Je bent zelf 3x niks met een nutteloos gat tussen je benen.quote:Op zondag 4 september 2022 02:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ken het nog wel, ik vond het toen al drie keer niks en nu nog steeds.
WITheet!quote:Op zondag 4 september 2022 02:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van? Moet je ongesteld worden?
Chagrijnige klootzak!
Pedosfeertje.quote:Op zondag 4 september 2022 02:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wie kent deze nog?
Maar wat is het eigenlijk een rare clip dat ze thuis alleen in hun onderbroek rondlopen en die vader die een kop trekt van "Ik ga jouw moeder ff lekker batsen!"
Het moet onschuldig en grappig lijken, maar ik vind er een heel naar sfeertje aan zitten.
Nou nou zeg...quote:Op zondag 4 september 2022 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent zelf 3x niks met een nutteloos gat tussen je benen.
Oh jee Killem weer lekker bezigquote:Op zondag 4 september 2022 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent zelf 3x niks met een nutteloos gat tussen je benen.
Omdat je geen Frans kan keeskopquote:Op zondag 4 september 2022 02:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ken het nog wel, ik vond het toen al drie keer niks en nu nog steeds.
Ja, kan toch?quote:
Als we het over nutteloze gaten hebben dan ben ik het wel me eens ja.quote:Op zondag 4 september 2022 09:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Maar even welbeschouwd. Wat heeft een nutteloos gat voor zin?
Killem raakt hier een punt.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2022 13:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Homo.quote:
Ik heb geen homo's in die clip gezien, maar wel yuppie-ouders die in foute gekleurde kleding rondlopen - in het tweede deel van de clip, want in het eerste deel lopen ze in huis rond met hun ondergoed en vind ik het idd een naar 'pedo'-sfeertje hebben. Al is het in werkelijkheid vooral exploitatie.quote:Op zondag 4 september 2022 09:44 schreef Rode_Wijn het volgende:
Die clip zal jou toch bevallen @:seven want het is hardstikke woke met een paar homo's, meerdere kleurtjes, lelijke vrouwen die we dan ook lekker moeten vinden en een dreumes die overduidelijk aan zijn geslacht twijfelt.
Bovendien is die hele clip een steekhoudend argument om aburtus toe te staan tot en met het 12e trimester
Het vinkt echt alles aan. En dat al zo lang geleden.
Want zijn vader is lekker bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2022 13:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedank vooral zijn moeder daar maar voor.
Ehm nee. Maar dat rare bekkie heeft hij wel van zijn mamaquote:Op zondag 4 september 2022 13:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Want zijn vader is lekker bedoel je?
Jij dus niet eh.quote:
Pedosfeertje niet opgemerkt kennelijk zit ik niet genoeg in het wereldjequote:Op zondag 4 september 2022 13:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik heb geen homo's in die clip gezien, maar wel yuppie-ouders die in foute gekleurde kleding rondlopen - in het tweede deel van de clip, want in het eerste deel lopen ze in huis rond met hun ondergoed en vind ik het idd een naar 'pedo'-sfeertje hebben. Al is het in werkelijkheid vooral exploitatie.
Dat kan anders prima hoor, alleen heeft tegemoetkomend verkeer voorrangquote:Op zondag 4 september 2022 13:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Net zoals een bepaald gat niet bestemd is voor bepaalde activiteiten. Dat gat is bedoeld om er iets uit te laten komen, niet erin
quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:33 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Dat kan anders prima hoor, alleen heeft tegemoetkomend verkeer voorrang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |