Jullie vinden het geloof ik een groter probleem dan ik?quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:39 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En tijdelijk goedkope gordijnen ervoor zodat het uit het zicht is?
Haha neee neeee please. Zo was mijn post helemaal niet bedoeldquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Op youtube zijn best wat filmpjes te vinden over hoe je skubb (of andere opbergdingen van Ikea) kunt gebruiken, ik kan er uren naar kijken.
En nu slaan de radertjes in m’n hoofd op hol om mee te denken over de bijkeuken van SQ. Zullen we er een projectje van maken met z’n allen?
Dat heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:23 schreef Goitske het volgende:
Ik baal dat ik bepaalde bakken bij de action heb gekocht heb er 3 meegenomen een tijd geleden en direct daarna is het uit de collectie gegaan. Had het liefst er nog een stuk of 10 gehad
Veel beter!quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:29 schreef SQ het volgende:
Nou hier:
[ afbeelding ]
Het is nog verre van perfect, maar voor nu kan ik er weer mee leven
Altijd hetzelfde gedonder. Heb ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:23 schreef Goitske het volgende:
Ik baal dat ik bepaalde bakken bij de action heb gekocht heb er 3 meegenomen een tijd geleden en direct daarna is het uit de collectie gegaan. Had het liefst er nog een stuk of 10 gehad
Dat ziet er al redelijk strak uit, mooi hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:29 schreef SQ het volgende:
Nou hier:
[ afbeelding ]
Het is nog verre van perfect, maar voor nu kan ik er weer mee leven
Dat hebben wij ook gehad idd. Inmiddels heeft mijn vriend er deuren in gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:39 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En tijdelijk goedkope gordijnen ervoor zodat het uit het zicht is?
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:56 schreef NedKelly het volgende:
Oh ja en haat aan bakjes etc. die uit de collectie gaan. Ik heb vanmiddag nog 14 extra klapkratjes besteld bij Kwantum. Het is denk ik teveel, maar ik dacht: dan heb ik tenminste dezelfde kleur de komende jaren als ik er toch nog wat bij wil zetten op de planken....
Haha ja, zo heb ik dus een hele verzameling bakjes / dingetjes die ik dan later toch niet meer handig vind of wat beters voor vind.quote:
Ikea Brör!quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:25 schreef SQ het volgende:
Kijk dit is dus mijn projectje van de dagde bijkeuken.
[ afbeelding ]
De conclusie is eigenlijk dat ik een schuur nodig heb
Heel af en toe staan ze nog op marktplaats.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat deze https://www.ikea.com/nl/n(...)oen-metaal-60457789/ nu niet verkrijgbaar is, want een paar daarvan zouden ideaal zijn voor de zwaardere dingen.
Ja het is maar een stellingkast die tzt naar de nog te bouwen garage verkast.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:59 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ikea Brör!
Zo'n kast moet ik ook nogMaar wil dan wel met die mooie schuiflades.
https://www.ikea.com/nl/e(...)-dark-grey-20477671/quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:05 schreef SQ het volgende:
k heb gemeten en met de 64 cm planken past er wel precies 1 samla op de plank. Dus dat heb ik fout gedaanik heb de planken van 84 cm.
Feel free to sharequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef arvensis het volgende:
Ik heb net al m’n bakspullen bij elkaar geruimd. Het past allemaal niet meer.
En toen begon ik aan het volgende kastje, en toen het volgende kastje… en nu ga ik het afronden. Wil m’n nieuwe jaar niet schoonmakend in gaan.
Het lijkt nog steeds een bendequote:
Work in progressquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:58 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het lijkt nog steeds een bende
Maar bijna al m’n vakvormen en mallen zitten in de krat
[ afbeelding ]
Hier zit nog wat bakspul
[ afbeelding ]
En hier zitten m’n strooisels en poedertjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |