quote:Op donderdag 1 september 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]*zet op lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonde van et geld imhoquote:Op donderdag 1 september 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
ik ga echt nooit zo duur uit eten
We nemen je wel een keer mee.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
ik ga echt nooit zo duur uit eten
Hou niet zo van flauwekulletjesquote:Op donderdag 1 september 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We nemen je wel een keer mee.
In die dure tenten moet je ook altijd chique kleding en zulke onzin aanquote:Op donderdag 1 september 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou niet zo van flauwekulletjes
Ja en ongemakkelijk met mes en vork etenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die dure tenten moet je ook altijd chique kleding en zulke onzin aan
Wat zijn flauwekulletjes?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou niet zo van flauwekulletjes
Gewoon lekker naar de maccie, daar prop je die burger met je handen in je bekkiequote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ongemakkelijk met mes en vork eten
Hoeft heus niet, betaal je dik voor om je als beest te gedragen.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo helemaal sjiek op dat bord geplaatst met allerlei nutteloze dingetjes er bij en dat je dan 1 hap hebt aan eten.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn flauwekulletjes?
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar de maccie, daar prop je die burger met je handen in je bekkie
Dan heb je beetje jaren 90 idee van "sjiek eten".quote:Op donderdag 1 september 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo helemaal sjiek op dat bord geplaatst met allerlei nutteloze dingetjes er bij en dat je dan 1 hap hebt aan eten.
nou ja zoals ik al zei ik doe dat nooit :pquote:Op donderdag 1 september 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je beetje jaren 90 idee van "sjiek eten".
Oh jee het ongemak van basale manierenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie vaak gasten op werk die geen idee hebben welk bestek ze voor wat moeten gebruiken :pquote:Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jee het ongemak van basale manieren
Ja en dan 15 gangen hè?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit bv. is volgens google 2020
[[ afbeelding ]
Living on the edgequote:Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo. Even mijn autoverzekering opgezegd en precies dezelfde verzekering opnieuw afgesloten. Scheelt 15 euro per maand
Had je niet gewoon beter kunnen bellen dat ze het voor je konden wijzigenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo. Even mijn autoverzekering opgezegd en precies dezelfde verzekering opnieuw afgesloten. Scheelt 15 euro per maand
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |