abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206007504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Nog een tip daarbij; goed opletten.

De Jumbo hier is franchise en niet van de dikke kortingen. Op Instagram zie ik soms mensen die er allemaal 50 cent en 1 euro items gescoord hebben. Bij ons ligt er rustig vlees van ¤3,29 met een sticker van 3 euro. Joepie. |:)
Ah das kut. Verschilt idd per filiaal hoe gortig ze zijn met die korting. Hier doen ze niet zo moeilijk maar een dorp naast ons is het weer een stuk minder -O-
Twiddel
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:14:35 #52
382129 crew  Donna
pi_206007507
Ja of van die bakkerij producten die normaal al 2 voor 5 euro zijn en dan liggen ze in die bak en dan is 1 ¤2,50.
Nou geweldig.

Hier vullen ze 's ochtends vroeg.
  Spellchecker zaterdag 17 september 2022 @ 14:15:58 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206007515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:04 schreef summer2bird het volgende:
Een tip voor als mensen dit nog niet kennen,
de Jumbo heeft van die afprijzingsbakken. Ik ben erachter gekomen (iig hier) dat die worden aangevuld bijna als de winkel dicht gaat.
Als je dus of bijna tegen sluitingstijd of direct na openingstijd naartoe gaat heb je altijd prijs.
Vandaag had ik een taart voor 3 euro :9
Albert Heijn heeft die ook. Maar niet voor gekoelde producten.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:19:02 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206007545
Wat veel mensen volgens mij ook niet weten is dat Jumbo een spaarprogramma heeft, je kunt dan punten inwisselen voor gratis producten. Ik vind de waarde vaak niet geweldig maar op producten als wasmiddel, zeep en douchegel is het wel de moeite :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:19:07 #55
382129 crew  Donna
pi_206007546
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:15 schreef maily het volgende:

[..]
Albert Heijn heeft die ook. Maar niet voor gekoelde producten.
De 35% stickers bij de AH zijn hier een betere deal dan de afprijsbak van de Jumbo. *O*
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:19:49 #56
382129 crew  Donna
pi_206007552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:19 schreef MaJo het volgende:
Wat veel mensen volgens mij ook niet weten is dat Jumbo een spaarprogramma heeft, je kunt dan punten inwisselen voor gratis producten. Ik vind de waarde vaak niet geweldig maar op producten als wasmiddel, zeep en douchegel is het wel de moeite :)
En soms 1000 punten voor ¤5 korting én een cadeautje als je jarig bent. O+
  Spellchecker zaterdag 17 september 2022 @ 14:20:57 #57
197773 crew  maily
pi_206007561
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:19 schreef Donna het volgende:

[..]
De 35% stickers bij de AH zijn hier een betere deal dan de afprijsbak van de Jumbo. *O*
Wij hadden laatst een nieuw merk chips voor 1 euro. Eentje meegenomen, waren prima. Maar daarna waren ze op helaas :P
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:21:26 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206007570
quote:

[..]
De "verspil-me-niet" zakjes bij de AH zijn ook wel een goede deal, al zijn ze er niet vaak. Ik had laatst 2 maiskolven, een zoete paprika, 2 mandarijnen, een zakje met allemaal pepertjes en zo'n herbruikbaar zakje voor 1 euro. Dat is een goede deal ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:22:18 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206007575
Iemand die gebruik maakt van Scoupy? Daar kun je vaak nieuwe producten proberen voor 50-100% cashback. Ook daar de laatste tijd minder interessante deals maar als er wat tussen zit probeer ik het zeker :Y
pi_206007577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
De "verspil-me-niet" zakjes bij de AH zijn ook wel een goede deal, al zijn ze er niet vaak. Ik had laatst 2 maiskolven, een zoete paprika, 2 mandarijnen, een zakje met allemaal pepertjes en zo'n herbruikbaar zakje voor 1 euro. Dat is een goede deal ^O^
Da’s zeker een goede deal
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:23:12 #61
382129 crew  Donna
pi_206007585
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:22 schreef MaJo het volgende:
Iemand die gebruik maakt van Scoupy? Daar kun je vaak nieuwe producten proberen voor 50-100% cashback. Ook daar de laatste tijd minder interessante deals maar als er wat tussen zit probeer ik het zeker :Y
Tikkie (de terugbetaal app) heeft ook cashbacks in de app. :Y
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:23:50 #62
382129 crew  Donna
pi_206007591
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ohhh das echt nice! Ik heb die zakjes hier nog nooit gezien. Maar onze AH is ook franchise.
  Spellchecker zaterdag 17 september 2022 @ 14:26:09 #63
197773 crew  maily
pi_206007603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Tikkie (de terugbetaal app) heeft ook cashbacks in de app. :Y
Even gespiekt; hier vooral yakult ....
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 14:26:28 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206007606
quote:

[..]
Wij gaan tegenwoordig elke zondagochtend naar de plus om groente en vlees in te slaan. Op de datum is dat 50% korting, nog lekkerder dan de 35% van de AH. Sowieso kopen we vlees alleen nog met 35/50% korting en dat vriezen we gewoon in. Volle prijs voor vlees betalen doen we al maanden niet meer. Niet alleen is het goed voor de portemonnee, maar er hoeft ook minder verspild te worden. Win-win.

Het begint hier in huis ook wel een beetje een sport te worden zoveel mogelijk te besparen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206007610
Scoupy vind ik al heel lang waardeloos. Begin deze maand hadden ze opeens wel wat boeiende dingen, waaronder Pukka thee, dus ik zou de volgende dag dan maar eens voor het eerst in jaren weer eens naar de Albert Heijn gaan, kijk ik vlak voor vertrek nog even, waren de acties al afgelopen en dus maar 1 dag geldig geweest.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:28:55 #66
382129 crew  Donna
pi_206007624
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:26 schreef maily het volgende:

[..]
Even gespiekt; hier vooral yakult ....
Ja klopt. Ik had laatst 2x gratis Pepsi Max en een keer chocola.
Voor mijn moeder heb ik de Yakult gedaan. Zo nu en dan kijk ik even of er wat nuttigs tussen zit.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 14:29:54 #67
382129 crew  Donna
pi_206007628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:26 schreef Danny het volgende:

[..]
Wij gaan tegenwoordig elke zondagochtend naar de plus om groente en vlees in te slaan. Op de datum is dat 50% korting, nog lekkerder dan de 35% van de AH. Sowieso kopen we vlees alleen nog met 35/50% korting en dat vriezen we gewoon in. Volle prijs voor vlees betalen doen we al maanden niet meer. Niet alleen is het goed voor de portemonnee, maar er hoeft ook minder verspild te worden. Win-win.

Het begint hier in huis ook wel een beetje een sport te worden zoveel mogelijk te besparen.
Goed bezig! Ik vind het ook echt wel leuk. Vlees met kortingsstickers is ook super fijn. _O_
pi_206007631
Nog een andere tip, aardappels zijn enorm makkelijk te groeien. Ik heb deze zomer 9 aardappels in bakken op mijn balkon gehad en 7 kg geoogst :)

Zoekopdrachten op marktplaats zijn ook erg handig. Ik wou een verzwaringsdeken dus een zoekopdracht uit gedaan en kritisch zijn. uiteindelijk er 1 gekocht voor een tientje *O*

Puzzels kan je goed kopen op vinted/marktplaats en in de kringloop, heb nog nooit een puzzel gehad waar een stukje miste.

Reviewclub gebruiken als je nog iets graag zou willen, en soms ook voor de luxere shampoo. Gister een pak van 36 afwasblokjes binnen gehad die normaal 15 euro kost, en ik hoef er alleen wat reviews voor te schrijven :)

Epic games en amazon gaming in de gaten houden voor gratis games

Mocht je een tuinierder zijn, ga deze week je tuin eens langs om zaden te verzamelen, de meeste planten maken die nu aan. Scheelt je weer zaden in het voorjaar.
Zonnebloemen kan je de kop eraf snijden van de stengel als de gele bloemblaadjes zijn gevallen en binnen laten drogen op een wasrek. Na een week of 2 krijg je dan de pitjes er heel makkelijk uit.

Over tuin gesproken, haal je bollen (hoe tropischer hoe minder winter het aankan) uit de grond en bewaar ze in een kist voor de lente. Zo gaan ze niet stuk aan de vorst en muizenvraat. Dit kan tot de eerste vorst, dan zou ik ze echt binnen hebben.

Dieetvoer nodig voor je kat/hond/oma? Kijk eerst online. Het scheelt echt tientjes vergeleken met de winkel of dierenarts hier.

Ben je minima en gebruik je veel zorgkosten? Check of je gemeente een gemeentepolis heeft. Ikzelf ben er echt zo blij mee, er word zoveel vergoed en het scheelt mij zoveel geld.

[ Bericht 24% gewijzigd door summer2bird op 17-09-2022 14:41:50 ]
Twiddel
pi_206007651
Overigens kreeg ik deze week van Paypal een kortingscode voor Hello Fresh voor 50% korting op 2 boxen en gratis bezorging op de eerste daarvan. Nu komt er donderdag een box met 6 maaltijden voor 2 personen voor ¤27,50. Dat vind ik wel een ok prijs voor zowel de ingrediënten als het gemak.
Voor de zekerheid de komende weken maar even gepauzeerd zodat ik per week kan kijken of ik nog een week wil activeren en dan zeg ik het na de 2e box weer op.
Ik had nog 2x 40% korting via de rentepunten van de ING liggen, maar de deal van Paypal is beter
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 14:38:05 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206007676
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:30 schreef summer2bird het volgende:
Nog een andere tip, aardappels zijn enorm makkelijk te groeien. Ik heb deze zomer 9 aardappels in bakken op mijn balkon gehad en 7 kg geoogst :)
Zoekopdrachten op marktplaats zijn ook erg handig. Ik wou een verzwaringsdeken dus een zoekopdracht uit gedaan en kritisch zijn. uiteindelijk er 1 gekocht voor een tientje *O*
We hebben dit voorjaar een 20m2 ongeveer aan moestuin in de tuin gebouwd. Pompoen, courgette, bramen, sla, wortelen, uien, verschillende soorten tomaten, komkommers, snijbiet ( heerlijk als stamppot :Y ), rabarber, snijboon, maismeloentjes en nog wat spul en kruiden. Ikzelf doe er niet zo veel mee, maar m'n vrouw is er veel mee bezig. Daar hebben we echt een boel voedsel uit gehaald waarvan een deel wordt geweckt zodat we het langdurig kunnen opslaan. Initiële aanschaf van hout en aarde hebben we er al ruimschoots uitgehaald.
pi_206007693
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]
We hebben dit voorjaar een 20m2 ongeveer aan moestuin in de tuin gebouwd. Pompoen, courgette, bramen, sla, wortelen, uien, verschillende soorten tomaten, komkommers, snijbiet ( heerlijk als stamppot :Y ), rabarber, snijboon, maismeloentjes en nog wat spul en kruiden. Ikzelf doe er niet zo veel mee, maar m'n vrouw is er veel mee bezig. Daar hebben we echt een boel voedsel uit gehaald waarvan een deel wordt geweckt zodat we het langdurig kunnen opslaan. Initiële aanschaf van hout en aarde hebben we er al ruimschoots uitgehaald.
Ik had vorig jaar 2 komkommerplanten in mijn tuin en kon op een bepaald moment dagelijks zo'n 10 komkommers oogsten :') _O-
Dit jaar maar 1tje en die heeft het goed volgehouden tot nu toe.

Een moestuin is echt zo fijn _O_
Ik wist trouwens niet dat je snijbiet als stamppot kan doen :o
Twiddel
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 14:40:46 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206007702
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:39 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik had vorig jaar 2 komkommerplanten in mijn tuin en kon op een bepaald moment dagelijks zo'n 10 komkommers oogsten :') _O-
Dit jaar maar 1tje en die heeft het goed volgehouden tot nu toe.

Een moestuin is echt zo fijn _O_
Ben wel een beetje courgette-moe. We hebben er iets van 60 geoogst _O-
(heel veel courgettesoep gegeten, dat wel :))
pi_206007713
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:40 schreef Danny het volgende:

[..]
Ben wel een beetje courgette-moe. We hebben er iets van 60 geoogst _O-
(heel veel courgettesoep gegeten, dat wel :))
Oh nice :D
Ik hou wel van courgette
Twiddel
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 14:50:53 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206007762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Oh nice :D
Ik hou wel van courgette
Er zijn al tig verschillende dingen van gemaakt. knor heeft zelfs faux-ananas gemaakt door courgette op ananassap te zetten (want waarom zou je de sap van een blikje ananas weggooien? :))
Courgette is echt behoorlijk veelzijdig wat dat betreft. Nooit geweten :)
pi_206007774
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Er zijn al tig verschillende dingen van gemaakt. knor heeft zelfs faux-ananas gemaakt door courgette op ananassap te zetten (want waarom zou je de sap van een blikje ananas weggooien? :))
Courgette is echt behoorlijk veelzijdig wat dat betreft. Nooit geweten :)
Mij was gevraagd of ik volgend jaar een aubergine plant in de tuin wil zetten want een van mijn vrienden is Italiaans en blijkbaar doen ze in Italië veel met aubergines :P
Ben benieuwd hoeveel gerechten daar uit komen.

Ook zo leuk dat die courgettes en aubergines zo idioot groot kunnen groeien _O-
Heb er een aantal gehad die net zo groot als een baby waren :P
Twiddel
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 15:06:51 #76
382129 crew  Donna
pi_206007872
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]
Super leuk. Ze zeggen altijd dat je het eerste jaar moestuin er vaak nog niet zoveel aan hebt, maar als ik dit lees valt dat dus zeker mee.
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 15:27:55 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206008042
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:53 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Mij was gevraagd of ik volgend jaar een aubergine plant in de tuin wil zetten want een van mijn vrienden is Italiaans en blijkbaar doen ze in Italië veel met aubergines :P
Ben benieuwd hoeveel gerechten daar uit komen.

Ook zo leuk dat die courgettes en aubergines zo idioot groot kunnen groeien _O-
Heb er een aantal gehad die net zo groot als een baby waren :P
Courgettes zijn echt idioot. De ene dag zijn ze nog te klein om te oogsten en een dag later zijn ze echt gewoon twee keer zo groot en eigenlijk alleen nog geschikt voor soep :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Super leuk. Ze zeggen altijd dat je het eerste jaar moestuin er vaak nog niet zoveel aan hebt, maar als ik dit lees valt dat dus zeker mee.
Bij ons wel. We hebben echt een behoorlijke vangst. We hebben ook een appelboom waar jaarlijks 100-150 appels aan groeien (en het is nog maar een relatief klein boompje van iets meer dan 2 meter), maar dit jaar hebben de wespen bijna alle appels aangevreten -O-
Aardbeien hebben we overigens ook nog. Ook erg lekker :)
pi_206008051
Je tuin (ligging, grondsoort, enz) en het weer maakt wel veel uit. Ik had welgeteld 1 courgette dit jaar. Vorig jaar vrijwel geen cherrytomaten, dit jaar veel.

Ik zal ook weer eens uitrekenen hoeveel wij uitgeven aan boodschappen. Vroeger wist ik dat altijd precies, nu niet meer. Ik weet wel dat ik wat minder uitgeef nu ik weer bewuster inkoop.
Ik heb een vast rondje supermarkten voor de week boodschappen met de auto en ga afhankelijk van tijd en aanbiedingen nog op de fiets naar een andere supermarkt.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 15:29:38 #79
382129 crew  Donna
pi_206008053
Tof! Fruitboompjes zou ik ook wel graag willen en aardbeien ook. Heb eindelijk mijn vriend zover om wat aan de tuin te doen, dus lekker plannen maken.
Ik wil van heel veel gras, naar heel veel planten en wat fruitboompjes en struiken. Moestuinieren zie ik nog niet echt zitten.
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 15:35:10 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206008096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:29 schreef Hupje het volgende:
Je tuin (ligging, grondsoort, enz) en het weer maakt wel veel uit. Ik had welgeteld 1 courgette dit jaar. Vorig jaar vrijwel geen cherrytomaten, dit jaar veel.

Ik zal ook weer eens uitrekenen hoeveel wij uitgeven aan boodschappen. Vroeger wist ik dat altijd precies, nu niet meer. Ik weet wel dat ik wat minder uitgeef nu ik weer bewuster inkoop.
Ik heb een vast rondje supermarkten voor de week boodschappen met de auto en ga afhankelijk van tijd en aanbiedingen nog op de fiets naar een andere supermarkt.
Wij hebben het geluk dat er diverse supermarkten bij elkaar zitten.
Afhankelijk van waar we heen rijden (afstand ongeveer gelijk) hebben we een combi
- lidl, AH
- lidl, Jumbo, Turkse supermarkt
- lidl, AH, Jumbo
En waar we ook heenrijden, we komen langs de Aldi
Plus is vanaf de tweede optie 2km rijden heen en terug, dus 4km. Dat is ongeveer 0,75 aan benzine die we vaak terugverdienen aan de 50% stickers op vlees bij de Plus.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:29 schreef Donna het volgende:
Tof! Fruitboompjes zou ik ook wel graag willen en aardbeien ook. Heb eindelijk mijn vriend zover om wat aan de tuin te doen, dus lekker plannen maken.
Ik wil van heel veel gras, naar heel veel planten en wat fruitboompjes en struiken. Moestuinieren zie ik nog niet echt zitten.
Moestuin in echt veel werk. Dat had ik nooit gedacht, maar knorretje is er echt uren mee bezig. Dit mag niet vochtig blijven liggen, dat moet via allerlei stokjes en rekjes in de juiste richting worden geleid, dan weer een uur bezig met oogsten en een paar uur om het allemaal te verwerken, snijden, wecken etc. Soms moet er wat bestreden worden met azijnmengseltjes, er zijn specifieke bloemetjes die bladluis aantrekken zodat die niet in je andere spul gaan zitten, slakken moeten gezocht en verwijderd worden, net als rupsen. Echt een pens werk.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 15:42:05 #81
382129 crew  Donna
pi_206008143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]
Wij hebben het geluk dat er diverse supermarkten bij elkaar zitten.
Afhankelijk van waar we heen rijden (afstand ongeveer gelijk) hebben we een combi
- lidl, AH
- lidl, Jumbo, Turkse supermarkt
- lidl, AH, Jumbo
En waar we ook heenrijden, we komen langs de Aldi
Plus is vanaf de tweede optie 2km rijden heen en terug, dus 4km. Dat is ongeveer 0,75 aan benzine die we vaak terugverdienen aan de 50% stickers op vlees bij de Plus.
[..]
Moestuin in echt veel werk. Dat had ik nooit gedacht, maar knorretje is er echt uren mee bezig. Dit mag niet vochtig blijven liggen, dat moet via allerlei stokjes en rekjes in de juiste richting worden geleid, dan weer een uur bezig met oogsten en een paar uur om het allemaal te verwerken, snijden, wecken etc. Soms moet er wat bestreden worden met azijnmengseltjes, er zijn specifieke bloemetjes die bladluis aantrekken zodat die niet in je andere spul gaan zitten, slakken moeten gezocht en verwijderd worden, net als rupsen. Echt een pens werk.
Ja het is echt veel werk. Leuk voor later, maar daar heb ik nu nog geen tijd voor. Maar een klein stukje omtoveren tot fruithoekje is wel weer leuk en aantrekkelijk qua tijdsbestek.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:45:07 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_206008175
Oh ik ben echt luie moestuinier hoor _O- en ik heb echt wel minstens 40 kilo courgette geoogst.
disclaimer
pi_206008366
Courgette deed het hier dit jaar totaal niet. Het werd een mega plant maar courgettes maken ho maar.
Dit jaar weinig tijd in de moestuin gestoken maar het was toch een geweldig komkommer en tomaten jaar.

Ik heb laatst mijn bonuskaart uitgeleend aan iemand die naast me stond bij de zelfscan. (netjes gemeld dat koopzegels aan staan hoor ;) )
Nu zitten er tussen de bonusbox aanbiedingen steeds dingen die zij kocht.
pi_206008481
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:19 schreef MaJo het volgende:
Mwa je moet wel echt heel veel boodschappen doen voor wat punten en je krijgt niet op alle producten punten.

Het ia goedkoper om naar de vomar of dirk te gaan
  Spellchecker zaterdag 17 september 2022 @ 16:35:54 #85
197773 crew  maily
pi_206008495
In de Lidl-app heb je ook aanbiedingen die je kunt activeren.
En een spaarmeter waar je korting en producten kunt activeren.
  Admin zaterdag 17 september 2022 @ 17:05:12 #86
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206008680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:12 schreef Elleska het volgende:
Courgette deed het hier dit jaar totaal niet. Het werd een mega plant maar courgettes maken ho maar.
Dit jaar weinig tijd in de moestuin gestoken maar het was toch een geweldig komkommer en tomaten jaar.

Ik heb laatst mijn bonuskaart uitgeleend aan iemand die naast me stond bij de zelfscan. (netjes gemeld dat koopzegels aan staan hoor ;) )
Medewerkers scannen liefst hun eigen kaart voor klanten die geen kaart bij zich hebben. Schijnen daar weer geld op terug te krijgen oid, weet niet precies hoe het zit, maar dat is iig waarom ze eigenlijk nooit moeilijk doen als je je kaart vergeten bent.

Wij eten trouwens graag M&M's, dus als die in de app zit voor 5,99 een kilo halen we een zak. Normaal kost zo'n zak dik 9 euro inmiddels. Die persoonlijke bonus van de AH is zo gek nog niet (en af en toe moet je jezelf kunnen verwennen met iets lekkers bij de tv)
pi_206008708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:05 schreef Danny het volgende:
Medewerkers scannen liefst hun eigen kaart voor klanten die geen kaart bij zich hebben. Schijnen daar weer geld op terug te krijgen oid, weet niet precies hoe het zit, maar dat is iig waarom ze eigenlijk nooit moeilijk doen als je je kaart vergeten bent.
Bij zelfscan staat geen medewerker. Die komen hier alleen aanrennen voor een controle, als je geluk hebt tenminste. Kaart van een ander vragen is dan een stuk sneller.
pi_206008725
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Wij eten trouwens graag M&M's, dus als die in de app zit voor 5,99 een kilo halen we een zak. Normaal kost zo'n zak dik 9 euro inmiddels. Die persoonlijke bonus van de AH is zo gek nog niet (en af en toe moet je jezelf kunnen verwennen met iets lekkers bij de tv)
Aldi huismerk is sowieso goedkoper https://www.aldi.nl/produ(...)987-1-0.article.html en smaakt prima, in tegenstelling tot die van de Dekamarkt
  zaterdag 17 september 2022 @ 18:55:54 #89
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_206009671
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:12 schreef Elleska het volgende:
Dat vind ik het nadeel daarvan. Er staan veel dingen tussen die je eigenlijk net recent hebt gekocht en dus momenteel niet meer nodig hebt. En tegen de tijd dat je het wel weer nodig hebt, zijn die al vervangen door andere recent gekochte dingen.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 19:24:06 #90
382129 crew  Donna
pi_206010000
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:55 schreef Zelva het volgende:

[..]
Dat vind ik het nadeel daarvan. Er staan veel dingen tussen die je eigenlijk net recent hebt gekocht en dus momenteel niet meer nodig hebt. En tegen de tijd dat je het wel weer nodig hebt, zijn die al vervangen door andere recent gekochte dingen.
Veel van die dingen komen om de week of om de 2 weken terug. Je triggert de bonus box 1x door het product te kopen en dan komtie de week erna of de week daarna in je bonusbox. Als je 'm dan weer koopt, zittie er 2 weken later hoogstwaarschijnlijk weer in. Je moet het product dan wel uiterlijk donderdag kopen, want op vrijdag staat de bonus box voor volgende week live. En dat werkt natuurlijk voornamelijk met houdbare dingen.
Als je het product koopt en vervolgens koop je 'm de week daarna niet weer terwijl die wel in de bonusbox zit, dan wordt het steeds vervangen inderdaad.

Ik heb al een hele hoop producten erin die nu om de week terug komen. Dus dan sla ik dat ook voor 2 weken in.
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 20:39:56 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206010881
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Mwa je moet wel echt heel veel boodschappen doen voor wat punten en je krijgt niet op alle producten punten.

Het ia goedkoper om naar de vomar of dirk te gaan
Je krijgt toch gewoon 1 punt per euro? En op sommige producten extra punten. Ik zou er ook niet speciaal voor naar de Jumbo gaan maar als je daar toch al winkelt is het natuurlijk mooi meegenomen ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:10 schreef Elleska het volgende:

[..]
Bij zelfscan staat geen medewerker. Die komen hier alleen aanrennen voor een controle, als je geluk hebt tenminste. Kaart van een ander vragen is dan een stuk sneller.
Dat verschilt denk ik per AH. Bij onze winkel staat er altijd een medewerker bij de zelfscans :)

Moestuin wil ik ook als we de tuin volgend jaar gaan aanpakken O+ Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag al speciale bakken van mijn man gekregen voor op het balkon maar omdat we zouden verhuizen heb ik die nog nooit gebruikt. Moestuin op het balkon is nooit echt een succes geweest, verder dan 5 sperziebonen en 10 aardbeien ben ik helaas nooit gekomen _O-
pi_206011978
Bij Jumbo krijg je punten bij bepaalde producten, niet op het totale aankoopbedrag. Maar je krijgt wel punten op standaard producten en op dingen die je vaker koopt. Ik bewaar mijn punten meestal tot ze weer een 5 euro kortingsactie hebben.

De M&M's van de Aldi smaken prima, trouwens. Beter dan die van Lidl of Jumbo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hupje op 17-09-2022 22:20:37 ]
pi_206012176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:39 schreef MaJo het volgende:

[..]
Je krijgt toch gewoon 1 punt per euro? En op sommige producten extra punten. Ik zou er ook niet speciaal voor naar de Jumbo gaan maar als je daar toch al winkelt is het natuurlijk mooi meegenomen ^O^
[..]
Dat dacht ik ook, maar je krijgt alleen punten op bepaalde producten/aanbiedingen
pi_206012289
Over jumbo gesproken: FHF / Jumbo Max Verstappen actie
Zuunig zijn en een spaarkaart vol krijgen gaat niet samen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:39 schreef MaJo het volgende:
Dat verschilt denk ik per AH. Bij onze winkel staat er altijd een medewerker bij de zelfscans
Of zelfs per tijdstip, ik kan me voorstellen dat er op drukkere momenten wel iemand staat.
pi_206016130
Misschien al eens behandeld hier maar wat vinden jullie nou de voordeligste super en welke de duurste? Met mijn boodschappen kom ik toch bij de aldi het voordeligst uit en plus het duurste. :)

Plus heeft wel het beste spaarsysteem, 4 euro inleveren met zegels is 6 euro cashen, dat is een goede rente. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_206016162
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2022 11:06 schreef Sangha het volgende:
Misschien al eens behandeld hier maar wat vinden jullie nou de voordeligste super en welke de duurste? Met mijn boodschappen kom ik toch bij de aldi het voordeligst uit en plus het duurste. :)

Plus heeft wel het beste spaarsysteem, 4 euro inleveren met zegels is 6 euro cashen, dat is een goede rente. ^O^
Ligt denk ik ook een beetje aan de wijk waar je woont. Voor mij is het het goedkoopst om naar de Lidl te gaan. Jumbo en AH zijn net wat duurder.
pi_206016183
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan de wijk waar je woont. Voor mij is het het goedkoopst om naar de Lidl te gaan. Jumbo en AH zijn net wat duurder.
Lidl heb ik niet op fietsafstand want die zou denk ik op 1 scoren ja! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sangha op 19-09-2022 06:37:29 ]
pi_206016465
Het wisselt ook per winkel. Jumbo heeft bijv een prijsbeleid wat afhangt van concurrentie in de nabije omgeving. Je hebt dus goedkope-gemiddelde-dure Jumbo's. Ga ik naar de Jumbo in dorp x (met concurrentie AH) dan is het daar veel duurder dan in dorp y met concurrent Lidl.

Ik ga in principe naar Lidl en Jumbo, voor bepaalde aanbiedingen naar AH en Aldi (is meer moeite om te komen). Ik koop het meeste bij Lidl, wat daar niet verkrijgbaar is of duurder haal ik bij Jumbo.
pi_206016596
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 11:44 schreef Hupje het volgende:
Het wisselt ook per winkel. Jumbo heeft bijv een prijsbeleid wat afhangt van concurrentie in de nabije omgeving. Je hebt dus goedkope-gemiddelde-dure Jumbo's. Ga ik naar de Jumbo in dorp x (met concurrentie AH) dan is het daar veel duurder dan in dorp y met concurrent Lidl.

Ik ga in principe naar Lidl en Jumbo, voor bepaalde aanbiedingen naar AH en Aldi (is meer moeite om te komen). Ik koop het meeste bij Lidl, wat daar niet verkrijgbaar is of duurder haal ik bij Jumbo.
Oh ik wist niet dat het zo kon verschillen. Soms doe ik boodschappen bij plus, die bezorgen al vanaf 25 euro, voor als ik niet kan fietsen. Verder meestal de aldi of deka, die heeft vaak goede aanbiedingen vind ik. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sangha op 18-09-2022 12:19:25 ]
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 14:02:15 #100
382129 crew  Donna
pi_206018040
En het ligt er ook maar net aan wat je koopt natuurlijk. Als jij precies alle producten koopt die iets duurder zijn bij de AH ten opzichte van de Jumbo, of andersom, dan is die winkel voor jou duurder terwijl die voor een ander weer goedkoper kan zijn.

Ik heb de prijzen 2 maanden lang elke week vergeleken en ik was bij de AH een stuk goedkoper uit dan bij de Jumbo. Dat is excl. bonuskorting. Met bonuskorting gerekend was de AH nog vele malen goedkoper.

Ik ga nu standaard naar de AH en wat dingetjes bij de Jumbo (bij ons zit er een verse bakker in met heerlijk brood) en voor aanbiedingen naar de Plus of Poiesz, soms Lidl.
Bij Lidl zijn de verleidingen voor mij met die themaweken enzo vaak wat te groot dus het is zelfbescherming om die zo veel mogelijk over te slaan.

En vrijwel alle winkels zitten op de route naar school, dus meestal schieten we na schooltijd even aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')