En met alle ellende die ze heeft meegemaakt dat ook nog eens breed werd uitgemeten in de media. Dan moet je stevig in je schoenen staan. Wel knap dat ze die man nog een kans geeft.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
Voor d'r leeftijd blijft Linda wel een bijzonder knappe vrouw.
Als je in je eigen bubbel leeft dan krijg je een hoop niet mee.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En met alle ellende die ze heeft meegemaakt dat ook nog eens breed werd uitgemeten in de media. Dan moet je stevig in je schoenen staan. Wel knap dat ze die man nog een kans geeft.
Maar weet je ze ook nog als je daar staat?quote:Op zondag 2 april 2023 20:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die spelletjes zijn wel ontzettend makkelijk eigenlijk.Weet 95 procent van de vragen.
Geen idee, zo bont als de dames vandaag zou ik het in ieder geval niet maken.quote:Op zondag 2 april 2023 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar weet je ze ook nog als je daar staat?
Dat deed 'ie niet. Eerder had hij nog die buffer van 750.000, maar nu was het alles of niets.quote:
Wel genoeg geld om een nieuw oog te kopenquote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef RipCity het volgende:
Dat was Echt serieus bijna ernstig mis gelopen idd
Ik ook.quote:Op zondag 24 september 2023 23:07 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die rekensom altijd fucking spannend.
Kansspelbelasting is 29,5% toch?quote:Op maandag 25 september 2023 11:47 schreef Nober het volgende:
Ja joh hou dat confettikanon dat nog af moet gaan bij haar gezicht.
[..]
Ik ook.
199.000,- minus 33% belasting
blijft over 133.330,-.
Dat dacht ik ook. Het valt me altijd op dat Linda dat er nooit bij vertelt. Ook als je die BMW wint, moet je belasting betalen van de nieuwwaarde van de auto. Als die auto 30.000 kost, eh, hij is electrisch, dus dat zal wel snel in de buurt van de 50K komen, dan moet je toch even 17.000 dokken aan de belastingdienst. Niet iedereen heeft dat liggen, dus dan gaat die BMW in de verkoop.quote:
Ja, en de thuiskomende vrouwlief liep ook niet echt van blijdschap rond te springen. Het was allemaal een beetje pijnlijk vanavond.quote:
Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het valt me altijd op dat Linda dat er nooit bij vertelt. Ook als je die BMW wint, moet je belasting betalen van de nieuwwaarde van de auto. Als die auto 30.000 kost, eh, hij is electrisch, dus dat zal wel snel in de buurt van de 50K komen, dan moet je toch even 17.000 dokken aan de belastingdienst. Niet iedereen heeft dat liggen, dus dan gaat die BMW in de verkoop.
Nee, voor prijzen in natura neemt de Postcodeloterij de belasting op zich.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het valt me altijd op dat Linda dat er nooit bij vertelt. Ook als je die BMW wint, moet je belasting betalen van de nieuwwaarde van de auto. Als die auto 30.000 kost, eh, hij is electrisch, dus dat zal wel snel in de buurt van de 50K komen, dan moet je toch even 17.000 dokken aan de belastingdienst. Niet iedereen heeft dat liggen, dus dan gaat die BMW in de verkoop.
Bron: https://www.postcodeloterij.nl/actievoorwaarden/miljoenenjachtquote:18. Ten aanzien van (geld-)prijzen waarover kansspelbelasting moet worden afgedragen, gelden de volgende regels:
- een geldprijs boven een bedrag van ¤ 449,- wordt door de Nationale Postcode Loterij met inhouding van de wettelijk vastgestelde kansspelbelasting uitbetaald;
- de Nationale Postcode Loterij neemt de wettelijk vastgestelde kansspelbelasting over een prijs in natura met een waarde hoger dan ¤ 449,- voor eigen rekening.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht een keer iets gelezen te hebben dat iemand met een gewonnen auto in de maag zat, omdat daarna de blauwe enveloppe op de mat viel. Maar dat is wel jaren geleden dat ik dat las.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:35 schreef tralalala het volgende:
Bij natura prijzen zoals een BMW betaalt de Postcodeloterij de belasting.
Nee hoor kan jezelf uitrekenenquote:Op zondag 24 september 2023 23:07 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die rekensom altijd fucking spannend.
Ik denk die rekensom tussen de 2 kandidaten net voordat het kofferspel begintquote:Op maandag 25 september 2023 11:47 schreef Nober het volgende:
Ja joh hou dat confettikanon dat nog af moet gaan bij haar gezicht.
[..]
Ik ook.
199.000,- minus 33% belasting
blijft over 133.330,-.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
En waarom krijgen ze de sleutels dan?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:11 schreef Bzzzzt het volgende:
Collega van m’n vriendin heeft vorige week de auto gewonnen, je krijgt blijkbaar niet de auto zelf maar een cheque waar je een auto mee kan kopen. Belastingvrij indd.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
En waarom krijgen ze de sleutels dan?
En dan echt ter waarde van die BMW? Want die is wel een tonnetje waard..quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:11 schreef Bzzzzt het volgende:
Collega van m’n vriendin heeft vorige week de auto gewonnen, je krijgt blijkbaar niet de auto zelf maar een cheque waar je een auto mee kan kopen. Belastingvrij indd.
Ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:00 schreef Ace1 het volgende:
[..]
En dan echt ter waarde van die BMW? Want die is wel een tonnetje waard..
Oh ik dacht dat het een iX was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:07 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Welk type is het dan? Het is toch een 2? Die zitten in de 40-50K
45kquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
iX1 inderdaad.
Alsnog een vanafprijs van 55k.
Nee hoor helemaal niet. Je redernering klopt niet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 00:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee hoor kan jezelf uitrekenen
Alle openstaande bedragen optellen delen door aantal bedragen= gemiddelde
Bank biedt altijd de helft
Alstublieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |