In z'n eentje als controleur, ja zou kunnen.quote:
Zeker met een kleine opwaardering van zijn contract.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat het met Alvarez ook wel goed komt als een transfer niet doorgaat.
Als je hem op de bank wil gaan zetten kun je hem net zo goed verkopen.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef TornadoDK het volgende:
Alvares het kneusje dat niet kan presteren zonder zijn vrouwtje..
Wordt hopelijk flink beboet en lekker het bankje warmhouden.
nee joh, het probleem is alleen dat de intensiteit daar veel hoger ligt maar die gaat echt wel leuke dingen laten zien hoor, zeker tegen de toppersquote:Op donderdag 1 september 2022 11:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de eerste weken/maanden een teleurstelling gaat worden voor de Man U fans. Natuurlijk een fantastische speler, maar er staan even een ander type kaliber verdediger voor je. Hij heeft genoeg wedstrijden in de Eredivisie gespeeld dat je hem eigenlijk 90 min niet zag. Hij gaat echt wel 1-2 jaar nodig hebben is mijn voorspelling.
Zodat je er over 3 maanden nog 20 miljoen voor krijgt?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef TornadoDK het volgende:
Alvares het kneusje dat niet kan presteren zonder zijn vrouwtje..
Wordt hopelijk flink beboet en lekker het bankje warmhouden.
Speelde bij Jong ook weleens als CVM, maar lijkt mij niet zijn beste positie. En ik las dat Grillietsch van glas is (niet leveren geloof ik niet zo bij deze speler) dus Alvarez mot blijven.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n eentje als controleur, ja zou kunnen.
denk het niet, Alvarez is in de loop der tijd ook steeds meer de enige controleur geworden, dat zie ik Taylor niet doenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n eentje als controleur, ja zou kunnen.
Taylor moet lekker kunnen pendelen. Vind het een fascinerende voetballer. Technisch sterk, kan de opbouw verzorgen, kan ook in de 16 arriveren, tweebenig. Zie je niet vaak.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelde bij Jong ook weleens als CVM, maar lijkt mij niet zijn beste positie. En ik las dat Grillietsch van glas is (niet leveren geloof ik niet zo bij deze speler) dus Alvarez mot blijven.
Ik heb ooit gedacht dat Riedewald dat goed zou kunnenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat we Vurnon Anita niet meer kunnen terughalen
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ooit gedacht dat Riedewald dat goed zou kunnen
Of Lerin Duarte of Niki Zimlingquote:Op donderdag 1 september 2022 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Palace, volgens mijn. Maar sinds Roy Hodgson daar weg is, ook vooral bank volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Crystal Palace nog steeds dacht ikquote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Dat lees ik nu ook ja, dat hij 'gewoon' een gesprek had met H2 en Sar omdat ze het bod nog niet hebben geweigerd.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:53 schreef manny het volgende:
Omdat de Telegraaf een speler mist op het veld is er al weer genoeg paniek.
Zou het ook zo kunnen zijn dat ze iets te bespreken hebben als er echt een bod ligt van 50mio uit London. Dat kun je natuurlijk op het trainingsveld doen, maar wellicht handiger op kantoor.
Ik zal hetzelfde doen bij mijn baas als ik met een jaarcontract per se gelijk weg wil.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je hem op de bank wil gaan zetten kun je hem net zo goed verkopen.
tja de komst van die juice twitteraars heeft helaas het niveau van Mike niet opgetrokken, integendeelquote:Op donderdag 1 september 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook ja, dat hij 'gewoon' een gesprek had met H2 en Sar omdat ze het bod nog niet hebben geweigerd.
Dan ga je zonder verdere uitleg te vragen vrolijk verder bij je huidige werk, wil je zeggen?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal hetzelfde doen bij mijn baas als ik met een jaarcontract per se gelijk weg wil.
Dat vond ik echt een baas op CVM.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Iets van de oude journalistieke code "hoor en wederhoor" of factchecking is he-le-maal zoek.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja de komst van die juice twitteraars heeft helaas het niveau van Mike niet opgetrokken, integendeel
Hij schijnt vorig jaar in 33 wedstrijden te hebben meegedaan. Staat alleen niet bij of dat als invaller was of niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Palace, volgens mijn. Maar sinds Roy Hodgson daar weg is, ook vooral bank volgens mij.
In 2020/21 zat Woy er nog en toen in 33 duels meegedaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij schijnt vorig jaar in 33 wedstrijden te hebben meegedaan. Staat alleen niet bij of dat als invaller was of niet.
Ik denk eigenlijk dat hij wel veel speelde.
Oh ja, iets met scheef lezen hierquote:Op donderdag 1 september 2022 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In 2020/21 zat Woy er nog en toen in 33 duels meegedaan.
2021/22 118 minuten
Ik kom gewoon niet meer opdagen. Mijn baas zal me dan vast wel gewoon doorbetalen en laten gaan naar een andere werkgever, toch?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan ga je zonder verdere uitleg te vragen vrolijk verder bij je huidige werk, wil je zeggen?
Oh joh, kan gebeuren. Begon ook aan mezelf te twijfelen, zo erg volg ik de PL ook weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, iets met scheef lezen hier
Maar Alvarez is er gewoon?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet meer opdagen. Mijn baas zal me dan vast wel gewoon doorbetalen en laten gaan naar een andere werkgever, toch?
Ik wacht graag even op het volledige plaatje maar als deze aanbieding op tafel ligt vind ik het niet meer dan normaal om even een gesprekje aan te knopen op zo'n dag, ipv te trainen. Als ze wel akkoord gaan wil je ook niet je poot breken omdat Sanchez een blind paard is.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Muiten vind ik het dan wel weer..
Het is deze transferzomer andersom. Maar het zijn de laatste jaren eerder vooral de jeugdspelers geweest die na een goed seizoen gelijk wilden vertrekken.quote:
Die man. Soms ga ik toch de valkuil in om de ad voetbalpodcast te luisteren. Wat die man als betaalde journalist aan onzin uit weet te kramen kent geen grenzen. Het is echt lachwekkend. Snap heel goed dat Freek daar na 1 jaar gillend is weggelopen.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maarten Wijffels, heb je alles gehad komt hij nog even, die is zo bang dat Ajax stappen zet
Jan en Toby meteen een trainers-traject binnen de club aanbieden zodra ze gestopt zijn met voetballen.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vertonghen gaat nog afbouwen bij Anderlecht en Dijks zien we terug bij Vitesse.
Nee, vind ik niet, erg hoge dunk van zichzelf en vaak showspel als je nog 0-0 of 1-0 achter staat om dan vervolgens een kut pass te geven, begrijp mij niet verkeerd, deze man kan echt goed voetballen maar zo iemand drukt toch het team gevoel.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk voor het bedrag maar toch jammer dat hij weg is
Nu ben ik nooit zo heel goed in geschiedenis maar kan me geen rechtsbuiten bij Ajax herinneren die ondanks z'n linksbenigheid het veld zo breed en diep kon houden als hij en dreigend zelfs nog een meter van de achterlijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, erg hoge dunk van zichzelf en vaak showspel als je nog 0-0 of 1-0 achter staat om dan vervolgens een kut pass te geven, begrijp mij niet verkeerd, deze man kan echt goed voetballen maar zo iemand drukt toch het team gevoel.
Zeker Vertonghen ja, typische Ajacied.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jan en Toby meteen een trainers-traject binnen de club aanbieden zodra ze gestopt zijn met voetballen.
Derk Boerrigter.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu ben ik nooit zo heel goed in geschiedenis maar kan me geen rechtsbuiten bij Ajax herinneren die ondanks z'n linksbenigheid het veld zo breed en diep kon houden als hij en dreigend zelfs nog een meter van de achterlijn.
We gaan niet alleen de speler missen maar ook de ruimte die hij creëerde voor de anderen om te voetballen.
Die staat tegenwoordig onder contract bij Lucky Ajax met oa. Sjaak Swart.quote:
Zoiets zou het moeten worden iddquote:Op donderdag 1 september 2022 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Gvardiol kon voor 90 miljoen naar Chelsea maar blijft bij RB Leipzig en verlengt zijn contract een jaartje. Zo'n upgrade met een vastgestelde minimale transfersom zou je Alvarez ook kunnen bieden
Toby ook hoor. Heeft een drie kruisen tattoo en met dit soort uitspraken ben je meteen binnen.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker Vertonghen ja, typische Ajacied.
Degene die dat heeft bedacht moeten ze per direct op non actief zetten. Lijkt wel sabbotagequote:Op donderdag 1 september 2022 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik las hier vanmorgen ergens dat die totale Ocampos deal over 40 miljoen euro zou gaan in eerste instantieAls er inderdaad 20 miljoen aan extra's ingebakken zitten zoals salaris en premies etc, dan snap ik al helemaal dat die RvC ervoor is gaan liggen. Dan haal je meteen een grootverdiener binnen die je hele salarishuishouding in de selectie op scherp zet zonder iets gepresteerd te hebben.
Hij brengt wel enorm veel onrust met zich mee lijkt het. Lijkt wel een supervillain met dat hoofdquote:Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Waterhoofd is weer terug en gelijk is het zo lek als een mandje met een direct lijntje naar Mike&Valentijn
Ze hebben een wolf binnen gehaald, en niet eens in schaapskleren.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Waterhoofd is weer terug en gelijk is het zo lek als een mandje met een direct lijntje naar Mike&Valentijn
quote:Op donderdag 1 september 2022 13:48 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hij brengt wel enorm veel onrust met zich mee lijkt het. Lijkt wel een supervillain met dat hoofd
Yup. Totaal niet blij meequote:Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Hooguit een seizoen denk. Op zich jammer, want als trainer lijkt hij me niet eens zo verkeerd. Maar als je dit er allemaal bij krijgt...quote:
het is morgen alweer rustig dus laten we hem maar op het voetbal en de resultaten beoordelenquote:Op donderdag 1 september 2022 14:18 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Hooguit een seizoen denk. Op zich jammer, want als trainer lijkt hij me niet eens zo verkeerd. Maar als je dit er allemaal bij krijgt...
Laten we het hopen! De Telegraaf heeft in ieder geval wat ze willen en meestal belooft dat weinig goeds.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is morgen alweer rustig dus laten we hem maar op het voetbal en de resultaten beoordelen
Yup, precies wat ik vanmorgen al riep.... het is opvallend dat het ineens weer aan alle kanten lekt qua infoquote:Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Nicoquote:
Nee, dat snap ik wel. Maar dat geweiger en gestaak is gewoon niet erg respectvol.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat ze ergens 3 of 4 keer zoveel kunnen verdienen en daar wel interesse in hebben?
Jij klapt niet voor de zorg, niet respectvol @Zipportalquote:Op donderdag 1 september 2022 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar dat geweiger en gestaak is gewoon niet erg respectvol.
Laat je nou niet gek maken. Voor Valentijn en Mike is geen lek nodig. Die hebben aan hun eigen duim genoeg.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, precies wat ik vanmorgen al riep.... het is opvallend dat het ineens weer aan alle kanten lekt qua info
Mensen die klapten voor de zorg en dat dan ergens online komen melden kun je niet vertrouwen. Dat zijn dezelfde types die als eerste een bamischijf van een plaat met bittergarnituur pakken. Engerds.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij klapt niet voor de zorg, niet respectvol @:zipportal
Oh eens hoor, maar over Schreuder gingen altijd al dit soort verhalen... en die details over de RvC zouden zomaar eens gelekt kunnen worden als je als trainer je zin niet krijgt, eventueel via je zaakwaarnemer...quote:Op donderdag 1 september 2022 15:02 schreef manny het volgende:
[..]
Laat je nou niet gek maken. Voor Valentijn en Mike is geen lek nodig. Die hebben aan hun eigen duim genoeg.
2 jaar geprobeerd bij Ten Hag. Niet gelukt.
Vorige week eens geprobeerd te luisteren. Eerste kwartier ging vooral over mieren en ongedierte in de tuin. Toen maar wat anders opgezetquote:
Moet zeggen dat het nu inderdaad teveel over koetjes en kalfjes gaat, voorheen duurde de podcast 40-45 minuten en dat was prima. Mooiste afleveringen zijn wel na een gewonnen CL wedstrijd.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vorige week eens geprobeerd te luisteren. Eerste kwartier ging vooral over mieren en ongedierte in de tuin. Toen maar wat anders opgezet
Die deadline show van VI gisteren, dat was pas lachwekkend slecht.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vorige week eens geprobeerd te luisteren. Eerste kwartier ging vooral over mieren en ongedierte in de tuin. Toen maar wat anders opgezet
Pieter Zwart maakte wel 16 keer de grap dat de RVC van Ajax er niet tussen zou gaan zitten als je een VI Pro abonnement zou afsluiten.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die deadline show van VI gisteren, dat was pas lachwekkend slecht.
Met 4 man aan een tafel de hele avond geen flikker te melden gehad.
Ik vind het showtje van FC Afkicken (36 uur achter elkaar lol) wel leuk met allemaal verschillende gasten uit de voetballerij.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pieter Zwart maakte wel 16 keer de grap dat de RVC van Ajax er niet tussen zou gaan zitten als je een VI Pro abonnement zou afsluiten.
Laatste keer dat ik naar dat soort onzin kijk
Dat was hemeltergend ja, en vanavond doen ze het nog een keer met andere mensenquote:Op donderdag 1 september 2022 15:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die deadline show van VI gisteren, dat was pas lachwekkend slecht.
Met 4 man aan een tafel de hele avond geen flikker te melden gehad.
Video-items van VI waren alleen leuk toen Freek Jansen nog wel eens een kwartiertje met Stef de Bont allemaal Ajax-nieuws doornam. En toen Pieter Zwart op maandag het weekend nabesprak.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pieter Zwart maakte wel 16 keer de grap dat de RVC van Ajax er niet tussen zou gaan zitten als je een VI Pro abonnement zou afsluiten.
Bas WE Fashion vd Hovenquote:Op donderdag 1 september 2022 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Video-items van VI waren alleen leuk toen Freek Jansen nog wel eens een kwartiertje met Stef de Bont allemaal Ajax-nieuws doornam. En toen Pieter Zwart op maandag het weekend nabesprak.
Ik haat die figuren als Bas van den Hoven en Suleyman Ozturk.
Er was ook helemaal geen chemie tussen die 4 mannen. Freek zat de hele tijd op zijn telefoon, maar had niks te melden. Krabbendam was niet mee te praten zo nukkig, Pieter nemen ze niet serieus (heeft qua nieuws sowieso niks te melden) en die presentator was ook ergens clubwatcher van maar kon zogenaamd niks zeggen omdat hij nou eenmaal moest presenteren.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die Krabbendam zat er.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen chemie tussen die 4 mannen. Freek zat de hele tijd op zijn telefoon, maar had niks te melden. Krabbendam was niet mee te praten zo nukkig, Pieter nemen ze niet serieus (heeft qua nieuws sowieso niks te melden) en die presentator was ook ergens clubwatcher van maar kon zogenaamd niks zeggen omdat hij nou eenmaal moest presenteren.
Dan contacten ze die PSV-watcher Timmer in Eindhoven. Die wist helemaal niets van interesse in Sangaré, maar durfde wel te melden dat of hij óf Gakpo verkocht zou gaan worden. PSV moest vanwege de financiën nou eenmaal verkopen, want dat moet PSV ieder jaar.
Vorig jaar met Suleyman was wel leuk. Die ging sterke verhalen vertellen, klieren met mensen in de chat. Ongegeneerd lachen om zijn eigen grappen. Gewoon lol trappen, wat moet je anders als er niks te melden is?
Zo te horen hebben wij ons kostelijk geërgerd.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die Krabbendam zat er.
Wat een verschrikkelijke lul is dat.
En die itempjes dat ze een clubwatcher bellen, er een half uur over doen om een verbinding tot stand te brengen (terwijl die gast gewoon thuis op zolder zat) Dramatisch.
Nee, dit was eens maar nooit weer.
Cuck Bas erbij GENOTquote:Op donderdag 1 september 2022 15:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo te horen hebben wij ons kostelijk geërgerd.
Stond daar nou eerst 'baas'?quote:Op donderdag 1 september 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Krabbendam is bij voetbalpraat ook altijd chagrijnig en wil overal over mee praten terwijl hij alleen Feyenoord kijkt.
Gaat het over Vitesse; 'tegen Feyenoord deden ze dit en dit'. En als dan iemand met feiten komt wordt hij boos.
Wat een intens naar mannetje.
Ja ik heb me iets te veel laten meeslepen in de Misschien-hebben-ze-nieuws-over-Ajax-gedachte.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo te horen hebben wij ons kostelijk geërgerd.
I plead guilty.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik heb me iets te veel laten meeslepen in de Misschien-hebben-ze-nieuws-over-Ajax-gedachte.
Dat hadden ze niet.
Dit keer geen koeien, kalven of mieren.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het nu inderdaad teveel over koetjes en kalfjes gaat, voorheen duurde de podcast 40-45 minuten en dat was prima. Mooiste afleveringen zijn wel na een gewonnen CL wedstrijd.
quote:Op donderdag 1 september 2022 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi, nu Alvarez en/of Kudus verkopen. Anders zit je met ontevreden spelers op de bank.
Kudus zou ik niet echt mee zitten maar ik denk dat ze dat ook niet meer doenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi, nu Alvarez en/of Kudus verkopen. Anders zit je met ontevreden spelers op de bank.
Alvarez wilt gewoon het wk spelen. Die gaat echt niet moeilijk doen hoor.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |