abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205810161
Wat een kneuzen dat ze niet meer trainen enzo :r oprotten met die mafkezen sowieso.
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_205810162
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat creëer je door de situatie met Antony. Al is het ook maar de vraag of je een bod op Alvarez kunt weigeren van deze hoogte.
Wat had Ajax dan moeten doen in die situatie? Poot stijf houden en 100 miljoen niet accepteren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205810163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Alvarez kan waarschijnlijk 4x zoveel verdienen, dan begrijp ik hem wel een beetje.
RvC moet er gewoon voor gaan liggen, die zijn blijkbaar al heel pro-actief geweest afgelopen dagen, kunnen ze nu vast ook wel zijn.
pi_205810165
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Aan de andere kant: 50 miljoen voor Alvarez is veel geld. Als je dat kunt opkrikken naar 60 moet je het zeker doen.
Nee
pi_205810166
quote:
Alvarez kan waarschijnlijk 4x zoveel verdienen, dan begrijp ik hem wel een beetje.
Ik niet helemaal. Ik snap dat je ergens meer kunt verdienen, maar je tekent ook een meerjarig contract bij je huidige club. Dan moet je ook respecteren dat je club je niet meer om 5 voor 12 laat gaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205810170
quote:
Iedereen begrijpt dat hij die stap wil maken, maar werk weigeren is natuurlijk geen goede manier om dat af te dwingen.
pi_205810173
Als Ajax nu weer meewerkt is het hek helemaal van de dam en krijg je dit gezeik elke keer wanneer een speler wegwil.
pi_205810178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:45 schreef BobW het volgende:
[ twitter ]

:')
Ajax moet echt een voorbeeld gaan stellen; dit kan zo niet meer
pi_205810179
Nu maar keihard opstellen en zeker geen transfer laten maken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_205810180
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
RvC moet er gewoon voor gaan liggen, die zijn blijkbaar al heel pro-actief geweest afgelopen dagen, kunnen ze nu vast ook wel zijn.
Ik snap wel dat RvC bij die inkomende transfers gaat liggen aangezien het van één zelfde zaakwaarnemer komt die kennelijk grote vinger in de pap heeft. Beetje richting Riaola-taferelen dus kan me voorstellen dat ze daar korte metten mee willen maken. De coach met scouting bepaalt wie komt en niet een zaakwaarnemer.
pi_205810186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wat een kneuzen dat ze niet meer trainen enzo :r oprotten met die mafkezen sowieso.
Vaak zie je dit met Zuid-Amerikaanse (en soms ook Afrikaanse) spelers. Die komen gewoon uit een andere wereld en hebben veelal echte armoede gezien of meegemaakt. Als je dan even in een paar jaartjes jezelf plus je hele familie van 75 man financieel onafhankelijk kunt maken, weegt dat voor velen heel zwaar. En daar valt ook gewoon wat voor te zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205810190
Gewoon geen trainingen doen tijdens de laatste transferweek. Probleem opgelost.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205810193
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat had Ajax dan moeten doen in die situatie? Poot stijf houden en 100 miljoen niet accepteren?
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.
pi_205810202
Als je nu Alvarez laat gaan ben je niet echt meer de uitgelezen favoriet voor de titel.
pi_205810205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.
Daar was natuurlijk in eerste instantie geen sprake van. United bood 90 miljoen wat Ajax af had gewezen.
pi_205810212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Als je nu Alvarez laat gaan ben je niet echt meer de uitgelezen favoriet voor de titel.
Dat niet alleen, het schept een heel vervelend precedent. De afgelopen jaren leken ze het juist allemaal zo goed te hebben gemanaged, maar nu heb je met Antony, Kudus en Alvarez al 3 man lopen die door niet te trainen een transfer willen forceren.
pi_205810227
quote:
Het is toch een beetje vreemd als een titel echt zou afhangen van Edson Alvarez. Prima speler natuurlijk, het slot op de deur bij Ajax, maar dit is geen potentiële wereldspeler. Ik zie hem bij Chelsea ook niet één, twee, drie slagen eigenlijk. Die mag daar de bank of zelfs de tribune warm gaan houden.
pi_205810229
twitter

Tijd voor de Fledderus tactiek.
pi_205810232
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vaak zie je dit met Zuid-Amerikaanse (en soms ook Afrikaanse) spelers. Die komen gewoon uit een andere wereld en hebben veelal echte armoede gezien of meegemaakt. Als je dan even in een paar jaartjes jezelf plus je hele familie van 75 man financieel onafhankelijk kunt maken, weegt dat voor velen heel zwaar. En daar valt ook gewoon wat voor te zeggen.
Dan kopen ze maar geen Gucci tasje van 1700 euro.
Sturen ze dat geld maar naar hun oom
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_205810233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat niet alleen, het schept een heel vervelend precedent. De afgelopen jaren leken ze het juist allemaal zo goed te hebben gemanaged, maar nu heb je met Antony, Kudus en Alvarez al 3 man lopen die door niet te trainen een transfer willen forceren.
In football manager laat je diegene dan gewoon verpieteren op de bank.
pi_205810237
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar was natuurlijk in eerste instantie geen sprake van. United bood 90 miljoen wat Ajax af had gewezen.
Wat ook al onzin was. Zo’n bod kun je niet weigeren zonder een muitende speler.

Voor elke speler is er een prijs en een salaris waarvoor ze de overstap willen maken. Zelfde speelt nu bij Alvarez. Zijn afweging is dat hij nu ongekend kan gaan verdienen en naar een grote club kan. Deze club doet geen bod van 15 miljoen maar een heel acceptabele 50 miljoen. Als je dit niet serieus neemt gaan ze muiten.
  donderdag 1 september 2022 @ 10:59:36 #122
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205810248
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Wat ook al onzin was. Zo’n bod kun je niet weigeren zonder een muitende speler.

Voor elke speler is er een prijs en een salaris waarvoor ze de overstap willen maken. Zelfde speelt nu bij Alvarez. Zijn afweging is dat hij nu ongekend kan gaan verdienen en naar een grote club kan. Deze club doet geen bod van 15 miljoen maar een heel acceptabele 50 miljoen. Als je dit niet serieus neemt gaan ze muiten.
Volgens seizoen kan die ook nog meer gaan verdienen. Het is wel een keer goed he.
pi_205810257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Volgens seizoen kan die ook nog meer gaan verdienen. Het is wel een keer goed he.
Kan zeker maar het is geen zekerheid. Dit wel.
pi_205810263
quote:

[..]
Dat soort zekerheden zijn er nooit in de voetbalwereld.
  donderdag 1 september 2022 @ 11:01:01 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205810266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ajax moet echt een voorbeeld gaan stellen; dit kan zo niet meer
Poot dagje stijfhouden en dan komt Edje wel weer trainen. Koedoes verpatsen of terugzetten naar Jong en lekker uit zijn contract laten lopen, doei doei.
pi_205810272
quote:
Eens, je zet echt de titel op het spel dan. Daarnaast als je ook hier gaat toegeven dan gaat elke speler straks niet meer trainen. Wat een shitshow zeg deze dagen.
pi_205810279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Poot dagje stijfhouden en dan komt Edje wel weer trainen. Koedoes verpatsen of terugzetten naar Jong en lekker uit zijn contract laten lopen, doei doei.
Kudus vind ik een ander verhaal. Die krijgt bij Ajax ook echte geen kansen lijkt het. Dat die dus weg wil valt nog te begrijpen.
  donderdag 1 september 2022 @ 11:02:53 #128
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205810284
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kudus vind ik een ander verhaal. Die krijgt bij Ajax ook echte geen kansen lijkt het. Dat die dus weg wil valt nog te begrijpen.
Hij is al twee jaar chronisch geblesseerd en doet zo nu en dan leuk als de lamme en blinde moe zijn en de ruimtes enorm, en tactisch is het een ramp.

Een beetje napraten van Stijn maar zo denk ik er precies over.
  donderdag 1 september 2022 @ 11:02:54 #129
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205810285
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat soort zekerheden zijn er nooit in de voetbalwereld.
Dus dan moet je alles maar goed vinden? Meneer heeft zelf met zijn volle verstand zijn contract getekend en zelfs verlengd. De club is de baas niet de spelers he.
pi_205810293
Daarnaast een heel ander verhaal dan Antony waar al de hele zomer geruchten voor waren en Ajax de tijd had om daarop in te spelen. Dit bod komt even binnen in de laatste 24 uur van de transfermarkt, flikker even een eind op man.
pi_205810294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Je kunt zo'n speler niet garanderen dat het goed komt met de transfer..
pi_205810315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hij is al twee jaar chronisch geblesseerd en doet zo nu en dan leuk als de lamme en blinde moe zijn en de ruimtes enorm, en tactisch is het een ramp.

Een beetje napraten van Stijn maar zo denk ik er precies over.
Dan kun je hem ook verkopen. Want waarom zou je een chronisch geblesseerde speler, die tactisch een ramp is en enkel goed is voor de laatste tien minuten, per se willen houden als je daar nu 15 miljoen voor kunt krijgen?
pi_205810317
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is toch een beetje vreemd als een titel echt zou afhangen van Edson Alvarez. Prima speler natuurlijk, het slot op de deur bij Ajax, maar dit is geen potentiële wereldspeler. Ik zie hem bij Chelsea ook niet één, twee, drie slagen eigenlijk. Die mag daar de bank of zelfs de tribune warm gaan houden.
Denk dat je de invloed van Alvarez nu wel flink onderschat.. tenzij die nieuwe dat moeiteloos over kan nemen, maar dat lijkt me niet
pi_205810323
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat je de invloed van Alvarez nu wel flink onderschat.. tenzij die nieuwe dat moeiteloos over kan nemen, maar dat lijkt me niet
Naast het feit dat hij een hele belangrijke schakel is verlies je ook gewoon even 7 basisspelers.
  donderdag 1 september 2022 @ 11:07:39 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205810325
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan kun je hem ook verkopen. Want waarom zou je een chronisch geblesseerde speler, die tactisch een ramp is en enkel goed is voor de laatste tien minuten, per se willen houden als je daar nu 15 miljoen voor kunt krijgen?
Ja dat zei ik dus net ook.
  Forum Admin donderdag 1 september 2022 @ 11:07:54 #136
35723 crew  GGMM
pi_205810328
Ook Alvarez traint niet mee _O-

Lekkere chaos maken ze ervan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 1 september 2022 @ 11:08:43 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205810332
quote:

[..]
Ik snap dat het vervelend is dat Alvarez weg wil, maar dit is geen realistische kijk erop natuurlijk.

Dit zijn buitenlanders die vaak 0,0 binding hebben met Ajax, en het puur als instap naar Europa zien. Die boeit het echt helemaal niets dat hun vertrek nadelig is voor Ajax, die willen gewoon meer verdienen bij een betere club. Dat is hun goed recht natuurlijk, toen Suarez een arbitragezaak aanspande was het ook ‘normaal’ want Suarez wil naar een betere club en kon meer gaan verdienen etc etc. Waarom is dat anders voor Alvarez? Hij kan er ook weinig aan doen dat PL knettergekke bedragen en salarissen kan betalen en daar pas op de laatste dag mee komt. Niet veel mensen zeggen nee tegen een salarisverhoging van 400%, ongeacht hoeveel je nu krijgt.

Uiteindelijk moet je in deze situaties gewoon geluk hebben dat je te maken hebt met een professionele jongen die het beste met de club voor heeft, en niet per se weg willen omdat hij het prima naar z’n zin heeft in Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam. Dat zijn nou eenmaal vaak spelers uit eigen jeugd of Nederlanders. Ik ben ook vrij verbaasd dat Sangare niet allang weg is uit Eindhoven bijvoorbeeld.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_205810334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Je kunt zo'n speler niet garanderen dat het goed komt met de transfer..
Wel vanuit Ajax’ perspectief.
pi_205810335
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:07 schreef GGMM het volgende:
Ook Alvarez traint niet mee _O-

Lekkere chaos maken ze ervan.
Wel makkelijk verdienen, ¤50.000 per dag toch? Heeft nu toch al een paar ton opgeleverd.
pi_205810336
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:58 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor de Fledderus tactiek.
Zo pak je dat aan inderdaad.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Forum Admin donderdag 1 september 2022 @ 11:09:09 #141
35723 crew  GGMM
pi_205810340
Kudus ook niet verkopen alleen al door het principe dat hij niet meetraint. Donder op, die 15 miljoen is niks voor ons.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205810349
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Zo pak je dat aan inderdaad.
Alvarez is gewoon op De Toekomst, net als Antony toen hij niet meetrainde.
pi_205810351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef GGMM het volgende:
Kudus ook niet verkopen alleen al door het principe dat hij niet meetraint. Donder op, die 15 miljoen is niks voor ons.
Dure principes zijn dat soms ;)
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 1 september 2022 @ 11:10:28 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205810354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef GGMM het volgende:
Lekker tot 2025 op het bankje laten verrotten.
  donderdag 1 september 2022 @ 11:13:52 #145
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205810383
Voor een goede club is de achterban belangrijk.
Je weet natuurlijk dat het allemaal broodvoetballers zijn, en op de clublogo tikken van hun shirt wanneer ze scoren gewoon pure schijnheiligheid is.
Maar wat moet je verders nog met een speler die vervelende trekjes laat zien wat hem niet sympathieker maakt voor de fans.
pi_205810386
Misschien hoopt Edson niet geblesseerd te raken in de training, dan zou ik het ergens nog snappen. Denk dat het bod niet formeel is geweigerd door Ajax en dat hij daarom hoopt dat er nog wat mogelijk is.

Ze hebben met die Oostenrijker natuurlijk wel al zijn vervanger binnen, dat is misschien wel een teken aan de wand.
  Forum Admin donderdag 1 september 2022 @ 11:15:15 #147
35723 crew  GGMM
pi_205810397
Als Alvarez verkocht wordt ben ik écht woedend.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205810398
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Wel vanuit Ajax’ perspectief.
Je weet toch niet of ManU nog terugkomt met een hoger bod als je net een bod hebt afgewezen? In dat geval kun je een speler ook niet garanderen dat het goed gaat komen.

(tenzij dat nieuwe bod er al lag, maar volgens mij begon Antony al eerder te klagen)
  donderdag 1 september 2022 @ 11:16:02 #149
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205810411
Fijne spelers hebben jullie.
pi_205810412
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien hoopt Edson niet geblesseerd te raken in de training, dan zou ik het ergens nog snappen. Denk dat het bod niet formeel is geweigerd door Ajax en dat hij daarom hoopt dat er nog wat mogelijk is.

Ze hebben met die Oostenrijker natuurlijk wel al zijn vervanger binnen, dat is misschien wel een teken aan de wand.
Dan hebben we geen vervanger voor de vervanger

Ik denk dat je dan de titel verkoopt. CL progressie kun je dan ook wel vergeten. Bent een stuk minder zonder Antony en Alvarez
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')