Zilvervisjes en vliegen, toen het huis nog leeg was zaten ze al overalquote:
Gewoon alles opbakken!quote:Op donderdag 22 september 2022 11:08 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg door dit topic bijna de neiging preventief al m'n bakspullen weg te gooien.
Jij betaalt 80 euro per dag aan de kachelquote:Op maandag 19 september 2022 22:36 schreef G3rtonimo het volgende:
Kacheltje uit gehad vandaag, weer 80 euro verdiend. 🙂
Wij eten vaak aardappelen: gekookt/gebakken/stamppot/puree. Ik kan me niet voorstellen dat je zou eten zonder aardappelenquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zuinig wilt zijn, koop je gewoon die zak aardappels en dan eet je wat vaker aardappels.
Ik heb nog nooit in mijn leven een zilvervisje gezien, wat is dat dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:57 schreef SQ het volgende:
Nou ja liever in je meel dan in je koffie.
Maar, bah.
Ik geef toe dat ik in mijn oude huis wel eens zilvervisjes uit de bloem zag rennen maar ik daarom nooit de bloem weg heb gedaan. De beredenering: "alles sterft bij 200 graden"![]()
#vieslel
Ben je tevreden over Enqueteclub? Ik gebruik altijd cashbackxl maar heb nooit goed vergeleken.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had al een tijdje een nieuw volautomaat koffiezetapparaat voor mijn man op het oog, de huidige wil ik niet meer meeverhuizen omdat hij lekt. En nu zag ik deze week bij Pepper dat er vandaag een goede deal bij Expert is met 20% korting. En dat in combinatie met ¤100 cashback van Melitta zelfoh ja, uiteraard ook nog even via Enqueteclub besteld voor nog wat extra cashback.
Het apparaat dat ik op het oog had is bij bol.com ¤299, ik heb nu een duurdere variant besteld die me uiteindelijk ¤192 heeft gekost.
Ik ben er wel tevreden over, ik koop niet heel vaak iets met cashback en in coronatijd waren sommige winkels zoals bol.com ook tijdelijk gestopt met cashbacks. Maar ik zoek het altijd even uit en bij euroclix kreeg ik een stuk minder. Ik doe ook wel eens enquetes bij enqueteclub en 1 keer per zoveel weken klik ik de klikmailtjes even achter elkaar via hun website.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je tevreden over Enqueteclub? Ik gebruik altijd cashbackxl maar heb nooit goed vergeleken.
Dank je. Ik zal er eens een keer naar kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden over, ik koop niet heel vaak iets met cashback en in coronatijd waren sommige winkels zoals bol.com ook tijdelijk gestopt met cashbacks. Maar ik zoek het altijd even uit en bij euroclix kreeg ik een stuk minder. Ik doe ook wel eens enquetes bij enqueteclub en 1 keer per zoveel weken klik ik de klikmailtjes even achter elkaar via hun website.
Oeh, hij heeft mijn favoriete type bewaarbus in zijn handen, een Oxo pop. Die koop ik als echte zuinigerd alleen bij de kringloop, ik vind ze nieuw veel te duur, ik heb er inmiddels 3 in verschillende maten.quote:Op zondag 25 september 2022 21:00 schreef maily het volgende:
De kliekjesshow op Netflix
https://www.netflix.com/watch/81155772?trackId=255824129
Een soort van Ready, Steady, Cook!
De desk ziet eruit als voorraaddozen![]()
[ afbeelding ]
Het viel mee. Uiteindelijk kwam ik op ¤90 uit.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:42 schreef Donna het volgende:
Week 3 van mijn 'max ¤125 per week' challenge en het gaat nog steeds goed.
Zit deze week op ¤82 tot nu toe en moet vandaag nog een paar dingetjes halen. Kom denk ik op ¤110 uit deze week. Vorige week was het ¤120.
Netjes!quote:Op maandag 26 september 2022 10:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Het viel mee. Uiteindelijk kwam ik op ¤90 uit.
Jaaa, is leuk! Mijn hele maand viel er ook niet binnen, dus ben heel benieuwd hoe dat volgende maand (die begint morgen) gaat zijn. Maar ik ben iig ondanks de 'halve maand' al een paar tientjes goedkoper uit dan vorige maand. Ik vind het een lekker begin!quote:Op maandag 26 september 2022 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Netjes!
Ik vind het ook wel leuk om hier bij te gaan houden wat mijn budget is en in hoeverre het gelukt is om me daar aan te houden. Zodra ik begin oktober mijn uitgaven van september heb bijgewerkt, zal ik het hier delen en vanaf dan wekelijks
Maar dan heb je een buitenlandse IBAN? Accepteert Scoupy die?quote:Op maandag 26 september 2022 00:24 schreef Inbox het volgende:
Bankier nu via Vivid en heb daar ook een debitcard bij. Via de app kan ik makkelijk meerdere rekeningen openen.
En zodoende heb ik dus ook meerdere scoupy-accounts die ik nog weleens gebruik als er interessante geld terug acties zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |