Wat zijn flauwekulletjes?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou niet zo van flauwekulletjes
Gewoon lekker naar de maccie, daar prop je die burger met je handen in je bekkiequote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ongemakkelijk met mes en vork eten
Hoeft heus niet, betaal je dik voor om je als beest te gedragen.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo helemaal sjiek op dat bord geplaatst met allerlei nutteloze dingetjes er bij en dat je dan 1 hap hebt aan eten.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn flauwekulletjes?
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar de maccie, daar prop je die burger met je handen in je bekkie
Dan heb je beetje jaren 90 idee van "sjiek eten".quote:Op donderdag 1 september 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo helemaal sjiek op dat bord geplaatst met allerlei nutteloze dingetjes er bij en dat je dan 1 hap hebt aan eten.
nou ja zoals ik al zei ik doe dat nooit :pquote:Op donderdag 1 september 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je beetje jaren 90 idee van "sjiek eten".
Oh jee het ongemak van basale manierenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie vaak gasten op werk die geen idee hebben welk bestek ze voor wat moeten gebruiken :pquote:Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jee het ongemak van basale manieren
Ja en dan 15 gangen hè?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit bv. is volgens google 2020
[[ afbeelding ]
Living on the edgequote:Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo. Even mijn autoverzekering opgezegd en precies dezelfde verzekering opnieuw afgesloten. Scheelt 15 euro per maand
Had je niet gewoon beter kunnen bellen dat ze het voor je konden wijzigenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo. Even mijn autoverzekering opgezegd en precies dezelfde verzekering opnieuw afgesloten. Scheelt 15 euro per maand
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
kan dat nog met je ps, patta's en nieuwe dak?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik volgende maand op vakantie ben heb ik ook paar restaurants op de lijst staan waar ik graag wil eten.
Is toch gênantquote:Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie vaak gasten op werk die geen idee hebben welk bestek ze voor wat moeten gebruiken :p
Dit was precies 1 minuut werkquote:Op donderdag 1 september 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet gewoon beter kunnen bellen dat ze het voor je konden wijzigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |