abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 13:39:59 #251
382129 crew  Donna
pi_207404721
Zo de knutselkasten weer wat opgeruimd. Staat onder de trap, zo'n vakkenkast van IKEA met van die stoffen bakken erin. Niks in het zicht.

Erbovenop hadden we wat troep verzameld. Dat is weer weg. Knutsels en kleurdingen van de kids in de kliko, bewaar er enkele per jaar en de rest niet hoor. Koekkoek.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 13:40:17 #252
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207404722
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 12:21 schreef Seven. het volgende:
en zoek ik nog een vet handige oplossing voor onze wasmachine en droger toren. Ik wil er een uittrekbare plank tussen maar bij alle oplossingen die ik vind lees ik reviews over slechte kwaliteit.
Eventueel tweedehands? Wij hebben 'm gewoon bij Coolblue meebesteld bij de droger, zo'n wit kunststof tussenstuk. Beviel prima, maar na onze verhuizing gebruiken we 'm waarschijnlijk niet meer.
Ik zou even bij m'n man kunnen checken of ie 'm wil verkopen.
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 13:40:57 #253
382129 crew  Donna
pi_207404726
Doekje erover. Spaarpot laten vallen, zat toch niks in, ook de kliko in. Mijn hobby spullen nog even opgeruimd. Nu een oplossing zoeken voor mijn legpuzzels. Die liggen op 3 plekken, vind ik eigenlijk niks.
pi_207404753
Foto’s willen we Donna, foto’s
pi_207404934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef eudaemonia het volgende:
Weet iemand een goede oplossing om kruiden op een rechte plank te organiseren? Dacht aan een soort 'trap' zodat de kruiden achteraan de plank ook te zien zijn, maar kan niet echt iets vinden.

Kan misschien ook wel iets zelf maken met een stuk hout, wat zaagwerk en houtlijm.
Wibra heeft er nu 1 van transparant plastic (pagina 36 van de folder)

In de huidige folder staan sowieso allerlei opbergdingen https://folder.wepublish.(...)fe&mc_eid=922c7a8ca8 en dan even heen en weer bladeren
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 14:34:10 #256
382129 crew  Donna
pi_207405190
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto’s willen we Donna, foto’s
Ja sorry. Ik heb niet van die perfecte kastjes waar je helemaal wild van wordt, maar ik word wel opruimerig van dit topic. Dus ik dacht ik neem jullie even mee haha.

Krijg nu wel de neiging om een ladekast in te delen met wat bakjes voor meer orde.
  Spellchecker dinsdag 3 januari 2023 @ 16:22:24 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207406205
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Wibra heeft er nu 1 van transparant plastic (pagina 36 van de folder)

In de huidige folder staan sowieso allerlei opbergdingen https://folder.wepublish.(...)fe&mc_eid=922c7a8ca8 en dan even heen en weer bladeren
^O^
pi_207406370
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Wibra heeft er nu 1 van transparant plastic (pagina 36 van de folder)

In de huidige folder staan sowieso allerlei opbergdingen https://folder.wepublish.(...)fe&mc_eid=922c7a8ca8 en dan even heen en weer bladeren
Goede tip! ^O^
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207406378
Voel een nieuwjaarsschoonmaak 2023 topic aankomen :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 16:57:51 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207406430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 13:40 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Eventueel tweedehands? Wij hebben 'm gewoon bij Coolblue meebesteld bij de droger, zo'n wit kunststof tussenstuk. Beviel prima, maar na onze verhuizing gebruiken we 'm waarschijnlijk niet meer.
Ik zou even bij m'n man kunnen checken of ie 'm wil verkopen.
Prima :D
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 16:59:08 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207406438
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Wibra heeft er nu 1 van transparant plastic (pagina 36 van de folder)

In de huidige folder staan sowieso allerlei opbergdingen https://folder.wepublish.(...)fe&mc_eid=922c7a8ca8 en dan even heen en weer bladeren
Ik zag ‘m in de winkel vandaag, stevig ding! Te vinden bij de koelkastorganisers.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 16:59:51 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207406446
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 16:51 schreef eudaemonia het volgende:
Voel een nieuwjaarsschoonmaak 2023 topic aankomen :P
Ik heb dus vandaag mijn badkamer opgeruimd…. Fotootje volgt :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 17:02:25 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207406469
Ik zag trouwens bij Wibra ook Rotho achtige bakken, met soort van diepe deksel zodat je er ook torens mee kunt stapelen _O_ .
Resistance is futile.
pi_207406805
Ik ga morgen met de hulp even de keuken aanpakken/keukenkastjes herindelen.

Dat is nl ernstig nodig :X

Aangezien er gisteren al gezogen en gedweild is, is daar nu de ruimte voor.
Heb een hele lijst gemaakt, hopelijk lukt het allemaal binnen de 2 uur :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207406960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 17:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga morgen met de hulp even de keuken aanpakken/keukenkastjes herindelen.

Dat is nl ernstig nodig :X

Aangezien er gisteren al gezogen en gedweild is, is daar nu de ruimte voor.
Heb een hele lijst gemaakt, hopelijk lukt het allemaal binnen de 2 uur :')
Doe je ff rustig aan? De hulp het werk laten doen hoor, er zelf bij zitten en instructies geven.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 18:34:46 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207407427
Welkom in onze badkamer. Deze space is in principe alleen voor mijn man en mijzelf, de kinderen zitten 2 verdiepingen hoger. Alleen onze peuter staat hier altijd te douchen. Maar een relatief kindvrije ruimte maakt het organiseren een stuk makkelijker!

(Dit ben ik in sportstand :+ ). Plankje van ongeveer 20cm diep met grijpvoorraadje van dingen die we regelmatig gebruiken. Voorraadje op de hoge plank achter mij.



Handdoeken op een open plank onder de wasbak (alleen de meeste handdoeken zitten blijkbaar in de was). En op de vloer hoort dus onze wasmand te staan.



M’n pride en joy, toch wel een triomf voor mensen met de sorteer tick:



Ding bestaat trouwens uit 4 delen, ik kan dus ook breder uitzetten en de grijpvoorraad boven op de sorteerkastjes zetten. Maar voor nu vind ik deze indeling nog wel fijn.



Ook opvallend hoe weinig mijn man eigenlijk nodig heeft (maar goed, die heeft er geen probleem mee om mijn spullen te gebruiken als het zo uitkomt).
Resistance is futile.
pi_207407525
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Seven. het volgende:
Welkom in onze badkamer. Deze space is in principe alleen voor mijn man en mijzelf, de kinderen zitten 2 verdiepingen hoger. Alleen onze peuter staat hier altijd te douchen. Maar een relatief kindvrije ruimte maakt het organiseren een stuk makkelijker!

(Dit ben ik in sportstand :+ ). Plankje van ongeveer 20cm diep met grijpvoorraadje van dingen die we regelmatig gebruiken. Voorraadje op de hoge plank achter mij.

[ link | afbeelding ]

Handdoeken op een open plank onder de wasbak (alleen de meeste handdoeken zitten blijkbaar in de was). En op de vloer hoort dus onze wasmand te staan.

[ link | afbeelding ]

M’n pride en joy, toch wel een triomf voor mensen met de sorteer tick:

[ link | afbeelding ]

Ding bestaat trouwens uit 4 delen, ik kan dus ook breder uitzetten en de grijpvoorraad boven op de sorteerkastjes zetten. Maar voor nu vind ik deze indeling nog wel fijn.

[ link | afbeelding ]

Ook opvallend hoe weinig mijn man eigenlijk nodig heeft (maar goed, die heeft er geen probleem mee om mijn spullen te gebruiken als het zo uitkomt).
Goede tieten wel :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 3 januari 2023 @ 18:44:13 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207407562
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Goede tieten wel :7
Wat zo’n sport BH al niet doet :7
Resistance is futile.
  Spellchecker dinsdag 3 januari 2023 @ 18:55:44 #269
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207407687
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Seven. het volgende:
Welkom in onze badkamer. Deze space is in principe alleen voor mijn man en mijzelf, de kinderen zitten 2 verdiepingen hoger. Alleen onze peuter staat hier altijd te douchen. Maar een relatief kindvrije ruimte maakt het organiseren een stuk makkelijker!

(Dit ben ik in sportstand :+ ). Plankje van ongeveer 20cm diep met grijpvoorraadje van dingen die we regelmatig gebruiken. Voorraadje op de hoge plank achter mij.

[ link | afbeelding ]

Handdoeken op een open plank onder de wasbak (alleen de meeste handdoeken zitten blijkbaar in de was). En op de vloer hoort dus onze wasmand te staan.

[ link | afbeelding ]

M’n pride en joy, toch wel een triomf voor mensen met de sorteer tick:

[ link | afbeelding ]

Ding bestaat trouwens uit 4 delen, ik kan dus ook breder uitzetten en de grijpvoorraad boven op de sorteerkastjes zetten. Maar voor nu vind ik deze indeling nog wel fijn.

[ link | afbeelding ]

Ook opvallend hoe weinig mijn man eigenlijk nodig heeft (maar goed, die heeft er geen probleem mee om mijn spullen te gebruiken als het zo uitkomt).
Tijd voor een nieuwe opzetborstel :@ *)
pi_207408123
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Seven. het volgende:
Welkom in onze badkamer. Deze space is in principe alleen voor mijn man en mijzelf, de kinderen zitten 2 verdiepingen hoger. Alleen onze peuter staat hier altijd te douchen. Maar een relatief kindvrije ruimte maakt het organiseren een stuk makkelijker!

(Dit ben ik in sportstand :+ ). Plankje van ongeveer 20cm diep met grijpvoorraadje van dingen die we regelmatig gebruiken. Voorraadje op de hoge plank achter mij.

[ link | afbeelding ]

Handdoeken op een open plank onder de wasbak (alleen de meeste handdoeken zitten blijkbaar in de was). En op de vloer hoort dus onze wasmand te staan.

[ link | afbeelding ]

M’n pride en joy, toch wel een triomf voor mensen met de sorteer tick:

[ link | afbeelding ]

Ding bestaat trouwens uit 4 delen, ik kan dus ook breder uitzetten en de grijpvoorraad boven op de sorteerkastjes zetten. Maar voor nu vind ik deze indeling nog wel fijn.

[ link | afbeelding ]

Ook opvallend hoe weinig mijn man eigenlijk nodig heeft (maar goed, die heeft er geen probleem mee om mijn spullen te gebruiken als het zo uitkomt).
Wat een bende ook :D
Wat nou dit organiseren noemem :X

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 03-01-2023 19:37:53 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 3 januari 2023 @ 19:30:45 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_207408248
Ik vind het ook niet echt een organisatievoorbeeld :D maar misschien heb ik te hoge verwachtingen :P

Mijn badkameroplossing was: een enorm meubel neerjetsen zodat alles in een laai ligt.

De grijpspullen staan op een dienblad dat ik persoonlijk elke avond opruim omdat iedereen (Ja ikzelf ook ;( )zijn spullen er naast terugzet :7
disclaimer
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 19:39:31 #272
382129 crew  Donna
pi_207408376
Helaas in onze mini badkamer geen ruimte voor een meubel. Dus een oldschool plankje met de hoognodige dingen it is.
Minimaliseren jwt. :Y)
pi_207408458
Hoe ik ook de spullen in de badkamer organiseer, ik vind de badkamer er nooit echt super opgeruimd uit zien. En dat komt door een groot bakbeest, genaamd 'wasmachine'. Enkel in de badkamer aansluiting ;(
pi_207408463
@Seven. Leuk om de inrichting van een ander te zien, maar oef, wat een hoop spullen! :o

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Seven. het volgende:
Ook opvallend hoe weinig mijn man eigenlijk nodig heeft (maar goed, die heeft er geen probleem mee om mijn spullen te gebruiken als het zo uitkomt).
Aaah, hier komt de clou :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207408469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ik ook de spullen in de badkamer organiseer, ik vind de badkamer er nooit echt super opgeruimd uit zien. En dat komt door een groot bakbeest, genaamd 'wasmachine'. Enkel in de badkamer aansluiting ;(
Ik heb de wasmachinekast gekocht bij de Ikea met bijpassend hoge kast voor de wasmanden. Dat scheelt een boel rommel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')