Zo hoort het.quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef pullup het volgende:
Die boeren daar op de tribune weten wel hoe om die vlag eigenlijk gaat
[ afbeelding ]
Is het daar ook van dat pleurisweer?quote:
Pleuris niet, maar het zonnetje schijnt niet echtquote:Op zondag 4 september 2022 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het daar ook van dat pleurisweer?
Geen zon in Nice? Is frankrijk stukquote:Op zondag 4 september 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Pleuris niet, maar het zonnetje schijnt niet echt
Wederom? Zou je het dan niet gewend moeten zijn?quote:Op zondag 4 september 2022 16:13 schreef pullup het volgende:
Allemaal verdwaalde rondzwervende mongolen hier in de stad wederom
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 4 september 2022 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wederom? Zou je het dan niet gewend moeten zijn?
Ik moest er net weer omheen fietsen en verwacht dat zo nog een keer te moeten doen.quote:Op zondag 4 september 2022 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoeveel last heb je er van?
Hmmm, pas je wel op, zo te horen zijn ze nog vies ookquote:Op zondag 4 september 2022 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest er net weer omheen fietsen en verwacht dat zo nog een keer te moeten doen.
Verder stinken ze
Geur heeft de eigenschap zichzelf over enige afstand te kunnen verplaatsenquote:
Import, geloof dat die FvD ratten weer schouder aan schouder met mister Engel aan het optrekken zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, pas je wel op, zo te horen zijn ze nog vies ook
Zijn dit geïmporteerde of lokale?
Nee gaat ook niet lukken..quote:Op zondag 4 september 2022 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoop echt niet dat Ham gaat winnen hoor
Nou je weet het niet. Ook al is Ham niet meer zo goed als vorig jaarquote:
Tijd voor grenscontroles danquote:Op zondag 4 september 2022 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Import, geloof dat die FvD ratten weer schouder aan schouder met mister Engel aan het optrekken zijn.
Verder liepen ze allemaal met gele parapluutjes rond. Dat was nieuw
Die mogen van mij nummer 2 en 3 wordenquote:Op zondag 4 september 2022 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk... Nu de Ferraris nog
Ja is primaquote:Op zondag 4 september 2022 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die mogen van mij nummer 2 en 3 worden
Hij vangt hem vast ook wel weer opquote:Op zondag 4 september 2022 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, Max gaat sterven vandaag
https://www.ad.nl/formule(...)n-de-lucht~a7583cf5/
Zitten hier te kijken met neefje erbij, die vol bewondering zegt: "Die kan echt alles neuken wat hij wil!"quote:Op zondag 4 september 2022 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, Max gaat sterven vandaag
https://www.ad.nl/formule(...)n-de-lucht~a7583cf5/
quote:Op zondag 4 september 2022 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zitten hier te kijken met neefje erbij, die vol bewondering zegt: "Die kan echt alles neuken wat hij wil!"![]()
En doet ie het met een milfquote:Op zondag 4 september 2022 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zitten hier te kijken met neefje erbij, die vol bewondering zegt: "Die kan echt alles neuken wat hij wil!"![]()
Niks mis mee. En zeker niet met dit exemplaar.quote:
Mee eensquote:Op zondag 4 september 2022 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee. En zeker niet met dit exemplaar.
Het wordt echt tijd voor harder optredenquote:Op zondag 4 september 2022 17:16 schreef pullup het volgende:
Gezellig ja
https://www.at5.nl/artike(...)t-om-start-onderzoek
Hebben we daar het bloemenmeisje weer?quote:Op zondag 4 september 2022 17:16 schreef pullup het volgende:
Gezellig ja
https://www.at5.nl/artike(...)t-om-start-onderzoek
Misschien kun jij haar wat manieren lerenquote:Op zondag 4 september 2022 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we daar het bloemenmeisje weer?
[ afbeelding ]
Dat kon de Rijdende Rechter wel.quote:Op zondag 4 september 2022 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien kun jij haar wat manieren leren
Iets van de kaart denk ik.quote:
En jij met Red Bullquote:
Kan gebeuren ... ik ben ook wel eens in een taxi naar huis gezetquote:Op zondag 4 september 2022 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
en schulfiend moest me thuisbringen
mijn benen zijn niet meer gegangen
Ik kreeg ooit een telefoontje van een restaurant waar ik die avond ervoor had gegeten met de melding dat mijn schoenen er nog stonden.quote:Op zondag 4 september 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan gebeuren ... ik ben ook wel eens in een taxi naar huis gezet
Niet stilletjes weggeslopen zonder te betalen?quote:Op zondag 4 september 2022 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een telefoontje van een restaurant waar ik die avond ervoor had gegeten met de melding dat mijn schoenen er nog stonden.![]()
Haha nee hoor, dat niet. Maar wel zonder schoenen in de taxi gestapt.quote:Op zondag 4 september 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet stilletjes weggeslopen zonder te betalen?
Ach zo heeft iedereen wel van die momentjesquote:Op zondag 4 september 2022 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha nee hoor, dat niet. Maar wel zonder schoenen in de taxi gestapt.
quote:Op zondag 4 september 2022 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een telefoontje van een restaurant waar ik die avond ervoor had gegeten met de melding dat mijn schoenen er nog stonden.![]()
Jeetje goeie vraag ....quote:Op zondag 4 september 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk embarrising moment herinner jij je nog?
die met muziekjes of met fruitjes?quote:Op zondag 4 september 2022 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje goeie vraag ....
Heb heel veel geld gespendeerd aan de jukebox
Wat voor geluidsdrager gaat erin?quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 18:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat voor geluidsdrager gaat erin?
quote:
Dat ziet er wel gaaf uitquote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef pullup het volgende:
Die boeren daar op de tribune weten wel hoe om die vlag eigenlijk gaat
[ afbeelding ]
Arme enginequote:Op zondag 4 september 2022 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat hier iemand niet blij zijn met het voetbal van vandaag![]()
quote:
Niets van gezien.quote:
Nee arsenal was beter. United wel goed gebruik gemaakt van de kansen.quote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets van gezien.
Was de uitslag terecht?
Das zuur voor jou dan ja.quote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee arsenal was beter. United wel goed gebruik gemaakt van de kansen.
Het was pré-digitaalquote:Op zondag 4 september 2022 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kies uit de volgende opties:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidsdrager
Bedankt voor de titel ervanquote:Op zondag 4 september 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
Goede film op rtl 7 nu.
(als je van oorlogsfilms houdt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |