abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205815783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap niet waar dat beter voelen over mezelf vandaan komt. Dat is namelijk totaal niet mijn insteek om wat te geven. Ik geef wat omdat ik daar bij diegene een reden voor zie. En dan vind ik het jammer dat daar in mijn ogen koeltjes op gereageerd wordt.

Ik heb ook in mijn OP gezegd dat het ook aan mij kan liggen en dat ik er teveel van verwacht. Dat is de reden dat ik dit topic open, om te kijken of dit de normale gang van zaken is om zo cadeautjes te ontvangen.
Ik zeg ook nergens dat je dat expres doet.
Maar jij gaat er al heen met het idee dat ze een cadeautje helemaal leuk vinden en verwacht een bepaalde reactie.
Die reactie is jouw beloning.
Als die reactie uitblijft, voel jij je gepiqueerd en opent er een topic over op fok!

Zit ik nog goed?
Mooi.
Dank u.
pi_205815821
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:37 schreef Sumppi het volgende:
Blij en enthousiast.

Tegelijk voel ik me meestal bezwaard, omdat ik niet zo van het cadeautjes geven ben en me dan schuldig voel. Of ik voel de druk dat ik ook wat moet bedenken. Van mij hoeft het ook helemaal niet. Ik vind het gewoon leuk om iemand te zien, uitgebreid te spreken en samen wat te ondernemen en daar horen voor mij meestal geen cadeautjes bij. En als ik iets voor iemand doe vind ik het ook ongemakkelijk als ik daar iets voor krijg. Ik deed het niet om er iets voor te krijgen en ik hou er niet van om zo in de spotlight te staan. Die reactie heeft verder niets met de gever of het cadeau te maken.

Ik herken de wat lauwe reactie wel van familie op verjaardagen en daarvan dacht ik dan eerder dat het beter is dan mijn enthousiaste gedoe. 8)7
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:41 schreef Sumppi het volgende:

Een beetje zoals Sheldon.
Nou ja, dat dus.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:17:54 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205815901
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk, als ik er diep over nadenk, ik cadeautjes geef niet zozeer om mezelf een goed gevoel te geven, maar om aardig gevonden te worden (maar ook omdat ik vind dat iemand het verdient). En als ik niet de beoogde reactie krijg ik teleurgesteld ben.

Dit topic heeft mijn ogen geopend en nu voel ik me best een sneu persoon ;(
Ik vind het ook niet sneu, hoor. Als je iemand oprecht bedankt met een bloemetje is daar weinig sneus aan.

Waarom iemand dan minder enthousiast reageert dan je had gehoopt of verwacht: je weet het niet. Sommige mensen kunnen echt niet goed reageren op zo’n gebaar. Of ze zijn zich daar niet eens van bewust.

Geef het omdat je dat graag wilt doen. En als dat je een goed gevoel geeft: niks mis mee.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 1 september 2022 @ 22:29:28 #54
18653 crew  D.
pi_205815990
Ik ben meestal dankbaarder dan ik (voor mijn gevoel) laat blijken :Y

Kan ook zijn dat ik me er pas achteraf van bewust ben hoe blij ik ergens mee ben :Y
  Spellchecker donderdag 1 september 2022 @ 22:44:39 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205816121
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk, als ik er diep over nadenk, ik cadeautjes geef niet zozeer om mezelf een goed gevoel te geven, maar om aardig gevonden te worden (maar ook omdat ik vind dat iemand het verdient). En als ik niet de beoogde reactie krijg ik teleurgesteld ben.

Dit topic heeft mijn ogen geopend en nu voel ik me best een sneu persoon ;(
Nergens voor nodig! :*
pi_205816181
Een cadeautje en een bedankje vind ik 2 verschillende dingen.
Cadeau=enthousiast
Bedankje=o oke ja tuurlijk, graag gedaan hoor

Als ik iets persoonlijkers zou krijgen dan bloemen of merci, dan ligt het wel iets anders omdat ik dan verrast ben en natuurlijk aansla op het persoonlijkere cadeau en dat je al die moeite hebt gedaan.
pi_205816199
Ik heb een hekel aan cadeaus krijgen. Als ik iets wil koop ik het zelf wel.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:56:17 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205816269
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit een keer iets voor een buurvrouw gedaan en later die dag kwam ik een sleutel ophalen die ik had uitgeleend. Toen deed ze de deur open met een fles wijn in haar hand.

Dus ik reageer heel dankbaar en enthousiast dat had ik helemaal niet verwacht. Wat ik gedaan had was maar een kleine moeite.
En ik ga naar huis en opeens dacht ik volgens mij was die fles wijn helemaal niet voor mij en had ze die gewoon toevallig vast toen ik langskwam. Ze had ook gasten op dat moment geloof ik en hoe wist zij nou dat ik het was. Ik heb die fles wijn gewoon gestolen volgens mij. Echt waanzinnig gênant

Maar goed dat heeft verder weinig met jouw verhaal te maken moest er opeens aan denken.

En ik reageer dus buitengewoon enthousiast :)
_O- :D .

Ik zou hier later wel op terugkomen bij de buurvrouw trouwens.
pi_205816331
Ik ben bijna nooit dankbaar, maar altijd wel blij als ik iets krijg. Ook wanneer ik het cadeautje niet echt leuk vind, reageer ik blij. Want net wat de ts voelde: ik wil de gever niet teleurstellen.
  vrijdag 2 september 2022 @ 08:54:47 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205817603
Ik hoef de meeste meuk die ik krijg helemaal niet te hebben als ik eerlijk ben. Ik waardeer wel dat mensen iets voor me kopen, maar vooral als het mensen zijn die me goed kennen en ze komen met iets aan wat totaal mijn smaak niet is... mja.

Ik bedankt ze natuurlijk wel netjes en doe net of ik er blij mee ben. Maar zodra ze weg zijn gooi ik het weg of ik geef het aan iemand anders, zo ben ik dan ook wel weer.
  vrijdag 2 september 2022 @ 08:55:55 #61
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205817608
Bloemen zou ik dan trouwens weer heel leuk vinden om te krijgen, maar ik ben een man en ik krijg die nooit.
Oh well.
  vrijdag 2 september 2022 @ 09:00:03 #62
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_205817642
quote:
Ik heb ooit een keer iets voor een buurvrouw gedaan en later die dag kwam ik een sleutel ophalen die ik had uitgeleend. Toen deed ze de deur open met een fles wijn in haar hand.

Dus ik reageer heel dankbaar en enthousiast dat had ik helemaal niet verwacht. Wat ik gedaan had was maar een kleine moeite.
En ik ga naar huis en opeens dacht ik volgens mij was die fles wijn helemaal niet voor mij en had ze die gewoon toevallig vast toen ik langskwam. Ze had ook gasten op dat moment geloof ik en hoe wist zij nou dat ik het was. Ik heb die fles wijn gewoon gestolen volgens mij. Echt waanzinnig gênant

Maar goed dat heeft verder weinig met jouw verhaal te maken moest er opeens aan denken.

En ik reageer dus buitengewoon enthousiast :)
Wat lief en attent van haar :)
Grappig hoe iedereen een bepaalde situatie toch weer heel anders interpreteert , of invult vooral :P
Het zou niet in mij opkomen om daar zo op die manier over na te denken of in te vullen.
Of ze nou speciaal drank voor haar bezoek had gekocht, of dat ze misschien al een voorraadje in huis had staan doet er eigenlijk helemaal niet toe,
het gaat om het gebaar., ze wilde je bedanken.

Je had een sleutel aan haar uitgeleend , misschien had ze die fles wijn alvast gekocht om het je te kunnen geven wanneer je de sleutel weer op zou komen halen(mijn invulling) Ik doe dat soms wel omdat het dan nog in mijn hoofd zit. En dat de kans groot is dat ik het op een later moment misschien vergeet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205817952
Ik zou duizend keer dankjewel zeggen O+ Het is toch super lief…. dat iemand zomaar een cadeautje voor je geeft omdat diegene denkt dat je het verdient!

Ik zou het alleen aan de juiste mensen geven TS :Y Waarvan je zeker denkt dat ze echt dankbaar zijn en je niet for granted nemen :)
pi_205817958
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik merk in dit topic dat er toch meerdere keren alleen gekeken wordt of d het cadeau leuk is of niet. Maar het feit dat iemand aan je denkt is toch minstens zo leuk?
Jaaaa helemaal mee eens hoor TS…
pi_205817985
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:02 schreef Rogue2.0 het volgende:
Ik ben bijna nooit dankbaar, maar altijd wel blij als ik iets krijg. Ook wanneer ik het cadeautje niet echt leuk vind, reageer ik blij. Want net wat de ts voelde: ik wil de gever niet teleurstellen.
Ja wel zo sociaal :)
  vrijdag 2 september 2022 @ 09:49:13 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205818048
De mensen zijn erg verwend, in de loop van jaren. "Zomaar" een bos bloemen? Niet meer normaal, voor het geld daarvan Ik ga uit van 15 - 20 euro een mooi boeketje in de flora handel) kan ik voor ons beiden een week fruit kopen. Tuurlijk kopen wij wel eens een bloemetje, bij de supermarkt, 3-5 euro en die houden zich dan ook nog 2 weken.

Krijg ik een cadeau dan is mijn reaktie meestal, dat was niet nodig maar wel heel erg leuk. Indien mogelijk aangevuld met iets als ... dat kan ik goed gebruiken. Of ... wat mooi oid.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205818082
Ik zeg dat hoef ik niet. Bos bloemen geef ik altijd terug ivm allergie.

Je kan ook zoals sheldon reageren. Dat wil ik altijd nog eens doen maar zo vaak krijg ik niet iets.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205818221
Gewoon dank je wel zeggen en glimlachen, en als het echt een leuk cadeau of ik het echt nodig heb dan vermeld ik dat ook nog even, anders blijft het gewoon bij dank je wel.

Flessen wijn of drank vind ik altijd een beetje jammer want ik drink niet, die geef ik meestal weg aan iemand anders.
pi_205818270
Dat hangt van het cadeautje af. Als iemand mij een kleurplaat zou geven van wordt daar niet enthousiast van. Van een speciaal biertje wel.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205820266
Dit topic is de reden dat ik liever geen cadeautjes krijg.
Ik reageer chronisch lauwtjes in de ogen van anderen.
Het voelt voor mij niet zo maar komt schijnbaar wel zo over.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_205820829
Boeit mij weinig, ik ben geen 8 jaar meer.. Zonde van het geld eigenlijk en kan bijna altijd beter besteed worden..
pi_205820845
Ik snap je wel TS. Als ik iemand een cadeau geef doe ik dat niet om mezelf een goed gevoel te geven, maar vooral omdat ik de andere partij blij wil maken of omdat ik de andere partij ergens voor wil bedanken (als de buren bij onze kat langs gaan in onze vakantie krijgen ze nadien altijd een presentje bv). Boeit me niks als ze me niet bedanken; zolang ik maar zie dat ze er blij van worden. Als iemand dan wat lauwtjes reageert kan dat best teleurstellend aanvoelen, omdat je in gedachten had verwacht dat diegene er blijer van zou zijn geworden. Al zit er wel een verschil in of je iemand wat bloemen geeft of bijvoorbeeld een vakantie ter waarde van 500 euro of zo :D Als je serieus gaat verwachten dat iemand helemaal happy reageert als je wat bloemen geeft..... dan roep je er gewoon om om teleurgesteld te worden :P

Als ik zelf wat krijg reageer ik gewoon dankbaar. Lach op mijn gezicht, en ik benoem dat ik het heel erg waardeer. Maar ook daar hangt het er wel vanaf wat ik krijg. Van sommige dingen word ik niet wild bijvoorbeeld. Als iemand mij een fles drank geeft zal ik niet helemaal enthousiast reageren, gezien ik niet drink. In de praktijk krijg ik vooral cadeau's waar ik niet zo heel veel mee kan, tenzij ik daadwerkelijk een verlanglijstje deel rond m'n verjaardag bv. Mensen geven snel bloemen, drank, bonnen voor het theater; dat soort dingen, en daar kan ik niet zo heel veel mee. Maar ik bedank mensen altijd; geef altijd aan dat ik het waardeer. En de meesten weten nu wel dat we niet drinken :D
pi_205820906
Als m'n moeder langskomt heeft ze altijd wel iets en van mn vader krijg ik met mn verjaardag altijd wel zo'n duur voetbalmagazine. Verder krijg ik dingen voor het huishouden wat altijd wel leuk is.
pi_205820917
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap je wel TS. Als ik iemand een cadeau geef doe ik dat niet om mezelf een goed gevoel te geven, maar vooral omdat ik de andere partij blij wil maken of omdat ik de andere partij ergens voor wil bedanken (als de buren bij onze kat langs gaan in onze vakantie krijgen ze nadien altijd een presentje bv). Boeit me niks als ze me niet bedanken; zolang ik maar zie dat ze er blij van worden. Als iemand dan wat lauwtjes reageert kan dat best teleurstellend aanvoelen, omdat je in gedachten had verwacht dat diegene er blijer van zou zijn geworden. Al zit er wel een verschil in of je iemand wat bloemen geeft of bijvoorbeeld een vakantie ter waarde van 500 euro of zo :D Als je serieus gaat verwachten dat iemand helemaal happy reageert als je wat bloemen geeft..... dan roep je er gewoon om om teleurgesteld te worden :P

Als ik zelf wat krijg reageer ik gewoon dankbaar. Lach op mijn gezicht, en ik benoem dat ik het heel erg waardeer. Maar ook daar hangt het er wel vanaf wat ik krijg. Van sommige dingen word ik niet wild bijvoorbeeld. Als iemand mij een fles drank geeft zal ik niet helemaal enthousiast reageren, gezien ik niet drink. In de praktijk krijg ik vooral cadeau's waar ik niet zo heel veel mee kan, tenzij ik daadwerkelijk een verlanglijstje deel rond m'n verjaardag bv. Mensen geven snel bloemen, drank, bonnen voor het theater; dat soort dingen, en daar kan ik niet zo heel veel mee. Maar ik bedank mensen altijd; geef altijd aan dat ik het waardeer. En de meesten weten nu wel dat we niet drinken :D
Bloemen zijn wel flink duur.
pi_205821045
Ik moet zeggen dat ik het best wel shocking (en een eye opener) vind dat er een hoop mensen veel meer kijken naar wat ze krijgen dan naar het gebaar van iemand die wat geeft.

Als ik iets krijg wat me niet echt heel veel boeit reageer ik wel enthousiast omdat ik het gewoon leuk vind dat iemand de moeite heeft genomen om wat te kopen en dat iemand op zo'n manier aan me denkt. Eigenlijk vind ik dat nog waardevoller dan het cadeau zelf.
pi_205821062
Ik denk dat het je onderliggende motivatie blootlegt die schuil gaat onder je behoefte om een cadeau'tje te geven :P
Eens kijken
pi_205821078
quote:

En ik reageer dus buitengewoon enthousiast
_O- _O- _O- (slappe lach hier)
Heel grappig dit :D
Eens kijken
pi_205821114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:40 schreef Maharski het volgende:
Ik denk dat het je onderliggende motivatie blootlegt die schuil gaat onder je behoefte om een cadeau'tje te geven :P
Nouja, ik leer wel uit dit topic dat veel mensen het blijkbaar veel belangrijker vinden wat ze krijgen en of ze het wel of niet leuk vinden dan het gebaar.

Ik had daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar het verklaart wel een hoop.
pi_205821138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, ik leer wel uit dit topic dat veel mensen het blijkbaar veel belangrijker vinden wat ze krijgen en of ze het wel of niet leuk vinden dan het gebaar.

Ik had daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar het verklaart wel een hoop.
Nou ik niet hoor. Een ander kan toch ook niet weten wat ik zou willen. Gaat idd om het gebaar!
Eens kijken
pi_205821204
Ik ben zo iemand die lauw reageert. Misschien zelfs wel koel.

Maar...ik vind het uiteraard leuk als ik iets krijg. Zeker als het iets is wat ik totaal niet verwacht had.
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:14:22 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205821283
Het moet wel functioneel zijn.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:15:56 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205821302
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
pi_205821411
Ik krijg nooit niks
  Spellchecker vrijdag 2 september 2022 @ 15:29:55 #84
197773 crew  maily
pi_205821445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:26 schreef Knikkergeitje het volgende:
Ik krijg nooit niks
Dat is altijd wat ^O^
pi_205821481
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:29 schreef maily het volgende:

[..]
Dat is altijd wat ^O^
Voor jou zou ik wijn kopen
En een stukje kaas
  Spellchecker vrijdag 2 september 2022 @ 15:37:27 #86
197773 crew  maily
pi_205821495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:36 schreef Knikkergeitje het volgende:

[..]
En een stukje kaas
:9 ^O^
  vrijdag 2 september 2022 @ 16:10:46 #87
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205821858
Ik gooi het altijd op de grond en ga er dan op stampen. Dan zegt de cadeaugever, wat doe je nou??? En dan zeg ik, nou ik heb hem toch net gekregen???
  vrijdag 2 september 2022 @ 16:28:28 #88
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_205822053
Ik zou ook bedanken en dan de bos neerleggen met een opmerking dat het een mooie bos is en ik ze straks in een vaas zet. Volgens mij een beetje zoals jouw ontvanger. Weet ook niet hoeveel enthousiaster ik zou moeten zijn. Terwijl ik het wel geweldig vind om bloemen te krijgen, krijg ze bijna nooit en koop ze ook niet voor mezelf.

Bij andere dingen die ik minder leuk vind probeer ik ook dankbaar over te komen. Als ik de gever beter ken, komt het ook wel voor dat ik het eerlijk zeg als ik iets niet kan gebruiken. Vaak is het iets wat de gever zelf wel leuk vindt, dus dan geef ik het liever terug.
Maar cadeautjes krijgen en geven vind ik wel leuk! Net weer een brief van een vriendin gekregen met iets kleins erin, daar word ik toch wel vrolijk van! Maar stuur ook wel wat terug, als ik weer iets tegenkom wat bij haar past.
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_205822177
Ik geef gewoon geld als cadeau of ik laat ze een Tikkie sturen waar ik zelf het bedrag kan invullen. Wordt altijd positief ontvangen (is altijd met context gedaan trouwens, niet zomaar random). Heb verder een gruwelijke hekel aan die domme cadeaubonnen die je maar zeer beperkt kan uitgeven.

Kan mij het schelen wat je met dat geld doet, het is jouw cadeau. ^O^

[ Bericht 19% gewijzigd door Erasmus op 02-09-2022 16:42:53 ]
pi_205822231
Met een bos bloemen maak je mij bijvoorbeeld niet (echt) blij, ik heb veel liever een klein plantje. Ik kan niet naar de schoonheid van de bloemen kijken, maar zie alleen de troep die eruit gaat vallen en dat ze binnen één tot twee weken helemaal dood zijn. En zo is het met veel dingen. Vroeger kreeg ik met verjaardagen wel eens bonbons, lekker, maar vaak net niet de juiste soort....ik waardeer het gebaar, maar heb toch zo mijn voorkeuren en niet iedereen kent die of kan die kennen.

Zelfs vind ik cadeautjes kiezen en kopen ook helemaal niet leuk. Ik heb er een hekel aan. Mijn partner gaat een middagje winkelen en kiest ter plekke alles uit, ik denk er wekenlang over na en weet het dan nog niet...

Mijn schoonmoeder kreeg voor de zomervakantie een attentie van een zorgorganisatie waar ze vrijwilliger is....een opblasbare drijvende palmboom om je glas in te zetten, en paarse opvouwbare wijnkoeler en een plastic hoes met reclame van het bedrijf om je mobieltje op het strand te beschermen ...misschien lief bedoeld, maar wat moet een vrouw van bijna 80 ermee? Had haar een bon voor de plaatselijke ijswinkel gegeven of voor koffie met iets lekkers...maar ja, daar had dan misschien iemand anders weer niets aan gehad vanwege speciale dieet of beperkte mobiliteit.
Zelfde geldt voor kerstpakketten....kaasfondue van Boska...hartstikke leuk design, maar wanneer gebruik je dat nu, behalve als je heel veel van kaasfondue houdt...
Voor mij telt dus niet alleen het gebaar, maar ook of ik er iets mee kan. En dat wil nog weleens verschillen met de gever of ontvanger.
pi_205822271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:36 schreef Knikkergeitje het volgende:

[..]
En een stukje kaas
Een oom van ons brengt echt altijd wijn mee, ook als verjaardagscadeau. Soms die in een kartonnen pak. En dat terwijl ik geen wijn drink!
Maar ik lach elke keer blij en zeg netjes Dankjewel! :D
pi_205823188
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het best wel shocking (en een eye opener) vind dat er een hoop mensen veel meer kijken naar wat ze krijgen dan naar het gebaar van iemand die wat geeft.
Niet perse. Maar waarom het gaat is niet het cadeau zelf dat leuker is, maar dat de gever over jou en wat bij je zou passen heeft nagedacht. Een fles drank terwijl iemand niet drinkt is op zich ook lief - dat iemand wat wil geven -, maar echt veel heeft diegene niet over de ontvanger nagedacht natuurlijk.
pi_205823231
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 16:52 schreef Rogue2.0 het volgende:
Een oom van ons brengt echt altijd wijn mee, ook als verjaardagscadeau. Soms die in een kartonnen pak. En dat terwijl ik geen wijn drink!
Maar ik lach elke keer blij en zeg netjes Dankjewel! :D
Ja dan blijf je het natuurlijk krijgen haha
pi_205823249
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:37 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou het alleen aan de juiste mensen geven TS :Y Waarvan je zeker denkt dat ze echt dankbaar zijn en je niet for granted nemen :)
Diegene uit het voorbeeld heeft speciaal uren in de keuken gestaan voor de TS, dus diegene neemt TS niet for granted.

Ik ben wel benieuwd hoe enthousiast de TS was over de taarten en hoe mooi en lekker die waren. Of dat ze gewoon zijn afgehaald.
pi_205823382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:55 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Diegene uit het voorbeeld heeft speciaal uren in de keuken gestaan voor de TS, dus diegene neemt TS niet for granted.

Ik ben wel benieuwd hoe enthousiast de TS was over de taarten en hoe mooi en lekker die waren. Of dat ze gewoon zijn afgehaald.
Ik haal ze meerdere jaren en elke keer zeg ik dat ze er leuk uitzien. Ook gaf ik dit aan bij het geven van de bloemen en vertelde ik dat de kinderen er blij mee zijn.

Maargoed, dat van die bloemen is gewoon één situatie. Er waren er meerdere en nu denk ik, misschien moet ik het gewoon niet meer doen. Ik weet niet eens of diegene er wel op zit te wachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-09-2022 19:17:58 ]
pi_205823424
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:52 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Ja dan blijf je het natuurlijk krijgen haha
Haahaha, ja.
pi_205823537
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 2 september 2022 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:[b]
Ik haal ze meerdere jaren en elke keer zeg ik dat ze er leuk uitzien. Ook gaf ik dit aan bij het geven van de bloemen en vertelde ik dat de kinderen er blij mee zijn.

Maargoed, dat van die bloemen is gewoon één situatie. Er waren er meerdere en nu denk ik, misschien moet ik het gewoon niet meer doen. Ik weet niet eens of diegene er wel op zit te wachten.
Fijn dat je ook de taarten waardeert. Ik denk eigenlijk dat er niet zoveel mis is en dat ze er gewoon blij mee was, maar dat niet heel erg extravert heeft geuit. Dus ik zou het gewoon blijven doen. Of koop volgende keer bak- of taartspullen en kijk hoe ze reageert.
  vrijdag 2 september 2022 @ 20:45:15 #99
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_205824206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:55 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Dit Dit Dit O+
Beetje taarten bakken voor een familielid en dan zo ondankbaar zijn en niet ff netjes dankjewel zeggen voor de bloemen .
Hoe durft ze }:| :blauwoog:
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 2 september 2022 @ 20:46:33 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205824216
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dit Dit Dit O+
Beetje taarten bakken voor een familielid en dan zo ondankbaar zijn en niet ff netjes dankjewel zeggen voor de bloemen .
Hoe durft ze }:|
Taarten waarvoor TS ook betaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')