Bert sloopt hem.quote:
Ik vond het niet echt sterk.quote:Op maandag 5 september 2022 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
Quincy doet een rotterdams accent nu want dat doet ie op tiktok ook.
Nee, die Manuella had tenminste een echt rotterdams accent, vond het heerlijk maar ze is er gelijk uit.quote:
Ik heb deze nu geopend...quote:Op maandag 5 september 2022 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
Kan gewoon niet een creabea een makkelijk lijstje maken met ALLE bewoners, foto en naam erbij, meer niet, ik zou zeer dankbaar zijn.
Ze hebben het nu over tiktok en quincy zegt dat ie daarop echt acteert.Ik heb geen idee verder, niet gezien.
Met die naam is dat wel logisch jaquote:Op maandag 5 september 2022 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en volgens mij is die gast met die koortslip tommylee.
Inkoppertje.quote:
Ja dat ontdekte ik nu dus ookquote:Op maandag 5 september 2022 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die had ik ook maar staan er ook maar 32 op.
Bertje ligt al wel opgebaardquote:Op maandag 5 september 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wel tof dat ze niet om 10 uur in bed liggen.
Je hebt niks ge-opent op Fok, alleen geplaktquote:
Die is morgenochtend vroeg weer present.quote:
De pagina geopent vermoed ik.quote:Op maandag 5 september 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je hebt niks ge-opent op Fok, alleen geplakt
Daar was ik ook alquote:
sinds 12 uur, de nachtdienst is ingegaan bij de Febo?quote:Op maandag 5 september 2022 00:14 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel bewoners en 1 stream op een slaper
quote:
Hoe heet die in het midden?quote:
Babette?quote:
12k viewsquote:
quote:
Pam en Tommyquote:Op maandag 5 september 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oooh koortslipmannetje en knotje gaan een setje worden dus.
Ja doei.quote:
Dat is vaak bij blondjes.quote:Op maandag 5 september 2022 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wanda, zijn een paar blondjes die veel op elkaar lijken.
quote:Op maandag 5 september 2022 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Wel leuk je weer te treffen trouwens.
quote:Op maandag 5 september 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babette is de frutlip, anders soort lip![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad stijflipjequote:Op maandag 5 september 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit dan Mexx?quote:
Open er een topic voor danquote:Op maandag 5 september 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kan deze zooi niet ergens anders? Dit is de COS
Ik wil alleen maar de goede naam bij de goede persoon weten. En we hadden het over die ene blonde met dat knotje die net op stream was.quote:Op maandag 5 september 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Bedtijdquote:Op maandag 5 september 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
720pquote:Op maandag 5 september 2022 00:27 schreef freaky40 het volgende:
De night vision cams zijn een beetje pixelachtig in vergelijking met de BB streams.
dacht ik wel jaquote:Op maandag 5 september 2022 00:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kwaliteit bij BB was toch hoger meen ik?
quote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
Dacht ik even de eerste tetten te hebben gecapt.
[ afbeelding ]
Ruud is er ook weer bij?quote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
strak van achteren welquote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ik niet ontkennen.quote:
Je hoort ze praten iddquote:Op maandag 5 september 2022 00:34 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nee, alleen mogen wij niets meer zien denk ik. 2 streams op een snurkert
Die primeur is al vergevenquote:Op maandag 5 september 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |