We hebben ook gewoon 1000, 1500. 2000, 3000 en 4000 stukjes puzzels hoorquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor 18.000 heb ik eigenlijk überhaupt nog totaal geen plaats
Voor 9000 wordt dat al lastig, maar we gaan het eens proberen binnenkort. Ik zal binnenkort eens kijken of ik een lijstje kan maken met wat we hebben en vooral met wat we al hebben gemaakt (en wat dus prima geruild kan worden)
Ik vind 4000 al grootquote:Op maandag 5 december 2022 08:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon 1000, 1500. 2000, 3000 en 4000 stukjes puzzels hoor![]()
Ik maak de kleinere, @:superkimmi de grotere
Ik heb een puzzeltafel van 1.60 bij 1.60 op zolder. Over 1000 stukjes doe ik een avond, over 2000 ongeveer 3 avonden, over een 3000 een kleine week en over 4000/5000 3 weken tot een maand, afhankelijk van de afbeelding (getekende afbeeldingen zoals de pokemon go 5.000 kosten me veel minder moeite dan foto’s zeg maar)quote:Op dinsdag 6 december 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind 4000 al groot![]()
Je moet er ook wel de ruimte voor hebben om van de grote puzzels die superkimmi doet
Hoelang doet superkimmi over zo grote puzzel?
Wauw wat ben jij een snelle zeg,quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb een puzzeltafel van 1.60 bij 1.60 op zolder. Over 1000 stukjes doe ik een avond, over 2000 ongeveer 3 avonden, over een 3000 een kleine week en over 4000/5000 3 weken tot een maand, afhankelijk van de afbeelding (getekende afbeeldingen zoals de pokemon go 5.000 kosten me veel minder moeite dan foto’s zeg maar)
Dat wil ik zien.quote:
Haha @KapiteinIglo kan bevestigen dat deze puzzel me 3 avonden gekost heeft. Oke das meer dan 1quote:
WTF, super puzzelaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha @:kapiteiniglo kan bevestigen dat deze puzzel me 3 avonden gekost heeft. Oke das meer dan 1![]()
Ze heeft me deze ooit cadeau gedaan
Ik kan bevestigen dat ze een 1000 stukjes puzzel soms in max 2 uur kan leggen.quote:
Heb je al eens meegedaan met het NK legpuzzelen? Dat is overigens wel in teamverbandquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:42 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier was die af![]()
Ja als ik 1 talent heb, dan is het puzzelen. Is helaas een talent waar je niet heel rijk mee wordt
Nee maar die staat toevallig hoog op het lijstje! We zoeken nog 2 teamledenquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens meegedaan met het NK legpuzzelen? Dat is overigens wel in teamverband
We willen dat echt graag doen, @superkimmi zou echt kans maken om hoog te eindigen daar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens meegedaan met het NK legpuzzelen? Dat is overigens wel in teamverband
Ik wil best een keer meedoenquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee maar die staat toevallig hoog op het lijstje! We zoeken nog 2 teamleden
Wel coolquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:42 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier was die af![]()
Ja als ik 1 talent heb, dan is het puzzelen. Is helaas een talent waar je niet heel rijk mee wordt
Ziet er wel gaaf uitquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:51 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hebben jullie deze al gedaan?
299 vissen en 1 duiker
[ afbeelding ]
299 katten en 1 hond
[ afbeelding ]
299 honden en 1 kat
[ afbeelding ]
Ik zelf niet echt denk ik, vriendin is wel ultracompetitief én kan zich als het moet zo twee uur lang non-stop op een puzzel focussen, op zo'n manier dat ze je ook gewoon niet hoort. Of dat in teamverband handig is weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil best een keer meedoenMaar misschien zitten er nog betere aanvullingen in dit topic.
Voor dit seizoen zitten alle voorrondes overigens al vol
We hebben @superkimmi johquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil best een keer meedoenMaar misschien zitten er nog betere aanvullingen in dit topic.
Mijn oom en nicht hebben al een paar keer meegedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Of jij ook, dan kunnen we als fok! Team meedoenquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zelf niet echt denk ik, vriendin is wel ultracompetitief én kan zich als het moet zo twee uur lang non-stop op een puzzel focussen, op zo'n manier dat ze je ook gewoon niet hoort. Of dat in teamverband handig is weet ik niet.
Ik ben bang dat ik black outs krijg als ik dan eenmaal bezig ben en het gewoon niet meer zie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor dit seizoen zitten alle voorrondes overigens al vol
Precies! Doet zij de puzzel, ga ik wel zoeken naar gezichten of zoquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We hebben @:superkimmi joh
Meer hebben we niet nodig
Ja en kleuren, en randjes.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies! Doet zij de puzzel, ga ik wel zoeken naar gezichten of zo
En dan een t-shirt aan met je UI erop en elkaar stug bij de nickname aansprekenquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Of jij ook, dan kunnen we als fok! Team meedoen
Hoe is het ze bevallen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn oom en nicht hebben al een paar keer meegedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |