SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.
Dit.quote:
2,3,4,5,7,10,11,14 is oke voor een ongewijzigd team. Gok dat ik Arensman niet had gehad met wisselen en Vine sowieso niet, dus ik ben tevreden.quote:Op zondag 4 september 2022 13:41 schreef hhh38 het volgende:
Weer te laat met wisselen
Vine mag zich wel weer eens laten zien
Als je de top 7 er verder bijhebt dan heb ik er niks aan voor de dagzegequote:
Ik heb Groves niet. Wel donkere knol Kelderman, maar ik weet niet in hoeverre die nog gemotiveerd isquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je de top 7 er verder bijhebt dan heb ik er niks aan voor de dagzege
Het Israël duo Impey/Bevin stelt wel ernstig teleur ja.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:21 schreef hhh38 het volgende:
Geen Ackermann verdoeme
Impey en Stannard ook in geen velden of wegen te bekennen
Impie éénnalaatste!quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:21 schreef hhh38 het volgende:
Geen Ackermann verdoeme
Impey en Stannard ook in geen velden of wegen te bekennen
Evans is al een tijdje gestopt hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bedankt, Primoz![]()
Na Cadel al de tweede in 1 jaar
Ik bedoel natuurlijk Calebquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evans is al een tijdje gestopt hoor!
Wie zijn jouw paarden? Mijn renners zijn veel te populairquote:Op woensdag 7 september 2022 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knollendag vandaag. HUP PAARDEN
Brenner, Hagen, Meurisse, Bakelmans, Nelson Oliveiraquote:Op woensdag 7 september 2022 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zijn jouw paarden? Mijn renners zijn veel te populair
We hebben maar 2 dezelfdequote:Op woensdag 7 september 2022 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brenner, Hagen, Meurisse, Bakelmans, Nelson Oliveira
Met Padun, Higuita, Champoussin en Mader.
Ga wel nat als het Karrepats met Vine wordt bijvoorbeeld.
Is ook maar op weinig gebaseerd. Theorie dat morgen zwaarder is en de echte klimmers daarvoor gaan. Maar kan net zo goed zijn dat ze beide dagen mee zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben maar 2 dezelfde
Carapaz juich ik ook niet voor.
ACHquote:Op donderdag 8 september 2022 12:17 schreef Aguero het volgende:
@:Slobeend Je weet dat je 8 namen hebt?
Ja. Ik werd ergens door afgeleid en daarna de tijd vergeten.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:17 schreef Aguero het volgende:
@:Slobeend Je weet dat je 8 namen hebt?
Wie zou de negende naam zijn geworden?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Ik werd ergens door afgeleid en daarna de tijd vergeten.
Hagen.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie zou de negende naam zijn geworden?
Jij bent toch Ach Wielco?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat is ook mijn 9e naam, 5 minuten voor de deadline.
De Vuelta gewonnen (lol).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat lekker trouwens in de Tourchampion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie reactie op twitterquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Vohters antigenot
(kan nu niet lang meer duren dus)
Zijn aan het eind van vorig jaar jammer genoeg ermee gestopt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:29 schreef silverhill het volgende:
Ik zie verder geen algemeen poultjestopic, dus dan hier maar:
Ik heb jaren lang naast Cyclingmaster ook meegedaan aan de Giro-, Tour- en Vueltapoultjes van Cyclingfever. Maar die lijken niet meer georganiseerd te worden. Verder kan ik er nul informatie over vinden. Iemand hier die weet of ze ergens anders heen gegaan zijn of dat ze er mee gekapt zijn?
Collectief gefaald als subleague in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:26 schreef hhh38 het volgende:
Toen ik de uitslag zag dacht ik nog "dramatisch, ik haat tijdritten". Blijk ik 6e van de subleague te staan
Veel over getwijfeld ook, maar in dit veld moet hij toch nog wel iets kunnen denk ik danquote:Op zondag 7 mei 2023 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje wat veel mensen met Cav, ik dacht dat die niks klaarspeelde dit seizoen
Ik heb niemand.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Flopeend.
Als je Pedersen hebt kan je mss nog de schade beperken.
Ik had even een PTSS reactie maar toen besefte ik me gelijk dat er gelukkig geen subleague meer is.quote:
Stewart gaat vandaag in principe niet sprinten, maar richt zich vooral op morgen.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fiorelli, Mayrhofer en Stewart geen knol. Lap
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Stewart gaat vandaag in principe niet sprinten, maar richt zich vooral op morgen.
Dan heb je het goed. Ik heb wel nog Mayrhofer dus bij mij valt de schade mee, maar onvoldoende herstel na gisterenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Milan en Dekker heb ik wel. Intermarche-duo niet. Mag alsnog tevreden zijn denk ik
2e, helaasquote:
Je kwam Jake Stewart tekort!quote:
Jajaquote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denkt waarde @:Slobeend nog even aan om wat renners te kiezen morgen?
Hangt nogal van af hoe hard er wordt doorgetrokken. Wordt het echt klein dan is het weer heel interessant voor Roglic.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Morgen gaan er grote verschillen gemaakt worden. Ik zie het wel gebeuren dat er veel minder sprinters overblijven dan iedereen verwacht maar ik durf geen dure klassementsrenners te kiezen.
Als Jumbo een sterk team had gehad zouden ze wel een poging wagen om Evenepoel te verrassen denk ik, maar nu zal Roglic hoogstens proberen mee te springen met een late aanval ofzo. Maar als je dat soort aanvallen krijgt is het moeilijk te controleren voor een Trek of Alpecin denk ikquote:Op maandag 8 mei 2023 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt nogal van af hoe hard er wordt doorgetrokken. Wordt het echt klein dan is het weer heel interessant voor Roglic.
roglic gekozenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Morgen gaan er grote verschillen gemaakt worden. Ik zie het wel gebeuren dat er veel minder sprinters overblijven dan iedereen verwacht maar ik durf geen dure klassementsrenners te kiezen.
Ik schijnbaar ookquote:
Dan heb je nog gewoon beter gescoord ookquote:Op maandag 8 mei 2023 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ook
Wilde het nog veranderen vanochtend maar dat ben ik dus vergeten. Hup zwart paard Oldani
Oke, maar 40 plaatsen verlies, vooruit.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een tikje dramatisch.
Dat is echt vies luckyquote:Op maandag 8 mei 2023 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
In ieder geval is ie 'maar' 3e hahaha
[..]
Dan heb je nog gewoon beter gescoord ook
@Mexicanobakker die al na een paar dagen zegt dat 'ie gaat rittenkapen mag op de Cyclingmastertopic-bingo.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een tikje dramatisch.
Ook omdat ik altijd ontevreden ben over mijn tijdrittenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker die al na een paar dagen zegt dat 'ie gaat rittenkapen mag op de Cyclingmastertopic-bingo.
Mwoa er waren 25 niet-knollen. Dus daar kan je er prima 9 uit halenquote:
vrij lage percentages dus kans wel weer kleiner ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa er waren 25 niet-knollen. Dus daar kan je er prima 9 uit halen
Ik heb alleen Healy echt in de aanval gezien. Maar kan ook betekenen dat de helft vandaag niet mag wegens stalorders.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:17 schreef franklop het volgende:
Heb volgens mij 8 van mijn renners al in een kopgroep gehad
Straks dus niemand mee
Misschien kan Verona nog tiendes worden!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:58 schreef franklop het volgende:
In strijd om eventuele dagzege zal het niet genoeg zijn, ook omdat 1 van de andere 3 nog goedkoper team en Lekneslund heeft
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=688quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kan Verona nog tiendes worden!
Die heeft dan geen paard erbijquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:08 schreef knijn1985 het volgende:
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=1147
deze ook
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=108quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=688
Deze heeft 3 man mee. Wel een FOK!ker ook
top 20 van de dag is ook mooiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=108
Deze heeft Conci, Skujins en Leknessund
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=688
Deze heeft 3 man mee. Wel een FOK!ker ook
Ik ben tegen racismequote:
Die kan er niet zoveel van.quote:
Iedereen in dienst van roze trui natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:39 schreef franklop het volgende:
Kan iemand aangeven als de DSM tactiek bekend is?
Dit zou erg prettig zijn ja.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:39 schreef franklop het volgende:
Kan iemand aangeven als de DSM tactiek bekend is?
Ik ook. Door die regen is het toch wel een ander verhaal.quote:
Ik heb hem gewoon over het hoofd gezienquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:00 schreef franklop het volgende:
Op de 1 of andere manier is Matthews niet in mijn team beland, nu dus 8 man
Jij kijkt niet even naa de top 10 van rit 2?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon over het hoofd gezien
Juist wel, maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik hem schijnbaar overgeslagen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt niet even naa de top 10 van rit 2?
Weer 10e, dus was geen gekke keuze om hem niet te kiezen inderdaad. Helaas heb ik maar 3 renners van de top 9quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Matthews in een vlakke sprint? No thank you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |