Same. Of er moet 100 miljoen geboden worden.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
Als Alvarez verkocht wordt ben ik écht woedend.
Uiteindelijk denk ik dat het met Alvarez ook wel goed komt als een transfer niet doorgaat.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is dat Alvarez weg wil, maar dit is geen realistische kijk erop natuurlijk.
Dit zijn buitenlanders die vaak 0,0 binding hebben met Ajax, en het puur als instap naar Europa zien. Die boeit het echt helemaal niets dat hun vertrek nadelig is voor Ajax, die willen gewoon meer verdienen bij een betere club. Dat is hun goed recht natuurlijk, toen Suarez een arbitragezaak aanspande was het ook ‘normaal’ want Suarez wil naar een betere club en kon meer gaan verdienen etc etc. Waarom is dat anders voor Alvarez? Hij kan er ook weinig aan doen dat PL knettergekke bedragen en salarissen kan betalen en daar pas op de laatste dag mee komt. Niet veel mensen zeggen nee tegen een salarisverhoging van 400%, ongeacht hoeveel je nu krijgt.
Uiteindelijk moet je in deze situaties gewoon geluk hebben dat je te maken hebt met een professionele jongen die het beste met de club voor heeft, en niet per se weg willen omdat hij het prima naar z’n zin heeft in Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam. Dat zijn nou eenmaal vaak spelers uit eigen jeugd of Nederlanders. Ik ben ook vrij verbaasd dat Sangare niet allang weg is uit Eindhoven bijvoorbeeld.
En Ajax mag zeggen dat Chelsea lekker verder kan gaan kijken op de laatste dag van de transfermarkt. Ik snap ook wel dat Alvarez geen Ajax poster boven zijn bed heeft maar het zijn wel professionals.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is dat Alvarez weg wil, maar dit is geen realistische kijk erop natuurlijk.
Dit zijn buitenlanders die vaak 0,0 binding hebben met Ajax, en het puur als instap naar Europa zien. Die boeit het echt helemaal niets dat hun vertrek nadelig is voor Ajax, die willen gewoon meer verdienen bij een betere club. Dat is hun goed recht natuurlijk, toen Suarez een arbitragezaak aanspande was het ook ‘normaal’ want Suarez wil naar een betere club en kon meer gaan verdienen etc etc. Waarom is dat anders voor Alvarez? Hij kan er ook weinig aan doen dat PL knettergekke bedragen en salarissen kan betalen en daar pas op de laatste dag mee komt. Niet veel mensen zeggen nee tegen een salarisverhoging van 400%, ongeacht hoeveel je nu krijgt.
Uiteindelijk moet je in deze situaties gewoon geluk hebben dat je te maken hebt met een professionele jongen die het beste met de club voor heeft, en niet per se weg willen omdat hij het prima naar z’n zin heeft in Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam. Dat zijn nou eenmaal vaak spelers uit eigen jeugd of Nederlanders. Ik ben ook vrij verbaasd dat Sangare niet allang weg is uit Eindhoven bijvoorbeeld.
Ik denk dat dat het probleem is, dat Ajax niet officieel heeft geweigerd.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Ajax mag zeggen dat Chelsea lekker verder kan gaan kijken op de laatste dag van de transfermarkt. Ik snap ook wel dat Alvarez geen Ajax poster boven zijn bed heeft maar het zijn wel professionals.
Daarnaast speelde er niets de hele zomer en heeft hij ook geen enkele keer aangegeven te willen vertrekken. Als je dan opeens op de aller laatste transferdag moeilijk gaat doen dan is het gewoon dikke pech.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Ajax mag zeggen dat Chelsea lekker verder kan gaan kijken op de laatste dag van de transfermarkt. Ik snap ook wel dat Alvarez geen Ajax poster boven zijn bed heeft maar het zijn wel professionals.
Dat zeker, hij heeft met z’n volle verstand een contract getekend, en dat zou in theorie ook gewoon klaar moeten zijn als Ajax dan nee zegt. Helaas lijkt dat in sport anders te werken.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie mijn eerste opmerking. 80 miljoen kun je ook niet afwijzen zonder een muitende speler. Dat is ondenkbaar. Derhalve moet je serieus onderhandelen en dat kun je prima communiceren met Antony. Als hij dan besluit niet te trainen uit angst voor een blessure dan kun je dat in een statement naar buiten brengen en heb je ten alle tijde de regie.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ManU nog terugkomt met een hoger bod als je net een bod hebt afgewezen? In dat geval kun je een speler ook niet garanderen dat het goed gaat komen.
(tenzij dat nieuwe bod er al lag, maar volgens mij begon Antony al eerder te klagen)
Altijd de vraag of het klopt, maar helemaal uit het niets komt het ook nietquote:Op donderdag 1 september 2022 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast speelde er niets de hele zomer en heeft hij ook geen enkele keer aangegeven te willen vertrekken. Als je dan opeens op de aller laatste transferdag moeilijk gaat doen dan is het gewoon dikke pech.
Artikeltje van 23 juniquote:Op donderdag 1 september 2022 11:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Altijd de vraag of het klopt, maar helemaal uit het niets komt het ook niet
https://www.ajax1.nl/ajax-staat-open-voor-transfer-edson-alvarez/
Maar dan kun je zo'n speler toch niet zeggen dat het wel goed komt met die transfer? Die snap ik niet helemaal.. juist omdat je net zo'n enorm bod hebt aangewezen en de vraag is of ManU nog terug komt. Nu was dat inderdaad wel zo, maar als dat niet gebeurt, heb je alsnog een zwaar ontevreden speler.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie mijn eerste opmerking. 80 miljoen kun je ook niet afwijzen zonder een muitende speler. Dat is ondenkbaar. Derhalve moet je serieus onderhandelen en dat kun je prima communiceren met Antony. Als hij dan besluit niet te trainen uit angst voor een blessure dan kun je dat in een statement naar buiten brengen en heb je ten alle tijde de regie.
Ja, toen was er dus al genoeg interesse en ik reageer op de opmerking "dat er niks speelde" En als je open staat voor een transfer, ben je ook voorbereid, lijkt me.. al wordt het uiteraard anders als het de laatste dag nog gebeurt en je mogelijke vervanger niet meer weg mag (of al weg is)quote:
De situatie is nu heel anders. De Nederlandse markt is dicht waardoor je geen vervanger meer kunt halen. Ook zijn er al veel spelers weg. Het houdt een keer op.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Altijd de vraag of het klopt, maar helemaal uit het niets komt het ook niet
https://www.ajax1.nl/ajax-staat-open-voor-transfer-edson-alvarez/
Ik ook makker.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
Als Alvarez verkocht wordt ben ik écht woedend.
Vind het maar een suggestief artikel. "Meerdere clubs", tja wat moet je daarmee. Geen bod gedaan oid.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, toen was er dus al genoeg interesse en ik reageer op de opmerking "dat er niks speelde" En als je open staat voor een transfer, ben je ook voorbereid, lijkt me.. al wordt het uiteraard anders als het de laatste dag nog gebeurt en je mogelijke vervanger niet meer weg mag (of al weg is)
De situatie is ook al tijden dat ze hem niet meer kwijt willen maar dit terzijde.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het maar een suggestief artikel. "Meerdere clubs", tja wat moet je daarmee. Geen bod gedaan oid.
Neymar lol, PSG heeft meteen de hoorn erop gesmeten.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me ook echt af hoe serieus Chelsea nu is, die willen blijkbaar ook nog Aubameyang en Neymar gaan binnen hengelen
Maar op de laatste dag is ongelukkig, want Ajax heeft niet meer de mogelijkheid een vervanger te zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, toen was er dus al genoeg interesse en ik reageer op de opmerking "dat er niks speelde" En als je open staat voor een transfer, ben je ook voorbereid, lijkt me.. al wordt het uiteraard anders als het de laatste dag nog gebeurt en je mogelijke vervanger niet meer weg mag (of al weg is)
PSG schijnt nog wat kwijt te moeten ivm financial fair play regels.. maar wat daarvan waar is...quote:Op donderdag 1 september 2022 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neymar lol, PSG heeft meteen de hoorn erop gesmeten.
Oh, ik snap de houding van Ajax helemaal (en zou hem ook nooit weg hebben gedaan), maar ik snap ook de teleurstelling van Alvarez wel. En dat komt vast ook wel weer goed als er geen transfer komt vandaag.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De situatie is nu heel anders. De Nederlandse markt is dicht waardoor je geen vervanger meer kunt halen. Ook zijn er al veel spelers weg. Het houdt een keer op.
80 of zo lijkt me beter, als het dan alsnog doen primaquote:Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Aan de andere kant: 50 miljoen voor Alvarez is veel geld. Als je dat kunt opkrikken naar 60 moet je het zeker doen.
Niet een Neymar in de vorm van zijn leven lijkt mij, sowieso zitten ze buiten de geweldige drie ontzettend smal in de aanvallers.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PSG schijnt nog wat kwijt te moeten ivm financial fair play regels.. maar wat daarvan waar is...
PSG is het bewijs dat je met een paar peperdure topspelers nog geen topelftal in huis hebt, wat ze elk jaar weer bewijzen.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet een Neymar in de vorm van zijn leven lijkt mij, sowieso zitten ze buiten de geweldige drie ontzettend smal in de aanvallers.
Had ik van hem niet verwacht eigenlijk maar goed ik zou ook de pest in hebben als ik elders 4 keer zoveel kan verdienen en m'n baas laat me niet gaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ik snap de houding van Ajax helemaal (en zou hem ook nooit weg hebben gedaan), maar ik snap ook de teleurstelling van Alvarez wel. En dat komt vast ook wel weer goed als er geen transfer komt vandaag.
Het is natuurlijk ook wel Ajax te verwijten dat er geen vervanger is voor die positie en dat al een paar jaarquote:Op donderdag 1 september 2022 11:38 schreef Bugno3 het volgende:
Vergeet niet dat Alvarez al twee keer eerder een transfer door de neus is geboord, ook toen hij vrijwel niet speelde. Ik kan me zijn frustratie erg goed voorstellen.
Rensch schijnt er ook te kunnen spelen dacht ik... maar doe maar nietquote:Op donderdag 1 september 2022 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Alvarez vertrekt en Grillitsch niet levert/uitvalt/whatever, dan hebben jullie alleen Blind nog als potentiele CVM toch?
ik hoop het nietquote:Op donderdag 1 september 2022 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Alvarez vertrekt en Grillitsch niet levert/uitvalt/whatever, dan hebben jullie alleen Blind nog als potentiele CVM toch?
Ja, dat begrijp ik.quote:
Gewoon een middenveld met Tadic, Berghuis en Klaassenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gaan wij voor Veerman, Til en Simons.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon een middenveld met Tadic, Berghuis en Klaassen
in de opbouw aanval kan Blind dat als geen ander maar bij balverlies heb je toch niet zoveel aan hemquote:
Consequentie van zijn eigen keuze om een langlopend contract te tekenen. Waar hij destijds ook een goed salaris en tekenbonus voor heeft gekregen. Dat die keuze toen nu deze consequentie heeft is toch echt het gevolg van zijn eigen handelen.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had ik van hem niet verwacht eigenlijk maar goed ik zou ook de pest in hebben als ik elders 4 keer zoveel kan verdienen en m'n baas laat me niet gaan.
Natuurlijk maar dan je nog wel de pest in hebbenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Consequentie van zijn eigen keuze om een langlopend contract te tekenen. Waar hij destijds ook een goed salaris en tekenbonus voor heeft gekregen. Dat die keuze toen nu deze consequentie heeft is toch echt het gevolg van zijn eigen handelen.
Dat mag. Maar wel gewoon trainen en spelen.. pffffquote:Op donderdag 1 september 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dan je nog wel de pest in hebben
Heel begrijpelijk voor het bedrag maar toch jammer dat hij weg isquote:Op donderdag 1 september 2022 11:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
https://www.manutd.com/en(...)from-ajax-to-man-utd
Al het ophef over Antony, straks met zijn 1e wedstrijd krijgt hij toch een doodtrap van een verdediger en is hij het hele seizoen geblesseerd.
Zeker, de juiste mate van zelfhaat is dan prima op zijn plaats. Maar om dat nou op Ajax af te reageren lijkt me niet iets om begrip voor te moeten hebben.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dan je nog wel de pest in hebben
eensquote:Op donderdag 1 september 2022 11:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat mag. Maar wel gewoon trainen en spelen.. pffff
Ik voorspel dat de eerste weken/maanden een teleurstelling gaat worden voor de Man U fans. Natuurlijk een fantastische speler, maar er staan even een ander type kaliber verdediger voor je. Hij heeft genoeg wedstrijden in de Eredivisie gespeeld dat je hem eigenlijk 90 min niet zag. Hij gaat echt wel 1-2 jaar nodig hebben is mijn voorspelling.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
https://www.manutd.com/en(...)from-ajax-to-man-utd
Al het ophef over Antony, straks met zijn 1e wedstrijd krijgt hij toch een doodtrap van een verdediger en is hij het hele seizoen geblesseerd.
Het is inderdaad weer een beetje FC Hollywoodquote:Op donderdag 1 september 2022 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat trouwens best opvallend is, is dat er weer opvallend veel zaken uitlekken uit de burelen van Ajax sinds Schreuder terug is
Die werd er als assistent van Ten Hag toch ook al van beschuldigd dat er zaken gelekt werden?
Welk kaliber verdediger dan? Het leek namelijk niet alsof Antony nu in de CL meer problemen had met de verdedigers dan met de verdedigers in de Eredivisie.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de eerste weken/maanden een teleurstelling gaat worden voor de Man U fans. Natuurlijk een fantastische speler, maar er staan even een ander type kaliber verdediger voor je. Hij heeft genoeg wedstrijden in de Eredivisie gespeeld dat je hem eigenlijk 90 min niet zag. Hij gaat echt wel 1-2 jaar nodig hebben is mijn voorspelling.
En Taylorquote:Op donderdag 1 september 2022 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
In z'n eentje als controleur, ja zou kunnen.quote:
Zeker met een kleine opwaardering van zijn contract.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat het met Alvarez ook wel goed komt als een transfer niet doorgaat.
Als je hem op de bank wil gaan zetten kun je hem net zo goed verkopen.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef TornadoDK het volgende:
Alvares het kneusje dat niet kan presteren zonder zijn vrouwtje..
Wordt hopelijk flink beboet en lekker het bankje warmhouden.
nee joh, het probleem is alleen dat de intensiteit daar veel hoger ligt maar die gaat echt wel leuke dingen laten zien hoor, zeker tegen de toppersquote:Op donderdag 1 september 2022 11:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de eerste weken/maanden een teleurstelling gaat worden voor de Man U fans. Natuurlijk een fantastische speler, maar er staan even een ander type kaliber verdediger voor je. Hij heeft genoeg wedstrijden in de Eredivisie gespeeld dat je hem eigenlijk 90 min niet zag. Hij gaat echt wel 1-2 jaar nodig hebben is mijn voorspelling.
Zodat je er over 3 maanden nog 20 miljoen voor krijgt?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef TornadoDK het volgende:
Alvares het kneusje dat niet kan presteren zonder zijn vrouwtje..
Wordt hopelijk flink beboet en lekker het bankje warmhouden.
Speelde bij Jong ook weleens als CVM, maar lijkt mij niet zijn beste positie. En ik las dat Grillietsch van glas is (niet leveren geloof ik niet zo bij deze speler) dus Alvarez mot blijven.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n eentje als controleur, ja zou kunnen.
denk het niet, Alvarez is in de loop der tijd ook steeds meer de enige controleur geworden, dat zie ik Taylor niet doenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n eentje als controleur, ja zou kunnen.
Taylor moet lekker kunnen pendelen. Vind het een fascinerende voetballer. Technisch sterk, kan de opbouw verzorgen, kan ook in de 16 arriveren, tweebenig. Zie je niet vaak.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelde bij Jong ook weleens als CVM, maar lijkt mij niet zijn beste positie. En ik las dat Grillietsch van glas is (niet leveren geloof ik niet zo bij deze speler) dus Alvarez mot blijven.
Ik heb ooit gedacht dat Riedewald dat goed zou kunnenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat we Vurnon Anita niet meer kunnen terughalen
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ooit gedacht dat Riedewald dat goed zou kunnen
Of Lerin Duarte of Niki Zimlingquote:Op donderdag 1 september 2022 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Palace, volgens mijn. Maar sinds Roy Hodgson daar weg is, ook vooral bank volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Crystal Palace nog steeds dacht ikquote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Dat lees ik nu ook ja, dat hij 'gewoon' een gesprek had met H2 en Sar omdat ze het bod nog niet hebben geweigerd.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:53 schreef manny het volgende:
Omdat de Telegraaf een speler mist op het veld is er al weer genoeg paniek.
Zou het ook zo kunnen zijn dat ze iets te bespreken hebben als er echt een bod ligt van 50mio uit London. Dat kun je natuurlijk op het trainingsveld doen, maar wellicht handiger op kantoor.
Ik zal hetzelfde doen bij mijn baas als ik met een jaarcontract per se gelijk weg wil.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je hem op de bank wil gaan zetten kun je hem net zo goed verkopen.
tja de komst van die juice twitteraars heeft helaas het niveau van Mike niet opgetrokken, integendeelquote:Op donderdag 1 september 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook ja, dat hij 'gewoon' een gesprek had met H2 en Sar omdat ze het bod nog niet hebben geweigerd.
Dan ga je zonder verdere uitleg te vragen vrolijk verder bij je huidige werk, wil je zeggen?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal hetzelfde doen bij mijn baas als ik met een jaarcontract per se gelijk weg wil.
Dat vond ik echt een baas op CVM.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Iets van de oude journalistieke code "hoor en wederhoor" of factchecking is he-le-maal zoek.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja de komst van die juice twitteraars heeft helaas het niveau van Mike niet opgetrokken, integendeel
Hij schijnt vorig jaar in 33 wedstrijden te hebben meegedaan. Staat alleen niet bij of dat als invaller was of niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Palace, volgens mijn. Maar sinds Roy Hodgson daar weg is, ook vooral bank volgens mij.
In 2020/21 zat Woy er nog en toen in 33 duels meegedaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij schijnt vorig jaar in 33 wedstrijden te hebben meegedaan. Staat alleen niet bij of dat als invaller was of niet.
Ik denk eigenlijk dat hij wel veel speelde.
Oh ja, iets met scheef lezen hierquote:Op donderdag 1 september 2022 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In 2020/21 zat Woy er nog en toen in 33 duels meegedaan.
2021/22 118 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |