SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:53 schreef Adat231 het volgende:
Wendy had een grote bek omdat ze vond dat ze als slaafje behandeld wordt in den keuken. Ze mag alleen schillen en de rotzooi opruimen en niet koken, Martin heeft dit net met een groepje besproken en nu willen ze vanavond Wendy alleen laten koken zonder hulp om de grote bek eens een lesje te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim : ga maar lekker slapen
Berend : hoezo, ik heb corvee
Kim : he ?
Berend : kamer 2
Berend ik fix het hier wel eventjes, dan hebben de kaboutertjes het gedaan en niemand weet wie hier vanavond was
En dus gaat Kim naar bed. Berend gaat lekker verder met stofzuigen en dweilen van badkamer en keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05:15 Berend gaat ook naar bed![]()
06:30 Daarna lange tijd stream 1 op een koppeltje en stream 2 op een ander koppeltje in bed. Niet goed te zien wie.
07:30 Erik de eerste die weer wakker is.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:22:23 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:08 schreef claire3500 het volgende:
Donderdag 22 September Nacht gesprekken:
Myrthe en Ruben waren innig in gesprek.. deden een keer knuffelen en een keer zat Myrrthe met haar hoofd op zijn schoot ( stream was heel soms paar seconden op hun) ik kreeg beetje raar gevoel bij maar goed. Ik kan het goed mis hebben natuurlijk maar ik zou het erg vinden voor Jerrold als die opeens met elkaar gaan.
GJ gaf aan tijdens gesprek met Nadir dat Ruben smoorverliefd is op Djedie en dat hij hem niet vertrouwt dat tijdens het puzzelen; Ruben zichzelf was aan het prijzen want bijvoorbeeld als Djedie zei: ja ik hou niet van jongens die hele tijd op telefoon zitten zei Ruben; ja als ik een vriendin heb dan ben ik echt lief en dan zou ik dat nooit doen. GJ zei ook dat Ruben Djedie bijna elke ochtend wakker maakt, hij heeft geen goed gevoel bij hem.
GJ vertrouwt en zal zelfs zijn hand in het vuur steken voor: Isaac en Marciano en Jeffery hun zijn goeie gasten. Nadir twijfelt aan Marciano (is zijn gevoel) maar gaat vandaag (23 september) met hem een keer praten want ze hebben niet echt gepraat voorheen.
GJ gaat vandaag (vrijdag 23 september) met Zoe praten in de hoop dat ie kan zorgen dat ze in ieder geval niet op Nadir gaat stemmen (daar is Nadir bang voor na het drama).
GJ gaat ook vandaag (vrijdag 23 september) met Martin email sturen naar regie met vraag of ze beelden mochten terug kijken over het jatten gezeur.
Ben benieuwd naar vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11:10
Het is een verdienopdracht : 'Bowlen met knikkers'. Maar eigenlijk is het kegelen met kleine ballen.
Elke kegel om is 5 euro. Ze krijgen 2 'knikkers' per persoon. Als alle kegels in 1x omgaan (spare), krijgen ze 25 euro extra, wanneer dat in 1 beurt lukt (strike), is het zelfs 50 euro extra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:10
En voor z'n echie, met wisselende resultaten. Na ongeveer 10 deelnemers is er al 300 euro verdiend.
Janet levert 0 euro op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:40
Er is 735 euro verdiend.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:22:52 ]![]()
13:30
Ze gaan CENTRAAL! Er wordt gestemd over zakgeld. 31 stemmen voor:
En er wordt eten gekocht t/m donderdag. Ook wordt besloten dat er een snoeppot wordt gekocht, waaruit een jarige 2 snoepjes krijgt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 04-10-2022 14:11:11 ]![]()
Aanvulling op het kegelspel van vandaag:
dus 2 keer gooien per persoon en 5 euro per kegel en alle kegels in 1 worp = 50 euro extra en alle kegels in 2 worpen = 25 euro extra.
Imadiddin: 6 kegels = 30euro,
Erik: 9 kegels = 45euro,
Eunice: 1 kegel = 5euro,
Mexx: 4 kegels = 20 euro,
kapster Kim: 6 kegels = 30euro,
Wanda : NIETS,
Djedi: 3 kegels = 15euro,
Zoë: 1 kegel = 5euro,
Martin: 4 kegels = 20euro,
Marciano: 5 kegels = 25euro,
Moraima: 1 kegel = 5euro,
Rupert: 10 kegels in 2 keer = 75euro,
Janet: NIETS,
Jan-Willem: 5 kegels = 25euro,
Sasha: NIETS,
Alicia: 7 kegels = 35euro,
Kim: 6 kegels = 30euro,
Kenzy: 9 kegels = 45euro,
Bern: 8 kegels = 40euro,
Jasper: 8 kegels = 40euro,
Isaac: 1 kegel = 5euro,
Esther: 6 kegels = 30euro,
Leila: NIETS,
Jeffrey: 9 kegels = 45euro,
Wendy: 5 kegels = 25euro,
Ruben: 3 kegels = 15euro,
Mirthe: NIETS,
Jerrold: 5 kegels = 25euro,
Nadir: 6 kegels = 30euro,
Babette: 1 kegel = 5euro,
Gert-Jan: 7 kegels = 35euro,
Berend: 1 kegel = 5euro,
Maddy: 5 kegels = 25euro.
Zoë heeft voor het eerst iets verdiend met een spel en dan maar liefst 5 euro.![]()
Wanda heeft niets verdiend en ratelde nadien maar door hoe erg ze dat vindt.![]()
![]()
Wendy is jarig!!
3 oktober om 0:00 gaat een groepje o.a. Kim D, Berend, Jeffery, Jasper, Eunice, Eric, Babette zijn erbij. Ze zingen voor Wendy, ze krijgt snack ( die ze deelt :-)) een feestmuts en knuffels.
In de ochtend na de verdien opdracht krijgt ze een ontbijtje. Is speciaal een bloemtje voor der gemaakt van versiering en papier.
In de namiddag krijgt ze van Esther een massage
In de avond word ze begeleid naar de hottub met veel gezang en gaat ze samen met Nadir in de hottube. Nadir heeft zelfs een strik om en wat lekkers bij zich om samen met Wendy te delen.
Al met al zijn er gedurende dag allemaal lieve momentjes gecreerd voor Wendy. Super lief!![]()
10.40uur
Knallende ruzie tussen Jeffrey en Moraima:
video van spapaars:
https://streamable.com/7r2ji6
leuk om te zien.![]()
Het duurde even vanmiddag maar eindelijk is er gestemd voor de nieuwe manager. Kamer en Madeleine mochten nog een keer speechen om te vertellen waarom ze mamanger wilde worden. Daarna hadden de bewoners een uur de tijd om na te denke. Op wie ze gingen stemmen. Een voor een mochten de bewoners electronisch stemmen. Het was voor de streamers onzichtbaar wie op wie stemde. Madeleine was de winnaar en is deze maand de manager van de maand oktober.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
20:30
De talkshow van Gert-Jan. Deze week met de gasten : Martin, Madeleine en Kenzy.
Maddy vertelt over haar plannen:
Sport- en spelmiddagen, een ideeenbox. Meer consequent zijn. Kookclub en voedselclub reorganiseren. Toiletpapier gaat terug in de WC's.
En een nieuw plan voor het wassen. 1 kamer mag wassen per dag, de corveekamer. Daarna moet je 3 dagen wassen.![]()
7 oktober 00.00uur:
Ruben is jarig, verrassinkje op de slaapkamer als hij binnenkomt.
https://i.gyazo.com/397330ca5105a0cdca69dbefcf8d196b.gif![]()
7 oktober :
's Middags gaat het alarm af. Iedereen wederom naar de slaapkamers. Het duurt enorm lang vooraleer ze eruit mogen en vervolgens 1 minuut de tijd krijgen om zich te begeven voor het spelscherm in de loods. Meerderen moeten dringend plassen en met maar 2 toiletten dringt Martin zich op bij Nadir die al in het toilet is om tegelijk te plassen. Nadir zegt tegen Martin dat hij dat niet kan en Martin gaat vervolgens naar buiten om dan maar te wachten op zijn beurt.
Het is een spelopdracht, silent disco en de inwoners moeten 50 uur lang dansen met koptelefoons op. Op de dansvloer moeten steeds minimaal 3 koppels dansen dus 6 mensen. Ze hebben 1 uur de tijd om een bepaalde techniek te bespreken. Bern neemt daarin de leiding. Men beslist om 3 grote groepen te maken van 11 mensen en binnen elke groep kan men afwisselen wanneer men wil.
Als de opdracht slaagt, verdienen ze 1500euro en als 1 iemand stilstaat, krijgen ze een eerste waarschuwing, bij de tweede waarschuwing is de opdracht niet geslaagd.
Ondertussen zijn meerdere mannen bezig met het bouwen van een overkapping van het geleverde hout op 3 oktober. Maddy kreeg een mailtje van de febo daarover dat daar niets aan werd gedaan tot nu toe dus de mannen gaan aan de slag daarmee.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Hendrik83 het volgende:
Nadir verteld een geheim tegen GJ
https://streamable.com/365xkyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
9 oktober:
's Middags is de dansmarathon volbracht en is er 1500 euro verdiend.
Madeleine komt met de mededeling hoe er boodschappen wordt gedaan :
80 euro voor een dartbord en kaarten en stemding voor de gitaar,
25 euro per persoon zakgeld,
50 euro schoonmaakspullen waaronder toilet verfrissers,
470 euro eten (lunch en avondeten)
Vervolgens één grote chaos want men is het voornamelijk niet eens met de aankoop van een dartbord.
Na een hele tijd wordt het dartbord ingeruild voor ontbijt. Madeleine blijft behoorlijk rustig dus mijn inziens is de eventuele aankoop van het dartbord ingefluisterd door de febo. Ondanks dat vermakelijke streams.
Met dank aan DGK_Tegengas:
https://www.bitchute.com/video/e1TjJm0WuOsw![]()
Van DGK_Tegengas (so much thank you's) en het gaat over Wendy :
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.
https://www.bitchute.com/video/E8Buud4b14DC![]()
10 en 11 oktober:
Om de beurt bestellen de inwoners boodschappen van hun 25 euro zakgeld bij Maddy, de nieuwe manager van de maand, en dat neemt een hele dag in beslag.
De volgende dag worden de bestellingen geleverd en flinke chaos want meerdere dingen kloppen niet. Het is de vraag wanneer het Maddy allemaal te veel gaat worden deze maand.
Voor de rest gebeurt er eigenlijk niets van betekenis.
Een leuke quote van Jeffrey: "Als je Arend zegt, moet je ook Berend zeggen." ( Gejat van @Vlinder1974 )![]()
Stream verslag van Woensdag 12 oktober
Ochtend:
Wanda begint tegen Kim K over Ruben die erg veel bij Djedi is. Ze vind beetje dat Djedi dubbele signalen geeft naar Ruben maar ze praat wel veel over Joost.
In de middag gaat het Alarm! Helaas geen eliminatie maar een individuele opdracht.
Individuele opdracht, raad het totale gewicht van alle bewoners. 1 persoon wint en die mag zelf bepalen hoe hoe het geld word besteed en winnaar mag dit verdelen over de bewoners of volledig aan zichzelf.
Geld prijs: 500 euro.
Binnen 20 minuten moeten ze de schattingen van iedere bewoner noteren en dan totale gewicht van elkaar, dit moeten ze opnoemen.
Kim K: 2751, 3
Mexx: 2347,5
Leila: 2344
Wendy: 2360
Babette: 2511
Morai: 2169
Rupert: 2140
Alicia: 2458
GJ: 2518
Nadir: 2157
Janet: 2277
Kenzy: 2495
Eric: 2384
Bern: 2282
Maddy: 2403
Berend: 2469
Martin: 2481
Marciano: 2480,4
Esther: 2479
JW: 2512
jeffery: 2467,9
Sascha: 2465
Jappie: 2680
Myrthe: 2760
Jerrold: 2360
Eunice: 2337
Ima: 2550
Kim D: 2778
Isaac: 2565
Ruben: 2586
Djedi: 9507
Wanda: 2517
Zoe: 785
Na het opnoemen moet iedereen zich gaan wegen, als iedereen is geweest wordt alles opgeteld.
En de winnaar is Isaac!![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:19 schreef claire3500 het volgende:
Stream verslag van Woensdag 12 oktober
Zoe: 785![]()
quote:Djedi: 9507![]()
![]()
![]()
Hotapnyc![]()
12 oktober
Woensdag avond, tijd voor de talkshow van Gert-Jan.
Te gast zijn Isaac, Janet en Bern.
Isaac vertelt over het bokstoernooi van 28 oktober en wie tegen wie bokst:
Babette vs Wendy
Jan-Willem vs Jasper ( Jasper had Jan-Willem uitgedaagd, dus daarom boksen die 2 tegen elkaar. )
Ruben vs Gert-Jan
Djedi vs Wanda
pauze special guest
Martin vs Nadir
Jerrold vs Bern
Mirthe vs Kim D.
Jeffrey vs Imaddidin
( thanks to @greysbones )
De overige gesprekken zijn erg saai.
Er wordt in de avond nog fanatiek getraind voor het bokstoernooi.![]()
Donderdag 13 oktober:
12.45: ALARM
Verdienopdracht:
De prijzen die te winnen zijn:
150 punten: verfpakket
200 punten: fruitpakket
250 punten: bingo
400 punten: cocktails maken
Ieder krijgt 1 kans om met een dartpijl een ballon te raken.
De ballonnen zitten in de houten stellage die al eerder is gebruikt voor blikken omvergooien.
Op de ballonen staan punten vermeld.
0, 10, 25, 50 punten maar ook -10 en -25 punten en 1 gouden ballon van 100 punten.
Imadiddin: 0 punten
Mexx: 25 punten
Martin: 0 punten
Isaac: 0 punten
Eunice: 50 punten
Kenzy: 25 punten
Marciano: 50 punten
Jeffrey: 50 punten
Nadir: 0 punten
Jasper: 0 punten
Gert-Jan: 0 punten
Rupert: 15 punten
Kim D.: 15 punten
Jan-Willem: 0 punten
Wanda: 50 punten
Wendy: 25 punten
Janet: 0 punten
Kim K.: 0 punten
Djedi: 0 punten
Zoë: 0 punten (goh)
Mirthe: 0 punten
Esther: 0 punten
Babette: 0 punten
Alicia: 15 punten
Ruben: 0 punten
Sasha: 0 punten
Moraima: 50 punten
Erik: 0 punten
Jerrold: 0 punten
Bern: 0 punten
Leila: -10 punten
Maddy: 0 punten
Berend: 0 punten
In totaal: 360 punten.
Er wordt gestemd en 17 stemmen voor bingo vs 16 stemmen voor verfpakket + fruitpakket.
Van @Hendrik83:![]()
Er is een nieuwe spelopdracht.
4 inwoners moeten 24 uur op een paal zitten, de verdiensten zijn 250 per paal.
Ze mogen 5 keer naar het toilet en mogen er niet langer dan 2,30 blijven zitten.
Degene die op de paal gaan zitten zijn:
1. Jasper
2. Kim K
3. Gert-Jan
4. Isaac
Een leuke klus, het komt met bakken de lucht daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes van @puzziepie
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:23:14 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aangemoedigd door de medewoners gaan de 4 paal-zitters de laatste minuten in
Met het halen van deze opdracht hebben ze ¤1000,00 verdiend
[img][img]https://i.gyazo.com/a0ce99923d1161d1b1cb2255f936406c.gif[/img][/img]
Gifje van Hendrik83
[img][img]https://gyazo.com/2c21fdce1dbc291d6b77f91aa3ff7efb.gif[/img][/img]
Gifje van Ebinas
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:23:29 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeffrey is de nieuwe manager van deze maan. Hij wil er een mooie tijd van gaan maken.
Het is een Historisch moment zegt hij.
Jeffrey heeft 18 stemmen.
Imadiddin 11 en Esther had 0 stemmen
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 02-11-2022 11:05:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een korte résumé van mijn kant voor de mensen die het niet hebben gevolgd over de cocktail party, zondag van 14.00 uur tot 17.00 uur.
Er werd te snel gedronken uiteraard. Mexx al snel sletterig gedrag. Nadien overgegeven.
Zoë die zich opdringt aan Jeffrey.
Kim Kapster vreselijk verdrietig want Marciano had teveel gedronken en was aanhankelijk naar andere vrouwen.
Om 16.00uur was de alcohol al op. Maar Jeffrey had apart extra bier en wijn ingekocht dus na een tijdje werd dat ook aangebroken.
Kenzy zag ik haar issues uitspreken bij Babette over dat ze zich niet thuis voelde in het groepje waar ze eigenlijk bij hoort.
Wanda die Marciano flink aansprak over hij omgaat met Kim kapster.
Een fantastische Wendy die heel veel vrouwen helpt met kleding en haar en make-up.
Bijna iedereen heeft gerookt vanavond.
Het meest verdrietige is dat Berend zich nog steeds niet lekker voelt. Er is bloed geprikt maar de uitslag is negatief. Hij baalt terecht dat hij zich niet lekker voelt. Jeffrey is een hele tijd bij hem geweest. Berend lag in bed. En Jeff heeft hem een peptalk gegeven. Hopelijk werkt dat.
De vraag is wanneer we gaan zien dat Jeffrey en Kim D. daadwerkelijk gek zijn op elkaar.![]()
Nadir heeft vandaag de loods vrijwillig verlaten.
Onder luid applaus heeft hij de loods verlaten
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2022 12:27:56 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kunnen weer geld verdienen 1600 euro dit keer
Dat is het bedrag wat Rembrand er ook voor gekregen
De nachtwacht heeft in de loods gestaan, maar is inmiddels vervangen voor een ander doek daar zitten 10 verschillen in die ze moeten opzoeken, Ze hebben hier een uur de tijd voor.
Jeffrey verzoekt de mensen die het schilderij goed bekeken hebben even bij hem komen staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bewoners hebben alle 10 de verschillen goed geraden en winnen hier mee 1600 euro voor de huishoud-pot.
Er was nog een bonus vraag;
Ik welk jaar schilderde Rembrand de nachtwacht?
Aan Mirthe de eer om dit antwoord te geven, 1642 schrijft ze op En ook dit antwoord is goed.
Ze hebben hiermee 1760 euro verdiend voor de huishoud-pot.
Er zit nu ¤2248 en een paar cent in de huishoud-pot,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alicia heeft vanmorgen vrijwillig de loods verlaten. Ze neemt een voor een afscheid van iedereen.
"Mijn tijd zit er op, super bedankt allemaal. Ik heb veel geleerd", zegt ze.
Ze vindt dat ze een goede keuze heeft gemaakt, ze wenst iedereen succes en bedankt iedereen.
Nog een keer een knuffel voor wat mensen.
En dan verlaat ze de loods onder een luid applaus van de achterblijvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van 5thencounter
Dan nog een applaus en Alicia vertrekt een huilende Gert Jan en Babette achterlatend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van SpapaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:23:57 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een samenvatting over de eerste 3 maanden :
Met heel veel dank aan @KinKiJan
1. Koffertjes: exit Manuela en -30k prijzenpot
Manager: Martin
2. Eliminatie: Quincy elimineert Johan
3. Ballonnen hooghouden: +600
4. Marble mania: -10
5. Ballonnen blazen: +2075
6. Puzzelen: 0
7. Katapult 1: Punten voor prijzen
8. Basketbal: +350
9. Katapult 2: Punten voor prijzen
10. Bowlen met knikkers: +735
Totale opbrengst voor huishoudpot: +3750
Manager: Madelaine
11. Dansen: +1500
12. Gewicht schatten: Individuele opdracht, Isaac wint 500
13. Darten: Punten voor prijzen
14. Eliminatie: Jeff elimineert Jerrold
15. Potten schatten: Juist geraden potten als prijs
16. Paalzitten: 4x250, +1000
17. Boksbal: Punten voor prijzen
18. Auto proppen: +700
Totale opbrengst voor huishoudpot: +3200
Manager: Jeffrey
19. Salto’s: Geen geld, wel prijzen
20. Over muur: +1175
21. Rembrandt: +1760
22. Snoep op kleur sorteren: Geen geld, maar prijzen
23. Bibberspiraal: +100
24. Voetbal in ton stuiteren: Punten voor prijzen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Deze was niet helemaal compleet (mist de eerste dart opdracht en het fruit wegen) de aangepaste versie staat nu in een apart topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
19-11-2022 Zaterdag ochtend/middag
De pleuris is uitgebroken nadat er geklaagd wordt over een klein ontbijt, vermoedelijk i.v.m. 2 warme maaltijden. Jeff is er he-le-maal klaar mee en wil iedereen 25,50 zakgeld geven en dan zoeken ze het maar uit. Dan is al het feest over en kan iedereen de hele dag in bed liggen.
Jeff gaat iedereen af om zijn tirade te vertellen. Mensen hebben gezegd dat ze hier over willen stemmen, maar Jeff boeit het helemaal niks wat iedereen vind. Hij gaat gewoon iedereen 25,50 geven ondanks de uitkomst. De volgende manager hoeft ook niet te rekenen op geld in de pot.
TBC![]()
Vanmorgen heeft Ruben vrijwillig de Loods verlaten
Madeleine heeft haar 24 uur aangevraagd, weer ingetrokken en opnieuw aangevraagd.
Als het goed is verlaat zij morgen de loods.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rond 12 uur ging het alarm, ze krijgen een verdienopdracht en moeten zich allemaal terug trekken in hun slaapkamer. Zo 40 minuten later mogen te terug de loods in.
Ze moeten met 10 man 50 minuten planken
Ze krijgen de juiste plankhouding te zien
En dit niet, zegt de stem als ze een verkeerde houding laten zien.
De manager zal zo 10 willekeurige deelnemers uit een ballen bak halen
Als iedereen het haalt krijgen ze 750 euro dat betekend dat er dus in totaal 50 min geplankt moet worden.
De volgende inwoners moeten planken.
• Martin
• Dedji
• Babette
• Rupert
• Imadin
• Mirthe
• Madeleine
• Jan-Willem
• Jefrey
• Erik
Edit
De opdracht is gehaald, ze hebben ¤750 verdiend.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 27-11-2022 14:07:52 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bewoners krijgen weer een verdien opdracht 2 min in het ijszitten
Er staan twee ijsbaden klaar buiten
Ze hebben 4 uur om te oefenen.
Dan start de opdracht 10 personen moeten ieder 4 minuten in het ijs zitten.
Als eerste gaat Imadidin hij heeft het gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tweede Madeleine, ook gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van Freshfruit
Als derde gaat Mexx, zij haalt ook de 4 minuten.
Nummer 4 is Kim, haalt ook de 4 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van Freshfruit
Nummer 5 is Wanda,ook gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van aardbeienmoes
Nummer 6 is Zoë, die het ook heeft gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van Freshfruit
Nummer 7 is Moraima, en ook zij heeft het gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Puzziepie
Voor Babette het bad ik kan moet het eerst bijgevuld worden.
Nummer 8 is Babette, ook door haar zijn de 4 minuten gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van Freshfruit
Nummer 9 is Leila, maar voordat zei er in mag wordt er eerst ijs bijgevuld.
Ook Leila heeft de opdracht gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Puzziepie
En dan tot slot de laatste, nummer 10 en dat is Isaac. Ook hij haalt de 4 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Puzziepie
De laatste sec gaat Isaac helemaal onder het water.
Ze hebben het maximale resultaat behaald, weer ¤1.000 verdiend.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:25:12 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben de spelregels aangepast.
Eerder mocht men uit de winnaars-pot alleen geld voor eten gehaald worden. Maar nu mogen ze ook geld voor leuke dingen besteden uit de pot.
De groep is er verdeeld over. De een zegt dat ze ook moeten genieten van de tijd die ze daar zitten, leuke herinneringen maken. Een ander zegt weer dat dit het spel niet was. De pot is voor de winnaar en moet niet opgesnoept worden. Weer een ander zegt dat de pot nog niet van iemand is, hoe kan je beslissen over geld wat nog niet van je is?
Ze hebben een boek gekregen wat er in staat wat ze eventueel kunnen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Madeleine is vandaag naar huis gegaan via een eliminatie ronde.
Ze kreeg nog een kans door middel van een spel maar deze verloor zij.
Had ze het spel gewonnen dan had ze iemand anders uit mogen kiezen die de loods moest verlaten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Marcio wil zijn 24 uur aanvragen, hij geeft ook als een van de redenen dat hij niet wil dat zijn kinderen dit allemaal meekrijgen en dat hij Kim de kans wil geven zich te ontwikkelen.
Hier een korte samenvatting van wat ik in de COS getypt hebt een een bericht van @Moeraskat en @Flow3r gequote.
"Ze weet echt niet hoe ze zichzelf neer zet man", zegt Marcio
Alcohol en sigaretten.
ALs je hier binnen zit wil je toch leuke binnen te doen
Je bent toch met een bepaald doel hier naar binnen gekomen zegt Marcio
Marcio vraagt zich af of hij iets over het hoofd gezien, wat zie ik verkeerd, wat mis ik
Het is echt wel een goeie meid hoor.
Dus je wilt gaan dat het goed is voor haar, vraagt Martin.
Martin zegt dat hij moet afspreken dat als er iets is je elkaar een dag moet negeren.
Marcio zegt dan krijg je wat gisteren gebeurde.
Volgens Martin moet hij hier afspraken over maken met Kim.
Marcio gaat eerst achter praten zegt hij.
(Ik versta ze moeilijk)
Marcio zegt dat hij haar niet genegeerd gisteren, ik heb gewoon mijn mond gehouden gisteren.
Nu zit ze met de vraag of ze het ooit goed kan doen.
Nu geef ik haar de ruimte voor zelf ontwikkeling.
Volgens Martin werkt die zo niet.
Maar volgens Marcio gaat het zo niet werken.
Je bent de poort door gelopen met een reden, zegt Martin
Marcio zegt dat hij de poort door gekomen voor het experiment, niet voor de liefde
Maar het is gelopen zoals het is gelopen.
Martin denkt dat Marcie er meer uit kan halen dan dit moment
Marcio zit er niet mee dat hij er ongelukkig van kan worden.
Je gaat dus weg voor een ander, zegt Martin.
"Ja", zegt Marcio
Kort samen gevat Marcio wil dus weggaan om Kim de kans te geven zich te ontwikkelen.
"Ik ben hier niet gekomen voor loveeiland", zegt Marcio.
Hij zit niet te wachten op het gezeik.
Martin vraagt zich af sinds wanneer Marcio zich druk maakt om wat anderen vinden
Marcio wil niet in een rollingcoaster zitten, hij heeft ook twee jongens buiten lopen.
Martin zegt dat de jongens vast niet willen dat hij naar huis komt.
Marcio wil toch rekening houden met zijn kinderen die hoeven dit ook niet allemaal te zien.
Martin noemt allemaal redenen op waarom Marcio moet blijven
Dat zijn allemaal dingen die jullie ook zonder mijn kunnen, zijn allemaal kleine dingen.
En ineens hoor ik gehijg in mijn oren, een blik op de stream laat mij zien wat dat is
Erik is aan het gewichtheffen het gesprek tussen Marcio en Martin is weggedraaid
Op de andere stream ligt Babet te slapen.
Martin gaat na het gesprek met Marcio gelijk naar Kim .
Van Kim gaat hij naar Marcio en zegt dat hij naar Kim moet gaan
Marcio vraagt wat hij verteld heeft.
Martin zegt gevraagd hoe het met haar gaat.
Gezegd dat je van haar houdt.
Marcio is gepikeerd dat Martin zijn mond niet heeft gehouden.
Marcio gaat naar Kim, deze zegt dat hij bij haar moet komen liggen.
Marcio vraagt wat Martin heeft gezegd.
Ik kan Kim slecht verstaan, ze fluistert.
Kim zegt "iets wat hij niet mocht zeggen".
Niet te doen dit gefluister te volgen.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Kim: ik kan focking veel met je lachen
M: gaat het niet om
K: dat is wat hier gaat groeien, ik wil jou
K: wil je mij, wil je mij?
M: het gaat nu om…
K: ja maar
M: je laat me niet praten
Kraak kraak kraak
M: ik doe wat ik wil, nee luister ik wil met… kraak kraak kraak.
Kut dekbed tegen die microfoon. Zo versta ik niks![]()
Kim: snikt/zucht
Stilte
M: stop daar nou mee
M: ik kan geen gesprek met je voeren als je moet huilen ( lieve toon )
K: ja.. snik snik
M: als je gaat huilen kan ik niet praten met je
Kraak kraak kraak….
M: … ook voor mezelf…. Kom. * aai geluiden *
K: hou je van mij?
K: hou je van mij?
K: ik heb hier al van alles mee gemaakt met jou
M: vandaag geen grote ding, genoeg
Ik zie een pinkie swear
M: niet van die rare dingen zeggen
K: wat
M: laat mn pink los man
M: maar Kim
K: ja
M: ik wil echt niet dat je denkt dat je bij mij dingen niet mag. Dat is echt niet zo
M: en gisteren gaf je aan dat je niet weet hoe dingen gaan luisteren
K: maar ik was boos
M: maar laat me even praten
Zes keer zachter gefluister
Kan heel veel niet meer verstaan nu… alleen losse woorden.
K: nee, niet doen … dat weet ik.. deze zijn verleden. Probeer ik aan te werken. Ik weet dat
M: oké maar als je elke keer
K: ik zit daar wel mee
M: maar dat hoor je me niet meer over
K: maar als het een keer komt dan komt het nog harder aan. En als ik er een keer niet op let dan komt het bij jou wel zo binnen.
M: ja maar ja maar maar
K: nee laat mij even uitpraten
K: ik ben zo onzeker, en dan denk ik dat jij… en dan mopper ik. Ik wil jou niet kwijt. Echt niet.
M: komt goed joh
K: ben zo bang dat ik je kwijt raak
M: ik ga naar beneden
K: je gaat niet naar huis
M: ik ga naar beneden
K: als jij gaat ga ik er direct achteraan ik zweer het
Kraak kraak kraak.
K: hier buiten, dan zie je wat meer dingen van mij ziet hoe ik ben.
K: je doet het niet voor mij om weg te gaan. Dat zeg je wel maar je doet het niet voor mij. Want ik wil dat je blijft. Ik wil met je door. Ik ben facking gek op jou.
M: stilte
K: wil je met me door of niet
M: stil
K: he?
M: ik heb al 100x ja gezegd
M: ik heb ook al honderd keer tegen je gezegd, stilte
M: ja …
M: het is irritant dat steeds mensen komen wat is er wat is er
K: dat is hier dst doen ze ook bij mij.
M gaat op het randje van het bed zitten en smeert z’n gezicht en handen in.
Daarna volgt gefluister wat ik niet kan verstaan.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: ik zal je niet laten gaan papa
Marciano: als ik ga moet je me wel begrijpen
Martin: weet ik, maar tot die tijd doe ik er alles aan om je te blijven
Martin: Mexx vroeg ook al wat er wasquote:Op woensdag 7 december 2022 09:14 schreef Flow3r het volgende:
M : schouders omhoog, komop
K : dat kan ik niet
M : jawel, het is klaar , oke?
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 7 december 2022 09:15 schreef Flow3r het volgende:
Kim : ik ga vandaag een gesprek aanvragen
Marciano : stop nou met dat gehuil
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 7 december 2022 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
K&W knuffelen in de wasruimte. M: Kim, wat is er. Vandaag even lachen.
K: ik ben bang dat je gaat
M: ik ga niet oké maar we moeten het er nog wel goed over hebben.
K: wanneer want het moet uitgesproken zijn
M: ik wil het niet dat je het gevoel hebt dat je alles fout doet
K: ik wil graag dat je zegt als ik wat fout doe
M: ik doe ook wel eens wat fout
M: kom op, even schouders omhoog kimmie. Het is klaar. Je hoeft niet lachend door de loods te rennen. Kimmie.
K: ik ga wel een gesprek aanvragen, ik heb het echt nodig
M: oké oké wacht tot Isaac het is, niet bij Jeff
K: doe ik ook.
M: kimmie ga nou niet huilen, alleen als je echt verdrietig ben
K: ik ben echt verdrietig
M: ah kom, het is echt klaar nu toch opgelost
M: ik zeg niet dingen die je wil horen
M: ik denk in oplossingen, gaan gewoon leuke dingen doen.
M: nou stop met huilen en verdrietig zijn het is opgelost het is goed het is klaar
M: anders ga ik je optillen
M: ik zat er mee dat ik dacht dat ik jou geen goed gevoel gaf
K: dat geef je juist wel
M: gisteren streep doorheen ja klaar
M: eergisteren streep doorheen ja klaar
M: laatste vraag, heb je het idee dat je op eieren loopt voor mij?
K: nee ja soms als ik dat weer denk en zo voel maar daar werk ik aan.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 07-12-2022 09:22:48 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het duurde even maar de stemmen zijn geteld
Isaac is de nieuwe manager van de maand December
Morgenochtend wil hij om 11 uur bij elkaar komen om zijn plannen bekend te maken.
Zoë had 2 stemmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe verdien opdracht
Beste deelnemers wie neemt het voortouw bij deze opdracht zegt de stem
7 touwen die in de knoop liggen en uit elkaar gehaald moeten worden
14 deelnemers worden aan een touw gekoppeld.
Een deelnemer mag van de stip af tijdens de opdracht.
Lukt het ze om dit binnen de 10 min te doen, dan krijgen ze ¤ 750. iedere minuut langer dan gaat er ¤50 af
Stappen er meer mensen van de stip kost ze dat ¤75
De deelnemers die op de oneven nummers staan gaan dit spel spelen.
Edit:
Ze hebben deze opdracht niet gehaald dus ¤0 voor de huishoudpot.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 08-12-2022 14:02:35 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zoemer gaat de bewoners moeten binnen 90 sec op hun kamer zijn, zijn ze te laat dan krijgen ze een gele kaart.
Ze zitten er een tijd, maar ondertussen heeft de stem al verteld aan de streamers dat er een Kerstkaraoke aan komt.
Volgens mij was dat een foutje, want toen de stem zei zodra de Kerstbellen........ zei stopte de informatie gelijk.
De bewoners praten gewoon door op hun slaapkamer dus het was een beetje vreemd.
Na zeker een half uur op hun kamer te hebben gezeten mogen ze de kamer weer in. Hier zien ze allemaal Kerstversiering.
Ze hebben een week opdracht. Zodra ze kerstbellen horen, verschijnt de naam van de deelnemer die moet mee zingen met een Kerstliedje. Deze persoon heeft 15 sec om bij de microfoon te zijn.
Ze kunnen ¤25 per liedje verdienen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verdienopdracht
Vanmorgen is twee keer de Kerstbel gegaan, de eerste keer was voor Moraima. Zij heeft niet meegezongen en dus ook de ¤25,00 niet gewone, kort daarna was Djedi aan de beurt. Zij heeft wel ¤25,00 verdiend. Ze was nog maar net klaar met haar opdracht of het alarm ging af.
De stem zei dat ze 90 sec de tijd hadden om naar de slaapkamer te gaan. Wie te laat is krijgt een gele kaart.
Na 40 minuten wachten zegt de stem dat ze 1 minuut hebben om te verzamelen op een stip.
Als ze allemaal op de stip staan duurt het nog even voordat de stem uitlegt wat de bedoeling is.
Dan horen ze getjilp als ze staan te wachten er is een vogeltje in de loods schijnbaar.
Nog een opdracht tijdens de kerstkaraoke-opdracht.
Zoals jullie zien staat een paal in de loods, wie het langste blijft hangen is verzekerd van een plaats in het programma.
Even pauze!
Dan zegt de stem dat er vandaag niemand naar huis gaat maar dat het een verdien opdracht is.
Ze krijgen zoals gewoonlijk oefentijd. 2uur mogen ze oefenen.
Er is niet gezegd hoeveel ze kunnen verdienen.
Edit een gifjes van het oefenen
[spoiler]
gifje is van puzziepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie 46
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:25:32 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben twee uur lang kunnen oefenen en wat zo te zien was bleef niemand lang aan de paal hangen.
Als de zoemer gaat als teken dat de oefentijd voorbij is, gaan de inwoners allemaal klaar staan op de stip.
Ze laten de bewoners lang wachten, dan gaat de zoemer
De oefentijd is voorbij, dit is een opdracht voor iedereen zegt de stem.
Het hele lichaam moet tussen de zwarte banden van de paal blijven
Hoe dit langer dan 2 minuten vol dan verdien je ¤20 voor de huishoud-pot
Blijf je korter dan 1 minuut dan gaat er ¤20,00 van het verdiende geld af
Hou je het 10 minuten vol dan verdien je ¤50,00.
Dit wordt best een pittige opdracht zegt Isaac maar hou volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De opdracht is om 17.43 uur afgelopen, ze hebben ¤770,00 verdiend.
Zoë en Morairma hebben -20 euro, Erik en Babette hebben de 2 minuten ook niet gehaald maar wel 1 minuut. Hier mee hebben ze niets verdiend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag is de stemming geweest over de stelling om geld uit de winpot te halen
Kenzy wil nog uitstel Imadiddin vindt dat ze tijd genoeg hebben gehad.
Kenzy's voorstel is om voor de maand december ¤2.000 te nemen voor de Kerst en Oud en Nieuw. En dan in januari verder kijken.
Marciano kwam terug op zijn stelling om ¤50.000 te reserveren en bracht het terug naar 35 duizend euro later weer naar ¤40/45.000.
Erik denkt dat een hoop mensen de behoefte hebben om de gele kaarten te voorkomen.
Bij sommige is het nodig om er iets zwaardere straf te krijgen.
Erik heeft twee dingen:
1 Corvee dienst.
2 bij stemming dat de manager de namen noemen van degene die een gele kaart hebben.
Er moet gestemd gaan worden, mensen die voor de stelling van Kenzy zijn moeten op rood gaan staan, wie voor de stelling van Marciano is op groen. Ben je het nergens mee eens ga je nergens op staan.
Het is een chaos, er zijn er wat die het niet begrijpen en alles wordt nog een keer verteld en nog een keer.
Isaac zegt het is heel simpel, komen we er nu niet uit dan kan iedereen er een stelling ingooien en gaan we per keer stemmen.
Dan vraagt Jeff, stel dat ik in April iets voor een ton wil gaan doen kan dat dan? Ja dat kan want iedereen kan wat vragen uit de pot en er gaat dan gestemd worden. Jeff zegt dat stemmen voor deze stelling dan ook geen zin heeft.
Maar ze komen er niet uit en Isaac staakt de stemming.
WIl je iets gooi het in de groep wat het ook kost er is geen limiet en er is geen beveiliging voor de pot.
Wil je dus iets dan gaan we stemmen,
Boven op kantoor hebben Isaac en Jeff de grootste lol.
Jeff danst, "er is gewoon geen kut gebeurd" zegt hij dansend.
Zowel Isaac als Jeff zeggen hier op aangestuurd te hebben.
Kort gezegd, Er zijn dus geen afspraken gemaakt voor wat betreft het opmaken van de winpot.
Iedereen die wat wil uit het evenementboek kan een stemming aanvragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wereld record bal op de knie hooghouden:
“Er is een brief en er zijn twee scheidsrechters bij het podium”, zegt Isaac
Cap van Freshfruit
Beste deelnemers jullie gaan vandaag proberen een record te verbreken voor het guinisbook of record
De keuze is gevallen op de bal hoog houden op de knie. Het record staat op 31.
Ze krijgen per persoon 30 seconde om dit te doen.
De prijs is een Primera keuze cadeau kaart ze kunnen deze cadeau kaart in wisselen is internet. Er is een keuze uit 150 cadeau kaarten.
De kaart is twv ¤1.000.
Cap van Freshfruit
Isaac geeft aan dat hij weinig mensen heeft gezien die aan het oefenen waren.
Als de klok gaat lopen gaat het beginnen, je hebt 3 pogingen per keer.
Imadiddin bakt er helemaal niets van
Dan is Eric aan de beurt, Bij poging 1 haalt hij er 19, bij poging 2, 25x en bij de laatste poging verbreekt hij het record door 46 keer de bal op zijn knie te houden.
Jeff haalt het ook niet . Marciano haalt het daarna wel met 42 x de bal op zijn knie te laten stuiteren.
Martin doet de volgende poging hij haalt 32x.
Nu gaat Bern een poging wagen, de eerste keer gaat het fout bij 12. De tweede keer bij 31x. Bij de derde poging haalde hij 27. Helaas ook niet gehaald dus.
Ook GJ haalt hem bijna bij de eerste poging, maar helaas de tweede en de derde keer lukt het hem niet.
Nu is Kim ( van Jeff) aan de beurt. Ook zij haalt het niet van de drie keer is 7 het hoogste aantal.
Eunice nu aan de beurt. Ook zij haalt het niet.
Rupert kan ballen hoog houden zegt hij, ik weet niet welke maar deze voetbal in ieder geval niet hij faalt drie keer.
Isaac is als laatste aan de beurt en gaat nu de bal proberen hoog te houden De eerste mislukt, de tweede poging mislukt, bij de derde poging lukt het hem 29x
We hebben twee prijzen zegt Isaac
The world loods record 2022 gehaald door Eriken de Cadeau kaart van ¤1.000,00
Iemand die niets kan met een bal kan door te trainen toch 46 x de bal hoog te houden.
Erik hoopt dat de andere ook gaan oefenen en ze de volgende keer weer zo mooie prijs hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zat er al een tijdje aan te komen Djedi heeft zojuist de loods verlaten.
Rond 10.00 uur geeft Isaac haar de koffer en zegt dat ze een uur de tijd heeft om haar spullen te pakken. En vraagt nog een keer of ze het zeker weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Engine
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:26:11 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Djedi heeft nog maar net de loods verlaten of ze zoemer gaat.
Iedereen moet binnen 90 seconde op de slaapkamer zijn, wie te laat is krijgt een gele kaart.
Er zijn wat gesprekken, deze heb ik niet gehoord maar @Li0nHeart heeft het mooi verslagen ,zie hieronder
Martin : Jullie hebben ook allemaal toch dat gesprek gehad, dat er 2 termijnen zijn dat je voor de uitbetaling als je hier uit bent, doorbetaling. Daar kun je toch ook best veel uithalen.
Marciano : Dat zou niet kloppen, dat zou ze Madeleine einde van november … zij is begin december weggegaan he.
Martin : Het is altijd begin of eind he .. begin of eind. Begin van de periode, dan krijg je nog wat je hebt afgemaakt. En bij die ander krijg je nog een maand erbij.
Marciano : Als je wordt geëlimineerd, wordt sowieso nog 1 maand voor je afgemaakt, die maand.
En nog even door en toen pas de streamwissel ... oeps.
En
Febo heeft een nieuwe regel opgelegd vertelt Bern, moet Isaac nog bekend maken. Bij stemmingen MOET je vanaf nu kiezen.
Ook zijn er al een paar dagen stemafspraken gemaakt onder diverse bewoners
Links is Leila
Rechts is Rupert
Kim D heeft aangegeven dat ze thuis heel de dag door alcohol drinkt met oud en nieuw en hoopt dat in de loods ook mag. Als dat niet mag zal ze dat heel erg vinden.
Als ze weer naar binnen mogen zien we een rodeostier
Omdat de Kerst voor de deur staat gaan ze een rit maken op de opblaasbare rodeo, Rudolf het rendier met 1 hand, andere hand kerstbellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Engine
Het is een verdienopdracht, ze kunnen geld voor de huishoud-pot winnen.
Ze mogen 2 uur oefenen.
Isaac wil met een klein comite gaan bespreken hoe ze het gaan aanpakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gifje van Engine
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:26:27 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat kunnen ze verdienen met de rodeo opdracht
De opdracht begint zo, iedereen moet mee doen anders wordt het een magere Kerst zegt de stem.
Ze kunnen ¤20 per minuut verdienen
¤ 30 voor 2 min
Niet langer dan 1 min dan gaat er ¤20 van de pot af
Haal je 5 min dan verdien je ¤ 50
Ze mogen de rodeo maar met 1 hand vasthouden, in de anderen moeten ze kerstbellen vasthouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als eerste gaat Eunige, zij haalt 5 minuten, de eerste ¤ 50 is binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Loveable
Als tweede gaat Marin. Opgejut door Isaac gaat hij zonder shirt.
De eerste 2 minuten gaat het best langzaam daarna wordt het tempo opgevoerd.
Martin haalt ook de 5 min en heeft daarmee ¤ 50 voor de pot verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
De volgende die er op klimt is Wanda zij verdiend ¤ 30 voor de pot
Hierna is Kenzy aan de beurt. Bij 4uur 30 valt ze van de Rodeo en verdiend ze ¤ 30.
Dan is KimK aan de beurt de eerste 2 min gaan bij iedereen vrij rustig. Zij valt bij 3uur 36 en verdiend ook ¤30 in totaal hebben ze nu ¤190 verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif van Aggie 46
Nu is de beurt aan Mexx zij haalt 1 min en verdiend é¤ 20. Ze is al snel misselijk en roept dat ze moet kotsen Er staat nub¤210 voor de huishoud potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
Dan mag Leila die haalt de minuut niet en er gaat dus ¤20 van het gewonnen bedrag af. Waardoor de stand weer terug gaat naar ¤190.
Rupert is aan de beurt hij haalt 4 minuut 38 en verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
Nu mag Imadiddin zijn rijkunsten laten zien hij haalt 4minuut 14
Dan mag Janet de rodeo beklimmen, ze haalt net de 2 minuten niet 1.58.52 heeft ze gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Aggie46
Jan Willem is de volgende in de rij. Hij haalt de 2 minuten en totaal zit er nu ¤ 200. In de huishoud-potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
Sascha, zij haalt iets meer dan 4 minuten. Vies klote ding, wat een tering beest. Hoeren ding zegt ze vlak voor ze er af vielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
Nu is Esther aan de beurt. Ze haalt de 2 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46.
En dan is Moraima in de buurt, ze haalt 3 sec en valt dan al van de rodeo, ik heb mijn best gedaan jongens zegt ze Heb pijn in mijn knieën. Er gaat dus ¤20 euro van de pot af .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Sparpaars
Dan is Mirthe aan de beurt zij haalt ook net de 5 minuten niet maar toch ruim 4 minuten er op gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
Berend zit er ook maar een paar seconde op. Er gaat weer ¤20 euro uit de pot.
Dan gaat Kim, zij haalt 5 minuten en haalt hier meer ¤50 euro binnen.
[img][img]https://i.gyazo.com/ec6ac63c8726b69f2a59e74f3376be41.gif[/img][/img]
Gifje van Aggie46
De volgende is Gert-Jan ,hij blijft 4.21 zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie
Erik is de volgende, hij haalt iets meer dan 3 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Aggie46
Wendy is de volgende, niet zo hard he, roept ze. Maar ze haalt toch de 4 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Aggie46
Dan mag Jeff de Rodeo bestijgen, hij stopt ze laten niet zien hoeveel minuten, ik schat in net nog geen 4 minuten Hij heeft zo te zien last van zijn kleine Jeffie van het rodeorijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Agie 46
Marciano is net als Martin in zijn blote body gaan zitten, hij valt maar ze laten niet zien hoelang hij gehaald heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Sparpaars
De beurt is nu aan Jasper. Hij haalt de 5 minuten en brengt daarmee de stand van de pot op ¤650SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje is van Aggie46
Babette haalt meer dan 3 minuten maar laten niet exact zien hoeveel zat dicht tegen de 4 aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje is van Aggie46
Dan mag Zoë een poging wagen, zij haalt 2minuut.27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
En als laatste mag Isaac laten zien wat hij kan hijhaalt de 5 minutenen hierbij komt de eindstand op ¤760SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:30:13 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De spelers moeten zich binnen 1 minuut bij het spelscherm verzamelen.
De stem zegt dat het manager schap van Isaac er bijna op zit en dat nieuwe zich kunnen aanmelden.
Het is dus weer tijd dat zich nieuwe manager aanmelden dan kan vandaag bij Isaac.
Ze moeten 5 mensen hebben die er achter staan en ze moeten een kreet hebben.
[ Bericht 39% gewijzigd door Dotteke op 27-12-2022 12:59:32 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegen 14 uur gaat het alarm, de bewoners moeten naar hun slaapkamer.
Na meer dan een half uur worden de bewoners naar het beeldscherm geroepen, er staat niets klaar verder.
De stem geeft aan
Verdienopdracht
Nog een paar dagen en dan zit 2022 erop
Nog een paar maanden en dan de gaat de winnaar met de pot naar huis.
De bewoners hebben geen idee wat er vanaf het najaar in de wereld is gebeurd en daar gaat vandaag verandering in komen.
Ze gaan zo 15 nieuwsberichten horen.
Bij ieder bericht moet iedere deelnemer binnen 10 sec zeggen of het waar is
Groen is waar rood is niet waar
Per goede vraag 5 euro voor de huishoud-pot
Wie het fout heeft mag niet meer meedoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuws bericht 1 dit jaar werd de 8miljardste inwoner geboren, waar of niet waar? Bijna iedereen is op rood gaan staan, 5 maar op groen. Het antwoord was niet waar.
Ze hebben met deze vraag 25 euro gewonnen en nog maar 5 spelers die mee mogen doen
Nieuwsbericht 2: Koningin Elisabeth is op 96 jarige leeftijd overleden, waar of niet waar? 4 bewoners hebben dit goed ,20 euro verdiend
Nieuwbericht 3: De oorlog tussen Rusland en Oekraine is voorbij, is dit waar of niet waar drie deelnemers hebben het goed, 15 euro verdiend
Nieuwsbericht 4: Nederlands elftal heeft tijdens e WK verloren van Brazilië is dit waar of niet waar?
Nieuwsbericht 5: Mark Rutte heeft officieel bekend gemaakt dat hij een relatie heeft met een man, is dit waar of niet waar?
Nieuwbericht 6: Douwe Bob is voor de 4dekeer vader geworden, is dit waar of niet waar?
In totaal hebben ze 75 euro verdiend met deze opdracht
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 27-12-2022 15:01:29 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag is het weer zover, er moet genomineerd worden.
Het is Berend die de meeste stemmen heeft 16 stuks.
Op een tweede plaats staat Rupert met 8 stemmen.
En op de derde plaats Moraima met 2 stemmen.
Berend moet over een Slackline lopen haalt hij het niet dan zal hij de loods moeten verlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cap 5thencounter
Helaas heeft Berend het niet gehaald en zal binnen een uur de loods moeten verlaten.
Berend is boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Hoempah
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:30:33 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verdien opdracht;
Voor jullie staat een champagne toren zegt de stem. Ze mogen alleen glazen pakken met normale champagne de roze tellen niet mee. Ze mogen stoppen wanneer ze willen.
Ze moeten een voor een gas van de toren halen, als de toren in stort verdienen ze helemaal niets. ALs een glas wordt aangeraakt moet hij ook verzet worden.
Als iemand een glas heeft gepakt moet deze aan tafel gaan zitten.
1ste glas levert ¤5 op
2de glas ¤10
3de glas ¤15,
etc etc
Wees voorzichtig in dit geval brengen scherven geen geluk zegt de stem.
Isaac stelt voor om ¤ 50, te doen dan kunnen ze boodschappen bij de Jumbo doen.
Eric gaat advies geven wie welk glas pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van Hoempah
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:30:54 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leila gaat als eerste, zij haalt feilloos het eerste glas van de toren de eerst ¤5 is binnen.
ALs tweede pakt Jeffrey een glas,
Gert Jan pakt moeiteloos een glas.
Ook Kenzy pakt een glas.
Dan is Jan Willem aan de beurt.
Dan mag Babette er een pakken wat ook makkelijk gaat.
Babette haalt er ook een weg.
Esther ook een.
Bern is nu aan de beurt, ook bij hem gaat het goed. Erik geeft aanwijzingen wie welk glas en hoe men ze moet pakken.
Imadiddin pakt hem ook makkelijk weg.
Moraine mag het volgende glas pakken en gaat ook goed
Wendy pakt hem ook moeiteloos. Ze hebben nu ¤390
Isaac gaat even in overleg met Erik, die gaat het even goed pakken.
Volgens Erik moet het nog lukken om 9 glazen pakken.
Isaac zegt dat ze het gaan proberen. Ze gaan het risico nemen.
Kim wil het hier bij halen.
Isaac zegt dat hij de manager is en hij bepaald, niemand bepaald ik bepaal als manager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van 5thencounter
Erik bekijkt de toren nog even heel goed en weet zeker dat het nog kan.
Na goed gekeken te hebben komt Erik terug op zijn eerder besluit dat er 9 weg kunnen. Hij houdt het nu bij 3 glazen.
Marciano zegt dat er meer weg kunnen ook Jeffrey zegt ook dat er wat meer kunnen. Meerdere gaan zich er nu meer mee bemoeien ook Jasper zegt wat. Dan komt ook Mirthe en Martin er bij.
Jasper is de eerste die in deze tweede ronde een glas gaat pakken. Ook dit gaat goed.
Ik kan iemand gebruiken met een minder stabiele hand zet Erik Kim (van Marciano) haalt hem dan ook moeiteloos weg.
Marciano mag de volgende pakken. Hij schuift er makkelijk onder weg.
En dan is er nog een die staat helemaal los, iemand met een minder stabiele hand Kim (van Jeffrey) kan hem zo pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje van Aggie46
We zitten nu op ¤ 680 zegt Isaac, voor dit moment is die een heel mooi bedrag. Of Erik moet zeggen dat het nog makkelijk kan, maar hij moet wel met een heel goed argument komen.
De heren gaan weer in overleg ,en besluiten er nog wat te pakken.
Rustig zegt Isaac, we hebben de tijd. We gaan zo praten en dan ga ik een beslissing maken.
Marciano ziet 2 vrij en ook Jeffrey ziet nog een vrij glas staan. Erik zegt dat dat ene glas niet vrij staat.
Meerdere denken dat dat ene glas wel vrij staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Engine
Erik pakt de loep er bij en gaat alles nog eens goed bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Engine
Erik geeft aan dat hij voor een glas wil gaan. Isaac gaat nog even kijken.
Erik mag het laatste glas doen daarna sluiten wij hem af zegt Iaac
En Erik red het ze hebben met dit glas ¤ 765 euro verdiend.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:31:30 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrijdagavond 30 december 2022 - de uitreiking van de Oscars (LoodsCar volgens gepresenteerd door Bern).
Meest gemiste ex-deelnemer Jaar van je Leven
Nominaties:
Alicia - winnaar
Jerold
Johan
Meest creatieve deelnemer
Nominaties:
Janet - winnaar
Eunice
SashaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest optimistische deelnemer
Nominaties:
Eunice - winnaar
Wanda
Kim D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest geduldige deelnemer
Nominaties:
Jan Willem
Bern
Marciano - winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest grappige deelnemer
Nominaties:
Rupert - winnaar
Gert-Jan - winnaar
WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest betrouwbare deelnemer
Nominaties:
Rupert
Erik - winnaar
IsaacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gegunde winnaar
Nominaties:
Erik
Jasper - winnaar
IsaacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan @engine en @Hoempah voor de gifs
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:32:06 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vanmiddag is er een klein ongelukje in de loods gebeurd met touwtrekken
Nou ja touwtrekken ze hebben spandraad gebruikt en deze is geknapt.
Kim is gewond geraakt aan haar hand, ook Wanda en Eunice hadden pijn.
Achter heeft het bekeken en ze hoefde niet gehecht te worden. In eerste instantie was Kim zelf bang dat het gebroken was.
Isaac verzorgd de wond op de hand van Kim.
foto van Aggie46
Hoempah heeft er mooie filmpjes van gemaakt
31-12-22 | #1 | Spanband trekken gaat fout
31-12-22 | #2 | Spanband trekken gaat foutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om 11.13 uur gaat de zoemer in de loods.
De bewoners hebben 90 sec om naar de slaapkamer te gaan. Zijn ze te laat kost dat een gele kaart.
De rest volgt meestal duurt het wel even voor ze weer naar binnen mogen.
Isaac baalt hij wilde boodschappen in voeren en dat moet voor 12 uur
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om 11.40 zegt de stem dat de bewoners zich moeten verzamelen voor het spelscherm.
Shit, zegt Wanda ]Er liggen gewichtjes op het plateautje als ze de loods weer in komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap 5thencounter
Binnen 5 minuten moeten de bewoners kiezen wie de 5 sterkste deelnemers van de groep zijn. Als de zoemer gaat neemt Isaac het woord. Hij laat de groep beslissen zegt hij maar wijst zichzelf als een van de sterke aan.
Verder worden Marciano , Bern, Martin en Gert Jan genoemd.
Imadiddin gaat naar GJ en zegt dat hij het wel wil doen deze zegt tegen Imadiddin als hij graag wil hij zijn plaats mag innemen.
Isac roept wie meedoen en daar zit Imadiddin niet bij
Het zijn dus
Isaac, Martini, Marciano, Bern en Gert Jan die de opdracht gaan doen
De 5 sterkste moeten zonder overleg iemand kiezen die ze denken dat het slimste is en deze moet dan naast de sterke gaan staan.
Bern kiest Erik
Gert Jan kiest Jeffrey
Martin kiest Jasper
Isaac kiest Sascha
Marciano kiest voor Opa ( Jan Willem)
De opdracht
Beste muscles and brains, jullie zijn de 5 duo's die deze verdienopdracht gaan spelen, zegt de stem.
De muscels moeten de gewichten met gestrekte armen naast zich houden. De brains moet in die tijd vragen beantwoorden.
Ieder goed antwoord levert 30 euro op en een fout antwoord kost 10 euro
Je mag niet passen. Er komt pas een volgende som als het goede antwoord is gegeven.
Bij voorzeggen een gele kaart en een boete van 10.000 euro
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:32:34 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bern en Erik mogen als eerste.
We weten niet of de antwoorden goed of fout zijn
Ze krijgen rekensommen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van 5thencounter
Gert Jan en Jeffrey de laatste zegt “ff goed voor lul staan hier”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Flow3r
Martin en Jasper zijn de volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Flow3r
Daarna volgen Marciano (die een blinddoek opzet)en Jan Willem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap 5thencounter
En als laatste zijn Isaac en Sascha aan de beurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap 5thencounter
Isaac zegt tegen Sascha dat ze rustig de tijd moet nemen.
Hij zegt ook dat achter iedere sterke man staat een sterke vrouw.
Ze hebben met deze opdracht ¤60 verdiend.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:33:01 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is weer zo ver, de stemmingen voor een nieuwe manager zijn zojuist begonnen.
Voor het zover was hebben de drie die zich hebben opgegeven een praatje mogen houden en heeft Isaac een speech gegeven.
Maar dan is het eindelijk zover. Wie gaat de nieuwe manager van de maand Januari worden?
Marciano, Kenzy of Wendy, deze drie mogen ook niet meestemmen.
We gaan het zo horen.
Update
Marciano is de nieuwe manager voor de maand januari
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 04-01-2023 13:06:23 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De deelnemers worden weer naar hun kamer gestuurd, en daar mogen ze wachten tot de zoemer gaat en de stem ze terug roept.
.
Als ze loods inlopen kijken ze allemaal naar boven.
Er hangt een ballon gevuld met geld in de lucht zegt de stem.
Met een naald die naast hangt moeten ze de ballon kapot prikken
Ze moeten hierbij een menselijke toren maken zonder hulpmiddelen
Ze krijgen een uur tijd om te oefenen en 10 minuten om de opdracht uit te voeren
Hier een gifjes van Puzziepie tijdens het oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de oefentijd voorbij is zeg tde stem als het ze lukt de ballon kapot te prikken ze ¤500 verdienen voor de huishoudpot.
De opdracht is gelukt binnen 57 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:33:26 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: