Wat had Ajax dan moeten doen in die situatie? Poot stijf houden en 100 miljoen niet accepteren?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat creëer je door de situatie met Antony. Al is het ook maar de vraag of je een bod op Alvarez kunt weigeren van deze hoogte.
RvC moet er gewoon voor gaan liggen, die zijn blijkbaar al heel pro-actief geweest afgelopen dagen, kunnen ze nu vast ook wel zijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Alvarez kan waarschijnlijk 4x zoveel verdienen, dan begrijp ik hem wel een beetje.
Neequote:Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Aan de andere kant: 50 miljoen voor Alvarez is veel geld. Als je dat kunt opkrikken naar 60 moet je het zeker doen.
Ik niet helemaal. Ik snap dat je ergens meer kunt verdienen, maar je tekent ook een meerjarig contract bij je huidige club. Dan moet je ook respecteren dat je club je niet meer om 5 voor 12 laat gaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Alvarez kan waarschijnlijk 4x zoveel verdienen, dan begrijp ik hem wel een beetje.
Iedereen begrijpt dat hij die stap wil maken, maar werk weigeren is natuurlijk geen goede manier om dat af te dwingen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Ik snap wel dat RvC bij die inkomende transfers gaat liggen aangezien het van één zelfde zaakwaarnemer komt die kennelijk grote vinger in de pap heeft. Beetje richting Riaola-taferelen dus kan me voorstellen dat ze daar korte metten mee willen maken. De coach met scouting bepaalt wie komt en niet een zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RvC moet er gewoon voor gaan liggen, die zijn blijkbaar al heel pro-actief geweest afgelopen dagen, kunnen ze nu vast ook wel zijn.
Vaak zie je dit met Zuid-Amerikaanse (en soms ook Afrikaanse) spelers. Die komen gewoon uit een andere wereld en hebben veelal echte armoede gezien of meegemaakt. Als je dan even in een paar jaartjes jezelf plus je hele familie van 75 man financieel onafhankelijk kunt maken, weegt dat voor velen heel zwaar. En daar valt ook gewoon wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wat een kneuzen dat ze niet meer trainen enzooprotten met die mafkezen sowieso.
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat had Ajax dan moeten doen in die situatie? Poot stijf houden en 100 miljoen niet accepteren?
Daar was natuurlijk in eerste instantie geen sprake van. United bood 90 miljoen wat Ajax af had gewezen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.
Dat niet alleen, het schept een heel vervelend precedent. De afgelopen jaren leken ze het juist allemaal zo goed te hebben gemanaged, maar nu heb je met Antony, Kudus en Alvarez al 3 man lopen die door niet te trainen een transfer willen forceren.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Als je nu Alvarez laat gaan ben je niet echt meer de uitgelezen favoriet voor de titel.
Het is toch een beetje vreemd als een titel echt zou afhangen van Edson Alvarez. Prima speler natuurlijk, het slot op de deur bij Ajax, maar dit is geen potentiële wereldspeler. Ik zie hem bij Chelsea ook niet één, twee, drie slagen eigenlijk. Die mag daar de bank of zelfs de tribune warm gaan houden.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Als je nu Alvarez laat gaan ben je niet echt meer de uitgelezen favoriet voor de titel.
Dan kopen ze maar geen Gucci tasje van 1700 euro.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vaak zie je dit met Zuid-Amerikaanse (en soms ook Afrikaanse) spelers. Die komen gewoon uit een andere wereld en hebben veelal echte armoede gezien of meegemaakt. Als je dan even in een paar jaartjes jezelf plus je hele familie van 75 man financieel onafhankelijk kunt maken, weegt dat voor velen heel zwaar. En daar valt ook gewoon wat voor te zeggen.
In football manager laat je diegene dan gewoon verpieteren op de bank.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het schept een heel vervelend precedent. De afgelopen jaren leken ze het juist allemaal zo goed te hebben gemanaged, maar nu heb je met Antony, Kudus en Alvarez al 3 man lopen die door niet te trainen een transfer willen forceren.
Wat ook al onzin was. Zo’n bod kun je niet weigeren zonder een muitende speler.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar was natuurlijk in eerste instantie geen sprake van. United bood 90 miljoen wat Ajax af had gewezen.
Volgens seizoen kan die ook nog meer gaan verdienen. Het is wel een keer goed he.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat ook al onzin was. Zo’n bod kun je niet weigeren zonder een muitende speler.
Voor elke speler is er een prijs en een salaris waarvoor ze de overstap willen maken. Zelfde speelt nu bij Alvarez. Zijn afweging is dat hij nu ongekend kan gaan verdienen en naar een grote club kan. Deze club doet geen bod van 15 miljoen maar een heel acceptabele 50 miljoen. Als je dit niet serieus neemt gaan ze muiten.
Kan zeker maar het is geen zekerheid. Dit wel.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens seizoen kan die ook nog meer gaan verdienen. Het is wel een keer goed he.
Dat soort zekerheden zijn er nooit in de voetbalwereld.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens seizoen kan die ook nog meer gaan verdienen. Het is wel een keer goed he.
Poot dagje stijfhouden en dan komt Edje wel weer trainen. Koedoes verpatsen of terugzetten naar Jong en lekker uit zijn contract laten lopen, doei doei.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ajax moet echt een voorbeeld gaan stellen; dit kan zo niet meer
Eens, je zet echt de titel op het spel dan. Daarnaast als je ook hier gaat toegeven dan gaat elke speler straks niet meer trainen. Wat een shitshow zeg deze dagen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Kudus vind ik een ander verhaal. Die krijgt bij Ajax ook echte geen kansen lijkt het. Dat die dus weg wil valt nog te begrijpen.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poot dagje stijfhouden en dan komt Edje wel weer trainen. Koedoes verpatsen of terugzetten naar Jong en lekker uit zijn contract laten lopen, doei doei.
Hij is al twee jaar chronisch geblesseerd en doet zo nu en dan leuk als de lamme en blinde moe zijn en de ruimtes enorm, en tactisch is het een ramp.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kudus vind ik een ander verhaal. Die krijgt bij Ajax ook echte geen kansen lijkt het. Dat die dus weg wil valt nog te begrijpen.
Dus dan moet je alles maar goed vinden? Meneer heeft zelf met zijn volle verstand zijn contract getekend en zelfs verlengd. De club is de baas niet de spelers he.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat soort zekerheden zijn er nooit in de voetbalwereld.
Je kunt zo'n speler niet garanderen dat het goed komt met de transfer..quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.
Dan kun je hem ook verkopen. Want waarom zou je een chronisch geblesseerde speler, die tactisch een ramp is en enkel goed is voor de laatste tien minuten, per se willen houden als je daar nu 15 miljoen voor kunt krijgen?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is al twee jaar chronisch geblesseerd en doet zo nu en dan leuk als de lamme en blinde moe zijn en de ruimtes enorm, en tactisch is het een ramp.
Een beetje napraten van Stijn maar zo denk ik er precies over.
Denk dat je de invloed van Alvarez nu wel flink onderschat.. tenzij die nieuwe dat moeiteloos over kan nemen, maar dat lijkt me nietquote:Op donderdag 1 september 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is toch een beetje vreemd als een titel echt zou afhangen van Edson Alvarez. Prima speler natuurlijk, het slot op de deur bij Ajax, maar dit is geen potentiële wereldspeler. Ik zie hem bij Chelsea ook niet één, twee, drie slagen eigenlijk. Die mag daar de bank of zelfs de tribune warm gaan houden.
Naast het feit dat hij een hele belangrijke schakel is verlies je ook gewoon even 7 basisspelers.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je de invloed van Alvarez nu wel flink onderschat.. tenzij die nieuwe dat moeiteloos over kan nemen, maar dat lijkt me niet
Ja dat zei ik dus net ook.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan kun je hem ook verkopen. Want waarom zou je een chronisch geblesseerde speler, die tactisch een ramp is en enkel goed is voor de laatste tien minuten, per se willen houden als je daar nu 15 miljoen voor kunt krijgen?
Ik snap dat het vervelend is dat Alvarez weg wil, maar dit is geen realistische kijk erop natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel vanuit Ajax’ perspectief.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt zo'n speler niet garanderen dat het goed komt met de transfer..
Wel makkelijk verdienen, ¤50.000 per dag toch? Heeft nu toch al een paar ton opgeleverd.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:07 schreef GGMM het volgende:
Ook Alvarez traint niet mee
Lekkere chaos maken ze ervan.
Zo pak je dat aan inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:58 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor de Fledderus tactiek.
Alvarez is gewoon op De Toekomst, net als Antony toen hij niet meetrainde.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zo pak je dat aan inderdaad.
Dure principes zijn dat somsquote:Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef GGMM het volgende:
Kudus ook niet verkopen alleen al door het principe dat hij niet meetraint. Donder op, die 15 miljoen is niks voor ons.
Lekker tot 2025 op het bankje laten verrotten.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef GGMM het volgende:
Kudus ook niet verkopen alleen al door het principe dat hij niet meetraint. Donder op, die 15 miljoen is niks voor ons.
Je weet toch niet of ManU nog terugkomt met een hoger bod als je net een bod hebt afgewezen? In dat geval kun je een speler ook niet garanderen dat het goed gaat komen.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel vanuit Ajax’ perspectief.
Dan hebben we geen vervanger voor de vervangerquote:Op donderdag 1 september 2022 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien hoopt Edson niet geblesseerd te raken in de training, dan zou ik het ergens nog snappen. Denk dat het bod niet formeel is geweigerd door Ajax en dat hij daarom hoopt dat er nog wat mogelijk is.
Ze hebben met die Oostenrijker natuurlijk wel al zijn vervanger binnen, dat is misschien wel een teken aan de wand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |