Ze is ook veel te oud voor Faxie.quote:
Iew, komt faxie in je koffie?quote:
Wolkje melkquote:
Is ook wel zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ook mee eens. Moet wel zeggen dat veel games wel een idee geven van waar je naar toe moet, als je al even niet gespeeld hebt. Oude games zijn wat dat betreft een stuk lastiger
Vooral die oude Final Fantasy games. Een maand of langer niet aangeraakt, start de emulator op en denk, even spelen, vervolgens een uur bezig geweest om uit te vinden waar ik ook weer heen moestquote:Op donderdag 8 september 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook wel zo.![]()
Wat me eraan doet denken dat ik wederom m'n serieus oude game heb laten versloffen. Zo krijg ik 'm nooit af natuurlijk.
Jawel.quote:
Ik kink shame niet, maar niet in míjn koffie.quote:
Er is vaste een niche mensen die geniet van koffie met een vleugje Faxie.quote:
Alsof jij daar problemen mee hebtquote:
Poging om z'n street cred hoog te houden hue hue.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij daar problemen mee hebt
A man can dream.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt elke dag weer de hoop dat het hier op een of andere minder![]()
wordt?
Zwart als Faxie's toner zekerquote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig drink ik m'n koffie zwart.
Jij houdt wel van iets heets en zwarts in je?quote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig drink ik m'n koffie zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |