Iets met waterbesparing. Want anders moet je twee x doortrekken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef Akathisia het volgende:
Ja dat leek me ook. Maar waarom is het dan geen algemeen iets waarvan ik de hoogte was?
Ik begin te vermoeden dat het een standaardhandeling is bij vrouwen, buiten de deur althans.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Iets met waterbesparing. Want anders moet je twee x doortrekken.
Maar als je een lang zitter bent of als het allemaal wat langer duurt dan je wilt, kan je dat best eens doen om wat stankoverlast te voorkomen.
Omdat zij nooit stinken?quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat het een standaardhandeling is bij vrouwen, buiten de deur althans.
Daar komt natuurlijk het niet-poep-fabel vandaan.quote:
Dat heet gewoon keiharde ontkenningquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk het fabel vandaan.
Lijkt me het beste voor alle betrokken partijen.quote:
Moet je er vooral een topic over openenquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Lijkt me het beste voor alle betrokken partijen.
Gadver, waarmee?quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:46 schreef Kriegel het volgende:
Overigens duw ik meestal (ik heb dus zo'n ding) met een klein stootje water die dampoe alvast van dat plateau af
oh ik zag "water" niet, je bedoelt de wc doorspoelknop een halve druk geven zodat er een beetje water de drolla eraf spoelt?quote:
Ja man, gewoon even snel zo'n half ingedrukte knop, dat ie nog niet automatisch die bak leeg begint te gooien. Wat denk jij, dat ik er met m'n poten aan ga zitten?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
oh ik zag "water" niet, je bedoelt de wc doorspoelknop een halve druk geven zodat er een beetje water de drolla eraf spoelt?
Uit het zolderraam tyfen en dan wegspoelen met de urine die je in flessen hebt verzameldquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Poep in je hand en gooi het uit het raam
Solved
quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Uit het zolderraam tyfen en dan wegspoelen met de urine die je in flessen hebt verzameld
Ik zal er voortaan een meenemen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ik adviseer TS om de volgende keer voor een plonspot te gaan in plaats van een presenteerpot.
Ja ik dacht al wtfquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja man, gewoon even snel zo'n half ingedrukte knop, dat ie nog niet automatisch die bak leeg begint te gooien. Wat denk jij, dat ik er met m'n poten aan ga zitten?
Nog iets: iedereen heeft het over het afkoppelen van je regenwater en in de tuin laten lopen. Ik heb expres 1 regenwaterpijp (van de vier) op het vuile riool laten zitten. Tegen uitdrogen & uitharden van de smurrie in het riool.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:00 schreef AnneX het volgende:
Hier de afgelopen weken al 3 x ellende gehad met de riolering.
Advies van ook de rioolmannen: grote knop gebruiken. Waterbesparing weegt niet op tegen urinesteen op den duur.
Moet het wel regenen 🙃 Vanaf morgen weer, zeggen hullie.quote:Op zondag 4 september 2022 20:55 schreef blomke het volgende:
[..]
Nog iets: iedereen heeft het over het afkoppelen van je regenwater en in de tuin laten lopen. Ik heb expres 1 regenwaterpijp (van de vier) op het vuile riool laten zitten. Tegen uitdrogen & uitharden van de smurrie in het riool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen poepen roosjesquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk het niet-poep-fabel vandaan.
Een speciale ventilator met hoog debiet, heb ik op de lichtschakelaar. Met nalooptijd, zodat je toilet bijna vacuum zuigt.quote:Op maandag 5 september 2022 09:52 schreef Bocaj het volgende:
Meeste wc hebben een raampje... die eerst gewoon openzetten en dan al je behoeften doen!
Ze hebben hier eens het riool geleegd en dat gaf enorme stankoverlast. Gelukkig hadden ze netjes een brief binnen gegooid met de tip om even de kranen te laten lopen en een paar keer door te spoelen. Weg stank.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:28 schreef Akathisia het volgende:
Heeft dat zin qua geuroverlast? Iets wat ik me laatst afvroeg toen ik bij iemand te gast was en het niet kon ophouden.
Ja hehe waarschijnlijk stonden de zwanenhalzen en sifons droog waardoor je een open verbinding naar het riool had.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben hier eens het riool geleegd en dat gaf enorme stankoverlast. Gelukkig hadden ze netjes een brief binnen gegooid met de tip om even de kranen te laten lopen en een paar keer door te spoelen. Weg stank.
weet niet wat voor pauperwc jij hebt maar die van mij zit gewoon weer vol na 15 minuten vegenquote:Op zondag 25 september 2022 08:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Dan heb je de 1e keer doorgetrokken, veeg je nog een keer en vervolgens doe je een lam flushje, omdat het reservoir nog lang niet genoeg gevuld is, waardoor er WC-papier met een aarsveeg zich kan presenteren aan de volgende plee-user.
Waanzin gewoon.
15 minuten vegen Afdeling Werkvoorbereiding erbij betrokken zeker?quote:Op zondag 25 september 2022 08:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weet niet wat voor pauperwc jij hebt maar die van mij zit gewoon weer vol na 15 minuten vegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |