Ik zat in eerste instantie toch te zoeken naar iemand die dickpics aan het maken was of zoiets.quote:
Gorter is chef veterstrikken geworden. Tweede Scherpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:51 schreef cosmosis het volgende:
Maar hopen dat Pasveer het zo goed blijft doen als afgelopen seizoen. Best een grote gok. Hebben ze bij Ajax nog geloof dat Gorter doorontwikkelt tot 1e keeper?
Dat is bij ESPN België.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie toch te zoeken naar iemand die dickpics aan het maken was of zoiets.
Eredivisie doet hij het wel prima, maar voor de Champions League had ik toch graag iemand gezien die wat minder oud was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:49 schreef Heeinz het volgende:
Die hele situatie met de rvc is vrij triest maar blijkbaar ben ik de enige die meer dan voldoende vertrouwen heeft in Pasveer, in ieder geval nog voor dit seizoen
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:53 schreef Heeinz het volgende:
Het enige wat nu nog ontbreekt is het vergeten van een vinkje bij de CL inschrijvingen
Dan lijkt het me duidelijk dat Vlachodīmos gewoon onhaalbaar was. Is op zich logisch als Benfica nog geen vervanger had, beetje nonnieuws deze transfer op de laatste dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gorter is chef veterstrikken geworden. Tweede Scherpen.
Ja gebaseerd op wat reddit posts van Benfica fansquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:57 schreef Tarado het volgende:
jammer van die keeper die er opeens niks meer van schijnt te kunnen maar de keren dat ik hem gezien was hij toch aardig goed
Nou ja die kijken natuurlijk wel allesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja gebaseerd op wat reddit posts van Benfica fans
Ik weet niet of je een beetje bekend bent met reddit maar daar zitten nog grotere clowns dan hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja die kijken natuurlijk wel alles
ik weet het niet, het is nog een hele dag en 50 voor hem is ook best wel veelquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Alvarez zie ik ook niet meer gaan, die jongen heeft net zijn beste vriend verwelkomt, speelt een lekker WK en mag volgend jaar voor een miljoen of 20 gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |