SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik denk dat Slob is gestopt met reeksen aangezien we nog bijna geen enkele keer een tweede topic hebben gehaald. Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mods dachten dat het een ongekende floprit werd?
Als "die slimme Roglic" vandaag nog vet winst wil boeken, dan mag hij wel eens opschieten.quote:Op zondag 4 september 2022 17:13 schreef Szura het volgende:
Erg benieuwd of Roglic het bordje leeg aan het eten is of dat hij ook niet beter kan
Helaas wel ja...quote:Op zondag 4 september 2022 17:16 schreef Godshand het volgende:
Arensman gaat natuurlijk niet winnen, Superman knalt er zo voorbij
Hij moet zich nu toch nog terug laten zakkenquote:Op zondag 4 september 2022 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Past dit wel in protocol van DSM?
Of hij heeft verzoekje van Ineos om een etappe te winnen, zodat ze weten welke rol hij volgend jaar moet hebben...quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij moet zich nu toch nog terug laten zakken
Maar de knechten... ja niet...quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef H.Vviv het volgende:
DSM laat hun kopmannen altijd goed zijn in een grote ronde, knap werk.
Met ook maar iets of wat controlewerk van wat dommekrachten van Astana was de ritzege nog speelbaar geweest.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al die vroege vluchters zijn sterk
Ze waren er even bij toch?quote:Op zondag 4 september 2022 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ayuso rijdt al 20 kilometer op 20 seconden
tis van niet beter kunnen bij Roglic.quote:Op zondag 4 september 2022 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
De Rem maakt het voorlopig echt wel waar.
Volgens Joris wacht Roglic gewoon heel erg lang.quote:Op zondag 4 september 2022 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tis van niet beter kunnen bij Roglic.
Dat is in alle gevallen toch, dat de winnaar beter is dan dan de niet winnaar?quote:Op zondag 4 september 2022 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tis van niet beter kunnen bij Roglic.
Waarbij Almeida ij de laatste km nog even wat mensen voorbij schietquote:Op zondag 4 september 2022 17:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Soler mag straks nog wat knechten voor het duo Almeida/Ayuso.
Verander je nu je gebruikersnaam naar Belgiëfan?quote:Op zondag 4 september 2022 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
De Rem maakt het voorlopig echt wel waar.
Twee weken geleden een rit in Polen gewonnenquote:Op zondag 4 september 2022 17:33 schreef Godshand het volgende:
Arensman zijn eerste World Tour zege?
1tje meer dan Kelderman.quote:Op zondag 4 september 2022 17:33 schreef Godshand het volgende:
Arensman zijn eerste World Tour zege?
Dat valt mee, de Vuelta is nu eigenlijk voorbij.quote:Op zondag 4 september 2022 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor de koers wel een leuke uitkomst uiteindelijk.
Maar wel een week met nog maar 2 bergritten. Te weinig om Rev te achterhalen vrees ik.quote:Op zondag 4 september 2022 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een veeg teken dat Evenepoel weer tijd moet toegeven...het is nog een week.
De Rode Lantaarn is t lachtertje van podcastland, dus dat past wel.quote:Op zondag 4 september 2022 17:37 schreef Steven184 het volgende:
Zelfs als ze winnen is DSM het lachertje van het peloton
[ twitter ]
We moeten er maar van uitgaan dat hij niet goed genoeg was voor een langere aanval.quote:Op zondag 4 september 2022 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo snel liep Roglic ook weer niet weg, maar ik had hem toch graag eerder iets zien proberen. Hier koop je weinig voor.
De luistercijfers zeggen iets anders..quote:Op zondag 4 september 2022 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Rode Lantaarn is t lachtertje van podcastland, dus dat past wel.
T is de hoogte hequote:Op zondag 4 september 2022 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Sander is vandaag een beetje timide
Ik verstond iets van Arens Timmerman ofzo.quote:
Paar heren die zichzelf iets te graag horen lullen en tegenwoordig ook en net iets te vervelende chick erbij hebben. Ik trek die anderhalf uur incl een half uur persoonlijk gezever vrij matig.quote:Op zondag 4 september 2022 17:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De luistercijfers zeggen iets anders..
Ja of Arens Thymenman ofzoquote:Op zondag 4 september 2022 17:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik verstond iets van Arens Timmerman ofzo.
Of tribunalenquote:Op zondag 4 september 2022 17:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier zouden sancties op moeten staan.
Laura kan niet zoveel helaas.quote:
Geef even een seintje als we moeten lachen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:37 schreef Steven184 het volgende:
Zelfs als ze winnen is DSM het lachertje van het peloton
[ twitter ]
Waarom was dit niet voorspelbaar?quote:Op zondag 4 september 2022 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
MAL is ook wel een vermoeiende act. Totaal onvoorspelbaar in wanneer ie wel of niet een goede ronde rijdt
Laatste goede grote ronde was Tour 2020. Daarna kwakkelend, pech, goede dagen, dan toch weer wegvallen. Tis niet heel constant laatste 2 jaar.quote:Op zondag 4 september 2022 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom was dit niet voorspelbaar?
Ik luister het al jaren niet meer. Maar mijn mening is vrij irrelevant.quote:Op zondag 4 september 2022 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Paar heren die zichzelf iets te graag horen lullen en tegenwoordig ook en net iets te vervelende chick erbij hebben. Ik trek die anderhalf uur incl een half uur persoonlijk gezever vrij matig.
Los van dat bijzonder knap om de klim zo in te kunnen delen op je 19e. Heeft ook kilometerslang solo gereden.quote:Op zondag 4 september 2022 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij spot met alle wetten. Niet te bevatten.
Maar uiteindelijk niet zo'n slechte dag voor hem.quote:
Dat klopt, daarnaast nog 2 semi bergritten...zijn ploeg lijkt iig niet supersterk.quote:Op zondag 4 september 2022 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wel een week met nog maar 2 bergritten. Te weinig om Rev te achterhalen vrees ik.
Moet hij wel beter gaan tijd rijdenquote:
2e en 10e in de ITT in de Giro, winnaar ITT in Polen, top 10 in T-Aquote:Op zondag 4 september 2022 18:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet hij wel beter gaan tijd rijden
Daar is de rest van het parcours niet direct goed geschikt voorquote:Op zondag 4 september 2022 18:08 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat in België steeds meer gevreesd wordt voor een Dumoulin 2015 scenario.
Met wel het verschil dat de nummer 2 toen niet 1 op 1 het verschil maakte, maar door de ploeg. Die ploeg heeft Roglic of Mas hier niet..quote:Op zondag 4 september 2022 18:08 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat in België steeds meer gevreesd wordt voor een Dumoulin 2015 scenario.
Prutser in de tijdrit is het inderdaadquote:Op zondag 4 september 2022 18:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet hij wel beter gaan tijd rijden
Dat laatste, men wacht er hier al zo ontzettend lang op, mensen verliezen het geloof er een beetje in dan.quote:Op zondag 4 september 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met wel het verschil dat de nummer 2 toen niet 1 op 1 het verschil maakte, maar door de ploeg. Die ploeg heeft Roglic of Mas hier niet..
Of bedoel je dat hij het in de laatste bergrit nog verliest? Dat zou inderdaad wel kunnen. Maar vast niet op de manier zoals dat bij Dumoulin gebeurde.
#werkenbijdenosquote:Op de bijna twintig kilometer lange slotklim met maar liefst 2.510 hoogtemeters wist Arensman weg te rijden
Het zou een uitzondering zijn als hij niet viel...quote:Op zondag 4 september 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Wivco weer gevallen? Dit is niet leuk.
Omdat de reglementen voorschrijven dat een nationale trui voorrang heeft op een nevenklassement waar je zelf geen leiding aan geeft. Hierover was in Spanje eerder in de week al grote consternatie ontstaan.quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef hhh38 het volgende:
Waarom reed Ayuso eigenlijk in het wit terwijl Carlos Rodriguez voor hem stond in het jongerenklassement?
Rodriguez mag dan kiezen voor de NK-trui als hij de trui niet echt heeftquote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef hhh38 het volgende:
Waarom reed Ayuso eigenlijk in het wit terwijl Carlos Rodriguez voor hem stond in het jongerenklassement?
Ah okequote:Op zondag 4 september 2022 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat de reglementen voorschrijven dat een nationale trui voorrang heeft op een nevenklassement waar je zelf geen leiding aan geeft. Hierover was in Spanje eerder in de week al grote consternatie ontstaan.
Zo werkt dat niet. Wie betaalt, bepaalt.quote:Op zondag 4 september 2022 19:34 schreef Slobeend het volgende:
Rijden in een nevenklassementtrui als je niet de leider in dat bewuste klassement mag van mij sowieso afgeschaft worden. Geef dan een klein wit accent aan de rode trui van Evenepoel oid. Witte mouwtjes, een witte streep, verzin wat, maar niet meer de huidige onzin! De sponsoren kunnen de tering krijgen.
Het Dione invliegen-effectquote:Op zondag 4 september 2022 19:50 schreef franklop het volgende:
Sporza met NOS-Tactics; een week extra Vive le Velo
Mmmmm, qua inhoud en sfeer vind ik ze mijlenver boven het maaiveld uitsteken. Ik denk dat de luistercijfers genoeg zeggen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Rode Lantaarn is t lachtertje van podcastland, dus dat past wel.
Wel benieuwd naar de plannen van Ineos volgend jaar. Zal wel de Giro worden samen met Tao, Sivakov ofzo. En dan Martinez, G en Bernal voor de Tour. Als die laatste dan hersteld is.quote:
Vueita vorig jaar was ook heel sterk, was op weg naar podium tot hij de slag miste in de laatste bergrit en maar meteen afstaptequote:Op zondag 4 september 2022 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laatste goede grote ronde was Tour 2020. Daarna kwakkelend, pech, goede dagen, dan toch weer wegvallen. Tis niet heel constant laatste 2 jaar.
Bij dezen is België officieel opgedoekt. Het waren een paar leuke eeuwen.quote:
Net de 200 jaar niet gehaald, zonde.quote:Op zondag 4 september 2022 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij dezen is België officieel opgedoekt. Het waren een paar leuke eeuwen.
Gerapporteerd.quote:Op zondag 4 september 2022 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgevinkt.quote:
Misbruik maken van de TR-functie is pas kut.quote:
Ik zou Nederland een gewest van België maken.quote:Op zondag 4 september 2022 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doe ik al twee weken. Vrees dat het niet gaat gebeurenquote:Op zondag 4 september 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jajaja, nu kan je echt niet anders hopen op een enorme inzinking van R.EV in derde week
Kan Wout nog ingevlogen worden om Roglic aan de overwinning te helpen?quote:
Het profiel laat het er een stuk moeilijker uitzien dan het is volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Jumbo dinsdag gaan controleren? Echte sprintfinish voor Roglic. Kan daar met de bonificaties toch 10/15 seconden inlopen op Evenepoel.
Ik heb het gevoel dat ik deze quote gisteren, donderdag en afgelopen zondag ook al gelezen heb. Blijkbaar is Rein een onzekere jongen.quote:
Of Karrel die Wout als tafelgast wil hebben? Kan ook cringe tv opleverenquote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kan Wout nog ingevlogen worden om Roglic aan de overwinning te helpen?
Dat zou historische televisie opleveren.
Was dat nou zo?quote:Op zondag 4 september 2022 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erg inspirerende lijstje gasten hebben ze weer geregeld. Alleen maar sneltoetsen gebruiktquote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Of Karrel die Wout als tafelgast wil hebben? Kan ook cringe tv opleveren
En hopelijk laten ze Sammy geen mensonterende reportages of interviews maken![]()
Valt me mee dat Bram Tankink er nog niet tussen staat. José en Karrel gaan onderling een wedstrijdje verplassen doen, wie is het meest euforischquote:Op maandag 5 september 2022 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg inspirerende lijstje gasten hebben ze weer geregeld. Alleen maar sneltoetsen gebruikt
Mogen alvast mee aan tafel schuiven: Sven Vanthourenhout, Marijn de Vries, Cian Uijtdebroeks, José De Cauwer, Eddy Planckaert, Bert De Backer, Tom Steels, Yves Lampaert en Tim Declercq.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Jumbo dinsdag gaan controleren? Echte sprintfinish voor Roglic. Kan daar met de bonificaties toch 10/15 seconden inlopen op Evenepoel.
Die 300m aan 10(?)% tussen km 3 en 2 zal wel voor een beetje schifting zorgen, maar daar schud je hoogstens Merlier mee afquote:Op maandag 5 september 2022 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slotkilometer aan anderhalf procent?
Ja precies en de vraag is wat daarna gebeurt; solo van 2,5 kilometer van Roglic lijkt me niet realistisch.quote:Op maandag 5 september 2022 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 300m aan 10(?)% tussen km 3 en 2 zal wel voor een beetje schifting zorgen, maar daar schud je hoogstens Merlier mee af
Niet eindelijk voor Fredje Wright?quote:Op maandag 5 september 2022 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt gewoon voor Més of Kaden
Al doen we 80 etappes deze Vuelta, dan nóg niet.quote:Op maandag 5 september 2022 11:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niet eindelijk voor Fredje Wright?
Terwijl touretappe.nl op eenzame hoogte staat wmbquote:Op maandag 5 september 2022 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht dat Dale_Cooper ook in de profielen van Steef is getrapt...
[ afbeelding ]
Dit lijkt allemaal oei oei
Daar ben ik inderdaad ingetrapt als er dus verschil is. Op 600 meter 8,5% is nog wel iets mogelijk.quote:Op maandag 5 september 2022 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht dat Dale_Cooper ook in de profielen van Steef is getrapt...
[ afbeelding ]
Dit lijkt allemaal oei oei
De voorbeschouwingen van de Mol hebben de beste profielen (want veloviewer), maar dan moet je wachten tot de avond van tevorenquote:Op maandag 5 september 2022 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terwijl touretappe.nl op eenzame hoogte staat wmb
Roglic moet gewoon alles zetten op het feit dat ie vanaf nu iedere etappe moet winnenquote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk dat Roglic alles moet zetten op de etappe van woensdag. Echte Roglic aankomst.
quote:Op maandag 5 september 2022 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Roglic moet gewoon alles zetten op het feit dat ie vanaf nu iedere etappe moet winnen
Die boeit het vast niet wie de Vuelta wint als ze het zelf niet zijnquote:Op maandag 5 september 2022 17:35 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat mas en de RoglicGOD zoveel hekel hebben aan de echte God dat ze om de beurt god gaan aanvallen
Denk eigenlijk dat Roglic deze Vuelta enkel wint als Evenepoel echt kraakt in een etappe en dan de boni's het verschil niet gaan maken. Alleen zijn ze daar waarschijnlijk niet goed genoeg voor inderdaad, met wat hulp van Astana of Movistar zou het wel kunnen.quote:Op maandag 5 september 2022 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar lijkt leuke slotweek te gaan worden, je zal strijd krijgen op elk bergje. Jumbo mag wel vol aan de bak om te proberen te controleren voor boni's, denk niet dat ze daar sterk genoeg voor zijn eigenlijk.
Ligt er ook een beetje aan hoe het tijdsverschil terugloopt. Als het op zaterdag nog 1,5 minuut is dan zal het waarschijnlijk geen kwestie van een paar bonusseconden worden inderdaad, maar als er morgen of woensdag om één of andere reden al een minuut af gaat gaan we elke dag strijd krijgen.quote:Op maandag 5 september 2022 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Roglic deze Vuelta enkel wint als Evenepoel echt kraakt in een etappe en dan de boni's het verschil niet gaan maken. Alleen zijn ze daar waarschijnlijk niet goed genoeg voor inderdaad, met wat hulp van Astana of Movistar zou het wel kunnen.
Ongeveer een kilometer aan 7% (en in totaal 3,6km aan 3,5%). Daar kan je een hoop sprinters lossen maar Remco niet lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De voorbeschouwingen van de Mol hebben de beste profielen (want veloviewer), maar dan moet je wachten tot de avond van tevoren
Ben wel benieuwd naar die grotere pukkel voor de laatste 5km
quote:Op maandag 5 september 2022 10:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Valt me mee dat Bram Tankink er nog niet tussen staat. José en Karrel gaan onderling een wedstrijdje verplassen doen, wie is het meest euforisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |