Niet precies wat ik gedacht had, maar dit is ook wel zuur.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:09 schreef JohnBercow het volgende:
Ergens bekruipt mij het gevoel dat dit straks heel erg mis gaat.
En met alle ellende die ze heeft meegemaakt dat ook nog eens breed werd uitgemeten in de media. Dan moet je stevig in je schoenen staan. Wel knap dat ze die man nog een kans geeft.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
Voor d'r leeftijd blijft Linda wel een bijzonder knappe vrouw.
Als je in je eigen bubbel leeft dan krijg je een hoop niet mee.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En met alle ellende die ze heeft meegemaakt dat ook nog eens breed werd uitgemeten in de media. Dan moet je stevig in je schoenen staan. Wel knap dat ze die man nog een kans geeft.
Maar weet je ze ook nog als je daar staat?quote:Op zondag 2 april 2023 20:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die spelletjes zijn wel ontzettend makkelijk eigenlijk.Weet 95 procent van de vragen.
Geen idee, zo bont als de dames vandaag zou ik het in ieder geval niet maken.quote:Op zondag 2 april 2023 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar weet je ze ook nog als je daar staat?
Dat deed 'ie niet. Eerder had hij nog die buffer van 750.000, maar nu was het alles of niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |