De een houdt zich aan de democratische regels en de ander probeert een halve staatsgreep om de macht niet te verliezen. Wereld van verschil wat betreft waardige presidenten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:28 schreef Plompzakker het volgende:
Dus iets over een voormalig president zeggen mag niet, maar over een zittend president mag het wel?![]()
Het zijn allebei president onwaardige figuren overigens.
Hij is niet eens handelingsbekwaam dus hoe kan hij zich ergens 'aan houden'?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De een houdt zich aan de democratische regels en de ander probeert een halve staatsgreep om de macht niet te verliezen. Wereld van verschil wat betreft waardige presidenten.
Exact dit, beter een seniele oude man die voor vrijheden staat dan een theocratische wannabe dictator die tevens een slechte verliezer is.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef laforest het volgende:
Biden is verre van ideaal, maar gelijk over Trump heeft hij wel.
Hij is niet handelingsbekwaam. Meid, vertel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij is niet eens handelingsbekwaam dus hoe kan hij zich ergens 'aan houden'?
Bestaat dat land nog joh?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:44 schreef NaarMensje het volgende:
Volgen jullie de gebeurtenissen in Sri Lanka ook zo op de voet?
Dat een ander een nog grotere idioot is maakt de een niet opeens geschiktquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De een houdt zich aan de democratische regels en de ander probeert een halve staatsgreep om de macht niet te verliezen. Wereld van verschil wat betreft waardige presidenten.
Hij heeft wel gelijk Gerrit. Maar goed, dan toch liever die seniele Biden dan die autocratische debiel waar de GOP zich ook nog eens naar schikt momenteel. Good times incoming.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is niet handelingsbekwaam. Meid, vertel.
Je vindt Biden lekker fris en fruitig en goed in staat beslissingen te nemen met verstrekkende gevolgen voor miljoenen mensen?quote:
Ik zie hem geen dingen doen die in strijd zijn met de grondwet of de democratie an sich. Dan wordt het een kwestie van jouw positie in het politiek spectrum of je zijn beslissingen goed vindt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je vindt Biden lekker fris en fruitig en goed in staat beslissingen met verstrekkende gevolgen voor miljoenen mensen te nemen?
Het ging om het feit of hij handelingsbekwaam is of niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie hem geen dingen doen die in strijd zijn met de grondwet of de democratie an sich. Dan wordt het een kwestie van jouw positie in het politiek spectrum of je zijn beslissingen goed vindt.
Ja, waarom zou hij dat niet zijn? En nu niet aankomen met filmpjes waarbij hij warrig overkomt of slechte zinnen formuleert, maar handelingen die niet kloppen in zijn functie als president.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het ging om het feit of hij handelingsbekwaam is of niet.
Gezien de dementie-constatering is er geen reden om aan te nemen dat hij zijn functie überhaupt vervult. Speeches verkrachten met z'n afasie, plaatsen nemen ("YOU SIT HERE", "YOU LEAVE") en krabbeltjes op papier zetten. Dat is het enige wat we zien. De hamvraag is; wie bestuurd het land wél?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Ja, waarom zou hij dat niet zijn? En nu niet aankomen met filmpjes waarbij hij warrig overkomt of slechte zinnen formuleert, maar handelingen die niet kloppen in zijn functie als president.
De Snorkels, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gezien de dementie-constatering is er geen reden om aan te nemen dat hij zijn functie überhaupt vervult. Speeches verkrachten met z'n afasie, plaatsen nemen ("YOU SIT HERE", "YOU LEAVE") en krabbeltjes op papier zetten. Dat is het enige wat we zien. De hamvraag is; wie bestuurd het land wél?
lik mijn pik zijn drie woordenquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:19 schreef knoopie het volgende:
Topic verder niet gelezen, maar bovenkamer is één woord.
Het gaat niet om de handelingen an sichquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, waarom zou hij dat niet zijn? En nu niet aankomen met filmpjes waarbij hij warrig overkomt of slechte zinnen formuleert, maar handelingen die niet kloppen in zijn functie als president.
Dat is wilsonbekwaamheid, knuppelquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om de handelingen an sich.
Misschien geen slecht idee je eens te verdiepen wat handelingsbekwaam zijn inhoud. Tipje van de sluier: dat heeft juist wél met zijn geestelijke gesteldheid te maken.
Als DeSantis kandidaat is geef ik hem wel een grote kansquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:21 schreef Twiitch het volgende:
Zou het de Amerikanen de volgende keer wel lukken om een president onder de 70 te kiezen?
Ah, zo. Fair enough. De beste man is wilsonbekwaam.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wilsonbekwaamheid, knuppel
Heel goed! Als je zulke vorderingen maakt, dan mag je misschien volgende week wel naar groep vier. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lik mijn pik zijn drie woorden
vier komt na drie!quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Heel goed! Als je zulke vorderingen maakt, dan mag je misschien volgende week wel naar groep vier. Gefeliciteerd.
mensen die denken dat Trump persoonlijk een staatsgreep heeft geïnitieerdquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
als jantje op die positie wordt gezet, heeft hij een dag later een kogel in z'n hersenpanquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:59 schreef Momo het volgende:
Biden![]()
Trump![]()
![]()
![]()
Alleen maar seniele multimiljonairs die op de belangrijkste positie ter wereld wordt gezet
quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
mensen die denken dat Trump persoonlijk een staatsgreep heeft geïnitieerd__!
geboren falers
Trump is de beste President die Amerika in lange tijd heeft gehad.
Geen kartelpuppet, geen stereotype politicus, is eerlijk maar bot, heeft zich aan alle verkiezingsbeloften gehouden, is op eerlijke wijze democratisch gekozen, economie hersteld, uit het bullshit klimaatakkoord gestapt, geen oorlogen begonnen in een wanhopige poging een regime te veranderen, en is herkozen maar door fraude van zijn ambt verdreven.
Biden is een president voor de multinationals die de wereld willen vormen zodat hun belangen behartigd worden, Trump is een arrogante klootzak, maar een man van het volk.
Simpeler kan je je feiten niet in een samenvatting hebben.
volgens het mainstream media gedachtendictaat nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]ja het is zelfs zo simpel dat er geen flikker van klopt.
Het is net een attractie voor rijke verwende k jochies (bejaarden)quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:59 schreef Momo het volgende:
Biden![]()
Trump![]()
![]()
![]()
Alleen maar seniele multimiljonairs die op de belangrijkste positie ter wereld wordt gezet
En Bill Gates en Soros en Epstein en het WEF en kinderbloeddrinkende bankiers enzo. Maar gelukkig ben je lekker wakker, jou foppen ze niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
volgens het mainstream media gedachtendictaat niet
dus ja, je hebt gelijk
Gaat er niet om wat ik geloof, maar het gaat erom dat ze mij met brute kracht willen bekerenquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Bill Gates en Soros en Epstein en het WEF en kinderbloeddrinkende bankiers enzo. Maar gelukkig ben je lekker wakker, jou foppen ze niet.
Het gaat vooral om het in een hokje stoppen van miljoenen mensen die op Trump gestemd hebben. En daar zullen vast radicalen tussen zitten, maar dat is natuurlijk niet het gemiddelde.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef laforest het volgende:
Biden is verre van ideaal, maar gelijk over Trump heeft hij wel.
Trump is voor Amerika een goede President. Kan je leuk vinden of niet, maar is wel zo.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:52 schreef Catkiller het volgende:
Als je Trump een man van het volk noemt dan heb je echt te veel klappen tegen je hoofd gehad.
Verder is het die sukkels prima duidelijk gemaakt wat voor elk ander persoon al lang duidelijk is, je gaat met je privé arsenaal niks beginnen tegen een geavanceerd leger, je kopt een drone en je bent dood.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is voor Amerika een goede President. Kan je leuk vinden of niet, maar is wel zo.
Het is alleen omdat hij gehaat wordt door politeke tegenstanders. Maar wat zou mij dat boeien?
En ik denk niet dat 90 miljoen Amerikanen op hun achterhoofd zijn gevallen
Dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
90 miljoen hebben op hem gestemd (Trump).
En, is Amerika great again?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
90 miljoen hebben op hem gestemd (Trump).
Nee.quote:
Het simpele antwoord is dat het geduld van Biden/de Democraten op is. Dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:57 schreef very het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het in een hokje stoppen van miljoenen mensen die op Trump gestemd hebben. En daar zullen vast radicalen tussen zitten, maar dat is natuurlijk niet het gemiddelde.
De opmerking van Hillary over "deplorables" is haar ook duur komen te staan. Nogal domme manier van omgaan met je volk. Was biden trouwens niet degene die er vior iedereen claimde te zijn. Ook voor de "trumpies"?
De reden is dat ze bang zijn dat Trump weer kans maakt aangezien Biden een drama is, en dus moet de lastercampagne nog een tandje harder gevoerd wordenquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het simpele antwoord is dat het geduld van Biden/de Democraten op is. Dat begrijp ik wel.
Oh, je bent er zo een.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef very het volgende:
[..]
De reden is dat ze bang zijn dat Trump weer kans maakt aangezien Biden een drama is, en dus moet de lastercampagne nog een tandje harder gevoerd worden
je wil zo graag dat alles ten gunste van je eigen gelijk waar is, dat je gewoon in waanzin leeftquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een.
Ik denk het niet. Biden's approval schoot omhoog de laatste weken en democraten scoorden goed in de verkiezingen. Wonnen onder meer een zetel in Alaska waar Trump nog +15 scoorde. Dat was toch in een periode waar hij niet enorm de confrontatie zocht. Nu wel. Dat is best een gok.
Maar die 110 miljoen wel?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is voor Amerika een goede President. Kan je leuk vinden of niet, maar is wel zo.
Het is alleen omdat hij gehaat wordt door politeke tegenstanders. Maar wat zou mij dat boeien?
En ik denk niet dat 90 miljoen Amerikanen op hun achterhoofd zijn gevallen
Dat is een goede beschrijving van jezelf, maar waarom doe je dat in de tweede persoon?quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je wil zo graag dat alles ten gunste van je eigen gelijk waar is, dat je gewoon in waanzin leeft
Ok Biden good, Trump bad.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een.
Ik denk het niet. Biden's approval schoot omhoog de laatste weken en democraten scoorden goed in de verkiezingen. Wonnen onder meer een zetel in Alaska waar Trump nog +15 scoorde. Dat was toch in een periode waar hij niet enorm de confrontatie zocht. Nu wel. Dat is best een gok.
Echt een vunzquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:55 schreef epicbeardman het volgende:
enge vader die doucht met zijn dochter
moet je nagaan als er een dagboek van ivanka was gestolen en daarin stond dat Donald Trump "inappropriate" showers met haar had.. oef
waarschijnlijk omdat ik wat meer levenservaring hebquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat is een goede beschrijving van jezelf, maar waarom doe je dat in de tweede persoon?
Oh de diagnose door een arts is gepubliceerd? Dat is mij nieuw.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah, zo. Fair enough. De beste man is wilsonbekwaam.
Obama/Hillary/WEF, Biden is de marionetquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gezien de dementie-constatering is er geen reden om aan te nemen dat hij zijn functie überhaupt vervult. Speeches verkrachten met z'n afasie, plaatsen nemen ("YOU SIT HERE", "YOU LEAVE") en krabbeltjes op papier zetten. Dat is het enige wat we zien. De hamvraag is; wie bestuurd het land wél?
MAGA republicans =/= MAGA votersquote:
Die van Nieuw Zeeland doet het wel prima.quote:Op maandag 5 september 2022 19:06 schreef Slavski het volgende:
Welke leider is wel goed in zijn bovenkamer dan? Kijk wat er allemaal in de wereld speelt
Op basis van wat?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef Maharski het volgende:
Trump is het beste dat Amerika ooit overkomen is.
Probeer je het nu hier omdat ze je in POL zat zijn?quote:Op zondag 4 september 2022 00:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama/Hillary/WEF, Biden is de marionet
Dat maakt je een typische Trump supporter maar het feit dat je er eerlijk over bent maakt je dat dan weer niet. Wat is het nou?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:03 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik hou niet van kritische vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |