quote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genieten toch? Ik zou dat hele miljoen er door heen jagen.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Rekken tot BB begint.quote:Op maandag 5 september 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Binnen een maand,en klaar met het programma.![]()
![]()
Iedere avond feest in de hottubquote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 september 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Binnen een maand,en klaar met het programma.![]()
![]()
Wij kunnen dat.quote:
koop een paar kilo uien en maak uiensoep, goedkoop, gezond en lekker en iedereen kan poepenquote:Op maandag 5 september 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben wel echt heel erg weinig eten.. 2 pannen rijst met tomatensaus voor 39 mensen, wow..
Is nog teveel ... ze moeten honger lijden tot ze vechten gaan voor de laatste rijstkorrel .quote:Op maandag 5 september 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben wel echt heel erg weinig eten.. 2 pannen rijst met tomatensaus voor 39 mensen, wow..
Prachtig. Mooi dat ze dat nu eens fatsoenlijk aanpakken.quote:Op maandag 5 september 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geef het een paar dagenquote:Op maandag 5 september 2022 13:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is nog teveel ... ze moeten honger lijden tot ze vechten gaan voor de laatste rijstkorrel .
lijkt meer op Expeditie Robinsonquote:Op maandag 5 september 2022 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Prachtig. Mooi dat ze dat nu eens fatsoenlijk aanpakken.
DJ`squote:
DGK dusquote:Op maandag 5 september 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DJ`s
drank
drugs
strippers
en dat elke dag. Die miljoen moet op.![]()
![]()
Bert vergeleek het al met BB en Expeditie Robinson jaquote:Op maandag 5 september 2022 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lijkt meer op Expeditie Robinson
Zou kijkenquote:Op maandag 5 september 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind mijn concept wel leuk eigenlijk.![]()
![]()
Denk alleen dat je er snel uit ligt dan.quote:Op maandag 5 september 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind mijn concept wel leuk eigenlijk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |