Stamppot met preiquote:
Ik maak het jouw probleem.quote:
Denken dat ik een e-bike kan betalenquote:
Je bent toch gestopt met roken?quote:Op maandag 5 september 2022 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denken dat ik een e-bike kan betalen
Als hij er maar mee doorgaat. Dat BMI van 100+ mag wel wat omlaag.quote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De smaak te pakken door Vuelta kijken?
Joah, maar ik wil zelf fietsen, geen ondersteuning hebben.quote:
Voordat ik daar ben heb ik in Glanerbrug al een mes in de rugquote:Op maandag 5 september 2022 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boodschappen doen in Gronaushithole en terug
Kijk ik nooitquote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De smaak te pakken door Vuelta kijken?
Nee.quote:
Dit dusquote:Op maandag 5 september 2022 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij er maar mee doorgaat. Dat BMI van 100+ mag wel wat omlaag.
Oh, ik dacht dat je elke week weleens langs Maccie reedquote:Op maandag 5 september 2022 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben zelf #viesdik geweest en heb op de terugweg (glutenvrij) bij de mac zitten kanen. Dat was goddomme ook alweer een goeie 12 jaar geleden dat ik dat deed/kon doen.
Gast.quote:Op maandag 5 september 2022 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je elke week weleens langs Maccie reed
En dan mag Rambo geen kebab of pizza bestellen.quote:Op maandag 5 september 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
Café de Gouden Boog kan heel erg op z’n tijd geen kwaad.
NEEquote:Op maandag 5 september 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan mag Rambo geen kebab of pizza bestellen.
@:rambodirk gooi die sushi maar weg en geniet van de kebab.
Als ik Rambo was zou ik zo'n half Turks brood stampvol kebab, sla en saus bestellenquote:Op maandag 5 september 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan mag Rambo geen kebab of pizza bestellen.
@:rambodirk gooi die sushi maar weg en geniet van de kebab.
Bizar prijzig vooral voor wat je krijgt maar helaas het enige acceptabele wat je in dit gehucht kan bestellen.quote:
Ik moet nog beginnen.quote:Op maandag 5 september 2022 20:13 schreef Coco het volgende:
Ik ga nu aflevering 2 kijken van de ringen van kracht.
Ik kom daar af en toe koekeloeren.quote:Op maandag 5 september 2022 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn review van aflevering 1 staat in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |