Ja hartstikke goed. Ze doen vaker mee, dus dan bevalt het goed lijkt me. Ze stonden in de finale ook, maar toen kwam Corona. Ik weet niet eens hoe dat afgelopen is eerlijk gezegd. Oeps.quote:
Nou ik zeg we hebben een derde teamlid @superkimmiquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:00 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan een t-shirt aan met je UI erop en elkaar stug bij de nickname aanspreken
quote:
Je mag m tegen verzendkosten zo hebben hoor!quote:
Ik bied verzendkosten plus een euro!quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Je mag m tegen verzendkosten zo hebben hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dis is wel gaafquote:Op maandag 12 december 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kwam zo in de 'doos', dus ik moet 'm nog even uit elkaar alvorens mijn vriendin ermee te irriteren. Is van hout, dus je moet het wel echt recht naar beneden/boven drukken om het goed uit elkaar te halen, maar dat is wel te doen. 99 stukjes voor een puzzel van 6,5 bij 5,5 centimeter (twee, maar de andere heb ik al uit elkaar gehaald, is ook een Escher-afbeelding).
[ afbeelding ]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:24 schreef linebear het volgende:
Ben gisteren aan de Top2000 puzzel begonnen. Lijkt een beetje op Jan van Haasteren. Niet echt heel moeilijk.
O daar heb je wel even speurwerk aanquote:
Wel gemiste kans dat t geen 2.000 stukjes zijnquote:
Snel gedaan zeg.quote:Op maandag 19 december 2022 08:21 schreef linebear het volgende:
Was een leuke puzzel. Inmiddels al wel weer klaar.
Kerst Wasgij puzzel nu
Nee dat kan je bete niet doen als het glad is.quote:Op maandag 19 december 2022 11:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Ja ging lekkeren met die gladheid kon ik toch niet hard lopen
Lekker gezellig druk, typisch Van Haasterenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de weggeefkast hier lag de Jan van Haasteren Kapperspuzzel. Die zat nog in zak. Dus daar begin ik lekker mee![]()
[ afbeelding ]
Die puzzels vind ik het leukste om te maken. Bewijze van spreken moet ik om elk stukje lachenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker gezellig druk, typisch Van Haasteren
Idd!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet vergeten om de klassiekers te spotten, zoals Sinterklaas en de haaienvin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |