Lijkt mij ook wel een grappige deelnemer.quote:
ja mij ook, met zijn wallen onder zijn ogen. Mooie mensquote:Op zondag 4 september 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een grappige deelnemer.
Nog twee minutenquote:Op zondag 4 september 2022 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
Jaaaaaaaaaaa bijna streams aan, ze staan al klaar
Zullen wel de helft van de dag op hun bed liggenquote:Op zondag 4 september 2022 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
En waar gaan we naar kijken.. één spelletje p/d en 23 uur GTST vliegen vangen tussen 39 opgehypte typetjes.. veel te druk om nog leuk te volgen...
Ja, erg enge Martinquote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Irritant
Iemand die meteen alles wil bepalen
Ben ik bang voor.. en urenlange IR grijsbeelden met fluisterenquote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen wel de helft van de dag op hun bed liggen
Ja had dan een kwartiertje gewachtquote:Op zondag 4 september 2022 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
Wel kut, tijdens de uitzending de streams aan, nu al streamers fucken.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:17 schreef cheanny het volgende:
ik heb nu al chaos met 3 schermen door elkaar
Ja echt he, CHAOSquote:Op zondag 4 september 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had dan een kwartiertje gewachtmaar er zijn streams!
![]()
Yesquote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die enge johan, dacht ik met die chick in dat korte rokje en donkere haar?
GEWELDIGquote:
Johan beseft dat het toch wat moeilijker wordt dan de grote spel show strateeg te spelenquote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die enge johan, dacht ik met die chick in dat korte rokje en donkere haar?
maar mij hoorj e niet klagen, betere TV over 't algemeenquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
eerste persoon met problematisch drankgebruik gespot
Oh ja, we kunnen terugspoelenquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Streams 720P en maar 15 seconden terug te spoelen?
Ja, wtf? Hopelijk niet voor altijd.quote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT MOGEN WE MAAR 15 SEC TERUGSPOELENquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
tegen z'n overgewicht hoop ikquote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef Was-beer het volgende:
Berend heeft de hele dag niet gegeten..is in staking
quote:Op zondag 4 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
een vrouw zegt dat ze van jan willem zijn droomsap mag drinken.
Ik heb nu twee op staan.quote:
Maar er zijn er zoveel dat het nog gezellig isquote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Aanname... waarschijnlijk ligt een kwart al op bed
Och ja, 39 man🤣quote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Aanname... waarschijnlijk ligt een kwart al op bed
dat is psycho johanquote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Enge man onder de douche op stream 2.
kheb pijn aan mijn ogen nuquote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Enge man onder de douche op stream 2.
Dit mag wel geld kostenquote:Op zondag 4 september 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Deze microfoons zijn wel beter dan die microfoon draadjes die ze in BB gebruiken.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Deze gozer lag al languit op de bank.. zit er heel beroerd uit, afkickverschijnselen of erger
[ afbeelding ]
Full time complot researcherquote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Deze gozer lag al languit op de bank.. zit er heel beroerd uit, afkickverschijnselen of erger
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
quote:
Zal in het begin nog veel verschillende naampjes zijn voor bewoners want we weten niet gelijk wie wie is maar enge man is johan ja en andere enge man is martin.quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2022 22:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Boobies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boobies!Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd regie weet niet echt te kiezen met microfoons lijkt hetquote:Op zondag 4 september 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
TV uitzendingen mogen wel wel volledig ondertitelt worden hoor, soms was het echt een kakofonie van geluid, niet te volgen.
geef de febo ffquote:Op zondag 4 september 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
TV uitzendingen mogen wel wel volledig ondertitelt worden hoor, soms was het echt een kakofonie van geluid, niet te volgen.
quote:
Boobies!Iemand heeft die al weer geslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachten op de batterijwissel..quote:Op zondag 4 september 2022 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Heeft iemand het Febo hok of de deur er naar toe al gesignaleerd...?
aan de achterkant buiten het zicht zal er vast wel een luikje zijnquote:Op zondag 4 september 2022 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Heeft iemand het Febo hok of de deur er naar toe al gesignaleerd...?
Oh ja.quote:Op zondag 4 september 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wachten op de batterijwissel..
oefenen voor inburgeringcursus o.i.d. toch makkelijker dan bivakkeren in een tent bij Ter Apelquote:
Dinsdagmiddag, en in de TV uitzending zitten we pas bij dinsdagavond. Dus ze moeten nog even flink inhalen zodat het korter op de streams zit.quote:
zolang alquote:Op zondag 4 september 2022 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ergens begin van afgelopen week of zo. Vast ergens terug te vinden
op stream lijkt het eerder 2e avond, hoe geinteresseerd ze nog in elkaar zijnquote:
opzich logisch aangezien ze die bus footage en eerste game etc. moesten monteren, juist wel leuk als je beetje moet ontdekken hoe de verhoudingen liggen wat mij betreftquote:
Volgens mij hebben ze net een seintje gehad dat ze live gingen op stream. Dus dan denk ik dat ze toch wat anders doen dan afgelopen dagen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:35 schreef Paul het volgende:
[..]
op stream lijkt het eerder 2e avond, hoe geinteresseerd ze nog in elkaar zijn
en het aparte gesprek gaat verder..quote:
Niet logisch als bewoners bepalen wie risico loopt door spellen te spelen, wij hebben er geen invloed op vgm?quote:Op zondag 4 september 2022 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze net een seintje gehad dat ze live gingen op stream. Dus dan denk ik dat ze toch wat anders doen dan afgelopen dagen.
Dat was bij BB ook, daar waren ze ook bewust dat de streams het deden.quote:Op zondag 4 september 2022 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze net een seintje gehad dat ze live gingen op stream. Dus dan denk ik dat ze toch wat anders doen dan afgelopen dagen.
Ik kon het net al niet volgen dus luister stream 1 nu, maar dat hoofd van die man met dat rode shirtje op stream 2 zegt mij dat hij het ook niet echt snapt.quote:
Verhaal over een boek of film ofzo? Geen idee anders.quote:Op zondag 4 september 2022 22:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
en het aparte gesprek gaat verder..kan het niet helemaal volgen..
Verder geen idee, ik kreeg dat idee net uit hun gesprek. En nee wij hebben geen invloed.quote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Niet logisch als bewoners bepalen wie risico loopt door spellen te spelen, wij hebben er geen invloed op vgm?
Kloptquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was bij BB ook, daar waren ze ook bewust dat de streams het deden.
quote:
M.a.w. wat boeien de kijkers, los van 'leuk gevonden' wordenquote:Op zondag 4 september 2022 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verder geen idee, ik kreeg dat idee net uit hun gesprek. En nee wij hebben geen invloed.
Die ronddraaiend koppen die bzzzzzz doen valt echt wel op.. het duurt een tijdje en dan gaan ze ook weer acteren als die cams met hun meedraaien.. zo leuk om te zien.. bij die laatste BB bijna beschamende vertoningquote:Op zondag 4 september 2022 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, streamers zijn niet zo belangrijk, tv kijkers leveren geld op, terwijl ik nu wel weer een abo heb afgesloten, maar ja, boeiend verder ook.quote:Op zondag 4 september 2022 22:38 schreef JDB94 het volgende:
[..]
M.a.w. wat boeien de kijkers, los van 'leuk gevonden' worden
Ja dat zal flink opvallen en inderdaad dat ze dan anders gaan doen, zo grappig. Benieuwd of ze hier ook camera's een naam gaan geven en er dan gaan tegen praten zoals in BBquote:Op zondag 4 september 2022 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ronddraaiend koppen die bzzzzzz doen valt echt wel op.. het duurt een tijdje en dan gaan ze ook weer acteren als die cams met hun meedraaien.. zo leuk om te zien.. bij die laatste BB bijna beschamende vertoning
Gelijk geluid gewisseld, wil hem eigenlijk niet horen, lijkt me ook een superslijmbal die zichzelf geweldig vind. Ken het fout hebben natuurlijk.quote:
Idd heb ook niet al te veel vertrouwen dat de kijkersinvloed in RLSs niet gepasseerd wordt voor kijkcijfers, dat had ik ook bij BB vorig jaar ook niet.quote:Op zondag 4 september 2022 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, streamers zijn niet zo belangrijk, tv kijkers leveren geld op, terwijl ik nu wel weer een abo heb afgesloten, maar ja, boeiend verder ook.
Ik hoop iig dat het meer op de gouden kooi lijkt dan op BB.quote:Op zondag 4 september 2022 22:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Idd heb ook niet al te veel vertrouwen dat de kijkersinvloed in RLSs gepasseerd wordt voor kijkcijfers, dat had ik ook bij BB vorig jaar ook niet.
Ja.quote:
Hehe hoiquote:
Goedenavond.quote:
Hoi.quote:
Toch maar ff luisteren dan want op de andere stream was het een beetje een kippenhok en niet zo boeiend.quote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
Meisje bij Johan voelt zich nu al geremd door de groep...oh daar gaan we al..
Nee die in de keuken. Weet niet hoe ze heet maar ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
die chick naast johan? die waait met elk zuchtje wind mee krijg ik het idee
Hahaha 😭quote:Op zondag 4 september 2022 22:49 schreef JDB94 het volgende:
Helemaal onpasselijk van die dikke vent al, handjes op de buik, die is wel wat gewend qua niks doen
Vind je het al een beetje leuk?quote:
Dames zijn flink complimentjes aan het maken naar elkaar. Jij bent mooi, nee jij bent mooi, nee jij bent mooier.quote:
Vindt het een kippenhokquote:Op zondag 4 september 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind je het al een beetje leuk?
Zo maak je vriendenquote:Op zondag 4 september 2022 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dames zijn flink complimentjes aan het maken naar elkaar. Jij bent mooi, nee jij bent mooi, nee jij bent mooier.
totdat je dat mes in je rug krijgtquote:
Krijg nu al Nathalie vibes uit BB 2021 bij haar.quote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Volgens die vrouw naast Johan is iedereen al een week creatief bezig en wil zij dat ook
Dan is het minder gezelligquote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
totdat je dat mes in je rug krijgt
Tijd om een kleurboek voor volwassenen en stiften naar binnen te gooienquote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Volgens die vrouw naast Johan is iedereen al een week creatief bezig en wil zij dat ook
quote:
Dat komt snel genoegquote:Op zondag 4 september 2022 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toch wel grappig om te zien hoe sommige types mensen elkaar al hebben opgezocht, de oudere die denken wijzer te zijn, de mooie dames, de rare mensen die denken buiten de groep te vallen, mis nu nog een paar alfa mannetjes die aan het sporten zijn met elkaar.
SNAP JEquote:Op zondag 4 september 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg nu al Nathalie vibes uit BB 2021 bij haar.
Ik ben niet zo van dat schijnheilige meidengedoequote:
Is echt iets van vrouwen toch? leuk doen in elkaars gezicht en dan back talk bij het volgende groepjequote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
totdat je dat mes in je rug krijgt
Ja precies datquote:Op zondag 4 september 2022 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toch wel grappig om te zien hoe sommige types mensen elkaar al hebben opgezocht, de oudere die denken wijzer te zijn, de mooie dames, de rare mensen die denken buiten de groep te vallen, mis nu nog een paar alfa mannetjes die aan het sporten zijn met elkaar.
Een van de blonde vrouwen is een Jedi.quote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze moeten ff de namen erbij zetten. Duurt wel een week voor ik ze een beetje bij naam ken
Droge lucht.quote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef Sestra666 het volgende:
dat kind bij johan zit steeds te hoesten.. cromaaaaaaaa in da house?
Lijkt iig alsof Johan al een week niet geslapen heeft, sleep is for the weakquote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al een uit de hand gelopen ruzie gehad?
[ afbeelding ]
Ik geniet er vanquote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat schijnheilige meidengedoe
Neuh mannen kunnen dat ook hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Is echt iets van vrouwen toch? leuk doen in elkaars gezicht en dan back talk bij het volgende groepje
Jip, groepjes tegen groepjes, hoe meer er naar bed zijn hoe meer er geroddeld gaat worden vermoed ik.quote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies datWel grappig om te zien nu hoe die dames elkaar opzoeken. Wachten op de eerste roddels.
Of hij heeft al 10.000 van prijzenpot opgesnoven.quote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Lijkt iig alsof Johan al een week niet geslapen heeft, sleep is for the weak
Die eerste dagen sowieso slaap opofferen om feel te krijgen bij de verhoudingen als ik daar zou zittenquote:Op zondag 4 september 2022 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, groepjes tegen groepjes, hoe meer er naar bed zijn hoe meer er geroddeld gaat worden vermoed ik.
viel mij ook al opquote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al een uit de hand gelopen ruzie gehad?
[ afbeelding ]
quote:
Past veel inquote:
jip, zou ik ook doen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Die eerste dagen sowieso slaap opofferen om feel te krijgen bij de verhoudingen als ik daar zou zitten
Grammetje of twee.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef Sestra666 het volgende:
dat kind bij johan zit steeds te hoesten.. cromaaaaaaaa in da house?
Bertje, bertje gaat al naar bed.quote:Op zondag 4 september 2022 22:57 schreef JDB94 het volgende:
Ik call die kale vent met bril als de nieuwe Kitty
Hij heet Bert, daar ben ik al achterquote:Op zondag 4 september 2022 22:57 schreef JDB94 het volgende:
Ik call die kale vent met bril als de nieuwe Kitty
bertje bertje gaat niet meequote:Op zondag 4 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bertje, bertje gaat al naar bed.
Oh en bertje klaagt over vliegen dus ja, waren vliegen net in de keuken.
Bertusquote:Op zondag 4 september 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Die kale man op stream 2 is nu al vervelend.
'neusgat Johan' , makkelijk te onthouden toch?quote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef Jippie het volgende:
Kennen jullie de namen al een beetje
Wennen zo streams zonder naambordjes
Ah is dat Bertquote:
Johan ken ik, Bert, Wendy en Mariamaquote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
'neusgat Johan' , makkelijk te onthouden toch?
Alleen van de mensen die ik leuk vind of aan ergerquote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef Jippie het volgende:
Kennen jullie de namen al een beetje
Wennen zo streams zonder naambordjes
Preciesquote:Op zondag 4 september 2022 23:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen van de mensen die ik leuk vind of aan erger
gemist.quote:
Waar ken je die van dan ?quote:Op zondag 4 september 2022 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Johan ken ik, Bert, Wendy en Mariama
het is gewoon een vieze verraderquote:
Quincy.quote:Op zondag 4 september 2022 23:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Maar op wie is Bert nou boos? Dat heb ik even gemist.
Nee bertje moet tv maken.quote:Op zondag 4 september 2022 23:04 schreef cheanny het volgende:
Bertje maakt zich druk.. ga maar slapen Bertje!
op quincyquote:Op zondag 4 september 2022 23:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Maar op wie is Bert nou boos? Dat heb ik even gemist.
hahahaha juist, staartmans koploper NK snitching/meelopen.quote:Op zondag 4 september 2022 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
En bert had het dus gehoord van die vluchteling, ja sorry weet zijn naam niet. en wil er dus wat van zeggen voor hem, dat is wel weer aardig dan van bertje, het opnemen voor die man. iets met een i, die naam
Forse meneerquote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Forse meneer: 'Hij zit gewoon weer ons vreten op te eten, ik ben echt pissed of'
Ja quincy is overduidelijk homoseksueel. Wat ik dan wel weer geinig vind alleen geloof ik dat ie erg egoistisch is als ik bertje zo hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 23:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hahahaha juist, staartmans koploper NK snitching/meelopen.
Hij is boos op quinchy (die homoseksuele man vgm)
quote:Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef GayGuy het volgende:
Als het smeren van een broodje pindakaas al het ergste is wat iemand in jouw ogen kan doen. Hoe triest ben je dan?
idd, maar ja er is geen etenquote:Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef GayGuy het volgende:
Als het smeren van een broodje pindakaas al het ergste is wat iemand in jouw ogen kan doen. Hoe triest ben je dan?
quote:
Dat is toch die tiktokker? Mag van mij wel weg.quote:
Principe!!!! Bertus is erg van de morele highway heb ik het idee (en dan 's nachts koelkast stiekem leegsnaaien uiteraard)quote:Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef GayGuy het volgende:
Wie is quincy?quote:Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja quincy is overduidelijk homoseksueel. Wat ik dan wel weer geinig vind alleen geloof ik dat ie erg egoistisch is als ik bertje zo hoor.
of de buurvrouw naaienquote:Op zondag 4 september 2022 23:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Principe!!!! Bertus is erg van de morele highway heb ik het idee (en dan 's nachts koelkast stiekem leegsnaaien uiteraard)
Oh geen idee, zag wel een foto voorbij komen dat ie met die gilles staat, dus aandachtshoer is het zeker.quote:Op zondag 4 september 2022 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch die tiktokker? Mag van mij wel weg.
Die GayGuy.quote:
Mager mannetje en duidelijk homoseksueel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 23:09 schreef JDB94 het volgende:
'Anders mag je mij roepen, ik sleur hem de keuken uit!!!'
wat een loser zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |