The usual suspects vermoed ik.quote:Volgens omroep brabant ; "In de andere auto zaten drie jonge mannen. De bestuurder van die auto is aangehouden. De andere twee mannen zijn meegenomen naar het politiebureau en worden gehoord als getuigen."
quote:De dodelijke slachtoffers van het ernstige ongeluk in Oud Gastel zijn twee jonge kinderen en twee volwassen vrouwen. Een derde kind raakte gewond en ligt in het ziekenhuis. Alle slachtoffers komen uit Bosschenhoofd. Bij het ongeluk op de Blauwhekken botsten aan het begin van de avond twee auto's op elkaar. Een bestuurder is aangehouden.
Wow! En de andere drie jonge mannen uit de andere auto leven nog als ik het goed begrijp. Waarvan er dus 1 is aangehouden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:22 schreef maily het volgende:
Twee jonge kinderen en twee vrouwen overleden bij ongeluk Oud Gastel
quote:Twee vrouwen en twee kinderen omgekomen bij verkeersongeluk Oud Gastel
https://nos.nl/l/2443053
Bij een aanrijding in Oud Gastel (Noord-Brabant) zijn vier mensen verongelukt. De slachtoffers zijn twee vrouwen en twee kinderen, die met nog een ander kind samen in één auto zaten. Dat kind ligt buiten levensgevaar in het ziekenhuis.
De bestuurder van een andere auto is opgepakt. In die wagen zaten drie jongemannen: de twee anderen zijn meegenomen naar het politiebureau voor verhoor.
Het is nog niet duidelijk waarom een van de chauffeurs is opgepakt of wat er is gebeurd. Het ongeluk gebeurde bij stoplichten op de Blauwhekken, een 50 kilometerweg tussen Roosendaal en Oud Gastel.
De weg is afgesloten en blijft de komende uren vanwege onderzoek dicht. Ook de afritten van de A17 in de nabije omgeving blijven afgesloten.
Maar wel auto met Duits kenteken, wellicht gehuurd?quote:
Nou mooi; ik rij er zo even heen, dan kan het politieonderzoek afgerond wordenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit. Weer een paar levens opgeofferd aan de diversteit. Op naar de volgende.
Nou, dat lijkt me niet, want de parkeerplaats is zo'n 200m van de plaats van het ongeluk. Als er al iets logisch is, dan is het dat de auto's elkaar zijn tegengekomen op de kruising Blauwhekken / Roosendaalsebaan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:15 schreef Radegast het volgende:
Op een andere foto zag ik ook ergens in de berm zo'n opgepompte Audi staan. Vast aan het racen geweest met die Mercedes.
Op die parkeerplaats bij de McDonalds zie je in de avond ook altijd zo'n Fast&theFurious groep staan.
Die vrouwen en hun kinderen zijn vol in de flank geraakt toen ze in hun kleine koekblikje van de parkeerplaats af de weg op draaiden.
Ja, je hebt gelijk. Ik had nog niet gelezen dat de slachtoffers uit Bosschenhoofd kwamen. Dan waren ze misschien op weg naar de Mac.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou mooi; ik rij er zo even heen, dan kan het politieonderzoek afgerond worden
[..]
Nou, dat lijkt me niet, want de parkeerplaats is zo'n 200m van de plaats van het ongeluk. Als er al iets logisch is, dan is het dat de auto's elkaar zijn tegengekomen op de kruising Blauwhekken / Roosendaalsebaan.
Wat een drama weer en wat een verdriet.
Polen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
The usual suspects vermoed ik.
Ik vind dat helemaal niet logisch. Er stonden stoplichten volgens de bronnen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Queller het volgende:
Als er al iets logisch is, dan is het dat de auto's elkaar zijn tegengekomen op de kruising Blauwhekken / Roosendaalsebaan.
quote:Het ongeluk gebeurde bij stoplichten op de Blauwhekken, een 50 kilometerweg tussen Roosendaal en Oud Gastel.
https://nos.nl/l/2443053
Audi kan ook van recherche zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:15 schreef Radegast het volgende:
Op een andere foto zag ik ook ergens in de berm zo'n opgepompte Audi staan. Vast aan het racen geweest met die Mercedes.
Op die parkeerplaats bij de McDonalds zie je in de avond ook altijd zo'n Fast&theFurious groep staan.
Die vrouwen en hun kinderen zijn vol in de flank geraakt toen ze in hun kleine koekblikje van de parkeerplaats af de weg op draaiden.
Die bronnen hebben gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet logisch. Er stonden stoplichten volgens de bronnen.
[..]
Jezus.. ergens hoop ik dat er het gezin waarvan er 3 zijn overleden nog een ander kind is, anders is de vader echt z'n complete gezin in één klap kwijtquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:57 schreef Nober het volgende:
Alle vijf de slachtoffers zaten in dezelfde auto. Het ging om twee families uit Bosschenhoofd: een moeder (39), zoon (8) en dochter (10) uit één gezin kwamen om het leven en het gewonde kind (9) is de dochter van de andere overleden vrouw (42).
https://www.omroepbrabant(...)ngeluk-in-oud-gastel
Lezen is moeilijk: twee moeders en drie kinderen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:38 schreef Scorpie het volgende:
Twee gezinnen in 1 auto? Das wel proppen geweest.
En die lui met de Mercedes, die hebben wel wat harder dan 50 gereden.
Of juist niet, dan kun je als vader zelf beslissen of leven nog zin heeft. Of de dader naderhand opzoeken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus.. ergens hoop ik dat er het gezin waarvan er 3 zijn overleden nog een ander kind is, anders is de vader echt z'n complete gezin in één klap kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:03 schreef maily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeer slecht in topografie maar de blauwhekken is hier vandaan ongeveer 7 minuten fietsen. Ik woon in Roosendaal.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zeer slecht in topografie maar de blauwhekken is hier vandaan ongeveer 7 minuten fietsen. Ik woon in Roosendaal.
Ah Roosendaal ook wel Breda-Noord genoemd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand van topografie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah Roosendaal ook wel Breda-Noord genoemd.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:03 schreef maily het volgende:
Breda wordt kennelijk bekender geacht dan Roosendaal, vandaar dat ze Breda noemen. Heeft verder vrij weinig met topografie te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Als wat met opzet gedaan is?quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:31 schreef Bloemkool het volgende:
Ongeacht de herkomst. Als het met opzet gedaan is, en gewoon veel te hard rijden en eventueel door rood en dan dit veroorzaken. Dan mag de doodstraf weer ingevoerd worden. Het is niet alsof die familie nog een herkansing krijgt. Dader met gelijke munt terug betalen. Het zal je gezin maar zijn.
Per ongeluk het gas vol intrappen zou wel een beetje gek zijn. Soort auto zegt toch al genoeg. De zomerse variant van de bontkraag en het nektasje zullen vast gevonden zijn op plaats delictquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:31 schreef Bloemkool het volgende:
Ongeacht de herkomst. Als het met opzet gedaan is, en gewoon veel te hard rijden en eventueel door rood en dan dit veroorzaken. Dan mag de doodstraf weer ingevoerd worden. Het is niet alsof die familie nog een herkansing krijgt. Dader met gelijke munt terug betalen. Het zal je gezin maar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |