Launch window start rond half 9 geloof ik. Dus ik gok tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die raket morgen de lucht in?
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
@:Oriente doet maar weer een haxball verwijzing omdat er nog niemand anders zin in hax heeft.
Zeker, daar begin ik de avond mee denk ik. Maar eerst nog werken in tegenstelling tot dat stelletje werklozen in het LOTR topic.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.
Welke zender?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.
Heren of dames?quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
leuk grapje gemaakt in het Nederlands Elftal topic, ik hoop op flink wat likes.
Lang niet zo gelachen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
0 likes.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je niet aan het werk?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
De laatste review van FOK! op trustpilot is raar.
Ik ga DIRECT kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Kreeg een gekrulde mondhoek, maar een like krijg je pas bij het schaterlachen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
van wie zou dat zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Waar vind ik dat ding?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Jawel, want hij is definitief weg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Wtf.
#freecaland
Ik heb die jongen toch niet voor niks een abo gegeven.
Ja, walgelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, want hij is definitief weg.
Ik hou me maar even in.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, walgelijk.
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren.
Zou graag doen alsof ik het ben maar niemand zou geloven dat ik dusdanig veel alineas typ.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Huquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, want hij is definitief weg.
Jij doet altijd veel te nonchalant om een dusdanige band met iemand te krijgen maar toch beschouw ik je als vriend.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze sappige roddels bereiken mij dus nooit. Sorry hoor dat ik geen vrienden heb
Ik ben aan het blozen maar insgelijks behalve op Twitter.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doet altijd veel te nonchalant om een dusdanige band met iemand te krijgen maar toch beschouw ik je als vriend.
Dat is mijn dark side.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het blozen maar insgelijks behalve op Twitter.
@Caland pakt ondanks zijn malle fratsen altijd de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, ik voel mij nu wel medeverantwoordelijk voor het einde van @:Caland
Dit is niet leuk.
Nee hij heeft het gewoon niet gered.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat ie niet naar de 1000 en dan maar einde?
Daar kan she who shall not be named nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland pakt ondanks zijn malle fratsen altijd de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.
Een beetje zoals @onlogisch toen hij 4045 posts wilde maken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij heeft het gewoon niet gered.
Wat een opgever
Ik zit mobiel ben eigenlijk wel benieuwd naar een samenvattingquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk post @:ggmm straks iets in de trant van "bans/notes worden niet besproken"
Caland zei dat hij niet wist dat @DJMO een nazi was. Dat is alles.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel ben eigenlijk wel benieuwd naar een samenvatting
Maar bans worden niet besproken!
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland zei dat hij niet wist dat @:djmo een nazi was. Dat is alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |