Bert sloopt hem.quote:
Ik vond het niet echt sterk.quote:Op maandag 5 september 2022 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
Quincy doet een rotterdams accent nu want dat doet ie op tiktok ook.
Nee, die Manuella had tenminste een echt rotterdams accent, vond het heerlijk maar ze is er gelijk uit.quote:
Ik heb deze nu geopend...quote:Op maandag 5 september 2022 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
Kan gewoon niet een creabea een makkelijk lijstje maken met ALLE bewoners, foto en naam erbij, meer niet, ik zou zeer dankbaar zijn.
Ze hebben het nu over tiktok en quincy zegt dat ie daarop echt acteert.Ik heb geen idee verder, niet gezien.
Met die naam is dat wel logisch jaquote:Op maandag 5 september 2022 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en volgens mij is die gast met die koortslip tommylee.
Inkoppertje.quote:
Ja dat ontdekte ik nu dus ookquote:Op maandag 5 september 2022 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die had ik ook maar staan er ook maar 32 op.
Bertje ligt al wel opgebaardquote:Op maandag 5 september 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wel tof dat ze niet om 10 uur in bed liggen.
Je hebt niks ge-opent op Fok, alleen geplaktquote:
Die is morgenochtend vroeg weer present.quote:
De pagina geopent vermoed ik.quote:Op maandag 5 september 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je hebt niks ge-opent op Fok, alleen geplakt
Daar was ik ook alquote:
sinds 12 uur, de nachtdienst is ingegaan bij de Febo?quote:Op maandag 5 september 2022 00:14 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel bewoners en 1 stream op een slaper
quote:
Hoe heet die in het midden?quote:
Babette?quote:
12k viewsquote:
quote:
Pam en Tommyquote:Op maandag 5 september 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oooh koortslipmannetje en knotje gaan een setje worden dus.
Ja doei.quote:
Dat is vaak bij blondjes.quote:Op maandag 5 september 2022 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wanda, zijn een paar blondjes die veel op elkaar lijken.
quote:Op maandag 5 september 2022 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Wel leuk je weer te treffen trouwens.
quote:Op maandag 5 september 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babette is de frutlip, anders soort lip![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad stijflipjequote:Op maandag 5 september 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit dan Mexx?quote:
Open er een topic voor danquote:Op maandag 5 september 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kan deze zooi niet ergens anders? Dit is de COS
Ik wil alleen maar de goede naam bij de goede persoon weten. En we hadden het over die ene blonde met dat knotje die net op stream was.quote:Op maandag 5 september 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Bedtijdquote:Op maandag 5 september 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
720pquote:Op maandag 5 september 2022 00:27 schreef freaky40 het volgende:
De night vision cams zijn een beetje pixelachtig in vergelijking met de BB streams.
dacht ik wel jaquote:Op maandag 5 september 2022 00:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kwaliteit bij BB was toch hoger meen ik?
quote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
Dacht ik even de eerste tetten te hebben gecapt.
[ afbeelding ]
Ruud is er ook weer bij?quote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
strak van achteren welquote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ik niet ontkennen.quote:
Je hoort ze praten iddquote:Op maandag 5 september 2022 00:34 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nee, alleen mogen wij niets meer zien denk ik. 2 streams op een snurkert
Die primeur is al vergevenquote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Er schijnt al gezoend te zijn, las ik eerder op de avond. Weet dit niet zeker uiteraard. Maar wie weet waren hun dat dan.quote:Op maandag 5 september 2022 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Die Mexx en Koortslipboy zijn wel heel close
groot ego zal hij bedoelen?quote:Op maandag 5 september 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
Voor Nederland val ik onder de categorie grote tiktokker
liggen ze nog niet bij elkaar in bed... buitenbeeldquote:Op maandag 5 september 2022 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er schijnt al gezoend te zijn, las ik eerder op de avond. Weet dit niet zeker uiteraard. Maar wie weet waren hun dat dan.
Dat zijn zequote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
liggen ze nog niet bij elkaar in bed... buitenbeeld
Geen idee.quote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot iedereen in bed ligt mssn. Ze moeten nog wennen aan de camara's en dat alles nu op stream te zien isquote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Knot is Mexxxxxxxxxxxquote:Op maandag 5 september 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda wordt geroepen en is dus niet knotmeisje. Wanda heeft dat witte bloesje aan
Ja heel ander typetje ook wel, dus het is Mexx??quote:Op maandag 5 september 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda wordt geroepen en is dus niet knotmeisje. Wanda heeft dat witte bloesje aan
Volgens Flower wel.quote:Op maandag 5 september 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel ander typetje ook wel, dus het is Mexx??
Niet gaan wedden hoor.quote:
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.quote:Op maandag 5 september 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is ook veel te donker om blondjes te kunnen onderscheiden. Je ziet alleen dat ze blond zijn
Echt wel.quote:Op maandag 5 september 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Over een paar weken schudden we al de goede namen gewoon uit ons mouw.
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasiequote:Op maandag 5 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zachtquote:Op maandag 5 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.
Dat helpt nog niet mee voor mij.quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasie
huh relatie en dan al zo close bij een andere vent liggenquote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasie
Met koptelefoon is het primaquote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zacht
Net werd dus wel wanda geroepen dus dat is niet knotblondje. Maar knotblondje is nog niet bij naam genoemd op de stream. Ik wil gewoon bevestiging.quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zacht
Neehee dat is die blonde die het niet isquote:Op maandag 5 september 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
huh relatie en dan al zo close bij een andere vent liggen
Johan toch? Die heb ik al in beeld sinds de streams er zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er valt me wel iets op,diegene met de grootste bek heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Dat is die gast toch die wannabe leader?quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er valt me wel iets op,diegene met de grootste bek heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Wie dan, we willen namen.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Niet Johan.Die heb ik wel gezien.quote:Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Johan toch? Die heb ik al in beeld sinds de streams er zijn.
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
https://streamable.com/uo6r26quote:Op maandag 5 september 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.
Ja die! Wel op tv gezien, niet op streams vanavond.quote:Op maandag 5 september 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.
Oh haar, wel gezien hoor, zat op een bank in de loods toen bertje boos binnen kwam, maar volgens mij ging ze toen ook slapen.quote:
Ja hoor. Slaap lekker.quote:Op maandag 5 september 2022 00:57 schreef Jippie het volgende:
Ik haak af voor vanavond, doen jullie het licht uit?
Idem hier.quote:Op maandag 5 september 2022 00:57 schreef Jippie het volgende:
Ik haak af voor vanavond, doen jullie het licht uit?
Hoestmeisje blijft er gezellig bij.quote:
Binnen zitten er ook nog een aantal.quote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor. Slaap lekker.
3 die over zijn gaan nu wel roddelen.
Succes daarmee en slaap lekker.quote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Idem hier.
* Flory gaat morgen eerst namen bij pics leren
Moet haast wel maar regie zit te kutten.quote:Op maandag 5 september 2022 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen zitten er ook nog een aantal.
Heb je daar de hele tijd naar gekeken?.quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Idem hier.
* Flory gaat morgen eerst namen bij pics leren
2 streams naast elkaar op 1 schermquote:Op maandag 5 september 2022 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je daar de hele tijd naar gekeken?.
Yes knotmeisje is dus echt Mexxquote:Op maandag 5 september 2022 01:04 schreef Flory het volgende:
Tommy-Lee en Mexx![]()
@:chocofan Ik hoorde het
1 is Kim D of zoquote:Op maandag 5 september 2022 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
Er zijn dus 2 kims en allebei blond.
ligt nu op zijn zij, ander beeldquote:Op maandag 5 september 2022 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, bert de buikslaper heb ik inmiddels al genoeg gezien.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes knotmeisje is dus echt Mexx![]()
![]()
![]()
Ze zijn nu bij andere binnen. Fuck een ander blondje op die bank.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes knotmeisje is dus echt Mexx![]()
![]()
![]()
Ze zijn nu bij andere binnen. Fuck een ander blondje op die bank.
Oh ja hij is gedraaid eindelijk.quote:Op maandag 5 september 2022 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ligt nu op zijn zij, ander beeld
quote:
Die hebben het gewoon warm, ik vind het in huis ook warmquote:Op maandag 5 september 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Altijd zie je van die gasten die graag zonder shirt rondlopen ... Wat is dat toch
'warm'quote:Op maandag 5 september 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Altijd zie je van die gasten die graag zonder shirt rondlopen ... Wat is dat toch
dat is kut natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
Licht uit en ze gaan fluisteren ... wat is dat
geloof tommy ivm leeftijd maar -hihi grapje-quote:Op maandag 5 september 2022 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ze fluisteren over een mol. hoorde de naam niet
Ok, we zullen er ooit wel achterkomen dan.quote:Op maandag 5 september 2022 01:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
geloof tommy ivm leeftijd maar -hihi grapje-
Jah, lucky mequote:Op maandag 5 september 2022 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Precies bij de poepverhalen en iemand die plast nu.
@Mario 390quote:
Oh, mooi, dan heb ik niet teveel gemist.quote:Op maandag 5 september 2022 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vanaf 22.15
Mexx heeft 15 tattoos
moeten we de hele tijd tellen en kijken of zij het is?quote:Op maandag 5 september 2022 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vanaf 22.15
Mexx heeft 15 tattoos
Ja die namen is echt drama, ik heb het voor vandaag opgegeven, bijnamen voor nu ff.quote:Op maandag 5 september 2022 01:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, mooi, dan heb ik niet teveel gemist.
De namen leren... dat gaat hier wel even duren ben ik bang
quote:Op maandag 5 september 2022 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
Het andere blondje, niet mexx dus, wil drank. Ze denken wel snel dronken te zijn zodra ze het krijgen
Ze hebben amper te eten. Zijn ze al in die kas geweest?quote:Op maandag 5 september 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
Ze willen nu al aan de drank ... dat gaat fout dus
6 dagen, sinds dinsdagquote:Op maandag 5 september 2022 01:18 schreef tonja het volgende:
[..]ze zitten er een paar uur en beginnen nu al om drank te zaniken? Veelbelovend!
Wie weet maar heb er al meerdere gezien met tattoos, ander blondje iig, met een sleeve, toen ze naar bed ging, dus dat was niet mexx dan.quote:Op maandag 5 september 2022 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moeten we de hele tijd tellen en kijken of zij het is?
Geen idee... het was donker ...quote:Op maandag 5 september 2022 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben amper te eten. Zijn ze al in die kas geweest?
Nee, ze zitten er al bijna een week maar we hebben pas vanaf vanavond streams.quote:Op maandag 5 september 2022 01:18 schreef tonja het volgende:
[..]ze zitten er een paar uur en beginnen nu al om drank te zaniken? Veelbelovend!
39, is er al 1 afgevallen, die is niet eens binnen geweestquote:Op maandag 5 september 2022 01:20 schreef tonja het volgende:
Ik zou me natuurlijk even kunnen inlezen maar ik ben lui. Hoeveel mensen zitten er?
39, 1 is er via een spel aan het begin gelijk uit gegaan.quote:Op maandag 5 september 2022 01:20 schreef tonja het volgende:
Ik zou me natuurlijk even kunnen inlezen maar ik ben lui. Hoeveel mensen zitten er?
Ah meteen met de botte bijl.quote:Op maandag 5 september 2022 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
39, is er al 1 afgevallen, die is niet eens binnen geweest
Thanks!quote:Op maandag 5 september 2022 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik klikte deze aan en poef vergroot en alle namen volgens mij.
https://i.gyazo.com/0602d27eea1aed44c17f2a41a308b42d.png
Uit het filmpjes topic.
kan je die niet in een apart topic zetten? net zo makkelijkquote:Op maandag 5 september 2022 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik klikte deze aan en poef vergroot en alle namen volgens mij.
https://i.gyazo.com/0602d27eea1aed44c17f2a41a308b42d.png
Uit het filmpjes topic.
Die moet gewoon ff in de OPquote:Op maandag 5 september 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan je die niet in een apart topic zetten? net zo makkelijk
Ik wou alleen dat ik dat een paar uur eerder had geprobeerd.quote:
Ik ben niet zo handig.quote:Op maandag 5 september 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan je die niet in een apart topic zetten? net zo makkelijk
Het is hier nu nog 20 gradenquote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef tonja het volgende:
Tering, lekker met tig personen, stapelbedden... onder het dak. Ik zie geen ramen. Dat wordt genieten morgen met 20C
Het schijnt bloedheet te zijn op de slaapkamers. Iemand was al bezig met een waaier. Lekker wapperen.quote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef tonja het volgende:
Tering, lekker met tig personen, stapelbedden... onder het dak. Ik zie geen ramen. Dat wordt genieten morgen met 20C
Die bedden kraken ook nog.quote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef tonja het volgende:
Tering, lekker met tig personen, stapelbedden... onder het dak. Ik zie geen ramen. Dat wordt genieten morgen met 29C
Moeilijk doen maar zonder shirtje en ziet er prima uit. Jerrold trouwens.quote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef engine het volgende:
Wat is die gozer nog allemaal aan het doen joh
Em het is ook nog op 1 hoog .... warmte stijgt op .... in de winter fijn maar nuquote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het schijnt bloedheet te zijn op de slaapkamers. Iemand was al bezig met een waaier. Lekker wapperen.
vreselijk, wat zal het er stinken met al die zweetlichamenquote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het schijnt bloedheet te zijn op de slaapkamers. Iemand was al bezig met een waaier. Lekker wapperen.
Maar die was helemaal van slag omdat quincy een broodje pindakaas op had en had het tegen bertje gezegd en nu is bertje woest op quincyquote:
Alles piept, kraakt en snurkt. Alles voor een optimale nachtrustquote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de deuren piepen, ook al gehoord.
Ah Jerrold pakt even zijn momentjequote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moeilijk doen maar zonder shirtje en ziet er prima uit. Jerrold trouwens.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de deuren piepen, ook al gehoord.
Nu is het gewoon heetquote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Em het is ook nog op 1 hoog .... warmte stijgt op .... in de winter fijn maar nu
Ik hoop zo dat dit leuk gaat worden.quote:Op maandag 5 september 2022 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar die was helemaal van slag omdat quincy een broodje pindakaas op had en had het tegen bertje gezegd en nu is bertje woest op quincy
Hypocriet much
alle ingrediënten voor een heerlijke ruziequote:Op maandag 5 september 2022 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu is het gewoon heetslecht slapen dus en dan chagrijnig.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit leuk gaat worden.
Zijn er al streamlocks gespot?
10 sec probleempjequote:Op maandag 5 september 2022 01:31 schreef tonja het volgende:
[..]
1 een kortequote:Op maandag 5 september 2022 01:31 schreef tonja het volgende:
[..]
deze vent nu letterlijkquote:Op maandag 5 september 2022 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar die was helemaal van slag omdat quincy een broodje pindakaas op had en had het tegen bertje gezegd en nu is bertje woest op quincy
Hypocriet much
Ja en al genoeg irritaties onderling, fuck denk dat ik maar een wekker zet want boze bertje was al vroeg naar bed en vermoed dat die morgen voor leuke streams gaat zorgen.quote:Op maandag 5 september 2022 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
alle ingrediënten voor een heerlijke ruzie
Ik kan dat accent niet thuisbrengen, waar komt ie vandaan?quote:Op maandag 5 september 2022 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1 een korte
iribidini nu met blondje aan het praten en tanden poetsen. ik begrijp het niet iig.Oh over broodje pindakaas weer.
We hebben een gate een pindakaasgate
Heerlijk hypocriet, goede streams komen eraan.quote:Op maandag 5 september 2022 01:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
deze vent nu letterlijk
'gast hou je aan de regel'
![]()
Geen idee nog, weet niemand. Hopelijk verandert dat snel.quote:Op maandag 5 september 2022 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
Oeh, heb er zin in! (Na dat gelurk tijdens BB toch maar eens een profiel aangemaakt...)
Waarom kun je de streams maar een paar seconden terugkijken?
Syrie of zo sinds 2013 hierquote:Op maandag 5 september 2022 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan dat accent niet thuisbrengen, waar komt ie vandaan?
geboren en getogen in Pakistan, maar van herkomst Syriërquote:Op maandag 5 september 2022 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen fan vanquote:
syrie maar ook niet helemaal dacht ik, want daar was ie eerst heen gevlucht. 7 jaar in NL nu iig.quote:Op maandag 5 september 2022 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 5 september 2022 01:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geboren en getogen in Pakistan, maar van herkomst Syriër
Lekker reclames kijken.quote:Op maandag 5 september 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
De goedkope streams hebben wat nadelen ...
Oh dat is Quincy, dat is het verhaallijntje vanavond.quote:Op maandag 5 september 2022 01:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
aan iemand die stiekem een broodje pindakees heeft gegeten
[ afbeelding ]
Nog geen reclame gezienquote:Op maandag 5 september 2022 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker reclames kijken.![]()
En ik wil echt wel tikken wat ze zeggen maar ik snap hem niet
Wel aan de orenquote:
fittiequote:Op maandag 5 september 2022 01:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
'Russisch meisje Layla en Babbette vinden elkaar niet leuk, ik zag ze tegen elkaar stemverheffen'
Lekker ventilerenquote:Op maandag 5 september 2022 01:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
'Russisch meisje Layla en Babbette vinden elkaar niet leuk, ik zag ze tegen elkaar stemverheffen'
heeft Gerry ook make-up in de nek en op haar borst, die is alles aan het poetsenquote:Op maandag 5 september 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
Sommige mannen hebben het toch wel makkelijker zonder al die makeup zooi
geverfd mssn?quote:Op maandag 5 september 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
Te grappig, ze haalt haar make-up er af.. blijkbaar zit het ook in haar decolleté.. en wimpers blijven pikzwart
wrs heeft ze haar wimpers geverfd.quote:Op maandag 5 september 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
Te grappig, ze haalt haar make-up er af.. blijkbaar zit het ook in haar decolleté.. en wimpers blijven pikzwart
is toch een keuze?quote:Op maandag 5 september 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
Sommige mannen hebben het toch wel makkelijker zonder al die makeup zooi
Spreek je uit als Kerryquote:Op maandag 5 september 2022 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
Na diverse blondjes weer bekeken te hebben is dit volgens mij gerry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |