Doet iedere VBL-mod tijdens een CL wedstrijd van een Nederlandse club.. Wat triest.quote:
Niet iedereen is een luie alcoholist met een bijstandsuitkering die bij zijn moeder woont met niks beters te doen dan 24/7 op een internetforum rondhangen.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet iedere VBL-mod tijdens een CL wedstrijd van een Nederlandse club.. Wat triest.
Abracadabra. Neem nog een ban. Perm het liefst.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedereen is een luie alcoholist met een bijstandsuitkering die bij zijn moeder woont met niks beters te doen dan 24/7 op een internetforum rondhangen.
Wel de meeste mods hier op zich, maar niet állemaal.
Makker, boy, maat.quote:
Onnodige rotzooi dit. #teamTong80quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedereen is een luie alcoholist met een bijstandsuitkering die bij zijn moeder woont met niks beters te doen dan 24/7 op een internetforum rondhangen.
Wel de meeste mods hier op zich, maar niet állemaal.
Voor een livetopic met Poepzor aanwezig viel dat reuze mee.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onnodige rotzooi dit. #teamTong80
Mijn hemel wat was de dat topic weer een drama.
Ha ha ha.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een livetopic met Poepzor aanwezig viel dat reuze mee.
Ik vrees voor dat geval in de wereld buiten fokquote:Op woensdag 7 september 2022 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een livetopic met Poepzor aanwezig viel dat reuze mee.
In dat huis blijft het niet bij drinken in ieder geval.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vrees voor dat geval in de wereld buiten fok
@:poepzor
Stukje schommel.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat huis blijft het niet bij drinken in ieder geval.
Welkom terug maatquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat huis blijft het niet bij drinken in ieder geval.
Het demasqué van VVD is compleet.quote:Op donderdag 8 september 2022 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook niet heel erg dat de Liverpool goed nieuws show in het ravijn dondert.
Het zijn slechte tijden voor (de) VVD.quote:Op donderdag 8 september 2022 00:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het demasqué van VVD is compleet.
Die Elliot was me een partij slecht zeg.quote:Op donderdag 8 september 2022 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn slechte tijden voor (de) VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |