abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205842455
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De komende jaren nog wel, haha. Alleen omdat er nu een keer verloren wordt van Twente? Dit zijn de wedstrijden die je gewoon kunt verliezen. Ajax en Feyenoord gaan dit seizoen ook nog (genoeg) punten verspelen.
Ajax niet. En ja, je kunt ze verliezen maar de vergelijking met Feyenoord is echt niet vreemd. Er zijn weinig aanwijzingen dat PSV momenteel veel sterker is. Betekent dus niet dat Feyenoord geweldig is, alleen dat de clubs elkaar weinig ontlopen.

@fetX Heeft niets met emoties te maken lijkt mij?
pi_205842943
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 14:26 schreef marsan het volgende:

[..]
Seizoen 19-20 speelde hij al 39 wedstrijden.
Nog geen 60 minuten per wedstrijd.
pi_205843265
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nog geen 60 minuten per wedstrijd.
Dan nog 39 wedstrijden met dus 2/3 van dr max. Dan kun je niet stellen dat hij pas 1 a 2 jaar heeft gespeeld. Heeft er gewoon 3 seizoenen als speler gestaan. Dit is is zn 4e seizoen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_205845543
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:06 schreef marsan het volgende:

[..]
Dan nog 39 wedstrijden met dus 2/3 van dr max. Dan kun je niet stellen dat hij pas 1 a 2 jaar heeft gespeeld. Heeft er gewoon 3 seizoenen als speler gestaan. Dit is is zn 4e seizoen.
Ik tel de volledige seizoenen. Europees is het ook allemaal mager wat 'ie heeft gespeeld.
pi_205845843
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De komende jaren nog wel, haha. Alleen omdat er nu een keer verloren wordt van Twente? Dit zijn de wedstrijden die je gewoon kunt verliezen. Ajax en Feyenoord gaan dit seizoen ook nog (genoeg) punten verspelen.
Dat is wel heel naïef hoor. Ik zit me echt stijgend te verbazen om de naïviteit van de PSV-fans. Het is de komende jaren echt klaar hoor. Ajax wint zelfs makkelijk in Utrecht, die worden fluitend kampioen. Het missen van de CL is echt een groter probleem dan veel mensen beseffen. Ondertussen peert Antony -die even voor een hogere transfersom dan de begroting van PSV verkocht wordt- zijn eerste goal erin in Engeland. Onze sterspeler kon naar Southampton. Het wordt eerder omlaag kijken dan omhoog. Een nederlaag als gister kan je je nauwelijks permiteren gezien de kracht van Ajax en het feit dat wij in topwedstrijden nauwelijks thuisgeven. Ik zie het wel gebeuren dat PSV maar 1 puntje haalt tegen Ajax en Feyenoord. Dan je nog een keer verslikken in AZ en Ajax is kampioen.
pi_205847091
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik tel de volledige seizoenen. Europees is het ook allemaal mager wat 'ie heeft gespeeld.
Ja en wat is een volledig seizoen? Een jaar waarin hij 2x iets miste vanwege een pijntje aan zn teen is geen volledig seizoen?

Hoe staat t met de minuten in elk van die seizoenen?
Laatste 3 jaar staan die gewoon op hetzelfde niveau.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 4 september 2022 @ 20:22:56 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205847097
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat is wel heel naïef hoor. Ik zit me echt stijgend te verbazen om de naïviteit van de PSV-fans. Het is de komende jaren echt klaar hoor. Ajax wint zelfs makkelijk in Utrecht, die worden fluitend kampioen. Het missen van de CL is echt een groter probleem dan veel mensen beseffen. Ondertussen peert Antony -die even voor een hogere transfersom dan de begroting van PSV verkocht wordt- zijn eerste goal erin in Engeland. Onze sterspeler kon naar Southampton. Het wordt eerder omlaag kijken dan omhoog. Een nederlaag als gister kan je je nauwelijks permiteren gezien de kracht van Ajax en het feit dat wij in topwedstrijden nauwelijks thuisgeven. Ik zie het wel gebeuren dat PSV maar 1 puntje haalt tegen Ajax en Feyenoord. Dan je nog een keer verslikken in AZ en Ajax is kampioen.
Van naïviteit is geen sprake, ik ben eigenlijk heel realistisch. Waarom zou het de komende jaren al klaar zijn? Deze claim beargumenteer je vervolgens enkel door te zeggen dat Ajax bij Utrecht heeft gewonnen, over Antony en Gakpo te beginnen en over wat onderbuikgevoelens mbt de toppers die dit seizoen. Dat is geen overtuigende onderbouwing.

Je creëert het beeld dat Ajax ongeveer elke wedstrijd dit seizoen met twee vingers in de neus gaat winnen. Vorig seizoen scheelde het uiteindelijk maar twee punten tussen Ajax en PSV en Ajax is vijf a zes basisspelers kwijtgeraakt in de zomer, dit waar PSV de twee beste spelers heeft weten te behouden. Ook de laatste tien ontmoetingen tussen Ajax en PSV ligt het redelijk gelijk, drie keer gelijk, drie keer winst PSV en vier keer winst Ajax.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205847154
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja en wat is een volledig seizoen? Een jaar waarin hij 2x iets miste vanwege een pijntje aan zn teen is geen volledig seizoen?

Hoe staat t met de minuten in elk van die seizoenen?
Laatste 3 jaar staan die gewoon op hetzelfde niveau.
Gewoon een seizoen waarin je de meeste wedstrijden gewoon helemaal of in elk geval bijna helemaal speelt. Vorig jaar en jaar ervoor meer dan 70 minuten gemiddeld. Jaar ervoor wel wat gemist.

Denk dat er best nog wel groei in Gakpo zit. Premier League heeft hij nu weinig te zoeken. Eerst maar eens 'n seizoen Eredivisie constant presteren, ook in topwedstrijden wat laten zien en Europees wat laten zien.
pi_205847171
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gewoon een seizoen waarin je de meeste wedstrijden gewoon helemaal of in elk geval bijna helemaal speelt. Vorig jaar en jaar ervoor meer dan 70 minuten gemiddeld. Jaar ervoor wel wat gemist.

Denk dat er best nog wel groei in Gakpo zit. Premier League heeft hij nu weinig te zoeken. Eerst maar eens 'n seizoen Eredivisie constant presteren, ook in topwedstrijden wat laten zien en Europees wat laten zien.
Dat seizoen speelde hij overigens europees meer minuten dan t seizoen erop.

Aantal minuten overall verschilt niet veel van de jaren erop.
Hij speelde 39 wedstrijden en ongeveer 2/3 van t aantal minuten in die wedstrijden.
Dat geldt in elk boekje gewoon als volwaardige speler hoor.

Dat er groei in hem zit ben ik wel met je eens. Maar hij moet eens laten zien wanneer het ertoe doet.
pi_205851229
Borst over Gakpo in het AD:

"Gakpo liep erbij alsof hij de avond voor de wedstrijd tegen FC Twente de organisator was geweest van een seksorgie met zichzelf in de hoofdrol, daarna twee uurtjes aan een waterpijp was gaan lurken en de nacht had afgesloten met veertien broodjes shoarma met knoflooksaus. Wat speelde deze druiloor, en heel PSV met hem trouwens, schofterig slecht in Enschede."

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2022 07:51:22 ]
  Redactie Sport maandag 5 september 2022 @ 08:48:47 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205851497
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 07:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

"Gakpo liep erbij alsof hij de avond voor de wedstrijd tegen FC Twente de organisator was geweest van een seksorgie met zichzelf in de hoofdrol, daarna twee uurtjes aan een waterpijp was gaan lurken en de nacht had afgesloten met veertien broodjes shoarma met knoflooksaus. Wat speelde deze druiloor, en heel PSV met hem trouwens, schofterig slecht in Enschede."
Deze vergelijking slaat als kut op Dirk.

Neemt niet weg dat hij echt nutteloos was ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205851941
quote:

"Borst over..."

Niet verder gelezen.
pi_205851968
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vrij schandalige vergelijking wel ja.
pi_205852010
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
"Borst over..."

Niet verder gelezen.
Maak je borst maar nat
pi_205852410
Lekker donderdag in half leeg stadion spelen. En volgende week Arsenal uit ook maar matig gevuld uitvak. Afgelopen weekend en gemiste cl zal nog wel flink doorwerken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205853137
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Conclusie is juist, maar wat een schofterig slecht stukkie zeg!
pi_205853362
quote:

Wat ontzettend fijn dat je dit post, je bijdragen zijn van ongekende waarde.

ONTOPIC
Ik roep het ook al een tijdje, en ik baal ervan, maar Ramalho is echt niet zo goed. Tegen de Rangers pakte hij een domme gele kaart, en met hem oogt de organisatie bij -met name -de voorzetten op de 16 meter zo ontzettend beroerd. Niet dat deze verliespartij zijn schuld is, maar ik vind Obispo en Teze echt dikke prima, en Mwene op rechts is ook een voldoende. Natuurlijk moet er geïnvesteerd worden in verdedigers, maar voor nu lijkt me dit geen rocketscience. Tav Gakpo...die jongen heeft mentaal toch een dreun gehad, heb ik het idee. Hij voelt de druk nu.
  maandag 5 september 2022 @ 15:35:05 #268
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205855669
Obispo is ECHT geen dikke prima, hetzelfde geldt voor Teze. Elke wedstrijd kennen beide heren hun zwakke, lakse momenten. Het is echt lachwekkend dat er 2 verdedigers gehaald worden, en na een handvol wedstrijden is al duidelijk dat ze er geen kut van kunnen. Wie hebben die knakkers gescout, en hadden ze die conclusie niet kunnen trekken VOOR dat ze naar PSV kwamen.
Het is als topploeg niet recht te lullen dat je jaar in jaar uit het niet voor elkaar krijgt een enigzins fatsoenlijke defensie op de been te krijgen. Zelfs ploegen als NEC en Sparta krijgen nog minder tegendoelpunten.
5 Wedstrijden 7 tegentreffers, en daar zaten echt niet de beste tegenstanders bij.
  maandag 5 september 2022 @ 16:23:16 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205856198
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 12:09 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Wat ontzettend fijn dat je dit post, je bijdragen zijn van ongekende waarde.

ONTOPIC
Ik roep het ook al een tijdje, en ik baal ervan, maar Ramalho is echt niet zo goed. Tegen de Rangers pakte hij een domme gele kaart, en met hem oogt de organisatie bij -met name -de voorzetten op de 16 meter zo ontzettend beroerd. Niet dat deze verliespartij zijn schuld is, maar ik vind Obispo en Teze echt dikke prima, en Mwene op rechts is ook een voldoende. Natuurlijk moet er geïnvesteerd worden in verdedigers, maar voor nu lijkt me dit geen rocketscience. Tav Gakpo...die jongen heeft mentaal toch een dreun gehad, heb ik het idee. Hij voelt de druk nu.
Teze en Obispo zijn toch geen dikke prima voor PSV begrippen? Echt matige verdedigers. Moet zeggen dat Ramalho mij ook wel tegenvalt want in eerste instantie vond ik dat best een prima verdediger.
pi_205857052
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:23 schreef fetX het volgende:

[..]
Teze en Obispo zijn toch geen dikke prima voor PSV begrippen? Echt matige verdedigers. Moet zeggen dat Ramalho mij ook wel tegenvalt want in eerste instantie vond ik dat best een prima verdediger.
Ramalho begon heel sterk bij PSV, echt sterk. Zo sterk dat ik me afvroeg waarom hij nooit veel verder was gekomen dan RB Salzburg. Het antwoord op de vraag kwam na een paar maanden, hij blijkt gewoon te wisselvallig. Als hij in vorm is heb je er een kanjer aan, maar dat is hij helaas hóógstens de helft van de tijd, en een Ramalho uit vorm is altijd wel goed voor wat we vroeger "Frank de Boertjes" noemden.

En dan vind ik hem in potentie nog de beste CV die we hebben. Teze en Obispo hebben mi nog nooit het niveau laten zien wat Ramalho wel kan halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 5 september 2022 @ 17:53:06 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205857082
Teze en Obispo dikke prima vinden voor PSV :') Jezus Christus ter paard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_205857092
‘PSV is voetballend de vijfde club van Nederland op dit moment’

De Mos: ,,PSV speelt het minste voetbal van de eerste vijf teams in Nederland. Ik maak me zorgen dat dit niet snel gaat veranderen.”

"PSV was met bal en zonder bal dramatisch. Verleden jaar gebeurde hetzelfde onder Roger Schmidt (3-3 na een 3-1 achterstand, red.)."

https://www.ed.nl/psv/elf(...)dit-moment~aa54205e/
pi_205857138
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 20:32 schreef marsan het volgende:

[..]
Dat seizoen speelde hij overigens europees meer minuten dan t seizoen erop.

Aantal minuten overall verschilt niet veel van de jaren erop.
Hij speelde 39 wedstrijden en ongeveer 2/3 van t aantal minuten in die wedstrijden.
Dat geldt in elk boekje gewoon als volwaardige speler hoor.

Dat er groei in hem zit ben ik wel met je eens. Maar hij moet eens laten zien wanneer het ertoe doet.
2/3 vind ik mager, maar daar gaan we het niet over eens worden. Vind dat hij relatief laat volwaardig mee is gaan draaien. Maar goed, zoals gezegd, worden we het niet over eens en maakt ook niet meer uit, want het gaat om de toekomst.

Hij zal het moeten laten zien en niet alleen tegen Volendam en zo. Maar ook in topwedstrijden in de Eredivisie, in wedstrijden in Europa, op het WK misschien...
pi_205857313
Laten we de uitslag even vergeten. Lastig, ik weet het, maar op zich kun je punten laten liggen in Twente. Niets om je voor te schamen.

Mmmmaaaaarrr... Ruud is bijna drie maanden onderweg en nog altijd lijkt het voetbal eigenlijk nergens op.

Dat lijkt mij best zorgwekkend. :{
  maandag 5 september 2022 @ 19:13:00 #275
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205858257
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 18:06 schreef bbuddybb het volgende:
Laten we de uitslag even vergeten. Lastig, ik weet het, maar op zich kun je punten laten liggen in Twente. Niets om je voor te schamen.

Mmmmaaaaarrr... Ruud is bijna drie maanden onderweg en nog altijd lijkt het voetbal eigenlijk nergens op.

Dat lijkt mij best zorgwekkend. :{
Overdrijven is ook een vak, onder Schmidt was EN geen duidelijke tactiek te zien EN 9 van de 10 keer FC oogaids. Ik vond het potje tegen Volendam best om aan te gluren, verdedigend is het een bouwval maar Sangaré, Veerman, Simons en ook Gakpo presteren en renderen gewoon prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')