Ik zondagquote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef cherrycoke het volgende:
Positief de maandag in met een positieve covid test.
Godverdomme
Ja, dat kan ook, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 5 september 2022 13:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Waarom zou je? Gewoon ziekmelden
Ben je al dood?quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef cherrycoke het volgende:
Positief de maandag in met een positieve covid test.
Godverdomme
bijna wel ja, voelt alsof ik een trein heb teruggekoptquote:
Volgende week gaat alles vast weer beter.quote:Op maandag 5 september 2022 19:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bijna wel ja, voelt alsof ik een trein heb teruggekopt
Als je een echte griep hebt, dan lig je ook zomaar een week op bed. En aan griep gaan jaarlijks ook heel wat mensen dood. Dus de opmerking “het is maar een griepje” slaat sowieso nergens op.quote:Op maandag 5 september 2022 18:33 schreef Slavski het volgende:
Heb het zelf ook sinds Vrijdag en het is geen pretje en zeker niet zomaar een ''griepje'' zoals sommige mensen het zo stoer weten te omschrijven, totdat ze het zelf krijgen en ziek zwak en misselijk op hun bedje liggenLaat je niet gek maken en neem je rust, beterschap!
Ik ben 28 en ik ben letterlijk nooit ziek geweest dat ik dagen op bed moest blijven liggen. Corona daar in tegen (vooral de long variant) kan zeer gevaarlijk en levensbedreigend zijn, ongeacht je leeftijd. Ik heb nooit gehoord dat iemand aan een normale griep dood is gegaan behalve zeer oude en kwetsbare mensen.quote:Op maandag 5 september 2022 19:12 schreef knoopie het volgende:
[..]
Als je een echte griep hebt, dan lig je ook zomaar een week op bed. En aan griep gaan jaarlijks ook heel wat mensen dood. Dus de opmerking “het is maar een griepje” slaat sowieso nergens op.
Meestal als mensen zeggen dat ze twee dagen een griepje hadden, was het eigenlijk gewoon een verkoudheid.
Dat zelfde griepje waardoor ik 2 nonkels op kerkhof heb liggen en een goede vriend 4 maand op de sukkel heeft gezeten?quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef BasEnAad het volgende:
Is maar een griepje, stel je niet aan
Bij de meeste griep-epidemieën is het inderdaad zo dat 90% van de sterfgevallen boven de 65 is. Maar er zijn ook wel griepseizoenen geweest waar om de één of andere reden juist vooral jongeren of zwangere vrouwen overleden. Met als bekendste voorbeeld natuurlijk de Spaanse griep.quote:Op maandag 5 september 2022 19:23 schreef Slavski het volgende:
[..]
Ik ben 28 en ik ben letterlijk nooit ziek geweest dat ik dagen op bed moest blijven liggen. Corona daar in tegen (vooral de long variant) kan zeer gevaarlijk en levensbedreigend zijn, ongeacht je leeftijd. Ik heb nooit gehoord dat iemand aan een normale griep dood is gegaan behalve zeer oude en kwetsbare mensen.
Nonkels?quote:Op maandag 5 september 2022 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zelfde griepje waardoor ik 2 nonkels op kerkhof heb liggen en een goede vriend 4 maand op de sukkel heeft gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |