SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOETERTJESquote:Op donderdag 1 september 2022 16:41 schreef Simmertje het volgende:
Hamstra en Huntelaar onverbiddelijk: Įlvarez mag Ajax niet verlaten
Edson Įlvarez mag Ajax op de slotdag van de internationale transferperiode niet verlaten, zo verzekert De Telegraaf donderdag. Technisch manager Gerry Hamstra en diens rechterhand Klaas-Jan Huntelaar hebben de Mexicaanse middenvelder laten weten dat een vertrek uit Amsterdam onbespreekbaar is. Chelsea legde woensdag een aanbieding van vijftig miljoen euro neer voor Įlvarez, maar Ajax blijkt daar niet gevoelig voor te zijn.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407783![]()
![]()
Joh dat was bij Nico ook nooit een probleem ik maak me daar niet zo druk om. En hij zal het WK echt wel willen halen + er is een concurrent voor hem gehaald.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Nu maar kijken hoe gemotiveerd 'ie nog is.![]()
Voor PSV niet goed, maar toch blij dat ze voet bij stuk houden.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOETERTJES
[ afbeelding ]![]()
was een paar weken eerder met een Ziyech ruil best wel interessant geweest, zo zie je maar wat voor beleid nou ja, die clubs voerenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor PSV niet goed, maar toch blij dat ze voet bij stuk houden.![]()
Oneens.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:35 schreef Tarado het volgende:
was een paar weken eerder met een Ziyech ruil best wel interessant geweest♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Halen wij Hendrix weer terug om Ziyech te neutraliseren in de onderlinge duels.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een paar weken eerder met een Ziyech ruil best wel interessant geweest, zo zie je maar wat voor beleid nou ja, die clubs voeren![]()
Ja hij gaat nu een halfjaar niets doen, want dat is echt een goed plan als je een transfer naar een topclub wiltquote:Op donderdag 1 september 2022 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
![]()
Zo zie je maar dat als tegenwoordig een PL topclub het in het begin van de competitie niet naar behoren doen dat ze rare sprongen beginnen te maken. 50 miljoen voor Alvarez weigeren. Wie had dat een jaar geleden gedacht.![]()
Omdat Ajax niet echt in staat is gebleken om goede controlerende middenvelders te vinden van buitenaf die er direct staan. Door Ziyech in een deal rond Alvarez te betrekken, had je alleen een probleem verschoven.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Op die manier, natuurlijk wel blij dat hij er nog is maar dit sloeg eigenlijk meer op Chelsea dan op Ajax.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet echt in staat is gebleken om goede controlerende middenvelders te vinden van buitenaf die er direct staan. Door Ziyech in een deal rond Alvarez te betrekken, had je alleen een probleem verschoven.![]()
Moet hij weten, hij zet toch zelf zijn handtekening onder het contract?quote:Op donderdag 1 september 2022 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Nu maar kijken hoe gemotiveerd 'ie nog is.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Tja als je wilt dat de clubs ook bij de volgende transferperiode voor je klaar staan dan moet je wel.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
dat dus, die gaat zich er wel overheen zetten. Wat afspraken op papier zetten, en volgend jaar een mooie transfer maken.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja als je wilt dat de clubs ook bij de volgende transferperiode voor je klaar staan dan moet je wel.![]()
De clubs hebben gezien hoe goed hij is. Dat weten ze wel. Hij zal alleen een stuk goedkoper worden.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja als je wilt dat de clubs ook bij de volgende transferperiode voor je klaar staan dan moet je wel.![]()
dat weet je toch nooit, het blijft vraag en aanbodquote:Op donderdag 1 september 2022 18:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De clubs hebben gezien hoe goed hij is. Dat weten ze wel. Hij zal alleen een stuk goedkoper worden.![]()
Chelsea gaat voor Zakaria van Juventus op huurbasis.
Mogen we al zeggen dat Edson blijft?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ze zijn echt viesmad jaloers op die Fabrizioquote:Op donderdag 1 september 2022 19:50 schreef Wertha het volgende:
Verweijtje vindt zichzelf echt een grote meneer, met die vertalingen erbij.
[ twitter ]
[ twitter ]
Gelukkig geen Kluivert naar Ajax btw![]()
Alsof hij daarmee scoort onder Valencia-fans, die Verweijquote:Op donderdag 1 september 2022 19:50 schreef Wertha het volgende:
Verweijtje vindt zichzelf echt een grote meneer, met die vertalingen erbij.
[ twitter ]
[ twitter ]. Natnek.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja, en gisteren bij VI hadden Freek en Krabby niet zo'n zin om te praten over dat Hamstelaar account dat vrijwel al het Ajax nieuws eerder dan de traditionele media wist te melden. Wat moet dat toch pijn doen.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:52 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze zijn echt viesmad jaloers op die Fabrizio
Gelukkig geen Kluivert naar Ajax btw![]()
![]()
Ja had dat gemerktquote:Op donderdag 1 september 2022 19:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, en gisteren bij VI hadden Freek en Krabby niet zo'n zin om te praten over dat Hamstelaar account dat vrijwel al het Ajax nieuws eerder dan de traditionele media wist te melden. Wat moet dat toch pijn doen.
Toen de chat met nieuwtjes kwam van Hamstelaar etc. zeurden ze ook "Wat boeit mij die chat nou"![]()
![]()
Och wat was dat pijnlijk. In de chat werden alle laatste nieuwtjes rondom Ajax gedeeld. Hamstelaar was toen met het nieuws gekomen dat Ocampos door ging en Vlachodimos niet. Freek zat de chat mee te lezen, dat zag je aan zijn fronzende/peinzende blik naar iets buiten beeld. Vervolgens ging hij met zijn telefoon in de weer. En dan vooral moeilijk naar zijn telefoon kijken. Vervolgens kreeg hij van de presentator na enkele minuten op ietwat enthousiaste wijze de vraag: en, is er nieuws?! (de presentator had uiteraard vanuit de chat begrepen dat er nieuws was rondom de Ajax-targets) Freek, duidelijk op de hoogte van wat er speelde, kon alleen maar stamelen.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja had dat gemerkt
Toen de chat met nieuwtjes kwam van Hamstelaar etc. zeurden ze ook "Wat boeit mij die chat nou"
Die quote van jou kwam van Krabby.![]()
Ik moet het nog zien, ik geef hem een eerlijke kans maar deze Otampon (ik zei Otampon ja), zal echt het vuur uit zijn sloffen moeten voetballen om mij te overtuigen.quote:
Hallo![]()
Maar als dat gebeurt stop je dan wel met die kinderachtige "humor"?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ik geef hem een eerlijke kans maar deze Otampon (ik zei Otampon ja), zal echt het vuur uit zijn sloffen moeten voetballen om mij te overtuigen.![]()
Dit boeit zelfs mij niet dus het zal hem waarschijnlijk nog minder derenquote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ik geef hem een eerlijke kans maar deze Otampon (ik zei Otampon ja), zal echt het vuur uit zijn sloffen moeten voetballen om mij te overtuigen.
Sorry.![]()
Hij zal het moeten verdienen, vanaf dat moment zal ik hem niet meer tergen.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als dat gebeurt stop je dan wel met die kinderachtige "humor"?Hallo![]()
Ik verwacht dat hij snachts wakker schrikt, badend in het zweet en wetende dat ik kritiek op hem uit en hem Otampon noem.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit boeit zelfs mij niet dus het zal hem waarschijnlijk nog minder deren
Sorry.Hallo![]()
rare verwachtingen heb je.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij snachts wakker schrikt, badend in het zweet en wetende dat ik kritiek op hem uit en hem Otampon noem.![]()
Ok. Op naar het weekend en op naar drie punten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
https://www.ajaxshowtime.(...)b-hapte-niet-toe/ampquote:'Gakpo door management aangeboden bij Ajax; club hapte niet toe'
vandaag, 07:05 | door Bart Veenstra
Cody Gakpo is na het vertrek van Antony bij Ajax door zijn management aangeboden bij de Amsterdamse club. Dat meldt De Telegraaf vrijdagochtend. Ajax besloot echter niet toe te happen, aldus de krant.
Volgens De Telegraaf is het niet duidelijk of Gakpo ervan op de hoogte is geweest dat hij door zijn management werd aangeboden bij Ajax. Wel zou het duidelijk zijn geworden hoezeer Sports Entertainment Group (SEG) erop gebrand is geweest om voor het sluiten van de transferwindow nog tot een miljoenendeal te komen.![]()
Als dat waar is zou ik als Gakpo die gasten direct ontslaan. Wat een figuren
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Bayern Munchen van Nederland genot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)b-hapte-niet-toe/ampJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Is gewoon een stap hogerop voor Codyquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Als dat waar is zou ik als Gakpo die gasten direct ontslaan. Wat een figuren![]()
![]()
Ja leuk. Maar iedereen met een stel hersens snapt ook wel dat ten eerste Gakpo waarschijnlijk de laatste speler in de PSV selectie is die een overstap naar Ajax zou overwegen, en ten tweede gaat PSV nooit zijn beste speler aan de grootste concurrent in eigen land verkopen (zie Bergwijn, of zelfs Ihattaren destijds).quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is gewoon een stap hogerop voor Cody
Denk dat of de Telegraaf z’n bronnen beter op orde moet hebben, of de SEG is een stel geldwolven waar je niets mee te maken zou moeten willen hebben als voetballer
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Forum Opties Forumhop: Hop naar: