Gewoon blijven doen, kon dat k* muziekje toch al niet uitstaanquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:58 schreef Zorro het volgende:
Ja ik probeer hier mee te lezen maar dat gaat dus niet. Zeker niet al ik ook de race nog wil volgen.
Dus ik ga lekker naar de livetiming.
Ik kom wel schelden als het nodig is
Meerdere schermen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:58 schreef Zorro het volgende:
Ja ik probeer hier mee te lezen maar dat gaat dus niet. Zeker niet al ik ook de race nog wil volgen.
Dus ik ga lekker naar de livetiming.
Ik kom wel schelden als het nodig is
Eens.quote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Nu maar hopen dat Max er niet afgetikt wordt.
Heb er op ingezet!quote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zou dit weleens kunnen winnen.
Sowieso podium!
Daar. Kan die. Arme. Man. . Ook niets. Aan. Doen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een kutstem heeft die commentator.
Waarschijnlijk een Red Bull en een Ferrari er uit. En Latifiquote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sowieso podium!
Max zou dit weleens kunnen winnen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sowieso podium!
93 punten voorsprong scheelt een hoop spanningquote:Op zondag 4 september 2022 15:00 schreef Zwoerd het volgende:
Ik was vorig jaar gigantisch zenuwachtig voor de start. Nu niet echt.
Hopen dat niemand eraf getikt wordtquote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Tata Steel lekt.quote:
Boomer soundquote:Op zondag 4 september 2022 15:01 schreef 1shot1kill het volgende:
Nu al geen fan van het NOS commentaar.
Oppassen voor Hamilton idd.quote:Op zondag 4 september 2022 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |