Hier is hij wel op zijn langst omdat hij uitgerekt staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien ben jij dan niet zo heel groot?
Als jij je best er op doet kan jij dat ookquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt een hogere klasse hoor
http://intervoiceover.s3.(...)49-Informative-1.mp3
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Truste Flesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zo maar weer lekker slapenbis morgenfrüh schatjes
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:12 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash past zich goed aan aan de zonsondergang zeg
Die gaat iedere avond 2/3 minuten eerder naar bed. Eind november ligt hij al om 18.00 te maffen joh.
Geen last vanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
wow, als je meestal mobiel ziet mis je DMs te makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zo maar weer lekker slapenbis morgenfrüh schatjes
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen last vanDit. #forever aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Samequote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom ben ik godverdomme altijd pincetten kwijt![]()
![]()
Maakt niet eens uit of ik ze zichtbaar felroze koop.
whyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cancelled.![]()
Zie vorig topic
Serieus?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cancelled.![]()
Zie vorig topic
Oh dit topic nog.quote:
Ze liep nogal hard van stapel en wou ineens gelijk naar een festival.quote:
Niet echtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus?Ik wil best met je op een date als ik in de buurt ben hoor
Of tel ik niet als nieuwe persoon
Lekker meteen samen naar de klote.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dit topic nog.
[..]
Ze liep nogal hard van stapel en wou ineens gelijk naar een festival.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dit topic nog.
[..]
Ze liep nogal hard van stapel en wou ineens gelijk naar een festival.
Mooi toch?quote:
En daarna naar het festivalquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uuh jaaa.
Liever eerst even opwarmen op een terrasje.
lijkt nu veel donkerder dan vorig jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat noemen ze avond, ballie
Alls is dichtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan komen de spinnen, van die grote harige
Komt een koude winter aanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt nu veel donkerder dan vorig jaar
waarom zeg je nou dat soort dingenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt een koude winter aan
*logt uit*quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ze zitten al binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |