Inderdaad.. dit mag zelfs incidenteel niet gebeuren op dit niveau.quote:Op zondag 4 september 2022 15:24 schreef Breekfast het volgende:
Het leedvermaak om Ferrari begint zo langzamerhand wel plaats te maken voor medelijden
Looooooooooong.quote:
Zit je nog wel een paar jaar mee opgescheept, optie is tot 2025 en die gaan ze zeker wel doen. Daarna gaat het vast ook wel door als VER nog een paar kampioenschappen aan elkaar rijgt en die kans is vrij groot.quote:Op zondag 4 september 2022 15:13 schreef xzaz het volgende:
Volgend jaar nog steeds zandvoort nee toch?
Misschien Assen eens proberen daarna.quote:Op zondag 4 september 2022 15:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Zit je nog wel een paar jaar mee opgescheept, optie is tot 2025 en die gaan ze zeker wel doen. Daarna gaat het vast ook wel door als VER nog een paar kampioenschappen aan elkaar rijgt en die kans is vrij groot.
"Yes!!"quote:Op zondag 4 september 2022 15:26 schreef Perox het volgende:
"Do you want 3 or 4 tyres on your next stop? Question?"
Jij wint vandaag het internetquote:Op zondag 4 september 2022 15:26 schreef Perox het volgende:
"Do you want 3 or 4 tyres on your next stop? Question?"
Idd. Mooi voor Leclerc.quote:
Iederéén was sneller dan SAIquote:
Ja detailquote:
Nee, dit was gewoon traag.quote:Op zondag 4 september 2022 15:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Was het ook hoor... Ik denk dat de telling niet helemaal klopt
Niet te geloven inderdaadquote:
+5quote:
Niet gezien, maar dat zou wel echt op het randje zijnquote:Op zondag 4 september 2022 15:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Was die stop van Perez nou echt 2.0 seconden?
'How do you want your tyres? Medium?'quote:
Volgens de timer wel jaquote:Op zondag 4 september 2022 15:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Was die stop van Perez nou echt 2.0 seconden?
Ferrari hé.quote:Op zondag 4 september 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Echt hoe de fuck kun je die band vergeten
Die man zat nog op de wcquote:Op zondag 4 september 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 15:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'How do you want your tyres? Medium?'
'Well done.'
Wij zijn maar weer overgeschakeld naar Viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:29 schreef Zorro het volgende:
Bij de NOS hebben ze nog steeds niet door dat er geen linkerachterband klaarstond bij Ferrari
Just Ferrari things...quote:Op zondag 4 september 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Joh heb ik ook wel eens, dat ik de keuken inloop in vergeet wat ik eigenlijk ging doenquote:Op zondag 4 september 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |