Ik woon mokerdiep in de provincie en dat werkt primaquote:Op zondag 4 september 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij woont in de provincie denk ik
VSC voor verstappenquote:Op zondag 4 september 2022 16:03 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom sturen ze hem weer naar buiten??
quote:
schreeuw niet zoquote:
En die fietst?quote:Op zondag 4 september 2022 16:02 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn oma rijdt sneller de pit uit dan Yuki damn
Viaplay loopt prima hierquote:Op zondag 4 september 2022 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds 240p bij Viaplay.
Rotzooi
Omdat ze in eerste instantie niets konden vinden?quote:Op zondag 4 september 2022 16:03 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom sturen ze hem weer naar buiten??
zn oma heeft bandenquote:
Madquote:Op zondag 4 september 2022 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dit voor idioots
Doet AT nou alles om een safety car uit te lokken
VSC proleet.quote:
Mercedes gaat ook wel pitten hoor.quote:
Niet voor het eerst btwquote:Op zondag 4 september 2022 16:04 schreef super_tekkel het volgende:
Ik krijg nu reclame van Carglass te zien in beeld bij Viaplee!
Ja DAAR BETAAL JE DUS VOORR!!quote:Op zondag 4 september 2022 16:04 schreef super_tekkel het volgende:
Ik krijg nu reclame van Carglass te zien in beeld bij Viaplee!
Mazzelaar weer.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 4 september 2022 16:05 schreef Jane het volgende:
Waarom doen mensen alsof Hamilton er nog iets toe doet in het kampioenschap?
Het kampioenschap is beslist, we kijken nu race per race.quote:Op zondag 4 september 2022 16:05 schreef Jane het volgende:
Ja, dat heeft Verstappen zo vaak.quote:
Het gaat toch ook niet om het kampioenschap maar om VER op P1 in NL ?quote:Op zondag 4 september 2022 16:05 schreef Jane het volgende:
Ja zo jammer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtfwat een onzin.
Wedstrijd kapot.
naja als je daar op het circuit bent dan is het mooiquote:Op zondag 4 september 2022 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het kampioenschap maar om VER op P1 in NL ?
Doet Ferrari het een keer goed, worden ze genaaid door Yukiquote:Op zondag 4 september 2022 16:06 schreef Zwansen het volgende:
We kunnen wel stellen dat Leclerc kansloos is voor de winst.
Blijf dan maar weg van de FP.quote:Op zondag 4 september 2022 16:07 schreef Refragmental het volgende:
Echt jammer... dacht je van al die trieste hamlovers af te zij na zijn gefaal dit jaar... komen ze opeens uit alke gaten gekropen.
Trolls will be trollsquote:Op zondag 4 september 2022 16:07 schreef Refragmental het volgende:
Echt jammer... dacht je van al die trieste hamlovers af te zij na zijn gefaal dit jaar... komen ze opeens uit alke gaten gekropen.
Ham gaat er 13 seconde af rijdenquote:Op zondag 4 september 2022 16:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
De Redbull petjes op de tribune straks VIESMAD als HAM wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |