abonnement Unibet Coolblue
pi_205876237
Ik hoop dat hij niet ook die hoeveelheid haar kwijtgeraakt is, dat zou wat zeggen over de beginsituatie :P
  woensdag 7 september 2022 @ 11:09:23 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205876260
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoop dat hij niet ook die hoeveelheid haar kwijtgeraakt is, dat zou wat zeggen over de beginsituatie :P
Ik ben juist veel hariger geworden :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205876284
Ik ben klaar met m'n boodschapjes en zit met een kop thee. Over een halfuur de deur uit voor lunchwandeling met vriendin. Fijn hoor :D

Dit weekend ben ik uitgenodigd om een middagje langs te komen bij vrienden. Ik weet niet precies wat de gelegenheid is, maar heb toch even een cadeau gehaald. Kan nooit kwaad :P
Bij Dille & Kamille verkopen ze mooie flessen met kruiden en gedroogd fruit erin om water met een smaakje mee te maken. Perfect cadeau voor iemand die allergisch is voor alles wat los en vast zit plus suikervrij eet _O- (die paar gram gedroogde sinaasappel valt hopelijk nog binnen het suikervrije dieet)
Volgende keer geef ik wel weer thee _O-
pi_205876290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben juist veel hariger geworden :@
Isolerende vetjes vervangen door isolerend vachtje. Ideaal :Y
pi_205876315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben juist veel hariger geworden :@
Kan je nagaan hoeveel gewicht je zonder al dat extra haar kwijt zou zijn _O_
Spoilers!
pi_205876323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoop dat hij niet ook die hoeveelheid haar kwijtgeraakt is, dat zou wat zeggen over de beginsituatie :P
:D

Lunchwandeling en weekend klinkt fijn!
En ze zal toch ook wel eens iets van fruit eten? Dat ze vooral de toegevoegde suikers vermijd? :)
pi_205876339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Kan je nagaan hoeveel gewicht je zonder al dat extra haar kwijt zou zijn _O_
Fiets voor en na:



(Berners zijn een van de weinige honden die er geschoren eigenlijk nog best prima uitzien :D )
  woensdag 7 september 2022 @ 11:15:54 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205876346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 10:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
_O_ En dat door maar 1 maaltijd per dag? Of ook een berg sporten?
- OMAD met een maximum van 1,5 uur eet-window, op een vast moment (wisselen van momenten sucks vind ik)
- Voor t slapen gaan paar stukjes kaas / vlees (om te voorkomen dat bloedsuiker rond 4:30 "dipt" en je daar wakker van wordt (ja ja ja ja dat is dan dus schending van het OMAD principe :P)
- Vroeger naar bed
- Focus op groenten en eiwitten
- Producten op basis van brood, wittebrood zeker, vrijwel niet meer. Zelfgemaakt Pizzadeeg als uitzondering maar dat eten we ook max 1x per maand ofzo
- Shitloads water drinken, en koffie als hongeronderdrukker

Lukt dat altijd en iedere dag?
Macro gezien: ja
Micro gezien: nee

Wat zijn dan de smokkelmomenten? Zondag BBQ, er blijft 1 worstje over in 4 stukjes gesneden op een bordje in de koelkast. Wat doe je dan op maandagochtend na 40km fietsen en je doet de koelkast open omdat je voor een ander latte machiato gaat maken?
Je smeert een boterham pindakaas voor je dochter en ruikt calve-dampen, wat doe je dan?
Max racet in Zandvoort en er zitten mensen te chipsen op de bank..
"Vroeger naar bed" wordt al snel "Vroeger op bed zitten", zeker met warm weer.


Verder zit ik dus op de fiets, ik probeer 2x per week 40+ km te rijden en minstens 3x in de week 15+ erbij.
Nu uk weer op school zit rijd ik dan sochtends met haar mee, en op het punt dat zij bij haar medeleerlingen aanhaakt ga ik de andere kant op..

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 07-09-2022 11:52:08 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205876382
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Lunchwandeling en weekend klinkt fijn!
En ze zal toch ook wel eens iets van fruit eten? Dat ze vooral de toegevoegde suikers vermijd? :)
Nee het gaat om alle suikers, helaas.
Ze heeft last van allerlei stressgerelateerde klachten en geen snelle suikers eten helpt om de suikerpiek en suikerdip te vermijden, waardoor ze zich minder opgejaagd dan wel futloos voelt. Dus wel veel volkoren producten maar geen fruit etc.
Het sneue is dat hoe meer je gewend raakt aan geen snelle suikers eten, hoe harder het aankomt als je het een keer wel doet :X
pi_205876405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee het gaat om alle suikers, helaas.
Ze heeft last van allerlei stressgerelateerde klachten en geen snelle suikers eten helpt om de suikerpiek en suikerdip te vermijden, waardoor ze zich minder opgejaagd dan wel futloos voelt. Dus wel veel volkoren producten maar geen fruit etc.
Het sneue is dat hoe meer je gewend raakt aan geen snelle suikers eten, hoe harder het aankomt als je het een keer wel doet :X
Oh, dat klinkt vrij heftig wel :{
pi_205876432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben klaar met m'n boodschapjes en zit met een kop thee. Over een halfuur de deur uit voor lunchwandeling met vriendin. Fijn hoor :D

Dit weekend ben ik uitgenodigd om een middagje langs te komen bij vrienden. Ik weet niet precies wat de gelegenheid is, maar heb toch even een cadeau gehaald. Kan nooit kwaad :P
Bij Dille & Kamille verkopen ze mooie flessen met kruiden en gedroogd fruit erin om water met een smaakje mee te maken. Perfect cadeau voor iemand die allergisch is voor alles wat los en vast zit plus suikervrij eet _O- (die paar gram gedroogde sinaasappel valt hopelijk nog binnen het suikervrije dieet)
Volgende keer geef ik wel weer thee _O-
Leuk kado :)
Spoilers!
pi_205876475
Woah! We krijgen binnenkort eindelijk glasvezel en onze kosten gaan van ¤ 81,68 naar ¤ 42,00 per maand *O*
Spoilers!
pi_205876554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woah! We krijgen binnenkort eindelijk glasvezel en onze kosten gaan van ¤ 81,68 naar ¤ 42,00 per maand *O*
Oh dat is wel beter! :)

Wij zitten hier nog een jaar aan Ziggo vast, want we stonden niet op de planning omdat we een half jaar geleden hadden moeten aangeven glasvezel te willen. (Toen waren we nog geen eigenaar van het huis.... ) En dat ze de rest van de straat al wel eerder openbreken was helaas niet reden genoeg om ons er ook even bij te zetten op het lijstje. Ook al gaven de werklui hier aan dat het echt appeltje eitje zou zijn want ze kunnen er bij ons zonder veel moeite bij dankzijde kelder.

Helaas, maar goed, ooit... benieuwd alleen of ze er dan wel weer extra kosten voor rekenen, want dat leken ze wel te suggereren. Vast wel. :')
pi_205876596
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh dat is wel beter! :)

Wij zitten hier nog een jaar aan Ziggo vast, want we stonden niet op de planning omdat we een half jaar geleden hadden moeten aangeven glasvezel te willen. (Toen waren we nog geen eigenaar van het huis.... ) En dat ze de rest van de straat al wel eerder openbreken was helaas niet reden genoeg om ons er ook even bij te zetten op het lijstje. Ook al gaven de werklui hier aan dat het echt appeltje eitje zou zijn want ze kunnen er bij ons zonder veel moeite bij dankzijde kelder.

Helaas, maar goed, ooit... benieuwd alleen of ze er dan wel weer extra kosten voor rekenen, want dat leken ze wel te suggereren. Vast wel. :')
Wat flauw zeg. Dat gaat wel extra kosten vermoed ik.

We gaan het ook zonder tv proberen. Ik wil dat al een tijd maar J vindt het fijn om een paar keer in de week 5-10 minuten te zappen.
Spoilers!
pi_205876598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woah! We krijgen binnenkort eindelijk glasvezel en onze kosten gaan van ¤ 81,68 naar ¤ 42,00 per maand *O*
Oh wat ga je precies doen dan? Ik ben ook net aan het kijken wat voor glas-abo-veranderingen ik wil. Overweeg om ineens valst en 2x mobiel te doen, kijken of daar leuke comboknallers mee te maken zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205876631
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh wat ga je precies doen dan? Ik ben ook net aan het kijken wat voor glas-abo-veranderingen ik wil. Overweeg om ineens valst en 2x mobiel te doen, kijken of daar leuke comboknallers mee te maken zijn.
We nemen het 500/500 abo bij Glasnet en verder niets. Die provider omdat je daarbij nog lekker aan het modem kunt nerden.

Ik heb nog wel gekeken of er iets interessants op CashbackXL.nl stond maar dat is er niet voor ons.
Spoilers!
pi_205876703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat flauw zeg. Dat gaat wel extra kosten vermoed ik.

We gaan het ook zonder tv proberen. Ik wil dat al een tijd maar J vindt het fijn om een paar keer in de week 5-10 minuten te zappen.
Heel soms mis ik kabelTV, als ik gewoon even ' huiselijke' ,en/of simpele programma's op RTL en co wil kijken. Die kun je namelijk vaak niet terugkijken op internet, niet zonder ervoor te moeten betalen. En ik kijk ook veel minder naar sport, want dan moet ik dat weer eerst opzoeken op de app (zwaar leven....) ipv gewoon even de TV aan te zetten of er toevallig iets is.

Maar het gemis is maar af en toe, en het is ook wel lekker dat wanneer je kijkt, het wat ' bewuster' is. Dat er dan nog steeds wel eens een slechte serie/film tussenzit soit.
pi_205876764
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Heel soms mis ik kabelTV, als ik gewoon even ' huiselijke' ,en/of simpele programma's op RTL en co wil kijken. Die kun je namelijk vaak niet terugkijken op internet, niet zonder ervoor te moeten betalen. En ik kijk ook veel minder naar sport, want dan moet ik dat weer eerst opzoeken op de app (zwaar leven....) ipv gewoon even de TV aan te zetten of er toevallig iets is.

Maar het gemis is maar af en toe, en het is ook wel lekker dat wanneer je kijkt, het wat ' bewuster' is. Dat er dan nog steeds wel eens een slechte serie/film tussenzit soit.
Doelloos tv kijken wordt inderdaad wel moeilijker. Maar dat vind ik niet per se slecht ;)

We hebben abonnementen op NPO Start, Viaplay en Discovery Plus dus er is genoeg random tv te kijken voor het geval we die craving krijgen.
Spoilers!
pi_205876796
Huh. Als we via de site van E-Fiber, de aanlegger van de glasvezel, voor de door ons gewenste glas-provider kiezen, kost hij maar 37.50 per maand voor een dikker abonnement. Cool.
Spoilers!
  woensdag 7 september 2022 @ 11:47:13 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205876815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woah! We krijgen binnenkort eindelijk glasvezel en onze kosten gaan van ¤ 81,68 naar ¤ 42,00 per maand *O*
Goed kijken naar de ervaringen -in jouw gebied- met de content aanbieders / technische verbindingen partij.

In ons dorp heeft Delta de boel aangelegd met verplichte winkelnering bij Delta, en is er met enige regelmaat op de Plaatselijk Belang pagina op Facebook te lezen "Is bij jullie de tv er ook weer uit?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205876840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Doelloos tv kijken wordt inderdaad wel moeilijker. Maar dat vind ik niet per se slecht ;)

We hebben abonnementen op NPO Start, Viaplay en Discovery Plus dus er is genoeg random tv te kijken voor het geval we die craving krijgen.
Je hebt het vast uitgerekend 😉 …maken de abbo’s het kijken dan niet prijziger?
Geen idee hoe het met de glasvezel staat. 200 meter van de doorgaande weg.
pi_205876883
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Je hebt het vast uitgerekend 😉 …maken de abbo’s het kijken dan niet prijziger?
Geen idee hoe het met de glasvezel staat. 200 meter van de doorgaande weg.
Nou, die abonnementen komen nog bij een normaal tv-abonnement. Dus zonder tv is hoe dan ook goedkoper. Viaplay is voor de F1, Discovery Plus voor biatlon.

Die abonnementen zijn precies waarom ik niet meer voor tv wil betalen. Ik blijf niet bezig met al die diensten. Ik vind wat we hebben al te veel eigenlijk. Maar ja, die principes gaan dus wel mooi over boord.
Spoilers!
  woensdag 7 september 2022 @ 11:57:18 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205876959
Jullie hebbben het over geen tv abo's meer: hier staat de hele omtrek van mijn scherm meteen vol met "NLZiet"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205876971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:57 schreef fietsie het volgende:
Jullie hebbben het over geen tv abo's meer: hier staat de hele omtrek van mijn scherm meteen vol met "NLZiet"
Sorry :D

Hier niet want ik heb ook een abo op FOK!
Spoilers!
  woensdag 7 september 2022 @ 12:00:26 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205877022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sorry :D

Hier niet want ik heb ook een abo op FOK!
Sorry hoeft niet hoor, maar ik vond het wel opvallend dat de feedbackloop in deze zo kort is :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')