abonnement Unibet Coolblue
pi_205886788
Maar waarom is Samantha eigenlijk gaan werken ze heeft toch een wajong uitkering?
  donderdag 8 september 2022 @ 07:28:04 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205886841
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 07:14 schreef Basp1 het volgende:
Maar waarom is Samantha eigenlijk gaan werken ze heeft toch een wajong uitkering?
Daar kan je geen fillers, pruiken en nieuwe interieurs van betalen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 08:11:18 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205887073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vuilniswagen is een van de leukste banen die ik heb gehad. ^O^
Maar goed je zei ook weinig, en niet allemaal.
Mijn vriend heeft het ook gedaan en die vond het afschuwelijk. Je snapt m’n punt ook heus wel. Tenzij je dagelijks voor de lol op die wagen het werk wil doen voor noppes.

Oh en het verdiende niet beter dan regulier vrachtwagenchauffeur (dat heeft hij jarenlang gedaan).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205887102
Dit is gewoon sneu, meisje is psychisch zo instabiel als wat, verslavingsproblemen erbij en wat al niet meer. Prima als iemand dat met zijn volle verstand doet - meer dan genoeg studentes, maar dan wel in een "net" wat andere prijsklasse - maar dit is eigenlijk gewoon misbruik maken van.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 08:16:52 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205887108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:26 schreef Energie het volgende:
Verbaas me wel over sommige reacties waarin het 'werk' van Samantha wordt goed gepraat. De realiteit is dat Samantha borderline heeft en dat dit een zeer ernstige persoonlijkheidsstoornis is. En dat dit soort werk nou niet bepaald bevorderend is voor je mentale gezondheid.
Waar wordt het goedgepraat en door wie? Ik mis wat denk ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205887287
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2022 08:15 schreef nostra het volgende:
Dit is gewoon sneu, meisje is psychisch zo instabiel als wat, verslavingsproblemen erbij en wat al niet meer. Prima als iemand dat met zijn volle verstand doet - meer dan genoeg studentes, maar dan wel in een "net" wat andere prijsklasse - maar dit is eigenlijk gewoon misbruik maken van.
Mijn vermoeden is dat ze cokeschulden heeft en door een dealer semi gedwongen wordt om op deze manier geld te verdienen. :'(
pi_205887361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 06:13 schreef quirina het volgende:
Ze heeft aan alle kanten hulp gehad en kan nog steeds hulp krijgen maar ze kiest er toch zelf voor om zichzelf kapot te maken en zo te leven.
Sommige mensen kun je gewoon niet meer helpen. Het is als trekken aan een dood paard.
Ik wil hierin haar nog steeds (misschien heel naïef) voordeel van de twijfel geven.

Samantha is extreem beïnvloedbaar en ik denk dat dat sterker is dan haar zelf. Je kan haar alle hulp van de wereld geven, maar zolang het niet helemaal doordringt (wat ook een factor is) en in contact staat met allerlei duistere lui is het allemaal nutteloos.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 09:22:44 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205887549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 08:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mijn vermoeden is dat ze cokeschulden heeft en door een dealer semi gedwongen wordt om op deze manier geld te verdienen. :'(
Zoiets ja. Ze gaf zelf wel aan gedwongen te zijn (in het verleden) toch?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 8 september 2022 @ 09:45:39 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205887761
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 08:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mijn vriend heeft het ook gedaan en die vond het afschuwelijk. Je snapt m’n punt ook heus wel. Tenzij je dagelijks voor de lol op die wagen het werk wil doen voor noppes.

Oh en het verdiende niet beter dan regulier vrachtwagenchauffeur (dat heeft hij jarenlang gedaan).
Ik snap wat je bedoelt, het is maar net waar je je fijn bij voelt. Chauffeur heb ik niet lang gedaan, als het erg druk is op de weg komt het ergste in mij naar boven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205887770
Ze liegt haar hele leven bij elkaar maar als ze zegt gedwongen te worden om de hoer te spelen wordt het direct geloofd. :')
Denken jullie niet dat de politie interesse zou hebben wie deze criminelen dan wel niet zijn die haar tot prostitutie dwingen? Hoewel, ze hebben hun handen al vol aan haar en haar vriend. Inval hier, inval daar.
Denk ook maar niet dat ze een uitkering krijgt. Zou mooi wezen zeg, naast je uitkering doodleuk op een criminele manier je geld bij elkaar kunnen verdienen en ook nog -wat zal het zijn? 1000 euri per dag- verdienen als hoer. Lol, het UWV ziet je aankomen, zeg. _O-
  Moderator donderdag 8 september 2022 @ 09:49:23 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205887788
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 08:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mijn vriend heeft het ook gedaan en die vond het afschuwelijk. Je snapt m’n punt ook heus wel. Tenzij je dagelijks voor de lol op die wagen het werk wil doen voor noppes.

Oh en het verdiende niet beter dan regulier vrachtwagenchauffeur (dat heeft hij jarenlang gedaan).
Mijn broertje doet het nu. Beter dan internationaal, weekenden gewoon thuis, relatief op tijd thuis. Kan er een nieuwe 2-onder-1-kap van laten bouwen alleen.

Ligt misschien aan de werkgever, m'n broertje heeft ook elders gesolliciteerd d voor hetzelfde werk, dat was een stuk minder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 8 september 2022 @ 09:50:36 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205887799
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik wil hierin haar nog steeds (misschien heel naïef) voordeel van de twijfel geven.

Samantha is extreem beïnvloedbaar en ik denk dat dat sterker is dan haar zelf. Je kan haar alle hulp van de wereld geven, maar zolang het niet helemaal doordringt (wat ook een factor is) en in contact staat met allerlei duistere lui is het allemaal nutteloos.
Je kunt ook niet iemand helpen die niet geholpen wil worden. Haar zelfbeeld is extreem laag, wat zich gewoon uit in zelfdestructief aso gedrag. Zelfsabotage. Hopelijk komt ze ooit tot inkeer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 10:00:34 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205887883
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt, het is maar net waar je je fijn bij voelt. Chauffeur heb ik niet lang gedaan, als het erg druk is op de weg komt het ergste in mij naar boven.
Absoluut. Er zijn altijd mensen die het een leuker vinden dan een ander. Je moet mij niet voor plezier bij een klantenservice neerzetten (helaas te vaak gedaan en vanaf dag 1 was het al terror).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 10:03:54 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205887913
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mijn broertje doet het nu. Beter dan internationaal, weekenden gewoon thuis, relatief op tijd thuis. Kan er een nieuwe 2-onder-1-kap van laten bouwen alleen.

Ligt misschien aan de werkgever, m'n broertje heeft ook elders gesolliciteerd voor hetzelfde werk, dat was een stuk minder.
Tja, mijn vriend deed doordeweekse nachtritten (over het algemeen dus beter loon) en later dagritten en toen was hij wel in het weekend vrij. Maar het was extreem druk, niet echt vroeg vrij en het salaris dat je op je rekening gestort krijgt is voornamelijk hoog door de vele uren die je maakt (meer dan 10-12 per dag). Hij heeft zowel internationaal (betaalde meer) dan nationaal gedaan.

Zover ik van hem heb vernomen werkte hij bij een van de beste vrachtwagenbedrijven die er zijn. En hij heeft dit werk zo’n plusminus 10 jaar gedaan.

Edit: of bedoel je vuilniswagen? Dat heeft hij misschien zo’n jaartje oid gedaan en dat loon was niet hoog. Nu werkt hij in de bouw, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205888467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je kunt ook niet iemand helpen die niet geholpen wil worden. Haar zelfbeeld is extreem laag, wat zich gewoon uit in zelfdestructief aso gedrag. Zelfsabotage. Hopelijk komt ze ooit tot inkeer.
Haar zelfbeeld was al laag, maar door het constant bespotten van haar uiterlijk heeft dit mogelijk een dieptepunt bereikt. Samantha blijft ook gewoon een mens en is niet van steen. De vele kwetsende berichten op social media, ze zal daar heus wel weet van hebben en zullen haar ook pijn gedaan hebben.
pi_205940111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:47 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze liegt haar hele leven bij elkaar maar als ze zegt gedwongen te worden om de hoer te spelen wordt het direct geloofd. :')
Denken jullie niet dat de politie interesse zou hebben wie deze criminelen dan wel niet zijn die haar tot prostitutie dwingen? Hoewel, ze hebben hun handen al vol aan haar en haar vriend. Inval hier, inval daar.
Denk ook maar niet dat ze een uitkering krijgt. Zou mooi wezen zeg, naast je uitkering doodleuk op een criminele manier je geld bij elkaar kunnen verdienen en ook nog -wat zal het zijn? 1000 euri per dag- verdienen als hoer. Lol, het UWV ziet je aankomen, zeg. _O-
Normaal gesproken is ze ook niet vies van de ene na de andere clyde ‘binnen te laten’. ~O> Nu verdiend ze geld ipv rechtstreeks in haar neus.
Ze heeft heel veel goedbedoelde adviezen en hulp in de wind geslagen. Ze kiest toch haar eigen weg. Michael heeft veel van haar gehouden anders maak je geen gezin. ^)
Gerrit had het beste met haar voor, heeft ze ook zelf verpest.
Gelmore wilde ook die kleine erkennen.
Maar ze is zèlf toch de ene na de andere als ‘de ware’ gaan benoemen.
Dus ik geloof ook niet dat het gedwongen is. Ze wil het geld wel, maar ze heeft geen zin in klanten, weet ik hoeveel per dag. Maar die betalen haar coke verslaving.
Wat wil ze anders? Een fatsoenlijke vent aan de haak slaan??? Yeah right. Niemand wil daarmee oud worden!!
_O-
  zondag 11 september 2022 @ 20:27:15 #92
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205940383

Ze ziet er toch echt beter uit zonder pruik.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:00:55 #93
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205986504
quote:
Vandaag had ik dan mijn langverwachte afspraak met Barbie, maar ...... Barbie is niet op komen dagen, en vond het kennelijk ook niet nodig om dat even te melden aan DS. De dame achter de telefoon had het erg druk, erg veel telefoontjes voor Barbie, die schitterde door afwezigheid. Barbie was zelfs onbereikbaar voor de telefoniste van DS, die rooie oortjes kreeg van al dat gebel, en ik kreeg dus zeker geen rooie oortjes van Barbie, whahaha, ze lijkt negatief veranderd nadat ik haar sprak nadat ze Carré verliet na het Ring-gala, jaren geleden, en de opening van haar Haagse bar waar ik bij was, en natuurlijk in de sexboetiek in Dordrecht, toen had ik nog een goede indruk van haar ..., dit wilde ik toch even kwijt.
quote:
Wauw ik dacht is ze het echt en ja hoor ze is het echt
gauw een afspraak gemaakt pijpen doet ze lekker helaas doet ze niet aan tongzoenen wel zoenen zonder tong intiem was lekker aleen kwam ik wel gauw vooral toen ik naar dat knappe koppie keek want mensen zeg nou eerlijk Barbie is gewoon een lekkere Hottie herhalingsgevaar ja zeker wel
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:40:17 #94
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205986878
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:00 schreef britneycheers het volgende:

[..]
[..]

Staan we hier van te kijken?
With love :*
  zaterdag 17 september 2022 @ 01:34:04 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206003954
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mijn broertje doet het nu. Beter dan internationaal, weekenden gewoon thuis, relatief op tijd thuis. Kan er een nieuwe 2-onder-1-kap van laten bouwen alleen.

Ligt misschien aan de werkgever, m'n broertje heeft ook elders gesolliciteerd d voor hetzelfde werk, dat was een stuk minder.
Kan me moeilijk voorstellen dat je broertje alleen minimaal 500k hypotheek kan krijgen met een baan als vuilnisman...Een vlugge google actie leert mij dat het salaris van een vuilnisman ongeveer 27k per jaar is. Met wat mazzel, ervaring en onregelmatigheidstoeslag etc. kun je daar misschien 40k van maken. Maar voor zo'n hypotheek moet je ongeveer 100k per jaar verdienen momenteel :')

Of hij heeft een bak spaargeld, overwaarde of een andere inkomstenbron. Dat kan natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door leolinedance op 17-09-2022 01:44:14 ]
pi_206175803
Gerrit was gisteren nog even live, was niet erg boeiend, hij zat in z'n huis te chillen met nog wat andere mensen, maar hij zei iig dat het goed met hem ging en dat hij de boel weer op de rit had.
pi_206500491
Het is nu wel erg rustig rond Samantha :{w :{w
Twinning = boring
pi_206500899
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:23 schreef Inca het volgende:
Het is nu wel erg rustig rond Samantha :{w :{w
Niet te hard zeggen...
pi_206501574
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:23 schreef Inca het volgende:
Het is nu wel erg rustig rond Samantha :{w :{w
Zit je serieus verlegen om nieuws rond die meid om daar een nietszeggende kick te geven aan dit topic?
Jeeeetje. :P
pi_206502510
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zit je serieus verlegen om nieuws rond die meid om daar een nietszeggende kick te geven aan dit topic?
Jeeeetje. :P
Maar je was wel zo nieuwsgierig om ff te kijken :')
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')