quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Met Onana hadden we afgelopen CL gewoon gewonnen
Ik heb nog nooit een keeper zo slecht terug zien komen na een schorsing of blessure als Onana, ik vond hem eerst altijd erg goed, maar na zijn terugkomst leek het wel alsof hij nog nooit van zijn leven een doel had gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Echt als die Tyfus RVC die keeper blokkeert mogen ze echt de tering krijgen. De rest boeit weinig, hebben we genoeg talent voor, maar de keepers zijn sinds het Onana debacle een drama en kosten je gewoon punten in de CL.
Met Onana hadden we afgelopen CL gewoon gewonnen, daarvoor in de plaats zijn we maar wat blij met 1e divisie pareltje Pasveer die het enigzins goed doet bij gebrek aan beter. 100 Miljoen besteden aan onze voorhoede maar te gierig om 12 miljoen in een fatsoenlijke keeper te stoppen.
Keepers zijn gewoon niet op te leiden, die moet je kopen in hun prime years, alleen dan pakken ze punten voor je. Hopen op een 18-jarig talent die doorbreekt kun je gewoon vergeten.
Dit mist Ajax nog van de top zoals Bayern Munchen, de mentaliteit om op de cruciale plekken de wereldtop te hebben staan en daar ook te investeren.
Voor de rest lekker een dikke toeter gerookt vanavond?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Echt als die Tyfus RVC die keeper blokkeert mogen ze echt de tering krijgen. De rest boeit weinig, hebben we genoeg talent voor, maar de keepers zijn sinds het Onana debacle een drama en kosten je gewoon punten in de CL.
Met Onana hadden we afgelopen CL gewoon gewonnen, daarvoor in de plaats zijn we maar wat blij met 1e divisie pareltje Pasveer die het enigzins goed doet bij gebrek aan beter. 100 Miljoen besteden aan onze voorhoede maar te gierig om 12 miljoen in een fatsoenlijke keeper te stoppen.
Keepers zijn gewoon niet op te leiden, die moet je kopen in hun prime years, alleen dan pakken ze punten voor je. Hopen op een 18-jarig talent die doorbreekt kun je gewoon vergeten.
Dit mist Ajax nog van de top zoals Bayern Munchen, de mentaliteit om op de cruciale plekken de wereldtop te hebben staan en daar ook te investeren.
Nee nog veel erger een finale plek gekost.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ja Onana heeft nog nooit punten gekost in de CL
Mee eens dat door Onana zn eigen mentaliteit het niet meer houdbaar werd, maar voor die tijd had hij een veel groter aandeel dan een Pasveer na die tijd. Een topkeeper die ook een rotsvaste waarde is is gewoon extreem belangrijk, daar moet je niet op bezuinigen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een keeper zo slecht terug zien komen na een schorsing of blessure als Onana, ik vond hem eerst altijd erg goed, maar na zijn terugkomst leek het wel alsof hij nog nooit van zijn leven een doel had gezien.
Niet meetrainen is hip tegenwoordigquote:
Niet trainen loont is bewezenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet meetrainen is hip tegenwoordig
Ook de RvC staat zwaar voor lul, die hebben de zaken duidelijk niet goed in gaten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:42 schreef trein2000 het volgende:
Ik zou dit geloof ik niet accepteren als ik TD was; staat compleet voor schut zo.0
quote:Commissaris (voorzitter)
Danny Blind
Leen Meijaard
Ernst Ligthart
Peter Mensing
Annette Mosman
Georgette Schlick
Volgens de kenners een topper, toch hoop ik stiekem dat conceição zich stormachtig ontwikkelt! Interessant talent.quote:
Ik denk dat we nog eerder afscheid nemen van Kudus dan van Alvarez eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef Wertha het volgende:
We kunnen naar bed dus.
Inkomende transfers zijn klaar. Morgen eventueel nog afscheid nemen van Alvarez en dan weten we hoe de vlag er op papier bij hangt.
'quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Volgens de kenners een topper, toch hoop ik stiekem dat conceição zich stormachtig ontwikkelt! Interessant talent.
Alvarez gaat echt niet wegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:48 schreef Scorpie het volgende:
Zal je zien dat die RvC morgen Alvarez nog verpatst ook
Prima dat zo’n RvC een keer ingrijpt, zijn ze voor. Maar als je dat 2-3 keer doet in zo’n kort tijdsbestek dan is dat gewoon een motie van wantrouwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook de RvC staat zwaar voor lul, die hebben de zaken duidelijk niet goed in gaten.
Zit eens te kijken wie erin zitten. Maar wie zijn dat allemaal
Echt een voetbal rvc wel ja![]()
![]()
[..]
Ho Ho, het was rond he. RvC heeft het tegengehouden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
De hele zomer is de keeperssituatie duidelijk en dan op 31 augustus is er te weinig tijd om de deal met Vlachodimos af te ronden. Leg maar uit.
Ik zat in eerste instantie toch te zoeken naar iemand die dickpics aan het maken was of zoiets.quote:
Gorter is chef veterstrikken geworden. Tweede Scherpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:51 schreef cosmosis het volgende:
Maar hopen dat Pasveer het zo goed blijft doen als afgelopen seizoen. Best een grote gok. Hebben ze bij Ajax nog geloof dat Gorter doorontwikkelt tot 1e keeper?
Dat is bij ESPN België.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie toch te zoeken naar iemand die dickpics aan het maken was of zoiets.
Eredivisie doet hij het wel prima, maar voor de Champions League had ik toch graag iemand gezien die wat minder oud was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:49 schreef Heeinz het volgende:
Die hele situatie met de rvc is vrij triest maar blijkbaar ben ik de enige die meer dan voldoende vertrouwen heeft in Pasveer, in ieder geval nog voor dit seizoen
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:53 schreef Heeinz het volgende:
Het enige wat nu nog ontbreekt is het vergeten van een vinkje bij de CL inschrijvingen
Dan lijkt het me duidelijk dat Vlachodīmos gewoon onhaalbaar was. Is op zich logisch als Benfica nog geen vervanger had, beetje nonnieuws deze transfer op de laatste dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gorter is chef veterstrikken geworden. Tweede Scherpen.
Ja gebaseerd op wat reddit posts van Benfica fansquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:57 schreef Tarado het volgende:
jammer van die keeper die er opeens niks meer van schijnt te kunnen maar de keren dat ik hem gezien was hij toch aardig goed
Nou ja die kijken natuurlijk wel allesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja gebaseerd op wat reddit posts van Benfica fans
Ik weet niet of je een beetje bekend bent met reddit maar daar zitten nog grotere clowns dan hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja die kijken natuurlijk wel alles
ik weet het niet, het is nog een hele dag en 50 voor hem is ook best wel veelquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Alvarez zie ik ook niet meer gaan, die jongen heeft net zijn beste vriend verwelkomt, speelt een lekker WK en mag volgend jaar voor een miljoen of 20 gaan
De clubs waren er al uit, deze deal is ook door de RVC teruggefloten, waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dan lijkt het me duidelijk dat Vlachodīmos gewoon onhaalbaar was. Is op zich logisch als Benfica nog geen vervanger had, beetje nonnieuws deze transfer op de laatste dag.
Hopelijk gaat Ajax volgend jaar serieus kijken naar een goede keeper, want het risico met de huidige 4 fosielen/matige talenten is gewoon Ajax onwaardig als je het vergelijkt met de investeringen in de rest van het team.
Vriend van me uit Porto gevraagd hoe die keeper is, goed of middelmaat, hij zei goed. Uiteraard naar wat je mag verwachten bij zo'n club/competitie/prijs. (Vriend werkt bij Porto).quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja die kijken natuurlijk wel alles
Als dat gaat gebeuren gaat Schreuder per direct weg denk ikquote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, het is nog een hele dag en 50 voor hem is ook best wel veel
Ja dat lijkt me ook wel een doodsteek voor Schreuder ja...quote:Op donderdag 1 september 2022 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren gaat Schreuder per direct weg denk ik
Alvares is essentieel voor dit team, ze hebben net een transfervrije speler aangetrokken voor dubbele bezetting. Als ze Alvares voor 50 mil laten gaan op de laatste dag dan is dat wanbeleid.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, het is nog een hele dag en 50 voor hem is ook best wel veel
Ontzettend matige speler toch? Maarja je kan ‘m er maar bij hebben op de bank.quote:
Alvarezquote:Op donderdag 1 september 2022 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alvares is essentieel voor dit team, ze hebben net een transfervrije speler aangetrokken voor dubbele bezetting. Als ze Alvares voor 50 mil laten gaan op de laatste dag dan is dat wanbeleid.
helemaal eens hoor maar we zijn pas morgen rond deze tijd zeker dat hij blijftquote:Op donderdag 1 september 2022 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alvares is essentieel voor dit team, ze hebben net een transfervrije speler aangetrokken voor dubbele bezetting. Als ze Alvares voor 50 mil laten gaan op de laatste dag dan is dat wanbeleid.
Denk je dat echt? Ook de propaganda is the wild west op de laatste dag. Vast een addertje, iets met 5 zaakwaarnemers die allen willen verdienen....quote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De clubs waren er al uit, deze deal is ook door de RVC teruggefloten, waarom weet ik niet.
Gelukkig heeft PSV het geld harder nodig dus het zal wel Sangare wordenquote:Op donderdag 1 september 2022 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren gaat Schreuder per direct weg denk ik
Ja is nogal een flinke stap achteruit van Alvarez naar Sangare dat zie ik niet echt.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het geld harder nodig dus het zal wel Sangare worden
ander types maar Sangare kan echt wel in de PL al vind ik voor beiden op die positie in de top wel een grote stapquote:Op donderdag 1 september 2022 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja is nogal een flinke stap achteruit van Alvarez naar Sangare dat zie ik niet echt.
Nouja andere types het zijn beide bal afpakkers die de bal vooral zo snel mogelijk moeten inleveren. Sangare kun je dan ook nog eens elke wedstrijd betrappen op domme fouten.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ander types maar Sangare kan echt wel in de PL al vind ik voor beiden op die positie in de top wel een grote stap
Alvarez heeft wel een betere pass en Sangare heeft weer meer fysiek wat op die positie daar wel meer gevraagd wordt, maar nogmaals beiden voor top PL nog niet klaar lijkt mij.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja andere types het zijn beide bal afpakkers die de bal vooral zo snel mogelijk moeten inleveren. Sangare kun je dan ook nog eens elke wedstrijd betrappen op domme fouten.
* De allesverslindende Premier League. Dit zijn gewoon de nieuwe wetten.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:15 schreef cosmosis het volgende:
Sowieso is de markt erg overspannen.
Ocampos lijkt me een goede beslissing, zou je hem kopen dan geef je geen ruimte voor de toekomst. Ook zit je gewoon in het gedrang met spelers als Tadic/Berghuis/Kudus met al die aankopen. Natuurlijk is het seizoen nog lang en is het fijn dat je een brede selectie hebt, maar bijna al die spelers willen gewoon eerste keus zijn. Benieuwd hoe dat gemanaged wordt.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ajax heeft nu dus een deal voor Ocampos voor 4 miljoen huur met een optie tot koop van 16 miljoen. De RVC vond 15/20 miljoen voor onmiddellijke verkoop te gortig.
Dan lijkt de twijfel me niet zozeer op het financiële aspect te liggen, maar dat men eerst maar eens wil zien hoe het qua voetbal gaat lopen.
Kan me bij de keeper wel hetzelfde voorstellen, ook omdat je er al 3 hebt lopen en hij niet op voorhand bepalender zal zijn dan met name Pasveer.
Volgens Freek Jansen (VI) ging het "over teveel schijven" en heeft de RVC het daarom geblokkeerd. Wat dat ook moge betekenen.. klinkt wel als teveel zaakwaarnemers/stakeholders rondom deze transfer.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ook de propaganda is the wild west op de laatste dag. Vast een addertje, iets met 5 zaakwaarnemers die allen willen verdienen....
dus al met al geen rare beslissingen, nu hopen dat Alvarez gewoon blijft en gaan we het met deze groep doenquote:Op donderdag 1 september 2022 00:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Volgens Freek Jansen (VI) ging het "over teveel schijven" en heeft de RVC het daarom geblokkeerd. Wat dat ook moge betekenen.. klinkt wel als teveel zaakwaarnemers/stakeholders rondom deze transfer.
Is al jaren de trend, maar neemt wel krankzinnige proporties aan. Vraag me af wat dat gaat doen met het voetbal op termijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
* De allesverslindende Premier League. Dit zijn gewoon de nieuwe wetten.
Alleen geen keeperquote:Op donderdag 1 september 2022 06:54 schreef manny het volgende:
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar het lijkt erop dat die RVC nog een punt had ook. 4 miljoen is een fooi voor ons momenteel, en optie tot koop is nooit verkeerd mocht het een topper blijken te zijn. Dit brengt veel minder risico met zich mee.
Benieuwd wat Freek bedoeld met "teveel schijven".
Dat deden ze goed. 20 miljoen betalen voor zo'n slechte speler zou bizar geweest zijn. Alleen falen ze gelijk een paar uur later door ons met 2 bejaarden te laten keepen.quote:Op donderdag 1 september 2022 06:54 schreef manny het volgende:
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar het lijkt erop dat die RVC nog een punt had ook. 4 miljoen is een fooi voor ons momenteel, en optie tot koop is nooit verkeerd mocht het een topper blijken te zijn. Dit brengt veel minder risico met zich mee.
Benieuwd wat Freek bedoeld met "teveel schijven".
H2 kan gewoon niet tellen, er waren al 3 keepers. Hoeveel keepers moeten er nog komen? Steek hadden ze weg moeten doen. En waarom op de laatste dag ? H2 zakt gigantisch door het ijsquote:
Ik moet het nog zien met deze Otampon. Ik verwacht helemaal niks van deze gast. Het is geen jongen voor de bank dus dat gaat gelazer opleveren met Berghuis of deze Otampon.quote:
Kudus is al 10 kilo afgevallen door zijn hongerstaking. Humanitaire hulp is onderweg.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:35 schreef franklop het volgende:
Nu maar hopen dat ze vandaag niemand meer laten gaan
Nee RvC legt de armoede van H2 bloot. Waarom op de laatste dag? En waarom zijn er blijkbaar drie keepers in de selectie die allen niet goed genoeg zijn?quote:Op donderdag 1 september 2022 07:41 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme geen keeper
Fail van H2 dat ze dat pas op laatste dag regelen.
Fail van rvc dat ze die aankooo tegenhouden
ben er niet gerust opquote:Op donderdag 1 september 2022 07:35 schreef franklop het volgende:
Nu maar hopen dat ze vandaag niemand meer laten gaan
Stop ermee. Niemand lacht. Zoek een andere hobby.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:44 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Nee RvC legt de armoede van H2 bloot. Waarom op de laatste dag? En waarom zijn er blijkbaar drie keepers in de selectie die allen niet goed genoeg zijn?
quote:Op donderdag 1 september 2022 08:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop ermee. Niemand lacht. Zoek een andere hobby.
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:17 schreef Ludachrist het volgende:
Jammer van de keeper, verder tevreden. Een 8, deze transferperiode.
Hij is nu met korting op te halen blijkbaar omdat ze het geld nodig hebbenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:17 schreef Scorpie het volgende:
Als Gakpo nu nog wordt weggekocht is het een 8.5 deze transferzomer.
Erfenis van Nettoquote:Op donderdag 1 september 2022 07:44 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Nee RvC legt de armoede van H2 bloot. Waarom op de laatste dag? En waarom zijn er blijkbaar drie keepers in de selectie die allen niet goed genoeg zijn?
Onder druk wordt alles vloeibaar, dus in die zin zou het in de winter kunnen.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:23 schreef Black-Death het volgende:
Nouja, hopen dan maar dat Pasveer weer zo'n knallend goed seizoen draait en niet geblesseerd raakt. Dan aub wel in de winter een goede keeper halen die een half jaartje kan wennen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |