Ook pas 1 of 2 volledige seizoenen Eredivisie gespeeld. Op je 23e zit er nog wel groei in. In de PL ben je met 23 nog wel jong. Niet dat hij daar nu veel te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook al 23 he, dan ben je echt geen talent meer
Ja zie nu pas dat hij op Arsenal doelde. Naja die mag je inderdaad verliezen. Maar PSV straalt in alles weer net niet uit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
EL kun je van Arsenal verliezen. Normaal gesproken is Arsenal beter dan PSV. EL moet PSV wel 2e worden natuurlijk. Arsenal-uit is dan waarschijnlijk geen sleutelwedstrijd.
Vandaag zijn wel dure punten natuurlijk. De Eredivisie is zwak, dus normaal gesproken gaat Ajax niet veel laten liggen. PSV verliest waarschijnlijk wel van Ajax, dus dan moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
Met 23 jaar moet een topper er gewoon staan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook pas 1 of 2 volledige seizoenen Eredivisie gespeeld. Op je 23e zit er nog wel groei in. In de PL ben je met 23 nog wel jong. Niet dat hij daar nu veel te zoeken heeft.
Valentijntje schrijft de column vast hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus als PSV twee keer verliest in het meteen crisis? Dat lijkt me nogal overdreven.
Ja, dat wel. CL is al knullig weggegeven tegen een stel prutsers. Van de 12 of 13 punten die je mag verliezen, zijn de eerste 3 ook alweer verspeeld. Behalve Twente dan ook alleen gespeeld tegen ploegen die onderin gaan eindigen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zie nu pas dat hij op Arsenal doelde. Naja die mag je inderdaad verliezen. Maar PSV straalt in alles weer net niet uit.
Exact dat ja. Zonde.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat wel. CL is al knullig weggegeven tegen een stel prutsers. Van de 12 of 13 punten die je mag verliezen, zijn de eerste 3 ook alweer verspeeld. Behalve Twente dan ook alleen gespeeld tegen ploegen die onderin gaan eindigen.
Winterstop zal Gakpo of Sangare ook wel verkocht gaan worden.
Wat een vreselijke kul.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met 23 jaar moet een topper er gewoon staan.
De oplossing zit in de lappenmandquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Rik schrijft dat PSV snel een oplossing moet vinden voor de defensieve problemen.
Ja, daar ben je nu een week te laat mee.
Als je zo speelt tegen een gemankeerd Twente denk ik dat er wel meer problemen zijn dan alleen de defensie, al is dat duidelijk, en niet al even, het grootste mankement.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Rik schrijft dat PSV snel een oplossing moet vinden voor de defensieve problemen.
Ja, daar ben je nu een week te laat mee.
Mauro bedoel je? Ik geloof er niet in dat hij de oplossing is, dit probleem is er doordat geen 1 van de 4 achterin topclub waardig is. Obispo heel misschien, maar die zou ook nergens anders in de basis staan denk ik. Mauro is een leuke back, maar dan heb je alsnog 3 posities ondermaats bezet. Ik geloof er namelijk ook niet in Obispo - Teze centraal de oplossing is.quote:Op zondag 4 september 2022 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De oplossing zit in de lappenmand
Dat ook natuurlijk, iedereen speelde slecht. Simons en Benitez waren de enige met een voldoende denk ik.quote:Op zondag 4 september 2022 02:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je zo speelt tegen een gemankeerd Twente denk ik dat er wel meer problemen zijn dan alleen de defensie, al is dat duidelijk, en niet al even, het grootste mankement.
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft PSV geen vervanger voor Luuk nu Vinicius opeens weg is?
Prima analyse. Spreek je in januari weer!quote:Op zondag 4 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar het heeft er alle schijn van dat het met Feyenoord knokken om plek 2 wordt de komende jaren. Ik zie eigenlijk best veel overeenkomsten tussen de clubs: Beiden niet al teveel geld in kas, beiden Europa League, beide clubs ongeveer evenveel waarde op het veld (PSV misschien nog ietsje meer) en bij Feyenoord zelfs nog een betere trainer.
Ze spelen beide ook in een Nederlandse stad! Kan geen toeval meer zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar het heeft er alle schijn van dat het met Feyenoord knokken om plek 2 wordt de komende jaren. Ik zie eigenlijk best veel overeenkomsten tussen de clubs: Beiden niet al teveel geld in kas, beiden Europa League, beide clubs ongeveer evenveel waarde op het veld (PSV misschien nog ietsje meer) en bij Feyenoord zelfs nog een betere trainer.
Ja leuk.quote:Op zondag 4 september 2022 10:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze spelen beide ook in een Nederlandse stad! Kan geen toeval meer zijn.
De komende jaren nog wel, haha. Alleen omdat er nu een keer verloren wordt van Twente? Dit zijn de wedstrijden die je gewoon kunt verliezen. Ajax en Feyenoord gaan dit seizoen ook nog (genoeg) punten verspelen.quote:Op zondag 4 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Inderdaad, dan ben je geen topperquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kul.
De emoties van @PietjePuk2000 schommelen nog erger dan bij een vrouw.quote:Op zondag 4 september 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De komende jaren nog wel, haha. Alleen omdat er nu een keer verloren wordt van Twente? Dit zijn de wedstrijden die je gewoon kunt verliezen. Ajax en Feyenoord gaan dit seizoen ook nog (genoeg) punten verspelen.
PSV verliest toch al jaren terrein op Ajaxquote:Op zondag 4 september 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De komende jaren nog wel, haha. Alleen omdat er nu een keer verloren wordt van Twente? Dit zijn de wedstrijden die je gewoon kunt verliezen. Ajax en Feyenoord gaan dit seizoen ook nog (genoeg) punten verspelen.
Ik vond de tweede helft ook totaal ruk. Ik snapte ook niet waarom je Til eruit haalt. Echt geen fan van hem, maar hij maakt wel de vuile meters die nodig zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft teeechte nederlaag, tweede helft was ook niet heel goed maar toch nog wel gelijkwaardig
En hij is de enige die kan koppen, dus als je moet forceren..quote:Op zondag 4 september 2022 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond de tweede helft ook totaal ruk. Ik snapte ook niet waarom je Til eruit haalt. Echt geen fan van hem, maar hij maakt wel de vuile meters die nodig zijn.
Seizoen 19-20 speelde hij al 39 wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook pas 1 of 2 volledige seizoenen Eredivisie gespeeld. Op je 23e zit er nog wel groei in. In de PL ben je met 23 nog wel jong. Niet dat hij daar nu veel te zoeken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |