Dan moeten ze hun mindset maar veranderen.quote:
Eigen schuld he. Beetje fokken als konijnen, mensen lynchen, lekker lui doen, mensen oplichten, elkaar afmaken, vrouwen verkrachten.quote:
Ik begreeo dat ze daar in de voormalige veenkoloniën aardappels genoeg hebben. Echter hier, in een vinex wijkje waar de mensen wonen die het geld verdienen voor de BV Nederland is niks te krijgen. En de supermarkten gaan hier al om 10 uur dicht.quote:
Sowieso zijn asielzoekers de aids van onze maatschappij en de uiteindelijke ondergang van de welvaart die er is/was.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:43 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik begreeo dat ze daar in de voormalige veenkoloniën aardappels genoeg hebben. Echter hier, in een vinex wijkje waar de mensen wonen die het geld verdienen voor de BV Nederland is niks te krijgen. En de supermarkten gaan hier al om 10 uur dicht.
Hoe ze je die ondergegane maatschappij eigenlijk voor je? Denk je dat er dan geen drie pizzas voor vijf euro meer te koop zijn? Want als dat het geval is ben ik wel een tegenstander!quote:Op donderdag 1 september 2022 23:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Sowieso zijn asielzoekers de aids van onze maatschappij en de uiteindelijke ondergang van de welvaart die er is/was.
zag jij niet hoe ze met 10 man op 700 ijsjes doken en niks uitdeelden. hongerige gierigaards.en niks geen dankoewelquote:Op donderdag 1 september 2022 23:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, volgens mij komt daar gewoon vreten binnen.
Ik zie die ondergang meer in onrendabele parasieten die niet gaan integreren maar wel huizen bezet houden waar onze eigen mensen niet aan kunnen komen. En een verhoging van lasten voor werkenden om heel dat circus van deugen maar te kunnen bekostigen.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:48 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoe ze je die ondergegane maatschappij eigenlijk voor je? Denk je dat er dan geen drie pizzas voor vijf euro meer te koop zijn? Want als dat het geval is ben ik wel een tegenstander!
Neem eens wat tips van topicstsrters elders ter hartequote:Op donderdag 1 september 2022 23:51 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik zie die ondergang meer in onrendabele parasieten die niet gaan integreren maar wel huizen bezet houden waar onze eigen mensen niet aan kunnen komen. En een verhoging van lasten voor werkenden om heel dat circus van deugen maar te kunnen bekostigen.
Goeie man, refereren naar een ander topic met een ander onderwerp.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Neem eens wat tips van topicstsrters elders ter harte
KLB / Gejank over hogere prijzen
Is er een andere manier danquote:Op donderdag 1 september 2022 23:41 schreef Selenophilia het volgende:
Maak tosti en eet het met ketchup
Schijnt alleen niet zo lekker te zijn. En te weinig.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, volgens mij komt daar gewoon vreten binnen.
5 euro voor 3 pizza's.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:37 schreef Bitlord het volgende:
Een regelmatig langskomende reclame van de Jumbo, een thans bekende supermarktketen. Ik heb nu enorme honger en zin in tenminste twee en een halve pizza. Helaas heb ik geen pizza in huis en is de Jumbo gesloten. De klacht is dat ik nu honger heb.
Als je ze zelf volgooit met toppings dan is er nog best wel wat van te maken, Maar zo los is het eigenlijk gewoon oud brood met ketchup.quote:Op vrijdag 2 september 2022 05:49 schreef laforest het volgende:
[..]
5 euro voor 3 pizza's.
Dat zal veel voorstellen dan.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:44 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Als je ze zelf volgooit met toppings dan is er nog best wel van te maken, Maar zo los is het eigenlijk gewoon oud brood met ketchup.
Oud brood, ketchup en chemische kaas en dan in de koekenpan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:44 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Als je ze zelf volgooit met toppings dan is er nog best wel van te maken, Maar zo los is het eigenlijk gewoon oud brood met ketchup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |