbaar is, zie je het pictogram voor ondertiteling . Terwijl je een titel afspeelt die ondertiteling ondersteunt, selecteer je het pictogram voor ondertiteling in het afspeelmenu.
https://www.primevideo.co(...)eId=GUZE7UNGCAN9UUM4
(audio zit in hetzelfde menu)
pauze klikken 2 x omhoog audio en languagesquote:Op maandag 5 september 2022 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan dus enkel als je de deskopwebsite selecteert op je telefoon en al helemaal niet via de app.
Miljardenbedrijf... Toch bedankt.
quote:Op maandag 5 september 2022 21:17 schreef KingRoland het volgende:
verslapen
ik ga nu pas aan het avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |