Precies, nobody beats Richard Gasquet 18 times in a row.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:42 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe Nadal dit heeft geflikt is mij een raadsel. Hij werd de eerste 1.5 set helemaal weggevaagd. Tegen Gasquet gaat dit afgestraft worden.
Vindt z'n vriendin blijkbaar nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Sowieso is Botic enorm saai om naar te kijken.
Federer-fan heeft het druk gehad. Heb sinds kort wel een nieuwe tv. Het enige probleem is dat ik geen Engels commentaar ontvang. De audio-instelling zet ik op Engels maar dan blijft het helaas Nederlands commentaar en dan kijk ik liever niet. Vind het zulke dommepraat allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waar is @:Federer-Fan? Met al die Nederlanders hadden we al lang de vraag moeten hebben waarom Eurosport die uitzend en niet een veegpartij van Djokovic
Hij is boven water.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer-fan heeft het druk gehad. Heb sinds kort wel een nieuwe tv. Het enige probleem is dat ik geen Engels commentaar ontvang. De audio-instelling zet ik op Engels maar dan blijft het helaas Nederlands commentaar en dan kijk ik liever niet. Vind het zulke dommepraat allemaal.
Voormalige addict Nick K. is natuurlijk makkelijk getriggerd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:54 schreef Tim86 het volgende:
Latest Kyrgios rant..
https://www.independent.c(...)n-2022-b2157425.html
Het lek is boven.quote:
Ja, maar dat kost geld.quote:1 tip: De Player!
Mwah. Mopper Murray is weer terugquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
Kut, ik heb gezegd dat als Andy deze wedstrijd nog zou winnen dat ik hem mijn GOAT ga noemen vanaf nu. Dat is nou ook weer niet de bedoeling
Ik weet eigenlijk niet eens wat de XL-Game is. Misschien moet ik ook eens meedoenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Alcatraz was ook wel lekker bezig om die 2 breaks goed te maken.
Rustig hier trouwens. Verbaas me dat er nog zoveel mensen meedoen aan de XL-game
Enige echte Fok tennisgame SPT / XL Tennisgame #233 - US Open coming upquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat de XL-Game is. Misschien moet ik ook eens meedoen![]()
Ja, rustig hier. Terwijl er toch zulke mooie partijen zijn. Wel heel irritant dat Nadal elke keer snachts speelt.
Wel een verschil met Medvedev-Kyrgios. Die 2 hebben beide een hoog serveertempo. Ook die wedstrijd om 1:00 NL tijd trouwens. Gelukkig is Williams weg, anders waarschijnlijk >2:30quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
Gaat een leuk potje worden tussen Nadal en Tiafoe eventueel. Baan helemaal vol met zweet. Continu na elke punt de handdoek opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |