The usual suspects vermoed ik.quote:Volgens omroep brabant ; "In de andere auto zaten drie jonge mannen. De bestuurder van die auto is aangehouden. De andere twee mannen zijn meegenomen naar het politiebureau en worden gehoord als getuigen."
quote:De dodelijke slachtoffers van het ernstige ongeluk in Oud Gastel zijn twee jonge kinderen en twee volwassen vrouwen. Een derde kind raakte gewond en ligt in het ziekenhuis. Alle slachtoffers komen uit Bosschenhoofd. Bij het ongeluk op de Blauwhekken botsten aan het begin van de avond twee auto's op elkaar. Een bestuurder is aangehouden.
Wow! En de andere drie jonge mannen uit de andere auto leven nog als ik het goed begrijp. Waarvan er dus 1 is aangehouden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:22 schreef maily het volgende:
Twee jonge kinderen en twee vrouwen overleden bij ongeluk Oud Gastel
quote:Twee vrouwen en twee kinderen omgekomen bij verkeersongeluk Oud Gastel
https://nos.nl/l/2443053
Bij een aanrijding in Oud Gastel (Noord-Brabant) zijn vier mensen verongelukt. De slachtoffers zijn twee vrouwen en twee kinderen, die met nog een ander kind samen in één auto zaten. Dat kind ligt buiten levensgevaar in het ziekenhuis.
De bestuurder van een andere auto is opgepakt. In die wagen zaten drie jongemannen: de twee anderen zijn meegenomen naar het politiebureau voor verhoor.
Het is nog niet duidelijk waarom een van de chauffeurs is opgepakt of wat er is gebeurd. Het ongeluk gebeurde bij stoplichten op de Blauwhekken, een 50 kilometerweg tussen Roosendaal en Oud Gastel.
De weg is afgesloten en blijft de komende uren vanwege onderzoek dicht. Ook de afritten van de A17 in de nabije omgeving blijven afgesloten.
Maar wel auto met Duits kenteken, wellicht gehuurd?quote:
Nou mooi; ik rij er zo even heen, dan kan het politieonderzoek afgerond wordenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit. Weer een paar levens opgeofferd aan de diversteit. Op naar de volgende.
Nou, dat lijkt me niet, want de parkeerplaats is zo'n 200m van de plaats van het ongeluk. Als er al iets logisch is, dan is het dat de auto's elkaar zijn tegengekomen op de kruising Blauwhekken / Roosendaalsebaan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:15 schreef Radegast het volgende:
Op een andere foto zag ik ook ergens in de berm zo'n opgepompte Audi staan. Vast aan het racen geweest met die Mercedes.
Op die parkeerplaats bij de McDonalds zie je in de avond ook altijd zo'n Fast&theFurious groep staan.
Die vrouwen en hun kinderen zijn vol in de flank geraakt toen ze in hun kleine koekblikje van de parkeerplaats af de weg op draaiden.
Ja, je hebt gelijk. Ik had nog niet gelezen dat de slachtoffers uit Bosschenhoofd kwamen. Dan waren ze misschien op weg naar de Mac.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou mooi; ik rij er zo even heen, dan kan het politieonderzoek afgerond worden
[..]
Nou, dat lijkt me niet, want de parkeerplaats is zo'n 200m van de plaats van het ongeluk. Als er al iets logisch is, dan is het dat de auto's elkaar zijn tegengekomen op de kruising Blauwhekken / Roosendaalsebaan.
Wat een drama weer en wat een verdriet.
Polen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
The usual suspects vermoed ik.
Ik vind dat helemaal niet logisch. Er stonden stoplichten volgens de bronnen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Queller het volgende:
Als er al iets logisch is, dan is het dat de auto's elkaar zijn tegengekomen op de kruising Blauwhekken / Roosendaalsebaan.
quote:Het ongeluk gebeurde bij stoplichten op de Blauwhekken, een 50 kilometerweg tussen Roosendaal en Oud Gastel.
https://nos.nl/l/2443053
Audi kan ook van recherche zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:15 schreef Radegast het volgende:
Op een andere foto zag ik ook ergens in de berm zo'n opgepompte Audi staan. Vast aan het racen geweest met die Mercedes.
Op die parkeerplaats bij de McDonalds zie je in de avond ook altijd zo'n Fast&theFurious groep staan.
Die vrouwen en hun kinderen zijn vol in de flank geraakt toen ze in hun kleine koekblikje van de parkeerplaats af de weg op draaiden.
Die bronnen hebben gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet logisch. Er stonden stoplichten volgens de bronnen.
[..]
Jezus.. ergens hoop ik dat er het gezin waarvan er 3 zijn overleden nog een ander kind is, anders is de vader echt z'n complete gezin in één klap kwijtquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:57 schreef Nober het volgende:
Alle vijf de slachtoffers zaten in dezelfde auto. Het ging om twee families uit Bosschenhoofd: een moeder (39), zoon (8) en dochter (10) uit één gezin kwamen om het leven en het gewonde kind (9) is de dochter van de andere overleden vrouw (42).
https://www.omroepbrabant(...)ngeluk-in-oud-gastel
Lezen is moeilijk: twee moeders en drie kinderen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:38 schreef Scorpie het volgende:
Twee gezinnen in 1 auto? Das wel proppen geweest.
En die lui met de Mercedes, die hebben wel wat harder dan 50 gereden.
Of juist niet, dan kun je als vader zelf beslissen of leven nog zin heeft. Of de dader naderhand opzoeken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus.. ergens hoop ik dat er het gezin waarvan er 3 zijn overleden nog een ander kind is, anders is de vader echt z'n complete gezin in één klap kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:03 schreef maily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeer slecht in topografie maar de blauwhekken is hier vandaan ongeveer 7 minuten fietsen. Ik woon in Roosendaal.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zeer slecht in topografie maar de blauwhekken is hier vandaan ongeveer 7 minuten fietsen. Ik woon in Roosendaal.
Ah Roosendaal ook wel Breda-Noord genoemd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand van topografie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah Roosendaal ook wel Breda-Noord genoemd.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:03 schreef maily het volgende:
Breda wordt kennelijk bekender geacht dan Roosendaal, vandaar dat ze Breda noemen. Heeft verder vrij weinig met topografie te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Als wat met opzet gedaan is?quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:31 schreef Bloemkool het volgende:
Ongeacht de herkomst. Als het met opzet gedaan is, en gewoon veel te hard rijden en eventueel door rood en dan dit veroorzaken. Dan mag de doodstraf weer ingevoerd worden. Het is niet alsof die familie nog een herkansing krijgt. Dader met gelijke munt terug betalen. Het zal je gezin maar zijn.
Per ongeluk het gas vol intrappen zou wel een beetje gek zijn. Soort auto zegt toch al genoeg. De zomerse variant van de bontkraag en het nektasje zullen vast gevonden zijn op plaats delictquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:31 schreef Bloemkool het volgende:
Ongeacht de herkomst. Als het met opzet gedaan is, en gewoon veel te hard rijden en eventueel door rood en dan dit veroorzaken. Dan mag de doodstraf weer ingevoerd worden. Het is niet alsof die familie nog een herkansing krijgt. Dader met gelijke munt terug betalen. Het zal je gezin maar zijn.
quote:Verdachte ongeluk Oud Gastel zit nog vast, drugs- en alcoholtest negatief
https://nos.nl/artikel/24(...)alcoholtest-negatief
Bij het fatale ongeluk in Oud Gastel, waarbij gisteren twee vrouwen en twee kinderen verongelukten, lijkt geen alcohol of drugs in het spel. De 27-jarige man uit Roosendaal die werd opgepakt, de bestuurder van de auto die in botsing kwam met de auto met daarin de vrouwen en kinderen, is direct na het ongeluk getest en de resultaten waren negatief. De man blijft nog wel vastzitten.
Het meisje van 9 dat gewond raakte bij het ongeluk, is buiten levensgevaar. Haar moeder (42) overleefde het ongeluk niet. Dat geldt ook voor een moeder van 39, haar dochter van 10 en haar zoon van 8. Allen kwamen uit Bosschenhoofd, in Noord-Brabant, niet ver van Oud Gastel. De inzittenden van de andere auto zijn volgens de politie "nagenoeg ongedeerd".
Waardoor de twee auto's op elkaar zijn gebotst op de Blauwhekken, is nog niet duidelijk. Vooralsnog gaat de politie ervan uit dat de zwarte Mercedes met de bestuurder uit Roosendaal in botsing is gekomen met de Toyota met de vrouwen en kinderen. Over de omstandigheden waaronder het gebeurde, kan de politie nog niets zeggen. "Alles wordt onderzocht." De Mercedes had overigens een Duits kenteken.
Stoplichten stonden uit
Duidelijk is wel dat de stoplichten uit stonden op het punt waar het gebeurde. Die stonden te knipperen. "Dat heeft er mogelijk ook mee te maken, daar kijken we ook naar." Op de weg mocht maximaal 50 kilometer per uur gereden worden.
De weg bij het industrieterrein waar het gebeurde en een groot gebied eromheen - ook afritten - zijn voorlopig nog afgesloten en de politie doet sporenonderzoek, met onder meer drones. Ook worden camerabeelden rond de plek van het ongeluk opgevraagd en bekeken.
De politie prijst de omstanders die meteen na het ongeluk te hulp schoten. Een aantal van hen heeft geholpen met reanimeren en eerste hulp verlenen. "Hoewel het achteraf niet heeft mogen baten, wil ik toch een hele dikke pluim geven voor die mensen. Stel je namelijk voor: er kwamen eerst twee motoragenten ter plaatse en dan heb je te weinig handen. Zij zijn heel erg geholpen door de omstanders met reanimeren", aldus een woordvoerder.
quote:Burgemeester Bernd Roks van gemeente Halderberge spreekt zich een dag na het verschrikkelijke ongeval in Oud Gastel uit over de onveilige verkeerssituatie in zijn gemeente. Hij zegt 'zeer verontwaardigd' te zijn over 'jonge mannen met gehuurde auto's die keihard door de gemeente rijden'.
De burgemeester zegt nog altijd diep geraakt te zijn door het ongeval wat vrijdagavond heeft plaatsgevonden in Oud Gastel. Twee moeders en twee kinderen kwamen om het leven.
Diep geraakt
De politie bevestigt zaterdagochtend dat de bestuurder van de andere betrokken auto, een 27-jarige Roosendaler, is aangehouden voor het veroorzaken van een dodelijk ongeval en gevaarlijk rijgedrag. Ook stelt de politie dat hij in een gehuurde Duitse Mercedes reed.
"We leven intens mee met de vaders, families en vrienden van de slachtoffers", zegt de burgemeester in een geschreven reactie. "Ook staan we stil bij de klasgenootjes die maandag hun vriendje en vriendinnetjes moeten missen in de klas."
Ontdaan door rijgedrag
Daarnaast zegt de burgemeester zeer verontwaardigd te zijn over hoe het ongeval kon gebeuren. De burgemeester zegt steeds vaker te zien dat 'jonge mannen met gehuurde auto’s 'keihard door de gemeente rijden'.
"Onze gemeente moet juist een veilige plek zijn onze inwoners en onze kinderen in het bijzonder", zegt Roks. Wat de toedracht van dit ongeval precies is geweest, moet het politieonderzoek nog uitwijzen.
In de gehuurde auto zaten drie jonge mannen. De bestuurder van die auto, een 27-jarige Roosendaler, is aangehouden en zit vast. Hij wordt verdacht van het veroorzaken van een dodelijk ongeluk en gevaarlijk rijgedrag. De andere twee inzittenden zijn meegenomen naar het politiebureau en worden gehoord als getuigen.
https://www.omroepbrabant(...)-rijden-keihard-hier
quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:27 schreef Nober het volgende:
Burgemeester boos na drama Oud Gastel: 'Jonge mannen rijden keihard hier'
[..]
In Duitsland gehuurd want Duits kenteken?quote:gehuurde auto.
wannabe modt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:56 schreef Nober het volgende:
OP met slechts een tweetje, dat lijkt mij niet de bedoeling. Doe maar even wat beter je best TS.
quote:De gehuurde zwarte Mercedes die gisteren betrokken was bij het ongeluk in Oud Gastel waarbij twee vrouwen en twee kinderen verongelukten, heeft te hard gereden. Dat concluderen politie-experts in het onderzoek, dat nog steeds aan de gang is.
Zal waarschijnlijk niet eens aan de juridische definitie van 'roekeloosheid' voldoen. Dat drama met die racende vader en zoon heeft ons geleerd dat de maatstaf daarvoor zeer hoog ligt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:31 schreef Bloemkool het volgende:
Naheffing én boete vanwege het niet melden van het gebruik in NL inderdaad. Dat zou wel lekker zijn, als extra straf.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:26 schreef Leandra het volgende:
Ik mag hopen dat hij los van alle andere straffen een naheffing van de belastingdienst krijgt, de BPM van die Mercedes is vast vrij fors, dus die mag hij dan nog even aftikken.
Volgens de krant gebeurde het idd op de plek die @Queller al noemde:quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
quote:Het ongeluk gebeurde rond 18.30 uur op het kruispunt van de Blauwhekken met de Roosendaalsebaan.
Volgens getuigen waren de stoplichten buiten werking. De politie gaat de kast waarmee ze worden aangestuurd nog uitlezen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
De Mercedes kwam ook nog eens aan de zijkant naar binnen rijden, dus daar waar de inzittenden van de Mercedes een enorme motorkap voor zich hadden, hadden de inzittenden van de Toyota alleen maar de deuren als bescherming.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zware obesitas SUV versus een Toyota Yaris. Tja, dan ben je ook in een relatief moderne Yaris hoe dan ook de sigaar.
Bij een frontale aanrijding tussen een vrachtwagen en een motor kan je ook beter de vrachtwagenchauffeur zijn dan de motorrijder...quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:02 schreef von_manstein het volgende:
Nou beste kijkbuiskinderen: Wat hebben we hier van geleerd? Dat je beter in een Mercedes (Lees lompere wagen) kan rijden en een ongeluk kan krijgen/veroorzaken dan in een Toyota Prius (oid)
Dan moet die burgemeester zijn politieapparaat aansturen en gaan handhavenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Het ongeluk vond rond halfzeven plaats op het kruispunt van de Blauwhekken met de Roosendaalsebaan. Twee auto's botsen daar op elkaar. Door de klap komen twee moeders en twee kinderen kwamen om het leven. Een derde kind raakt gewond.
De slachtoffers zaten allemaal in dezelfde auto. De bestuurder van de andere auto, een 27-jarige Roosendaler, is opgepakt voor gevaarlijk rijden. Hij reed tijdens het ongeval in een zwarte Mercedes, een huurauto uit Duitsland, zo bevestigt de politie.
Het was wachten op het ongeval, meent Jopk. Hij was gisteren aan het werk bij een nabijgelegen carwashbedrijf en trilt een dag later nog altijd na door het ongeval. "Het is hier af en aan raak met mensen die te hard rijden. Het was eigenlijk gewoon wachten tot het misging", zegt Jopk.
"De stoplichten werkten niet en knipperden oranje. Het was opletten geblazen."
Veel mensen schoten na het ongeval te hulp. Onder wie Serita. Zij zag het drama voor haar neus gebeuren. Een dag na het ongeval is ze nog altijd zwaar ontdaan door wat ze heeft gezien. Serina woont in de buurt van Gouda, maar was vrijdagavond onderweg naar een vriendin in Roosendaal.
Ze reed net terug naar huis en stond voor een stoplicht te wachten aan de weg waar het ongeval gebeurde. Die stoplichten werkten overigens niet en knipperden oranje - iets wat ook andere getuigen hebben verklaard, aldus de politie.
"Dus het was opletten geblazen", zegt Serita. "Maar dan zie ik opeens de ene auto heel erg hard tegen de andere auto aanrijden." De Mercedes reed rechtdoor op de Roosendaalsebaan, richting de snelweg. De andere auto, met daarin de slachtoffers, draaide op dat moment net de kruising op.
"De knal was echt ongekend. De Mercedes reed veel te hard. Je mag 50 kilometer per uur op die weg, maar die auto ging twee keer zo hard, denk ik. Misschien wel drie keer zo hard."
"Ik keek de bestuurder aan en zei: 'Dit is niet goed.'"
De auto met de slachtoffers werd volgens Serita ver weg geslingerd na de botsing. Zó ver dat dat de auto pal voor de wagen van Serita belandde. "Dat moet wel enkele tientallen meters verder zijn geweest, want ik stond bij een ander kruispunt. Ik kon de slachtoffers letterlijk zien zitten."
Serita snelde naar de auto toe en deed de deur open om eerste hulp te verlenen. "Ik zag meteen dat het foute boel was", vertelt ze. "Ik trof niet aan wat ik wilde aantreffen." De bestuurder van de andere auto kwam op dat moment net aangerend.
"Ik keek hem aan en zei: 'Dit is niet goed.' Hij keek in de auto en rende weer terug naar zijn eigen auto. Hij bleef daarna bij zijn wagen en is niet meer komen kijken, net als de andere twee inzittenden van die Mercedes. Misschien hadden ze last of waren ze geschrokken. Het was echt een harde knal."
"Het was echt heel heftig."
Het ongeval heeft veel indruk gemaakt op Serita. Ze krijgt slachtofferhulp, net als andere mensen die het ongeval zagen gebeuren. "Het was best druk op de weg dus, veel mensen konden de botsing zien. Ikzelf heb ook wel behoefte aan die hulp, trouwens. Het was echt heel heftig", besluit ze.
Burgemeester Bernd Roks van de gemeente Halderberge sprak zich zaterdag uit over het verschrikkelijke ongeval, en dan met name over het rijgedrag van de Mercedes. Hij zegt 'zeer verontwaardigd' te zijn over 'jonge mannen met gehuurde auto's die keihard door de gemeente rijden'.
Lekker primitieve onderbuikmodus weer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:31 schreef Bloemkool het volgende:
Dan mag de doodstraf weer ingevoerd worden. Het is niet alsof die familie nog een herkansing krijgt. Dader met gelijke munt terug betalen.
Je hebt gelijk, laten we de daders vooral niet te hard aanpakken. Ze zullen maar nadelige gevolgen van hun acties ondervinden, dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekker primitieve onderbuikmodus weer.
Frusti.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we de daders vooral niet te hard aanpakken. Ze zullen maar nadelige gevolgen van hun acties ondervinden, dat moeten we niet willen met zijn allen.
Aan de andere kant zijn ze niet snel weggereden na het ongeluk. Ik kan mij voorstellen als wat je daar aantreft je snel de benen neemt uit angst voor woede van omstanders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:23 schreef Draak31 het volgende:
Zullen wel weer de standaard parels zijn. Mercedes, veel te hard rijden lees ik. Geen straf hoog genoeg.
Denk het ook. Heb een penis- en petjesvormig vermoeden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
The usual suspects vermoed ik.
Zo te lezen hebben ze ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn ze niet snel weggereden na het ongeluk. Ik kan mij voorstellen als wat je daar aantreft je snel de benen neemt uit angst voor woede van omstanders.
Je moet eens lezen wat er gebeurt is. De enige primitieve in dit geheel was het tuig dat de aanrijding veroorzaakt heeft. Die moet je ook zo aanpakken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekker primitieve onderbuikmodus weer.
Haha, je bent geen haar beter zo te lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Je moet eens lezen wat er gebeurt is. De enige primitieve in dit geheel was het tuig dat de aanrijding veroorzaakt heeft. Die moet je ook zo aanpakken.
Jij pleit voor "oog om oog, tand om tand". Dat is inderdaad behoorlijk primitiefquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Je moet eens lezen wat er gebeurt is. De enige primitieve in dit geheel was het tuig dat de aanrijding veroorzaakt heeft. Die moet je ook zo aanpakken.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Mercedes kwam ook nog eens aan de zijkant naar binnen rijden, dus daar waar de inzittenden van de Mercedes een enorme motorkap voor zich hadden, hadden de inzittenden van de Toyota alleen maar de deuren als bescherming.
Het is een zeer ingrijpende straf voor de daders heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:08 schreef Tengano het volgende:
Die haat en rancune hier begrijp ik echt niet. Niemand hier schijnt zich in te kunnen leven hoe afschuwelijk het is om twee weken achter elkaar te moeten schoffelen.
quote:De bestuurder van de andere auto kwam op dat moment net aangerend.
"Ik keek hem aan en zei: 'Dit is niet goed.' Hij keek in de auto en rende weer terug naar zijn eigen auto. Hij bleef daarna bij zijn wagen en is niet meer komen kijken, net als de andere twee inzittenden van die Mercedes.
Nou, meneer de burgemeester, dan had je daar misschien wat aan moeten doen. Die optie heb je namelijk, als je burgemeester bent.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Gatverdamme keer honderd. Smerig honds volk. Hopelijk word hij snoeihard gestraft, snel rechtertje eroverheen en wegstoppen voor 45 jaar.quote:
Ik vind dit nogal een heftige beschuldiging.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, meneer de burgemeester, dan had je daar misschien wat aan moeten doen. Die optie heb je namelijk, als je burgemeester bent.
Nu heb je afgewacht, met dodelijke afloop. Slaap lekker.
Wat weet jij nou wat er bij die bestuurder speelde? Niet iedereen is zo koel als jijquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:40 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gatverdamme keer honderd. Smerig honds volk. Hopelijk word hij snoeihard gestraft, snel rechtertje eroverheen en wegstoppen voor 45 jaar.
[..]
Ik vind dit nogal een heftige beschuldiging.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:08 schreef Tengano het volgende:
Die haat en rancune hier begrijp ik echt niet. Niemand hier schijnt zich in te kunnen leven hoe afschuwelijk het is om twee weken achter elkaar te moeten schoffelen.
Ik claim dat ook niet te weten, sterker nog ik vind de beschuldigingen richting de burgermeester buiten alle perken. Ronduit schofterig in mijn opinie. Kots loopt met kracht mijn mond in als ik dit soort pogingen om een drama te gebruiken als politiek wapen lees.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:55 schreef Deadre het volgende:
[..]
Wat weet jij nou wat er bij die bestuurder speelde? Niet iedereen is zo koel als jij
Ja ja ja, nou weten we het wel weer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik claim dat ook niet te weten, sterker nog ik vind de beschuldigingen richting de burgermeester buiten alle perken. Ronduit schofterig in mijn opinie. Kots loopt met kracht mijn mond in als ik dit soort pogingen om een drama te gebruiken als politiek wapen lees.
Het is hier aan de weg wachten op precies hetzelfde, gezien de enorme snelheden van bestelbusjes en andere auto's. Inmiddels is het denk ik 15x aangekaart bij de gemeente, maar ja. Er zal wel iets gebeuren als een kind van dr fietsje wordt gereden ofzo...quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, meneer de burgemeester, dan had je daar misschien wat aan moeten doen. Die optie heb je namelijk, als je burgemeester bent.
Nu heb je afgewacht, met dodelijke afloop. Slaap lekker.
het is niet zozeer haat. Wel een constatering: de burgemeester geeft aan dat er vaak hard gereden wordt en klaagt daaroverquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik claim dat ook niet te weten, sterker nog ik vind de beschuldigingen richting de burgermeester buiten alle perken. Ronduit schofterig in mijn opinie. Kots loopt met kracht mijn mond in als ik dit soort pogingen om een drama te gebruiken als politiek wapen lees.
Welke beschuldiging?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:40 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gatverdamme keer honderd. Smerig honds volk. Hopelijk word hij snoeihard gestraft, snel rechtertje eroverheen en wegstoppen voor 45 jaar.
[..]
Ik vind dit nogal een heftige beschuldiging.
Ik reageerde op jouw haat jegens de bestuurderquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
* Tengano schiet wederom te hulpquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef Draak31 het volgende:
Dat hij aandeel zou hebben in dit drama. Dat hem iets te verwijten valt en niet de werkelijke veroorzakers. Dat is waar op gezinspeeld wordt. Het is ronduit schofterig en pure karaktermoord.quote:
Kun je mijn haat quoten want volgens mij space je hem op die crack shit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw haat jegens de bestuurder
Waar zegt ze dat?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:01 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat hij aandeel zou hebben in dit drama.
Dat hij niet (of iig niet afdoende) preventief handelt tov snelheidsduivels in zijn gemeente? Klopt.quote:Dat hem iets te verwijten valt
Waar zegt ze dat?quote:en niet de werkelijke veroorzakers.
Nee, dat is wat jij invult.quote:Dat is waar op gezinspeeld wordt. Het is ronduit schofterig en pure karaktermoord.
Een politiek wapen nog wel. Ja, Janneke zit vast en zeker in de oppositie binnen de betreffende gemeente. Lijkt me inderdaad zeer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat?
[..]
Dat hij niet preventief handelt tov snelheidsduivels in zijn gemeente? Dat deed hij inderdaad niet.
[..]
Waar zegt ze dat?
[..]
Nee, dat is wat jij invult.
Wat Janneke stelt, is dat een burgemeester iemand is die in kan grijpen wanneer er in diens gemeente veel snelheidsduivels rondrijden.
En dat klopt.
Leuk geprobeerd witte ridder maar het is een no go. Nu terug in je mand voor ik de krant pak.quote:Nu heb je afgewacht, met dodelijke afloop. Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |