Lijkt mij ook wel een grappige deelnemer.quote:
ja mij ook, met zijn wallen onder zijn ogen. Mooie mensquote:Op zondag 4 september 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een grappige deelnemer.
Nog twee minutenquote:Op zondag 4 september 2022 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
Jaaaaaaaaaaa bijna streams aan, ze staan al klaar
Zullen wel de helft van de dag op hun bed liggenquote:Op zondag 4 september 2022 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
En waar gaan we naar kijken.. één spelletje p/d en 23 uur GTST vliegen vangen tussen 39 opgehypte typetjes.. veel te druk om nog leuk te volgen...
Ja, erg enge Martinquote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
Irritant
Iemand die meteen alles wil bepalen
Ben ik bang voor.. en urenlange IR grijsbeelden met fluisterenquote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen wel de helft van de dag op hun bed liggen
Ja had dan een kwartiertje gewachtquote:Op zondag 4 september 2022 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
Wel kut, tijdens de uitzending de streams aan, nu al streamers fucken.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:17 schreef cheanny het volgende:
ik heb nu al chaos met 3 schermen door elkaar
Ja echt he, CHAOSquote:Op zondag 4 september 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had dan een kwartiertje gewachtmaar er zijn streams!
![]()
Yesquote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die enge johan, dacht ik met die chick in dat korte rokje en donkere haar?
GEWELDIGquote:
Johan beseft dat het toch wat moeilijker wordt dan de grote spel show strateeg te spelenquote:Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die enge johan, dacht ik met die chick in dat korte rokje en donkere haar?
maar mij hoorj e niet klagen, betere TV over 't algemeenquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
eerste persoon met problematisch drankgebruik gespot
Oh ja, we kunnen terugspoelenquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Streams 720P en maar 15 seconden terug te spoelen?
Ja, wtf? Hopelijk niet voor altijd.quote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT MOGEN WE MAAR 15 SEC TERUGSPOELENquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
tegen z'n overgewicht hoop ikquote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef Was-beer het volgende:
Berend heeft de hele dag niet gegeten..is in staking
quote:Op zondag 4 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
een vrouw zegt dat ze van jan willem zijn droomsap mag drinken.
Ik heb nu twee op staan.quote:
Maar er zijn er zoveel dat het nog gezellig isquote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Aanname... waarschijnlijk ligt een kwart al op bed
Och ja, 39 man🤣quote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Aanname... waarschijnlijk ligt een kwart al op bed
dat is psycho johanquote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Enge man onder de douche op stream 2.
kheb pijn aan mijn ogen nuquote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Enge man onder de douche op stream 2.
Dit mag wel geld kostenquote:Op zondag 4 september 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Deze microfoons zijn wel beter dan die microfoon draadjes die ze in BB gebruiken.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Deze gozer lag al languit op de bank.. zit er heel beroerd uit, afkickverschijnselen of erger
[ afbeelding ]
Full time complot researcherquote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Deze gozer lag al languit op de bank.. zit er heel beroerd uit, afkickverschijnselen of erger
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
quote:
Zal in het begin nog veel verschillende naampjes zijn voor bewoners want we weten niet gelijk wie wie is maar enge man is johan ja en andere enge man is martin.quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2022 22:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Boobies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boobies!Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd regie weet niet echt te kiezen met microfoons lijkt hetquote:Op zondag 4 september 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
TV uitzendingen mogen wel wel volledig ondertitelt worden hoor, soms was het echt een kakofonie van geluid, niet te volgen.
geef de febo ffquote:Op zondag 4 september 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
TV uitzendingen mogen wel wel volledig ondertitelt worden hoor, soms was het echt een kakofonie van geluid, niet te volgen.
quote:
Boobies!Iemand heeft die al weer geslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachten op de batterijwissel..quote:Op zondag 4 september 2022 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Heeft iemand het Febo hok of de deur er naar toe al gesignaleerd...?
aan de achterkant buiten het zicht zal er vast wel een luikje zijnquote:Op zondag 4 september 2022 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Heeft iemand het Febo hok of de deur er naar toe al gesignaleerd...?
Oh ja.quote:Op zondag 4 september 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wachten op de batterijwissel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |