Manuela.quote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie in de OP al een rood kruis ... er is er nu al 1 weg???
Yep! Die is het huis niet eens ingeweestquote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Die komt wel terug misschien na een vrijwillige exit vroeg in de show.quote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef patat het volgende:
[..]
Yep! Die is het huis niet eens ingeweest
Valt me niet tegen moet ik zeggen. Kan via Videoland.quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
En is het wat? Denk er aan om vanmiddag ook te beginnen met streamen. Kan dat gewoon via Videoland?
Mwah ... geen idee nog.quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
En is het wat? Denk er aan om vanmiddag ook te beginnen met streamen. Kan dat gewoon via Videoland?
Sinds vorige week dinsdag,quote:Op maandag 5 september 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten er net 3 dagen of zo, en beginnen nu al 'Hoe zal het zijn als je straks weer het huis uit komt'
Inwoonster Manuela is naar huis.quote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja,het is best wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Laat Ome John het maar niet zienquote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het wordt wel tijd voor een opdrachtje of zo. Luierstreams kennen we maar al te goed na zoveel jaar RLS.
Zijn eigen woorden ja...quote:Op maandag 5 september 2022 12:32 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Laat Ome John het maar niet zien
Was te verwachten toch, het blijft een RLS met alle basis herkenbare dingen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ik tot nu toe zie is het gewoon BB, maar dan met 40 mensen (en geen Vlamingen). Zullen vast nog wel wat nuance verschillen komen.
Met dit verschil dat het stemmen in BB altijd een drama is, en ze hier heel gericht iemand er uit kunnen proberen te werken. En dat de eindpot steeds lager wordt.quote:Op maandag 5 september 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ik tot nu toe zie is het gewoon BB, maar dan met 40 mensen (en geen Vlamingen). Zullen vast nog wel wat nuance verschillen komen.
Ik ga dit thuis ook doen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Er kan echt niks misgaan met het handdoeksysteem van GJ
Als het alleen om de streams is te doen, kan je gewoon de goedkoopste abo nemen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:35 schreef Cargamelk het volgende:
Nog geen reclame gezien op de streams , heb ze al dik 3 uur aan staan.
Heeft ze eerst wel een duimpje omhoog gestoken?quote:Op maandag 5 september 2022 12:35 schreef spapaars het volgende:
Gebruikt de manager je reet als kussen.
[ afbeelding ]
0,99 centquote:Op maandag 5 september 2022 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het alleen om de streams is te doen, kan je gewoon de goedkoopste abo nemen.
Wat doet Emil daar?quote:Op maandag 5 september 2022 12:35 schreef spapaars het volgende:
Gebruikt de manager je reet als kussen.
[ afbeelding ]
The bitchquote:Op maandag 5 september 2022 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe draait, martin is zijn kussentje kwijt.
Een Emil, maar dan zonder de spieren.quote:Op maandag 5 september 2022 12:38 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Wat doet Emil daar?
Maar wel net zo'n controlfreak denk ikquote:Op maandag 5 september 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een Emil, maar dan zonder de spieren.
Mocht hij willenquote:Op maandag 5 september 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een Emil, maar dan zonder de spieren.
Surinaams lijkt het.quote:Op maandag 5 september 2022 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he![]()
In de keuken zijn harrold en alicia en rupert aan het koken
Volgens mij kunnen die aardig koken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he![]()
In de keuken zijn harrold en alicia en rupert aan het koken
Denk het wel aangezien alle donkere mensen staan te kokenquote:Op maandag 5 september 2022 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Surinaams lijkt het.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk beter dan de rest ja. We zullen zien komende tijd wie er allemaal gaan koken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die aardig koken.
Is dat voor 39 mensen?quote:Op maandag 5 september 2022 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Surinaams lijkt het.
[ afbeelding ]
Bert Cultquote:
Plakrijst.quote:Op maandag 5 september 2022 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
De rijst blijft te papperig oh moraima staat er ook bij nu
Diederik Ebbingequote:Op maandag 5 september 2022 12:48 schreef Sestra666 het volgende:
bert heeft de stem van een nl acteur, kan ff niet op zijn naam komen...die speelde directeur van een school
Ah .. diederik ebbingequote:Op maandag 5 september 2022 12:48 schreef Sestra666 het volgende:
bert heeft de stem van een nl acteur, kan ff niet op zijn naam komen...die speelde directeur van een school
Terror Jaapquote:Op maandag 5 september 2022 12:48 schreef Sestra666 het volgende:
Genieten toch? Ik zou dat hele miljoen er door heen jagen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:57 schreef Cargamelk het volgende:
1000 euro p/w is een koopje ... dan hou je nog genoeg over.
quote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genieten toch? Ik zou dat hele miljoen er door heen jagen.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Rekken tot BB begint.quote:Op maandag 5 september 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Binnen een maand,en klaar met het programma.![]()
![]()
Iedere avond feest in de hottubquote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 september 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Binnen een maand,en klaar met het programma.![]()
![]()
Wij kunnen dat.quote:
koop een paar kilo uien en maak uiensoep, goedkoop, gezond en lekker en iedereen kan poepenquote:Op maandag 5 september 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben wel echt heel erg weinig eten.. 2 pannen rijst met tomatensaus voor 39 mensen, wow..
Is nog teveel ... ze moeten honger lijden tot ze vechten gaan voor de laatste rijstkorrel .quote:Op maandag 5 september 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben wel echt heel erg weinig eten.. 2 pannen rijst met tomatensaus voor 39 mensen, wow..
Prachtig. Mooi dat ze dat nu eens fatsoenlijk aanpakken.quote:Op maandag 5 september 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geef het een paar dagenquote:Op maandag 5 september 2022 13:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is nog teveel ... ze moeten honger lijden tot ze vechten gaan voor de laatste rijstkorrel .
lijkt meer op Expeditie Robinsonquote:Op maandag 5 september 2022 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Prachtig. Mooi dat ze dat nu eens fatsoenlijk aanpakken.
DJ`squote:
DGK dusquote:Op maandag 5 september 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DJ`s
drank
drugs
strippers
en dat elke dag. Die miljoen moet op.![]()
![]()
Bert vergeleek het al met BB en Expeditie Robinson jaquote:Op maandag 5 september 2022 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lijkt meer op Expeditie Robinson
Zou kijkenquote:Op maandag 5 september 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind mijn concept wel leuk eigenlijk.![]()
![]()
Denk alleen dat je er snel uit ligt dan.quote:Op maandag 5 september 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind mijn concept wel leuk eigenlijk.![]()
![]()
2 helfden.quote:Op maandag 5 september 2022 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
Gert jan gaat weer ff uitleggen hoe ze het met de handdoeken op zijn kamer gaan oplossen.
ja zoietsquote:
Al gehad, waren halfvolle kommetjes dus sommige zullen dat snel leeg hebben.quote:Op maandag 5 september 2022 13:14 schreef engine het volgende:
Waarom eten die paar niet mee? Of hebben die al gehad?
Dat moeten we hebben ...anarchie .quote:Op maandag 5 september 2022 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
En zoals andere dames al zeggen, sommige hebben schijt en pakken gewoon een handdoek als ze hem zien, of ie nou van diegene is of niet.
Jaaaa en gates, veel gates, we hebben al een voedselgate en handdoekgatequote:Op maandag 5 september 2022 13:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat moeten we hebben ...anarchie .
quote:Op maandag 5 september 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaa en gates, veel gates, we hebben al een voedselgate en handdoekgatefitties fitties fitties
ja maar stel je voor dat iemand jouw handdoek heeft gebruikt en dat ie tussendoor niet gewassen isquote:Op maandag 5 september 2022 13:17 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Wat een gezeik over die handdoeken
Dan gaan ze lekker naar huisquote:Op maandag 5 september 2022 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar stel je voor dat iemand jouw handdoek heeft gebruikt en dat ie tussendoor niet gewassen isdat is waar sommige mensen last van hebben daar. Wat ik toch hoor.
Berend hoeft niet te douchen. Die krijg je toch niet schoon.quote:
Damn.quote:
Ook een beetje een eng mannetje ja.quote:Op maandag 5 september 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een figurant volgens mij...wie is deze psychopaat?
Jij maakt het nog erger.quote:Op maandag 5 september 2022 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Berend hoeft niet te douchen. Die krijg je toch niet schoon.
Nee, andere mensen moeten gewoon rekening houden met hunquote:Op maandag 5 september 2022 13:20 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Dan gaan ze lekker naar huis
Hij hangt er een beetje bij, zie hem af en toe op de achtergrond in een shot staan....quote:Op maandag 5 september 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ook een beetje een eng mannetje ja.
Volgens mij is dat Eric.quote:Op maandag 5 september 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij er een is...quote:Op maandag 5 september 2022 13:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Eric.
En hoezo psychopaat.
Handdoekenquote:Op maandag 5 september 2022 13:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
GertJan geloof ik.
Wat doet hij? Waar moeten we op letten?
Heb hem vanmorgen een tijdje aangehoord met Bert. Komt over als een gluiperd. Maar wel wat slimmer dan Bert.quote:Op maandag 5 september 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij hangt er een beetje bij, zie hem af en toe op de achtergrond in een shot staan....
Zou een Febo mol kunnen zijn...quote:Op maandag 5 september 2022 13:24 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ja beetje vreemde blik
Zeker het proberen waard. Tot nu toe valt het me mee er gebeurd veel, en er zit nu al meer dynamiek in de groep dan in 2 seizoenen BB.quote:Op maandag 5 september 2022 13:28 schreef RobjeGeus het volgende:
Gisteren 1e aflevering gezien...had videoland al stopgezet..is het de moeite waard op weer een abbo te nemen ?
quote:Op maandag 5 september 2022 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
Jerrold heeft een bijzondere tatoo op zijn rug..
Doodshoofd ding
Weinig vertrouwen in de kapster.quote:Op maandag 5 september 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
IJdeltuitje die nu geknipt moet worden...
En heel serieus ook.quote:Op maandag 5 september 2022 13:28 schreef Flory het volgende:
Amai, ik ben wat anders aan het doen maar heb streams op tv aan en heb nu al 200x het woord handdoeken gehoord
Ik ga stuk.quote:
Ja het is verschrikkelijk gewoonquote:Op maandag 5 september 2022 13:31 schreef Rhosyn het volgende:
Die blonde meiden lijken allemaal op elkaar
Ik zit contineu te spiekenquote:Op maandag 5 september 2022 13:34 schreef RobjeGeus het volgende:
Moet wel even in komen zoveel namen pff
Hey Robje, laat die namen eerst maar.quote:Op maandag 5 september 2022 13:34 schreef RobjeGeus het volgende:
Moet wel even in komen zoveel namen pff
Okee ga eerst maar eens ontspannen kijken danquote:Op maandag 5 september 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Robje, laat die namen eerst maar.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 13:35 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Eric heeft wel iets weg van Volkert van der Graaf
Het zijn best leuke streams.quote:Op maandag 5 september 2022 13:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Okee ga eerst maar eens ontspannen kijken dan
Correctquote:Op maandag 5 september 2022 13:38 schreef Verida het volgende:
Dus als je de eerste dagen een beetje de kat uit de boom kijkt en je een beetje op de achtergrond houdt, krijg je gelijk het stempel psychopaat....
zo rollen wijquote:Op maandag 5 september 2022 13:38 schreef Verida het volgende:
Dus als je de eerste dagen een beetje de kat uit de boom kijkt en je een beetje op de achtergrond houdt, krijg je gelijk het stempel psychopaat....
hehe.. maar eerst de mensen die hij niet kan beinvloeden.quote:Op maandag 5 september 2022 13:39 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Dat is toch ook de bedoeling dat ze geelimineerd gaan worden GJ
Ik vermaak me er best wel meequote:
Top dat er weer bent.quote:Op maandag 5 september 2022 13:39 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Heb net geactiveerd en gekoppeld de streams staan er dus op
Kiek em goan dan.quote:
Pablo.quote:Op maandag 5 september 2022 13:47 schreef Sestra666 het volgende:
met die ene persoon kun je praten. ze hebben dus een psycholoog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik doe op de laptop 2 tabs open en wissel gewoon.quote:Op maandag 5 september 2022 13:47 schreef just me het volgende:
k ben vergeten hoe ik van stream kan wisselen
quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Bewoners met naam, als je er wat aan hebt kan je hem op slaan of uitprinten voor de namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG best tot nu toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarvan 1 stream met een slapende GJquote:Op maandag 5 september 2022 13:49 schreef RobjeGeus het volgende:
Klopt het dat er maar 2 streams zijn ?
Opzich best weinig met 39 mensen..
Bewoners met naam, als je er wat aan hebt kan je hem op slaan of uitprinten voor de namenLekker bezig DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Bewoners met naam, als je er wat aan hebt kan je hem op slaan of uitprinten voor de namenZit er een madeleine in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik volgens mij nog heel niet gezien!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bewoners met naam, als je er wat aan hebt kan je hem op slaan of uitprinten voor de namenTop Dotje, ik was ook al aan het fröbelen, maar ga deze gewoon gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Komt vast nog wel, ze zijn ook net bezig en 40 is best veel. Als ze een beetje stil is kan het zo maar zijn dat ze nog niet gezien isquote:Op maandag 5 september 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit er een madeleine in?Die heb ik volgens mij nog heel niet gezien!
Hij is te rommelig voor in de OP maar die lange namen en dat dicht opelkaar staan maakt het lastigquote:Op maandag 5 september 2022 13:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Top Dotje, ik was ook al aan het fröbelen, maar ga deze gewoon gebruiken
Heb hem opgeslagen en hou hem voorlopig gewoon open op volledige groottequote:Op maandag 5 september 2022 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is te rommelig voor in de OP maar die lange namen en dat dicht opelkaar staan maakt het lastig
Maak je de namen kleiner is het bijna niet te lezen vooral niet als je op mobiel zit.
Of het Videolamd onhandigheidje om je aan het begin en niet live te laten beginnen met kijken..quote:
kutding... mensen, neem nooit een chromebookquote:Op maandag 5 september 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je loopt nog achter dan, bij mij gingen ze beide tegelijk op sl
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 5 september 2022 13:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kutding... mensen, neem nooit een chromebook
Misschien heb je hier iets aanquote:Op maandag 5 september 2022 13:55 schreef Sestra666 het volgende:
Op 1 verzinnen ze spelletjes.. geen idee hoe ze heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 5 september 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aanmaar ze hebben andere kleding aan nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar thnx
Met een pincet zou ze al klaar zijn geweest met die gemillimeterde hoofd.quote:Op maandag 5 september 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Memphis wannebe is weer terug op stream.
quote:Op maandag 5 september 2022 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar ze hebben andere kleding aan nu![]()
maar thnx
't probleem zit meestal tussen stoel en beeldschermquote:Op maandag 5 september 2022 13:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kutding... mensen, neem nooit een chromebook
quote:Op maandag 5 september 2022 14:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
't probleem zit meestal tussen stoel en beeldscherm
quote:Op maandag 5 september 2022 14:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
't probleem zit meestal tussen stoel en beeldscherm
Lekker hoor.quote:Op maandag 5 september 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Babette heeft nog steeds niet kennen schijten, ze heeft normaal vezelzakjes van de huisarts maar durfde die niet mee te nemen
Dat was Madeleinequote:Op maandag 5 september 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Babette heeft nog steeds niet kennen schijten, ze heeft normaal vezelzakjes van de huisarts maar durfde die niet mee te nemen
Dit was een goeie vertragingscheck, hoe laat waren de sirenes on stream daarstraks?quote:Op maandag 5 september 2022 14:03 schreef chufi het volgende:
Wat een kabaal!! Is het daar nu pas 12 uur?
Maar wel hetzelfde gezichtquote:Op maandag 5 september 2022 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar ze hebben andere kleding aan nu![]()
maar thnx
Oeps!quote:Op maandag 5 september 2022 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
zal de kapster nu ook uitgeschoten zijn
Dat is inderdaad een hele goede reden met zo'n alarmquote:Op maandag 5 september 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
Nu snap ik ook dat die kiet midden in een weiland staat... het zal naast je woonwijkje zijn met dat alarm...
Haha inderdaad die had er wel een stuk of 6 liggenquote:Op maandag 5 september 2022 14:08 schreef chufi het volgende:
@ TT de handdoeken liggen bij Quincy op zn bed
volgens mij weten ze het zelf ook nog niet want ik hoor allemaal verschillende opties. We zullen zien zo, hoop ik, want dadelijk krijgen we een sl of zo, dan word ik vies madquote:
Vandaag febo stem indienen en morgen on stream stemmen - Zaterdag exit? Stemmingen bij Utopia waren ook op dinsdag.quote:
ga buiten streamenquote:Op maandag 5 september 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nou opschieten daar, wil nog van de zon genieten vandaag
Niet te doen...quote:Op maandag 5 september 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Kijk 2 blondjes bij elkaar op stream 1, bijna geen verschil gewoon
Ik dacht het vannacht eindelijk door te hebben maar helaas, zijn nu gewoon weer de blondjes voor mij.quote:
Gewoon snel naar huis, hoeven we ze ook niet te leren kennenquote:Op maandag 5 september 2022 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht het vannacht eindelijk door te hebben maar helaas, zijn nu gewoon weer de blondjes voor mij.![]()
Die zullen het langst gaan duren bij mij voordat ik hun namen doorheb.
De kerk is zijn priester kwijtquote:Op maandag 5 september 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een kreet van Madeleinequote:Op maandag 5 september 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij weten ze het zelf ook nog niet want ik hoor allemaal verschillende opties. We zullen zien zo, hoop ik, want dadelijk krijgen we een sl of zo, dan word ik vies mad
Goed plan, de op elkaar lijkende blondjes eerst weg, vrees alleen dat dat niet zo gaat zijn maar wie weet.quote:Op maandag 5 september 2022 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon snel naar huis, hoeven we ze ook niet te leren kennen
Ja maar ze moeten iemand uitkiezen om te spelenquote:Op maandag 5 september 2022 14:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Alleen degene die het spel speelt en slaagt toch?
Ze zitten er al een weekquote:Op maandag 5 september 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Gaat snel zo binnen een dag al twee naar huis
nouja dit is dag 7, einde week 1/52 dusquote:Op maandag 5 september 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Gaat snel zo binnen een dag al twee naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |